Прескочи до съдържание

Авиоинциденти...


Oshko

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 15 часа, randi каза:

Имали са проблем с триймването и елеватора. Не е баш да им откаже автопилота.

Ако е това, изобщо не е малък проблем. 

Публикувано:

Аз все още съм на мнение, че са имали сериозен проблем. При набора на височина машината рязко променя вертикалната си скорост от +2300 fpm на -1600 fpm, при което губи 300 фита височина.На височина от около 400 метра, рязко губят 100 метра височина, това при десния завой след излитане по 27 - ма. Също така самолета ускорява до над 300 възела ground speed, което не е нормално, а и вариациите в скоростта са в големи граници.

  • Харесвам 5
  • Шок 1
Публикувано:

Eто за онагледяване графика - някъде на втората минута пада скоростта и спира изкачването във височина. 

image.png.2606129afdc223012438ddc7ce752a0d.png
 

 

..............................
P.S. Може пък просто капитанът да е много романтичен и влюбен в първия офицер (който в случая е жена) и да е искал да ѝ нарисува сърчице за предстоящия 14-ти февруари.  :grin:

 

image.png.439a44f298b3e75b46ae5f960f5c4813.png

 

  • Харесвам 1
  • Шок 2
  • Смея се 6
  • 4 седмици по-късно ...
Публикувано:

Силна експлозия след падане на летящ обект около 23.00 часа на 10.03. в Загреб, район Ярун, на 30 метра от студентско общежитие. Предполага се, че това е украински дрон Ту-141 Стриж. Апаратът е загубил управление и е прелетял над Унгария, преди да се разбие в Хърватска.

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 2 часа, rahan-le fils каза:

Силна експлозия след падане на летящ обект около 23.00 часа на 10.03. в Загреб, район Ярун, на 30 метра от студентско общежитие. Предполага се, че това е украински дрон Ту-141 Стриж. Апаратът е загубил управление и е прелетял над Унгария, преди да се разбие в Хърватска.

За тоя род новини е задължително да се цитира източник на информация, за предпочитане - надежден и достоверен.

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Публикувано:
преди 30 минути , домосед каза:

За тоя род новини е задължително да се цитира източник на информация, за предпочитане - надежден и достоверен.

Доста информационни агенции, включително и Wikipedia, вече отразиха инцидента. В сегашната ситуация да си призная честно вече не знам кой е надежден и достоверен източник, но така или иначе ние сме от едната страна на барикадата...

Публикувано:
преди 11 минути , stanimir каза:

Минал над Румъния, Унгария, Хърватия ...

 

Ако мога да ползвам подходящ цитат: "родната полиция ни пази" ... 🙂

  • Харесвам 4
Публикувано:
7 minutes ago, Брани said:

Минал над Румъния, Унгария, Хърватия ...

 

Ако мога да ползвам подходящ цитат: "родната полиция ни пази" ... 🙂

Някога Матиас Руст кацна на Червения площад под носа на цял СССР , но това хвърчило е минало незабелязано през половината източен фланг на НАТО при все супер-дупер защитните съвремени военни системи !

Ако бях по-плашлив не бих се доверил безрезервно в надеждността на "отбраната".

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 56 минути , stanimir каза:

Някога Матиас Руст кацна на Червения площад под носа на цял СССР , но това хвърчило е минало незабелязано през половината източен фланг на НАТО при все супер-дупер защитните съвремени военни системи !

 

По всяка вероятност става дума за аналогичен случай, защото този апарат е летял на височина от 1300 метра от земята и практически се е оказал "невидим" за ПВО...

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 9 часа, Duke каза:

Доста информационни агенции, включително и Wikipedia, вече отразиха инцидента. В сегашната ситуация да си призная честно вече не знам кой е надежден и достоверен източник, но така или иначе ние сме от едната страна на барикадата...

По-интересното е, според един източник, че има град със същото наименование в Украйна, но някой географски гений не е забелязал това и е пратил пущината вместо това в Хърватия. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Финландците се оплакват от загуба на GPS на полетите си близо до границата им с Русия.  Вчера бях мернала история за такива оплаквания от Литва или Латвия, но може да е същата история, само преразказана:

Finnair reports GPS jamming near Kaliningrad - There has been a spate of incidents involving GPS disruption around Finland.

https://yle.fi/news/3-12352631

 

Публикувано:
преди 2 часа, Coo каза:

Финландците се оплакват от загуба на GPS на полетите си близо до границата им с Русия.  Вчера бях мернала история за такива оплаквания от Литва или Латвия, но може да е същата история, само преразказана:

Finnair reports GPS jamming near Kaliningrad - There has been a spate of incidents involving GPS disruption around Finland.

https://yle.fi/news/3-12352631

 

Да летят по-навътре!

  • Харесвам 2
Публикувано:

Същият случай и в наше село. Когато хамериканците се готвеха да бомбят в Сърбия работех от Турция. Летяхме от Анталия, Измир и Инстанбул за Западна Европа и становете ( Туркменистан, Азърбайджан, Казахстан). Та като летяхме на запад след прелитане над България и влизане в Сърбия губехме GPS захват. До границата с Унгария летяхме по конвенционални ( земни ) средства. Същото беше, даже с по-голям обхват на липсата на GPS покритие, като започнаха бомбандировките. Карахме помощи за Тирана. От Западна Европа летяхме през България , Гърция и след това влизахме в Албания. Имаше части от маршрута, особено на границата между Гърция и Албания, включително почти до кацане на Тирана, където се работеше само по конвенционални средства.    

  • Харесвам 6
Публикувано:
16 minutes ago, Брани said:

Да летят по-навътре

Марк Зукърбърг не харесва това ! 

Накрая ще те изгонят и от Фейсбук.

5 minutes ago, дядо Пепи said:

Същият случай и в наше село. Когато хамериканците се готвеха да бомбят в Сърбия работех от Турция. Летяхме от Анталия, Измир и Инстанбул за Западна Европа и становете ( Туркменистан, Азърбайджан, Казахстан). Та като летяхме на запад след прелитане над България и влизане в Сърбия губехме GPS захват. До границата с Унгария летяхме по конвенционални ( земни ) средства. Същото беше, даже с по-голям обхват на липсата на GPS покритие, като започнаха бомбандировките. Карахме помощи за Тирана. От Западна Европа летяхме през България , Гърция и след това влизахме в Албания. Имаше части от маршрута, особено на границата между Гърция и Албания, включително почти до кацане на Тирана, където се работеше само по конвенционални средства.    

Айде сега ,тогава се  изнасяше демокрация.Онези бомби бяха хуманни !

Както чухме такива неща в Европа НЕ СА СЕ СЛУЧВАЛИ от ВСВ война насам .

  • Харесвам 4
  • Смея се 3
  • Замислям се 2
Публикувано:
преди 15 минути , stanimir каза:

Марк Зукърбърг не харесва това ! 

Накрая ще те изгонят и от Фейсбук.

 

Не бих бил файн с това, дори и да съм елиджибъл!

 

🙂

Публикувано:

Офтопик.

 

Ще помоля да се пише на български или поне с кратко пояснение.Младите говорите език ,който част от по-възрастните в България не са учили и не са длъжни да разбират.

 

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Публикувано:

Самолет на Bulgaria air /Embraer E190STD с регистрация LZ-PLO/, излетял от София в 13.36 за Мадрид, е кацнал в Ница, заради разхерметизиране на кабината. В 19.35  българско време/преди 8 минути/ излетя от Ница , продължавайки полета към Мадрид.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Публикувано:

Пише, че нещо се е случило и е паднал почти вертикално, много бързо е загубил височина и т.н. Аз съм потресена 😞

Дейли мейл не е най-достоверният източник, но са събрали доста визуален материал

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10634901/Boeing-737-passenger-jet-carrying-133-crashes-rural-China.html

 

От China Eastern имам хубави спомени, най-вече от едно тяхно одеалце, в което спях като къпана на едно пътуване в романтичните ми млади години 🙂 Не, одеалцата не летят, просто споделям, че имам мили спомени и ми е криво.

Публикувано:
На 12.03.2022 г. в 18:33, дядо Пепи каза:

Същият случай и в наше село. Когато хамериканците се готвеха да бомбят в Сърбия работех от Турция. Летяхме от Анталия, Измир и Инстанбул за Западна Европа и становете ( Туркменистан, Азърбайджан, Казахстан). Та като летяхме на запад след прелитане над България и влизане в Сърбия губехме GPS захват. До границата с Унгария летяхме по конвенционални ( земни ) средства. Същото беше, даже с по-голям обхват на липсата на GPS покритие, като започнаха бомбандировките. Карахме помощи за Тирана. От Западна Европа летяхме през България , Гърция и след това влизахме в Албания. Имаше части от маршрута, особено на границата между Гърция и Албания, включително почти до кацане на Тирана, където се работеше само по конвенционални средства.    


Не използвахте ли инерционална навигационна система или типа самолети, на които си летял тогава са нямали такава?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.