Oshko Публикувано: 6 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2013 Днес сънувах един Wizz air, който катастрофира в центъра на София, имаше пожар, но и оцелели. Както и да е, не съм суеверен, но не знам дали е 'подходящо' изобщо да се пуска такава тема, ако решите, че разваля добрият тон я махнете. Това ме наведе на мисълта от кога не е имало голяма катазстрофа на широкофюзелажен(мразя я тази дума) пътнически самолет от реномирана авиокомпания. Изглежда вече минаха 4 години и половина от AF447, това е доста дълго време в стравнение с преди години. Което е супер, обаче всички знаем, че рано или късно ще има нова трагедия. Някакси имам чувство, че 'назрява' моментът. Толкова много самолети, толкова много полети, все по-млади пилоти, поради голямото търсене, многото раздухване на проблемите с 787, вече има и много А380 във въздуха, проектантите 'изпилват' максимално тежестта, от там и презастраховането намалява, колкото и да е голямо по принцип в тази индустрия. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 6 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2013 (редактирано) Днес сънувах един Wizz air, който катастрофира в центъра на София ..... Някакси имам чувство, че 'назрява' моментът. Пу-пу, пепел ти на езика, на съня и на клавиатурата все по-млади пилоти, поради голямото търсене, многото раздухване на проблемите с 787, вече има и много А380 във въздуха, проектантите 'изпилват' максимално тежестта, от там и презастраховането намалява, колкото и да е голямо по принцип в тази индустрия. медалът, слава богу, си има и друга страна - също и все повече и по-развити технологии и системи, повишаващи сигурността Редактирано 6 ноември, 2013 от Фичо 1 Връзка към коментар
гост Публикувано: 6 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2013 Оshko, не се излагай! Както казват старите хора: ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш! И си намери други обекти за сънуване! 5 Връзка към коментар
wilks Публикувано: 6 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2013 Ето до какви отклонения води прекаленото летене - почва даже и да сънува самолети, че и катастрофи с тях. 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 6 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2013 Ами...темата за страха от летене ли е или техническа? Защото самолетните катастрофи са доста любопитни неща за мен, като решаване на ребус са, който с годините се оказва все по-сложен и по-сложен. И да, последната катастрофа на читава авиокомпания с голям самолет е именно AF447, но преди това мисля, че нямаше друг инцидент от подобен калибър за много време. Сещам се за един запален на TAM, но той май беше А320...пиша малко наизуст тая вечер. 1 Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 7 ноември, 2013 Автор Сподели Публикувано: 7 ноември, 2013 Turkish в Амстердам е преди това, но е 737, имаше и един на Ethiopian от Ливан пак 737, но голям преди AF447 май е А300 на American, което наистина е доста назад във времето, ако не броим китайците за много реномирани, защото те имат инциденти по това време с 747 и 767 Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 7 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 7 ноември, 2013 Преди това беше катастрофата на кипърците над Гърция и на Спанеър в Мадрид. Но на фона на броя полети, катастрофите са забележително малко. Връзка към коментар
Еминко Публикувано: 7 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 7 ноември, 2013 И като се заговорихме на тази свежа тема-ето малко инфо за съвсем презна катастрофа с 1 ATR-72 na LAO Airways.За съжаление всички са загинали...нейде из водите на Меконг http://www.news.com.au/world/six-aussies-dead-in-plane-crash-laos/story-fndir2ev-1226741301706 Връзка към коментар
Еминко Публикувано: 7 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 7 ноември, 2013 Ето и още една катастрофа..в рамките на 1 месец(заедно с тази в Лаос).При излитане от летище"Муртала Мохамед" в Лагос,Нигерия се разбива самолет ЕМБ-120 и загиват 16 човека. http://www.reuters.com/article/2013/10/03/us-nigeria-plane-idUSBRE99209T20131003 Връзка към коментар
Childish Публикувано: 7 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 7 ноември, 2013 http://www.viralnova.com/i-noticed-this-tiny-thing-on-google-maps-and-when-i-zoomed-in-well-nothing-could-prepare-me/ 4 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 8 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 8 ноември, 2013 Жалко и тъжно за причината да се направи, но идеята и реализацията на този мемориал са много добри! 2 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 8 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 8 ноември, 2013 Сещам се за един запален на TAM, но той май беше А320...пиша малко наизуст тая вечер. На ТАМ катастрофата беше със А320 (или друг от фамилията), на градското летище на Сао Пауло, преди доста време беше. Там големи самолети не кацат. Доколкото си спомням, бяха асфалтирали скоро пистата, но още не бяха направили асфалта грапав, и след проливния дъжд е станало пързалка. Относно катастрофата на ЕрФранс, тъста и тъщата летяха към Бразилия два дена след катастрофата, след като ни бяха на гости, аз не им бях казал за нея, но на летището това е било основната тема за разговор преди полета от Париж към Рио... Връзка към коментар
akair Публикувано: 9 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 9 ноември, 2013 Относно катастрофата на ЕрФранс, тъста и тъщата летяха към Бразилия два дена след катастрофата, след като ни бяха на гости, аз не им бях казал за нея, но на летището това е било основната тема за разговор преди полета от Париж към Рио... Не знам после как си обяснявал защо си им избрал полети точно с Ер Франс... 1 Връзка към коментар
Еминко Публикувано: 9 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 9 ноември, 2013 И един лек инцидент от вчера http://chr.bg/samolet-na-ryanair-katsna-avarijno-zaradi-pozhar-v-pilotskata-kabina/ 1 Връзка към коментар
Childish Публикувано: 17 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 17 ноември, 2013 http://www.reuters.com/article/2013/11/17/us-russia-crash-idUSBRE9AG0A820131117 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 17 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 17 ноември, 2013 http://www.reuters.com/article/2013/11/17/us-russia-crash-idUSBRE9AG0A820131117 Татарстан беше авиокомпания на ТИМ, не съм сигурен дали се оттеглиха обаче от там. Знам, че има хора, които са по в час и ще разяснят. Самолета е от тези, с които летя БГ Ер на времето... Връзка към коментар
Еминко Публикувано: 18 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 18 ноември, 2013 Според руснаците самолета е произведен през 1990г.Освен за Еър Франс е летял и за "Уганда Еър",бразилска авиокомпани,румънска ,ТИМ и чак през 2008 започва да лети с цветовете на Татарстан.По руските коментари както може да се очаква се обвинява екипажа!! http://www.gazeta.ru/social/2013/11/17/5757457.shtml Връзка към коментар
Еминко Публикувано: 18 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 18 ноември, 2013 Не вярвам в конспирации,но сега прочетох че на самолета е пътувал сина на президента на Татарстан.Младо момче.Освен него е дъщерята на някакъв си руски богаташ(от първия брак) ,както и журналистка от Руска национална телевизия. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 18 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 18 ноември, 2013 Не вярвам в конспирации,но сега прочетох че на самолета е пътувал сина на президента на Татарстан.Младо момче.Освен него е дъщерята на някакъв си руски богаташ(от първия брак) ,както и журналистка от Руска национална телевизия. ... както и шефът на томошното КГБ, което сега се нарича ФСБ Връзка към коментар
Фил Публикувано: 18 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 18 ноември, 2013 И още интересно инфо: http://www.kommersant.ru/doc/1941320 1 Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 18 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 18 ноември, 2013 Предупреждавам ви, че това видео не е за хора със слаби нерви и не е добре да се гледа преди лягане. Напълно сериозно го казвам. 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 19 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 19 ноември, 2013 (редактирано) Не ми прилича на опит за кацане, а на свободно падане под почти 90 градуса. Редактирано 19 ноември, 2013 от Hollywood Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 19 ноември, 2013 Автор Сподели Публикувано: 19 ноември, 2013 Е това няма как да е пилотска грешка, никой не може да лети с носа надолу без да иска, да се е объркал нещо, че пистата не е там... Връзка към коментар
Георги Публикувано: 19 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 19 ноември, 2013 Ами ако се е сринал, може да е по вина на пилотите...нека изчакаме, видеото е доста мръчкаво. Не съм сигурен дали с нос надолу или нагоре пада. Товарния в Афганистан се разби по подобен начин след срив, на тая височина пилота малко може да направи ако допусне да се случи. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 19 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 19 ноември, 2013 (редактирано) Toзи от Афганискан май падна след излитане, а при Казан е при кацане. На горното видео се вижда, че опашката е горе. Редактирано 19 ноември, 2013 от Hollywood Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега