Прескочи до съдържание

Qatar Airways - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 9 часа, Георги Матеев каза:

Наясно съм с това, но катарците друга песен пеят в момента...

Отговориха ми днес, че имали политика от 26.03 да възстановяват цялата сума при анулиран полет. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 10 минути , Alexander каза:

Скоро ще се разбере.

Аз лично, ако ме резнат с пари, никога няма да се кача на техен самолет и без това това щеше да ми е първи полет, явно мога и без тях.

Не ги отписвай с лека ръка.Пет години не бях летял с тях и когато отново го направих оцених огромната разлика между авиокомпаниите от Залива и европейските. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
В момента, stanimir каза:

Не ги отписвай с лека ръка.Пет години не бях летял с тях и когато отново го направих оцених огромната разлика между авиокомпаниите от Залива и европейските. 

Възможно е да са една от топ компаниите, но никога не съм имал особено желание да летя с тях и други от зоната и да имам престой в Доха и разни подобни места.

Връзка към коментар

Здравейте, 

Аз реших да се възползвам от ваучерите. След 2 седмици ходене по мъките, защото билетите ми бяха купени през тур. агенция GoToGate и постоянно прехвърляне на топката от едните към другите, днес от офиса в София ми съдействаха и за 2 часа и два имейла всичко беше готово. Билетите ни до Япония струваха 514 евро, а ваучерът е на стойност 1128 лв. Пишете им на имейл. Отговарят бързо и адекватно. Успех на всички!

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Връзка към коментар

И аз получих ваучера почти веднага, след като го заявих. Бях направил предварителни изчисления колко трябва да е като стойност, получих повече. Навремето в училище обяснявах на учителката ми по математика, че няма да преча на науката да се развива. Вече е ясно, грешните изчисления водят до повече радост. :laugh1:🏝️

  • Харесвам 3
  • Смея се 2
Връзка към коментар
Георги Матеев
Преди 1 час, irinata каза:

Отговориха ми днес, че имали политика от 26.03 да възстановяват цялата сума при анулиран полет. 

Чудесна новина - действай значи 🙂

 

Явно достатъчно много хора са ги натиснали, цитирайки действащата евро регулация, и най-накрая са клекнали. Да видим докога и другите авиокомпании ще се дърпат с връщането на кеш, но не им давам много време.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 минути , Радослав каза:

На кой мейл писахте за рефънд? Аз се опитвам през сайта им, 9 дена до тук и нямам отговор. Почвам лекинко да се притеснявам. 

https://magelanci.com/forums/topic/1301-qatar-airways-мини-новини-и-въпроси/?do=findComment&comment=430266

Връзка към коментар
Преди 1 час, Радослав каза:

На кой мейл писахте за рефънд? Аз се опитвам през сайта им, 9 дена до тук и нямам отговор. Почвам лекинко да се притеснявам. 

Това е мейла. Веднага ми отговарят.

Sofreservations@bg.qatarairways.com

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

В българския офис са топ. Като ти поемат случая, за минути издават ваучери и после заменят за билет. 

 

А сега лошата новина. Вече изборът на предни места в самолета се заплаща и таксите са мама миа!

 

 

pay.jpg

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 7 минути , T.E.Lawrence каза:

В българския офис са топ. Като ти поемат случая, за минути издават ваучери и после заменят за билет. 

 

А сега лошата новина. Вече изборът на предни места в самолета се заплаща и таксите са мама миа!

 

 

pay.jpg

Вчера си избирах местата за новите виетнамски полети и взех първи редове безплатно. Или от днес са го променили или златния статус получава безплатен избор на места.

Връзка към коментар

Тези чисто  белите са безплатни назад. С оранжевото и синьото ъгълче и доларчето напред са платени. В малкия полет София - Доха също са безплатни. Там със силвър си избираш от всички, с обикновен си лимитиран до няколко напред.

Връзка към коментар
преди 2 часа, irinata каза:

Това е мейла. Веднага ми отговарят.

Sofreservations@bg.qatarairways.com

Как го постигате това “веднага”? В сряда вечерта им писах на посочения мейл, вчера отново и досега нямам отговор. Днес си пуснах заявката направо чрез сайта. Да видим откъде ще получа отговор.

Връзка към коментар

Номерът е малко късмет да започнат работа по твоя случай. Аз чаках 4 дни. След това са супер бързи и ефективни в следващата комуникация - писма и обаждания. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Stefan каза:

Как го постигате това “веднага”? В сряда вечерта им писах на посочения мейл, вчера отново и досега нямам отговор. Днес си пуснах заявката направо чрез сайта. Да видим откъде ще получа отговор.

Не знам. Имах първоначално писмо от този мехл за промяна на полетното време. Беше през януари. И после имам няколко реплая. Наистина до 2ч. получавам отговор. 

Връзка към коментар

Хора, помагайте!
Току що получих мейл от Катар със следното съдържание:
 

Spoiler

Dear Customer,

We’re sorry to let you know that your flight for above mentioned PNR is no longer operating due to government and health authority regulations in place because of the current COVID-19 situation across the globe.

We have issued travel voucher No(s). 1, 2, 3 for the total value of QAR 5,970.00 comprising of the unutilized ticket you held with us. This also includes an additional amount of QAR 480.00. You have up to one year to use the voucher, and can book your travel within a period for up to one further year after.

If you decide to rebook to your original travel destination, don’t worry about any difference in fare; we will book you with the same fare class. If you change your plans and decide you would like to travel somewhere else, you can use the same voucher for your new destination.

You can visit www.qatarairways.com or any of our offices to book your tickets. Our contact numbers and details are listed here.

We look forward to see you on board soon.

We are experiencing high call volumes due to COVID-19. If you are not intending to use the travel voucher in the next four days please consider calling us later.

Please note that this is a no reply message.

Така, отказът не е от моя страна.
Статусът на полета ми продължава да е със следните характеристики:

Booking status: confirmed
Trip status: non confirmed

Flight status: non confirmed

Отговор на моите мейли към тях (български и френски офис), които са с дата 23/03 и 26/03, нямам. Получих директно ваучерите, от мейл qreticket@qatarairways.com.qa

Ще пробвам да се свържа по телефон (колкото и абсурден да ми изглежда вариантът за успех). 
Идеи как да действам оттук нататък? Плащала съм с Paypal...дали мога постигна нещо чрез тях?

Връзка към коментар

Една седмица след като подадох през сайта им искане за рефънд, днес получих мейл, че се работи по въпроса ми, че имат работа и че в следващите 2 до  4 седмици щели да разгледат случаят ми.

Връзка към коментар
Преди 1 час, Alexander каза:

Една седмица след като подадох през сайта им искане за рефънд, днес получих мейл, че се работи по въпроса ми, че имат работа и че в следващите 2 до  4 седмици щели да разгледат случаят ми.

Дано дългото чакане да си заслужава. 

Връзка към коментар

След малко чудене дали да не си поискам директно ваучер от Qatar, се реших да поискам възстановяване през посредника ми ticket.no. Успях да се свържа и да проведа разговор с тях общо за 3 минути. Провериха политиката на авиокомпанията и веднага ми обещаха, че между 6 и 8 седмици ще ми върнат парите, като ми изпратиха и мейл за потвърждение. 

Връзка към коментар

Аз все още чакам отговор от сайта на катарците да ми кажат каква сума биха ми възстановили, за да реша да взема пари или ваучера. Но времето тече, а пътуването ми трябваше да е на 17.04.надявам се тази седмица да ми отговорят. Има опция да поискам връщане в кеш н парите на единия билет и като ваучер другия, което смятам и да направя всъщност. Относно рефънда съм дала номера и името само на единия билет. Така че ще видим какво ще се случи. От четвъртък чакам.. 

Връзка към коментар

На 19.03 съм подал искане за full refund през сайта им.

На 29.03 получих ваучери.

На 31.03 получих имейл, още разглеждали искането ми.

Все още статуса на заявката ми е със статус open.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар


При мен:
На мейли от 23/03 и 26/03 - никакъв отговор.
Междувременно - на 30/03 получих съобщение за отменени полети, придружени с ваучери.
Писах им в Twitter на 30/03. Там валят оплаквания от клиенти, които са получили ваучери, без да са заявили такива (какъвто е и моят случай).


Днес от софийския офис ми отговориха следното: 

"Не мога да отговоря, защо колегите в Доха са преиздали билетите Ви ваучери. Би следвало, ако сте записали в искането си да Ви бъде възстановена сума, то така да бъде направено. В създалата се ситуация, бихте могли да поискате анулация на ваучерите и възстановяване на сумата, платена за билетите.

Това можете да заявите онлайн следвайки този линк:

Полето за забележки уточнете, че не сте заявявали ваучери и бихте желали пълно възстановяване на сумите по билетите.

В полето за електронен билет, запишете номерата на ваучерите.

https://www.qatarairways.com/en-bg/Refund-request.html"

 

Няколко часа по-късно имам отговор в Twitter от съпорта:

“Hello! Travel vouchers are valid one year from the date of issuance and can be used in future bookings. However, if this option doesn’t suit you, click here bit.ly/2WYTcI4  and submit a refund request. Please ensure to state in the comment box “Refund in cash”. Fare rules will apply.”

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И аз получих сега ваучери а им бях писала че за единия искам ваучер а за другия връщане на сумата. Сега им върнах имейле че си искам парите за единия ваучер, другия да стои. Честно казано и да ми удържат сума единия билет ще искам да го анулиран, другия ще го използвам. Но сега се чудя дали да пиша и там където сега сте пуснали линк, бързо ли отговориха

Връзка към коментар

И аз съм в същата ситуация:

 

25.03. - отворих кейс за рефънд

31.03. - получих отговор, че обработват кейса и да очаквам решение в следващите 2-4 седмици.

01.04. - писах им в Twitter - още няма отговор

02.04. - получих ваучери, а кейса още стои отворен.

 

Не че е толкова лошо, ама предпочитам кеша, та отворих нов кейс на базата на отговора на Pepi:). Да видим какво ще излезе накрая. Btw, за една седмица имат над 120 000 кейса отворени, нормално е да се задъхват.

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.