Прескочи до съдържание

Qatar Airways - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 16 минути , ivan69 каза:

Днес влизам в профила си в qatarairways и ми пише че полета ми ) София-Пукет - София 17-30,12,2020)е сменен - имам опции да приема промяната и да искам refund. Мисля да искам refund , обаче проблема е че картата с която платих изтече . Да прикрепя копие на новата карта или да звъня по телефона ? Все още нямам мейл .

Няма нужда нищо да правиш,  важен е айбана, не картата. И моята беше сменена поради опит за кражба, но парите си дойдоха без проблем. 

Връзка към коментар

Ами пуснах си молбата за refund , пратиха ми на мейла входящ номер . Полета е сменен през Букурещ , На отиване полета става 17 часа , а на връщане 33 с 17 часа престой с Доха . Ще се търси нещо Last minute 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Qatar Airways extends & adjusts rebooking policy

There’s good news and there’s bad news. The good news is that Qatar Airways’ rebooking policy has been extended:

  • Previously it was valid for tickets booked September 30, 2020, for travel through December 31, 2020
  • Now it’s valid for tickets booked through December 31, 2020, and for travel through December 31, 2021

The bad news is that it’s significantly less generous than before. With this new policy:

  • If you are a Qatar Airways Privilege Club member, you may change the original destination within the same country or same region
  • If you are not a Qatar Airways Privilege Club member, you may change the original destination within the same country or a 500 (five hundred) mile radius from the original destination within the same region
  • Regions are defined as Africa, America, Australasia, Europe, Far East, GCC (inclusive of Levant, Iran, Iraq), Indian Subcontinent

Anyone can join Qatar Airways Privilege Club, so that shouldn’t be a barrier here. In other words, everyone should be able to change their destination to somewhere in the same region.

I’d say this is still potentially quite generous, though not as generous as being able to change your destination to anywhere within 5,000 miles. With this new policy you can still book a ticket to Casablanca and reroute to Cape Town, for example.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Qatar Airways announces resumption of 124 destinations by the end of 2020

qatar-airways-3478969-900x300.jpg

Qatar Airways announced the resumption of three key destinations in South Africa from 3 October 2020; Cape Town, Durban and Johannesburg. Services to South Africa will be operated by a mix of the airline’s modern fuel-efficient Airbus A350and Boeing 787 aircraft.

 

With the addition of 19 weekly flights to South Africa, Qatar Airways will operate 63 weekly flights to 17 destinations across the continent including Accra, Addis Ababa, Dar es Salaam, Djibouti, Entebbe, Kigali, Kilimanjaro, Lagos, Maputo, Mogadishu, Nairobi, Tunis, Windhoek and Zanzibar.

Since the onset of the pandemic, Qatar Airways’ network has never fallen below 30 destinations with continuous services to five continents. The airline’s strategic investment in a variety of fuel-efficient twin-engine aircraft, including the largest fleet of Airbus A350 aircraft, has enabled it to continue flying, perfectly positioning the carrier to lead the sustainable recovery of international travel.

By the end of 2020, Qatar Airways’ plans to rebuild its network to 124 destinations including 21 in Africa, 10 in the Americas, 42 in Asia-Pacific, 38 in Europe and 13 in Middle East. Many cities will be served with a strong schedule with daily or more frequencies.

qatar-airways.png

It is interesting to note that Qatar Airways has become the largest international carrier flying over 175 million kilometres to repatriate over 2.3 million passengers on over 35,000 flights during this crisis.

Qatar Airways’ home and hub, Hamad International Airport (HIA), has implemented stringent cleaning procedures and applied social distancing measures throughout its terminals. Passenger touchpoints are sanitized every 10-15 minutes and boarding gates and bus gate counters are cleaned after each flight. In addition, hand sanitizers are provided at immigration and security screening points.

 

За повече инфо цък.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
39 minutes ago, Иван Попов said:

Qatar Airways announces resumption of 124 destinations by the end of 2020

qatar-airways-3478969-900x300.jpg

Qatar Airways announced the resumption of three key destinations in South Africa from 3 October 2020; Cape Town, Durban and Johannesburg. Services to South Africa will be operated by a mix of the airline’s modern fuel-efficient Airbus A350and Boeing 787 aircraft.

 

With the addition of 19 weekly flights to South Africa, Qatar Airways will operate 63 weekly flights to 17 destinations across the continent including Accra, Addis Ababa, Dar es Salaam, Djibouti, Entebbe, Kigali, Kilimanjaro, Lagos, Maputo, Mogadishu, Nairobi, Tunis, Windhoek and Zanzibar.

Since the onset of the pandemic, Qatar Airways’ network has never fallen below 30 destinations with continuous services to five continents. The airline’s strategic investment in a variety of fuel-efficient twin-engine aircraft, including the largest fleet of Airbus A350 aircraft, has enabled it to continue flying, perfectly positioning the carrier to lead the sustainable recovery of international travel.

By the end of 2020, Qatar Airways’ plans to rebuild its network to 124 destinations including 21 in Africa, 10 in the Americas, 42 in Asia-Pacific, 38 in Europe and 13 in Middle East. Many cities will be served with a strong schedule with daily or more frequencies.

qatar-airways.png

It is interesting to note that Qatar Airways has become the largest international carrier flying over 175 million kilometres to repatriate over 2.3 million passengers on over 35,000 flights during this crisis.

Qatar Airways’ home and hub, Hamad International Airport (HIA), has implemented stringent cleaning procedures and applied social distancing measures throughout its terminals. Passenger touchpoints are sanitized every 10-15 minutes and boarding gates and bus gate counters are cleaned after each flight. In addition, hand sanitizers are provided at immigration and security screening points.

 

За повече инфо цък.

 

На Хартия/Монитор това звучи страхотно, но има и нещо друго. На един приятел 2 полета му отменят, въпреки, че при купуване са били обявени, че ще се състоят. След няколко дни или седмици ти изпращат имейл, че няма да се състои и ти предлагат вариант за презаверяване за друга дата без ясна причина. Далечните дестинации са свързани с много логистика и разходи и една отмяна на полетите и промяна на датите е крайно неприятно. Идеята ми е, че проблемът не е само в броя дестинации, а в сигурността за изпълнение на тези полети.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 12 часа, t_petkov каза:

Идеята ми е, че проблемът не е само в броя дестинации, а в сигурността за изпълнение на тези полети.

 

Сигурност за изпълнение няма с никого от февруари насам. Вероятно и следващата година ще е такава за повечето дестинации. Огромният плюс на тази компания е, че не прави клиентите си на маймуни - от самото начало е гъвкава - уведомява, премаршрутира, сменя дати, издава ваучери за часове и връща пари в разумен срок. Свързването с колцентъра им в момента от България е труден, но всеки настоятелен е успял.

В случая са в крак с новата мода за събиране на кеш- нови дестинации. При това са съвсем скромни - само три . 

Впрочем, четох изявление на представителя на СЗО за Африка, че континентът се справя учудващо добре с пандемията , та се замислям в тази посока. 

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Здравейте

За колко време връщат парите?

От вчера статуса е solved. Имам и малка сума за връщане от Софийският офис(така пише в мейла).Някой ако е получил пари скоро,моля да пише.

Връзка към коментар
преди 2 часа, ivan69 каза:

Здравейте

За колко време връщат парите?

От вчера статуса е solved. Имам и малка сума за връщане от Софийският офис(така пише в мейла).Някой ако е получил пари скоро,моля да пише.

На мен ми ги върнаха за 3 работни дни, но те ми анулираха полета(ако това е от значение).

Връзка към коментар

От март чакам връщане на пари/одобрени/ за счупен куфар, въпреки няколкото писма до софийския офис с обещанието, че са затруднени, но ще дойдат.....Има ли някакъв нов актуален телефон на софийския офис, че на старите никой не вдига?

Връзка към коментар
преди 6 часа, Izabela каза:

От март чакам връщане на пари/одобрени/ за счупен куфар, въпреки няколкото писма до софийския офис с обещанието, че са затруднени, но ще дойдат.....Има ли някакъв нов актуален телефон на софийския офис, че на старите никой не вдига?

Няма офис тук вече, но пък от централата много бързо реагират. Пиши им, защото е вероятно просто нищо да не се прави по твоят случай.

И аз чаках пари заявени в софийския офис, които доста се забавиха и с едно писане до централата получих парите за 2-3 дни.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Можете и директно на следния линк да подавате заявления за обмяна на билети за ваучери, Qmiles или refund.

image.png

След като си пуснете claim-a в системата им, можете да следите и статуса му.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Почти месец след като подадох молба на линка  ми пратиха само 2 мейла с общи приказки. Оня ден за 15 минути се разбрахме по телефона(софийския).Парите пристигнаха 72 часа след телефонния разговор , съветвам да се общува по телефона , а не с формата или мейли.

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Имам билети от катаските авиолинии ECONOMY(W). Тъй като те промениха датата и времето на полета, в сайт-а им в ммента ми се появява опциите: confirm и request refund. Някой знае ли ако натисна request refund дали безвъзвратно приемам да ми върнат каквото са решили да ми върнат или ще ми дадат възможност да огледам какъв ще е refund-a и тогава да потвърдя, в зависимост от това дали ме удовлетворява.

Връзка към коментар

Най-добре се обади по телефона , аз минах по този път , като натиснеш refund , ще ти пратят номер ,ще ти изтрият след 1 ден резервацията от акаунта, след 2 седмици мейл с общи приказки , и ще те размотават един месец. По телефона след 20 минутен разговор ,след  няколко часа случая в акаунта ще е solved и след 2 дни парите по сметката. Връщат цялата сума , освен ако не си плащал нещо през Българския офис - тази сума трябвало да си я търсиш оттам.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...


Пускат доста интересна програма за намаление на студенти :

 

- намаление от 10% при първа резервация , -15% при втора резервация, -20% при трета резервация

- една безплатна смяна на дата 

- допълнителен безплатен багаж и т.н.

 

 

 

 

https://www.qatarairways.com/en/student-club.html?CID=AFALL0204026300000000000&PID=7718223&CJEVENT=829d94d628ed11eb82b103180a24060c#terms

 

What are the benefits of Qatar Airways’ Student Club?

  • Discounts on flights — save 10% on your first booking when you join, after taking your first trip get a code for 15% off your next flight, and after taking your second trip get a code for 20% off your next flight
  • Extra baggage allowance — get an extra 10kg or an additional piece of baggage, depending on the route
  • Complimentary Super Wi-Fi — if you book directly with Qatar Airways you’ll receive complimentary Super Wi-Fi on your flight
  • Privilege Club tier upgrade upon graduation — if you travel with Qatar Airways on a revenue ticket at least once a year as a Student Club member, you’ll receive a Privilege Club tier upgrade when you graduate
  • Enhanced flexibility — you can make one free date change on your itineraries
  • Refer-a-friend bonus — if you refer a friend to Qatar Airways Student Club you can receive 5,000 bonus Qmiles

Who can join Qatar Airways Student Club?

  • You need to be a Privilege Club member, though you can sign up for free, and can even enroll as part of the Student Club registration process
  • You need to be enrolled in full or part time education; this includes studying for a degree with a higher education provider (university or college)
  • You need to be between the ages of 18 and 30 (I wonder if this will cause problems in California)
  • You need to provide your expected graduation date when you register (though you can modify it), and you can be a member of the program for up to seven years

Lastly, this is only valid for students from and in the following countries:

Angola, Armenia, Australia, Austria, Bangladesh, Belgium, Brazil, Bulgaria, Canada, China, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Djibouti, Ethiopia, Finland, France, Georgia, Germany, Ghana, Greece, Hong Kong, Hungary, Indonesia, Iran, Iraq, Ireland, Italy, Japan, Jordan, Kenya, Kuwait, Lebanon, Malaysia, Maldives, Morocco, Mozambique, Nepal, Netherlands, New Zealand, Nigeria, Norway, Oman, Pakistan, Philippines, Poland, Romania, Rwanda, South Korea, Serbia, Seychelles, Singapore, Somalia, South Africa, Spain, Sri Lanka, Sweden, Switzerland, Tanzania, Thailand, Tunisia, Turkey, Uganda, United Kingdom, Ukraine, United States, Vietnam.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Честно, не знам дали е новина за всички, но за мен е. Купих билет с моите любимци и при плащане не ми поиска 3D парола при плащане с Diners. Плащането за секунда, издаването на билет - също. Друг път все е имало минутка при плащането. 

Безплатния багаж ми е 25 килограма. Не ми пречи, но преди все е бил 30 кг.

Сега остава да ми допусне второ плащане с тази карта преди тримесечния предишен срок и ще бъда извънмерно щастлива. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ако някой лети с катарците скоро за Малдиви, да има предвид , че на всички пътници в Доха се прави рапид тест преди бординг в допълнение на PCR теста, изискван от островната държава :


So ive recently gotten word that as of this week, QR is performing rapid antigen tests before boarding on ALL passengers on the DOH-MLE flight.

anyone know what this is about? it’s not advertised anywhere so i’m shocked this is a “thing”. reports have shown that this extremely stressful with some individuals awaiting results up until 10 minutes before departure. this is also a bit redundant since all passengers already need to provide a rapid PCR test no older than 72H anyways, and had the passenger been infected with covid on the leg prior so Doh-Mle, it would be too novel and not even show up on the antigen test. so it seems like yet another unnecessary measure for a false sense of security

 

 

———————————————————————————————————

 

I can confirm this testing. Flown yesterday MAD-DOH-MLE and nobody on check in process advised us regarding the antigen testing. When we arrived at DOH, a gate agent was waiting all passengers from our flight to scort us to MLE gate E23. This area is closed to only MLE flights. All passengers has to pass the test before boarding. 

It is quite stressful since no previous communication from QR until you are there. And no questions where aswered, if you found possitive, has to quarentine on DOH or where?

If i was notified before checkin, i would cancel. Too risky.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Много полезна информация за антигенния тест. Гледах точно пътуване до Малдивите. Може би ще им изпратя запитване на Катарците, защото не става ясно, ако антигенния е положителен, а PCR негативен, тогава ще има ли проблем и евентуално карантиниране в Доха...

 

А знаете ли защо се каца в Букурещ? 

Летяла съм през 2017 и 2018 с авиолинията и полета беше директен до Доха.

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.