Прескочи до съдържание

Анулиране на резервация през AirBnB


denis63843

Препоръчани мнения

Същото питане се върти и из разни групи във ФБ още от вчера и там бяха пуснали достатъчно инфо.

Аз също смятам, че това настояване на скрийшот е много съмнително.  Колкото и да не знаеш английски все ще разбереш за какво става въпрос, като ти пратят имейл, та дори и да ползваш гугъл за преводач. Щом човек е могъл да се справи с резервацията ще се справи и с имейла за анулиране на резервацията.

Редактирано от mililia
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Добре, благодаря. Не е за английският език. Искам да знам как седят нещата като го кансерилам. Дали ще седи цялата сума или не. Да не пише само You have cancelled your reservation и да не е посочено какво точно се връща. Защото така или иначе трябва да знам какви пари трябва да ми бъдат възстановени. 

  • Замислям се 2
Връзка към коментар
  • 1 година по-късно ...

То това е минало вече, но понеже винаги ще има и такива, които в последния момент ще канселират...

Сайтът сам не определя кой знае какви правила. Определя ги хостът. Те са събрани в общо 6 варианта и си ги пише при резервацията, но е нещо, на което малко хора обръщат внимание.

Карам ги по ред:

 

Flexible: Връщат се 100% таксите за почистване, комисионната на АББ и всички пари на госта.

Условия: - само до три пъти в рамките на една календарна година като година се брои от датата на регистрация на госта, а не от 01.01. Комисионните се възстановяват само ако отмяната е до 48 часа от резервацията.

- останалото да е до 24 часа преди часа за настаняване, смятан по местно време там, за където е резервацията. След това не се възстановяват  почистването и първата нощувка. Всички хостове, които са в т.нар. "Workgroup", т.е. приемат пътуващи по работа и така са индексирани в търсачката, задължително използват този вариант. Нямат друг избор.

 

Moderate: Възстановяват се почистването, комисионната (ако е до 48 часа от резервацията) и нощувките (ако анулирането става до 5 дни преди часа на настаняването по местно на хоста време). Ако сте резервирали в място с голяма часова разлика, смятането на всички тия часове е очевиден проблем. Когато брои часове, системата винаги ги брои от странта на хоста.

 

Strict: Тук е по-сложно. До 14 денонощия (по местно време на хоста) преди настаняването, ще се възстанови цялата сума. Когато останат от 14 до 7 денонощия-50% от нея. При по-малко от 7 денонощия губите всичко.

 

Super strict 30 days:  Това е специално условие. Не е в общата резервация, а е отделно споразумение, което се праща до госта и той трябва да го приеме. До 30-то денонощие преди часа за настаняване се връща 50% от сумата. Мине ли 30-тият ден, се губи всичко.

 

Super strict 60 days: същото като горе, но дните са 60.

 

В дестинациите, където сезонът е много кратък или много дълъг, повечето хостове работят с услвоия Strict/ Super strict, защото появила се внезапно дупка в календара е почти невъзможно да бъде запълнена, особено пък ако гостите са и група и има калкулирани такси за всеки човек след втория примерно. Става много сложно. Ранни резервации по такива места има бол. Обаче "last minute" никакви или остават незаети легла.

Обратно- в места като София примерно, които повечето хора трудно ги намират на картата и в които само се прекачват самолети, няма никакъв смисъл да хостваш на Strict. Те 99% от резервациите са за по една до две нощувки и единственият ефект е, че търсачката ще спре да те листва в Уъркгрупата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 години по-късно ...

Здравейте! Моля за помощ.

В началото на този месец направихме резервация за 04 април в airbnb , като безплатното анулиране беше за 48 часа сле резервацията, след това 50% от сумата. За наше съжаление ни канселираха полетите десет дни по-късно... Веднага писахме на хоста да опитаме да се разберем с него за безплатна канселация... но разбира се , той изобщо не ни отговори.

След което решихме да опитаме да го попитаме да преместим резервацията за други дати, на което доста бързо получихме отговор, че щял да се радва да променим датите. И оттогава се започна ходене по мъките с него... тъй като най-ранното време, в което всички от резервацията ще може отново да сме в отпуск е месец юли, му писах ако може да ни даде оферта за тогава, защото датите не са отворени след юни до края на годината. Никакъв отговор... Тъй като същият има около 40 имота в същия град, му писах отново, че може и да е някой от другите му имоти, изобщо опитах почти всякакви варианти, но до момента нямам абсолютно никакъв отговор от хоста... Реших да пробвам и писах и на съпорта на airbnb, но техният отговор беше очаквания, че трябва да се разберем с хоста.....

Идва време за плащането на следващите 50% от резевацията ни и се чувствам в безизходица... Без никаква връзка с хоста...

Има ли нещо,което да мога да направя още... Ако не се плати останала сума по резервацията, предполагам, че ще я анулират... в този случай дали не бих могла да опитам с оспорване на транзакцията?

Много благодаря предварително на отзовалите се!

Връзка към коментар
Преди 1 час, Дънди каза:

Здравейте! Моля за помощ.

В началото на този месец направихме резервация за 04 април в airbnb , като безплатното анулиране беше за 48 часа сле резервацията, след това 50% от сумата. За наше съжаление ни канселираха полетите десет дни по-късно... Веднага писахме на хоста да опитаме да се разберем с него за безплатна канселация... но разбира се , той изобщо не ни отговори.

След което решихме да опитаме да го попитаме да преместим резервацията за други дати, на което доста бързо получихме отговор, че щял да се радва да променим датите. И оттогава се започна ходене по мъките с него... тъй като най-ранното време, в което всички от резервацията ще може отново да сме в отпуск е месец юли, му писах ако може да ни даде оферта за тогава, защото датите не са отворени след юни до края на годината. Никакъв отговор... Тъй като същият има около 40 имота в същия град, му писах отново, че може и да е някой от другите му имоти, изобщо опитах почти всякакви варианти, но до момента нямам абсолютно никакъв отговор от хоста... Реших да пробвам и писах и на съпорта на airbnb, но техният отговор беше очаквания, че трябва да се разберем с хоста.....

Идва време за плащането на следващите 50% от резевацията ни и се чувствам в безизходица... Без никаква връзка с хоста...

Има ли нещо,което да мога да направя още... Ако не се плати останала сума по резервацията, предполагам, че ще я анулират... в този случай дали не бих могла да опитам с оспорване на транзакцията?

Много благодаря предварително на отзовалите се!

Привет, ако водите кореспонденцията през Airbnb (т.е. през тяхната платформа) единствено виждам опция от техния съпорт да искате задържане на плащането докато имате кореспонденция, като обърнете внимание че не получавает отговор от домакина. Не съм убеден, че ще помогно, но моите наблюдения са че платформата е насочена по-скоро към защита интереса на госта, а не на домакина. Разбира се това не означава произволна промяна на условията на резервацията, но все пак разбирам че имате някаква форма на преговори и ако е през платформата от Airbnb ще могат да се убедят в това. Успех    

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Просто не се прави резервации с 48 часов срок за безплатен отказ.

Винаги нещо може да стане, затова се чете и преценя преди резервиране.

 

не виждам защо хоста би се разправял с вас, сигурно не сте единствените с подобен проблем, а се спомена за 40 обекта.

 

преди седмица търсех апартамент в Португалия и набелязах 3-4бр, в последсвие се оказа, че единия е точно като вашия с 48 часа безплатен отказ и директно го изтрих.

вероятно, ако ми трябва за днес или утре бих го взел, но за след 2-3 седмици или повече никога.

 

На твое място бих преглътнал 50% загуба, по-добре ми се струва от евентуална 100% загуба.

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 минути , Alexander каза:

Просто не се прави резервации с 48 часов срок за безплатен отказ.

Винаги нещо може да стане, затова се чете и преценя преди резервиране.

 

не виждам защо хоста би се разправял с вас, сигурно не сте единствените с подобен проблем, а се спомена за 40 обекта.

 

преди седмица търсех апартамент в Португалия и набелязах 3-4бр, в последсвие се оказа, че единия е точно като вашия с 48 часа безплатен отказ и директно го изтрих.

вероятно, ако ми трябва за днес или утре бих го взел, но за след 2-3 седмици или повече никога.

 

На твое място бих преглътнал 50% загуба, по-добре ми се струва от евентуална 100% загуба.

 

Съгласна съм, и го отчитам като факт. Никога досега не съм резервирала така, и никога вече няма ... но вече е направено и реших да попитам дали някой не може да ми помогне с нещо.

Връзка към коментар
В момента, Дънди каза:

Съгласна съм, и го отчитам като факт. Никога досега не съм резервирала така, и никога вече няма ... но вече е направено и реших да попитам дали някой не може да ми помогне с нещо.

За това дадох моето виждаме.

аз също съм губил 50%, хем не беше с 48 часов  отказ..

 

Вече търся с максимално  късен безплатен отказ, има доста такива.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Единственото, което можеш да направиш, е да се разбереш с хоста. Оспорване на транзакцията или оплакване на централата няма да помогнат, защото парите са изтеглени по правилата, всъщност ти искаш услуга. 

Евентуално ако е с кредитна карта, към която има застраховка може да видиш какви са условията на застраховката и да пробваш с нея.

Връзка към коментар

Силно вероятно е домакинът с 40 апартамента просто да ви игнорира. Имахме резервация с 48-часова отмяна за Турция за юни'2020 – полетите отменени, а и страната си беше отворила границите два дни преди това. Т.е. си беше по-тегава ситуация.

Прехвърли ни домакинът за септември, като пак ни удържа стотина и няколко лева. Но това е на добра воля и ако не иска, ще е в правото си да не ви върне нищо.

Сега, ако изобщо запазвам нещо с 48-часова анулация, прежалвам парите на мига. 

Не бих чакала да ми изтеглят и останалата сума.

Връзка към коментар

Обикновено подобни резервации са с по-ниска цена при близки условия , именно заради процента от гости , които губят 50% процента. 
 

Казвате , че полета ви е анулиран , нямам ли други полети с които да пристигнете до дестинацията?  

Връзка към коментар

Благодаря на всички отзовали се. Не, за същите дати нямаше друг полет, с който да стигнем до там, а всяко местене в датите изисква наличност на хоста, както и възможности за отпуски на всеки от нас, които ще пътуваме.

Но искам да се похваля!!!

Днес продължи да не ми отговаря хоста, но и аз продължих да настоявам пред съпорта на airbnb , че не е ок цялата  ситуация. Писахме си, пращах снимки за анилираните полети и след доста настояване от моя страна наистина, накрая от съпорта поискаха анулиране на резервацията и възстановяване на всичко платено,

И хоста се появи по някое време, извини се , че уж имали ковид в имота / или незнам точно / и в крайна сметка анулира резервацията ни и ще ни възстановят парите.

А, и не, не е задължително да са някакви кой знае колко изгодни условията за резервации при 48-часова отмяна. В нашият случай например сумата си беше доста сериозна.

Благодаря още веднъж, никога вече няма да резервирам при такива условия! 

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Връзка към коментар

става въпрос, че без отмяна е по-изгодно от същото място със отмяна, а не че задължително трябва да е евтино, то си зависи от апартамента

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.