Прескочи до съдържание

Авиоинциденти...


Oshko

Препоръчани мнения

Днес сънувах един Wizz air, който катастрофира в центъра на София, имаше пожар, но и оцелели.

Както и да е, не съм суеверен, но не знам дали е 'подходящо' изобщо да се пуска такава тема, ако решите, че разваля добрият тон я махнете.

Това ме наведе на мисълта от кога не е имало голяма катазстрофа на широкофюзелажен(мразя я тази дума) пътнически самолет от реномирана авиокомпания. Изглежда вече минаха 4 години и половина от AF447, това е доста дълго време в стравнение с преди години. Което е супер, обаче всички знаем, че рано или късно ще има нова трагедия.

Някакси имам чувство, че 'назрява' моментът. Толкова много самолети, толкова много полети, все по-млади пилоти, поради голямото търсене, многото раздухване на проблемите с 787, вече има и много А380 във въздуха, проектантите 'изпилват' максимално тежестта, от там и презастраховането намалява, колкото и да е голямо по принцип в тази индустрия.

Връзка към коментар

Днес сънувах един Wizz air, който катастрофира в центъра на София

.....

 

Някакси имам чувство, че 'назрява' моментът.

Пу-пу, пепел ти на езика, на съня и на клавиатурата :rolleyes:

 

все по-млади пилоти, поради голямото търсене, многото раздухване на проблемите с 787, вече има и много А380 във въздуха, проектантите 'изпилват' максимално тежестта, от там и презастраховането намалява, колкото и да е голямо по принцип в тази индустрия.

медалът, слава богу, си има и друга страна - също и все повече и по-развити технологии и системи, повишаващи сигурността ;)

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ами...темата за страха от летене ли е или техническа? :) Защото самолетните катастрофи са доста любопитни неща за мен, като решаване на ребус са, който с годините се оказва все по-сложен и по-сложен. 

 

И да, последната катастрофа на читава авиокомпания с голям самолет е именно AF447, но преди това мисля, че нямаше друг инцидент от подобен калибър за много време. Сещам се за един запален на TAM, но той май беше А320...пиша малко наизуст тая вечер.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Turkish в Амстердам е преди това, но е 737, имаше и един на Ethiopian от Ливан пак 737, но голям преди AF447 май е А300 на American, което наистина е доста назад във времето, ако не броим китайците за много реномирани, защото те имат инциденти по това време с 747 и 767

Връзка към коментар

Преди това беше катастрофата на кипърците над Гърция и на Спанеър в Мадрид. Но на фона на броя полети, катастрофите са забележително малко. 

Връзка към коментар

И като се заговорихме на тази свежа тема-ето малко инфо за съвсем презна катастрофа с 1 ATR-72 na LAO Airways.За съжаление всички са загинали...нейде из водите на Меконг

http://www.news.com.au/world/six-aussies-dead-in-plane-crash-laos/story-fndir2ev-1226741301706

Връзка към коментар

Ето и още една катастрофа..в рамките на 1 месец(заедно с тази в Лаос).При излитане от летище"Муртала Мохамед" в Лагос,Нигерия се разбива самолет ЕМБ-120 и загиват 16 човека.

http://www.reuters.com/article/2013/10/03/us-nigeria-plane-idUSBRE99209T20131003

Връзка към коментар

Сещам се за един запален на TAM, но той май беше А320...пиша малко наизуст тая вечер.

На ТАМ катастрофата беше със А320 (или друг от фамилията), на градското летище на Сао Пауло, преди доста време беше. Там големи самолети не кацат. Доколкото си спомням, бяха асфалтирали скоро пистата, но още не бяха направили асфалта грапав, и след проливния дъжд е станало пързалка.

Относно катастрофата на ЕрФранс, тъста и тъщата летяха към Бразилия два дена след катастрофата, след като ни бяха на гости, аз не им бях казал за нея, но на летището това е било основната тема за разговор преди полета от Париж към Рио...

Връзка към коментар

Относно катастрофата на ЕрФранс, тъста и тъщата летяха към Бразилия два дена след катастрофата, след като ни бяха на гости, аз не им бях казал за нея, но на летището това е било основната тема за разговор преди полета от Париж към Рио...

Не знам после как си обяснявал защо си им избрал полети точно с Ер Франс... :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

 

Татарстан беше авиокомпания на ТИМ, не съм сигурен дали се оттеглиха обаче от там. Знам, че има хора, които са по в час и ще разяснят. Самолета е от тези, с които летя БГ Ер на времето...

Връзка към коментар

Според руснаците самолета е произведен през 1990г.Освен за Еър Франс е летял и за "Уганда Еър",бразилска авиокомпани,румънска ,ТИМ и чак през 2008 започва да лети с цветовете на Татарстан.По руските коментари както може да се очаква се обвинява екипажа!!

http://www.gazeta.ru/social/2013/11/17/5757457.shtml

Връзка към коментар

Не вярвам в конспирации,но сега прочетох  че на самолета е пътувал сина на президента на Татарстан.Младо момче.Освен него е дъщерята на някакъв си руски богаташ(от първия брак) ,както и журналистка от Руска национална телевизия.

Връзка към коментар

Не вярвам в конспирации,но сега прочетох  че на самолета е пътувал сина на президента на Татарстан.Младо момче.Освен него е дъщерята на някакъв си руски богаташ(от първия брак) ,както и журналистка от Руска национална телевизия.

... както и шефът на томошното КГБ, което сега се нарича ФСБ

Връзка към коментар

Предупреждавам ви, че това видео не е за хора със слаби нерви и не е добре да се гледа преди лягане. Напълно сериозно го казвам.

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ами ако се е сринал, може да е по вина на пилотите...нека изчакаме, видеото е доста мръчкаво. Не съм сигурен дали с нос надолу или нагоре пада. Товарния в Афганистан се разби по подобен начин след срив, на тая височина пилота малко може да направи ако допусне да се случи. 

Връзка към коментар

Toзи от Афганискан май падна след излитане, а при Казан е при кацане. На горното видео се вижда, че опашката е горе.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.