Прескочи до съдържание

Qatar Airways - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Публикувано:

Ето такъв отговор получих от софийския офис на Qatar Airways във връзка със заявка за refund и до тях:

“За съжаление нямаме достъп до системата със заявките за анулация на билети или ваучери, ще трябва да изчакате отговор от колегите в Доха.

Ако при подаването на заявката на 26ти март, сте получили автоматичен отговор, с номер на Вашата заявка, то това означава, че в момента тя се обработва.

 

Моля за повече търпение, защото обратен отговор от тях ще получите в рамките на 15-20 дни.“

  • Харесвам 1
Георги Матеев
Публикувано:

Някой с билети от агенция успешно да е получавал ваучери, заявявайки ги чрез формата на катарския сайт?

 

Според софийския офис е възможно (точно те ме препратиха към сайта), но според twitter съпорта на авиокомпанията трябва да се свържа с посредника за съдействие (макар че отговориха почти едносрично и е леко спорно дали имаха предвид посредника да се търси при всички случаи, включително за ваучер). Малко е противоречива информацията.

 

Пуснал съм заявка през формата още на 17.03, получил съм входящ номер както си трябва, и до момента няма никакъв отговор, което е странно.

 

@Радослав, @pepi:), @alexnpopova, @oli_mali - вашите билети от посредник ли бяха купувани и как точно получихте ваучер?

Публикувано:
На 1.04.2020 г. в 9:51, Радослав каза:

На 19.03 съм подал искане за full refund през сайта им.

На 29.03 получих ваучери.

На 31.03 получих имейл, още разглеждали искането ми.

Все още статуса на заявката ми е със статус open.

 

Билетите ми бяха купувани директно от сайта. Ваучери не съм искал, просто са ми ги пратили на пощата. Полетът ми беше за Виетнам и е отменен от тях. Сега съм вдигнал нов case през сайта им, че искам анулация на ваучерите и full refund.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 15 минути , Радослав каза:

 

Билетите ми бяха купувани директно от сайта. Ваучери не съм искал, просто са ми ги пратили на пощата. Полетът ми беше за Виетнам и е отменен от тях. Сега съм вдигнал нов case през сайта им, че искам анулация на ваучерите и full refund.

Пиши когато има развитие, моля. Ще е полезно да напишеш колко време от вдигането на кейса за refund са ти отговорили, дали са върнали 100% или са удържали според тарифата и т.н. По коя тарифа са купувани? Нашита са от най-евтина - промо.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте, нашите билети бяха купени от посредник GoToGate и софийския офис ни издадоха ваучери. Комуникирахме по имейл. От агенцията никакво съдействие. 

  • Благодаря 2
Публикувано:
преди 1 час, chandni каза:

По коя тарифа са купувани? Нашита са от най-евтина - промо.

На промо тарифа са. Идеята е да ми се върне пълната стойност на билета, не съм отменял полета си доброволно.

  • Харесвам 1
Георги Матеев
Публикувано:
Преди 1 час, DRusev80 каза:

Здравейте, нашите билети бяха купени от посредник GoToGate и софийския офис ни издадоха ваучери. Комуникирахме по имейл. От агенцията никакво съдействие. 

Благодаря за отговора. Бихте ли ми казали също в каква валута бяхте платили билетите на GoToGate?

Публикувано:
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

Благодаря за отговора. Бихте ли ми казали също в каква валута бяхте платили билетите на GoToGate?

Билетите ни са в Британски паунди.

  • Благодаря 1
Публикувано:

Нашите билети са купувани директно от сайта на Катар, от миналогодишната юнска промоция, най-ниската тарифа, платени в евро. Ваучери не съм искала, просто един ден ги получих на мейла си, след съобщение за отазан полет. Не съм искала аз отмяна на полета, та се надявам да получа 100% от платената за билетите сума.

Георги Матеев
Публикувано:

Развитието на моя случай беше експресно. Става въпрос за билети, купувани от Vayama, за които исках ваучери, но вече трета седмица не получавах отговор на рекуста чрез формата на катарския сайт. Пратих имейл на софийския офис и 2 часа по-късно ваучерите бяха на имейла ми. Наистина много похвално, иска ми се всички авиокомпании да реагираха толкова бързо 🙂

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 7 часа, DRusev80 каза:

От агенцията никакво съдействие. 

Това означава ли, че дори не са ви отговорили нито по мейл, нито по телефон - все едно не съществуват или просто не ви съдействаха и не ви предложиха никакви опции?

Публикувано:

Какво ще кажете за купуване на билети до Куала Лумпур и връщане от Бали през октомври-ноември тази година? Струва ли си риска?

Публикувано:
преди 3 минути , Адриан ХН каза:

Какво ще кажете за купуване на билети до Куала Лумпур и връщане от Бали през октомври-ноември тази година? Струва ли си риска?

От началото на март всички кристални топки са под карантина... Buyers discretion advised.

  • Харесвам 2
  • Смея се 3
Публикувано:
преди 1 час, Адриан ХН каза:

Какво ще кажете за купуване на билети до Куала Лумпур и връщане от Бали през октомври-ноември тази година? Струва ли си риска?

Според мен, разумната граница е някъде там, след септември. Малайзия за момента е страната с най-много случаи в региона. Ако все пак нещата продължат, най-малкото пак ще има ваучери. Вече за кеш не знам колко ще е останал.

 

Между другото, в Тайланд стягат да удължат принудителната ваканция за учениците до юли. Ако нещата не се подобрят, тепърва от юли онлайн обучение. Имаха много дълъг период да вземат по-сериозни мерки, нещата вървят още бавно, рестрикции на парче, провинция по провинция, половинчати мерки. Тепърва се заеха с големите ограничения.

  • Харесвам 1
Георги Матеев
Публикувано:

Похвалвам за втори път софийския офис. Този път става въпрос за билетите на приятели, купувани директно от сайта, като те самите предпочетоха ваучери. 40 минути след изпращане на имейла ваучерите вече бяха получени. Наистина рядко се вижда толкова адекватно обслужване, за бързината да не говорим.

  • Харесвам 7
Георги Матеев
Публикувано:
преди 16 часа, chandni каза:

Това означава ли, че дори не са ви отговорили нито по мейл, нито по телефон - все едно не съществуват или просто не ви съдействаха и не ви предложиха никакви опции?

Не мога да кажа конкретно за GoToGate, че скоро не съм ги ползвал, но съдейки по нулевите реакции на всички останали мога смело да предположа, че и GoToGate въобще не отговарят на нито един канал.

 

За близо месец и десетки "битки" с различни съпорти практически единственият отговор от човек, който въобще получих, беше от Vayama - и то цели 3 седмици след като бях пуснал запитването. Като същевременно не получих никакъв отговор на други запитвания пак към тях. Expedia / Orbitz / Bravofly / Lastminute / Opodo / Edreams / Budgetair също не отговарят като цяло, то така или иначе и свързването с тях е практически почти невъзможно.

 

Проблемът при посредниците е двоен. Хем имат 100-кратно увеличение на обема работа (промени, отмени и тн), хем индийските кол центрове ги затвориха с влизането на извънредното положение там. На практика основният съпорт на всички големи посредници е в Индия и това допълнително е усложнило пейзажа.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 6 минути , Георги Матеев каза:

Похвалвам за втори път софийския офис. Този път става въпрос за билетите на приятели, купувани директно от сайта, като те самите предпочетоха ваучери. 40 минути след изпращане на имейла ваучерите вече бяха получени. Наистина рядко се вижда толкова адекватно обслужване, за бързината да не говорим.

Ми напишете им едно похвално писъмце. Нека се зарадват хората, работещи там, че и да имат желание, все така да са точни!

Доброто трябва да бъде поощрявано, забелязвано и изтъквано!

  • Харесвам 6
Георги Матеев
Публикувано:
преди 3 минути , AlexandraKo каза:

Ми напишете им едно похвално писъмце. Нека се зарадват хората, работещи там, че и да имат желание, все така да са точни!

Доброто трябва да бъде поощрявано, забелязвано и изтъквано!

Току-що го изпратих всъщност. Наистина си заслужават всички похвали!

  • Харесвам 7
Публикувано:
преди 28 минути , Георги Матеев каза:

Току-що го изпратих всъщност. Наистина си заслужават всички похвали!

Браво! Така се прави и да знаеш, тия малки жестове се помнят най-много.

Публикувано:
преди 22 часа, chandni каза:

Това означава ли, че дори не са ви отговорили нито по мейл, нито по телефон - все едно не съществуват или просто не ви съдействаха и не ви предложиха никакви опции?

В средата на март (преди да ескалира напрежението със забраните за пътуване) ми отне 2 пъти по час и половина да се свържа с тях и в двата случая отказаха съдействие за анулация и ретир или за издаване на ваучер. Препращаха ме пистоянно към авиокомпанията. Към края на март беше вече невъзможно да се свържа по телефона. Между всичките тези опити съм написал към 4-5 имейла с всички действия и опити, които съм предприемал по моя казус. Отговори до ден днешен 0.

Аз похвалих тук софийския офис на Катарците и в имейл до тях също ги поздравих, така че и от мен едно голямо БРАВО. 

  • Харесвам 2
Георги Матеев
Публикувано:
преди 10 минути , stanislavpp каза:

@Георги Матеев feedback@vayama.com  , опитай на този имейл. Може и по туит канал, но виждам , че там са спрели да отговарят на 27 март . 

Благодаря, но за съжаление не отговарят на нито един имейл - включително на този. Далеч по-важното обаче е, че не отговарят и на Пейпал клеймовете и до момента ги печеля служебно без никакъв напън.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 7 часа, Георги Матеев каза:

Похвалвам за втори път софийския офис. Този път става въпрос за билетите на приятели, купувани директно от сайта, като те самите предпочетоха ваучери. 40 минути след изпращане на имейла ваучерите вече бяха получени. Наистина рядко се вижда толкова адекватно обслужване, за бързината да не говорим.

Момичетата от офиса са невероятни! И аз мога да ги похваля много пъти!

Знаят за нас, четат Магеланци, когато имат време, та ги поздравявам и тук!

А като отмине този неприятен момент ще ги поздравя и лично в офиса.

  • Харесвам 5
Публикувано:
На 6.04.2020 г. в 9:05, Георги Матеев каза:

Някой с билети от агенция успешно да е получавал ваучери, заявявайки ги чрез формата на катарския сайт?

Аз пък успешно получих $100 ваучър от тях, без нищо да съм анулирал и без нищо да съм заявявал.

Точно обратното - благодарност, че съм избрал да летя с тях по време на чума,

Хем бях хванал в последния момент съвсем разумна промоционална тарифа за полет, който на практика беше евакуация и бях готова да дам и повече.

 

Ваучерът, разбира се, освен благодарност си е и чиста промоция, но от вида, който заслужава похвала

А аз не съм известен с щедростта си на похвали!

 

 

  • Харесвам 7
  • Браво 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.