stanimir Публикувано: 28 март, 2015 Публикувано: 28 март, 2015 (редактирано) Аз съм бил много пъти в Германия , но през очите на турист трудно може да се вникне в дълбочина. Имам и приятели които работят там. Май за пръв път доверието ми бе разклатено от един Фолксваген " Туарег" , който се очакваше да е доста по-съвършенна машина ама както и да е Може би има още много неща за доизясняване и да ще настъпи известен обрат. Притеснява ме това , но пък дали е 100 % достоверно ? "Междувременно, излизат нови и нови доказателства, че втория пилот Андреас Лубиц не е трябвало да бъде допускан да управлява самолет. В архивите на лятната школа на "Луфтханза" е открита лекарска забележка: "На курсиста е необходим особен и постоянен медицински контрол". Съобщено бе и че Лубиц е прекъснал обучението си за 1,5 г, за да се лекува от депресия в психиатрична клиника в Дюселдорф. Малко по-късно обаче от клиниката отрекоха при тях да е лежал пациент с подобно име. " Ето от клиниката отричат , та не се знае и другите неща колко са достоверни. Редактирано 28 март, 2015 от stenk
БраниB Публикувано: 28 март, 2015 Публикувано: 28 март, 2015 (редактирано) Може би има още много неща за доизясняване и да настъпи известен обрат. Притеснява ме това , но пък дали е 100 % достоверно ? "Междувременно, излизат нови и нови доказателства, че втория пилот Андреас Лубиц не е трябвало да бъде допускан да управлява самолет. В архивите на лятната школа на "Луфтханза" е открита лекарска забележка: "На курсиста е необходим особен и постоянен медицински контрол". Съобщено бе и че Лубиц е прекъснал обучението си за 1,5 г, за да се лекува от депресия в психиатрична клиника в Дюселдорф. Малко по-късно обаче от клиниката отрекоха при тях да е лежал пациент с подобно име. " Ето от клиниката отричат , та не се знае и другите неща колко са достоверни. Тука казаха, че от клиниката само са потвърдили, че не е бил в клиниката, заради психично заболяване, а документите са предадени на прокуратурата. Медиите сами си измслят истории...И особено като ги преведат от немски на английски, и после на български и накрая става една... И тъй като говорим за Германия, едва ли ще разберем истината. Сега просто ще бъде договорено, кой е най-изгодния вариант, какво да се каже на обществото и кой е най-евтиния вариант за Луфтханза. Тъжно ми е да го кажа, но след 12 години в тази държава, бих се учудила ако има друго развитие на нещата.. Колкото за немските коли и тяхното качество, сигурно повече от 70% от частите е импорт от далечна Азия, и просто тук се сглобяват, слага се печат Made in Germany и немска ценичка, и икономиката е най-силната в Европа. Това е информацията за обикновените хора, а каква е истината, може би по-добре изобщо да не знаем. Редактирано 28 март, 2015 от БраниB 1
БраниB Публикувано: 28 март, 2015 Публикувано: 28 март, 2015 Ето още нещо...На немски е https://buergerstimme.com/Design2/2015/03/a-320-absturz-suizid-unwahrscheinlich/
Ilian359 Публикувано: 28 март, 2015 Публикувано: 28 март, 2015 А аз по собствения си опит с огромни немски фирми съдя, че проблемът се дължи на бюрокрация. Ако те нямат процедура за по-редовно наблюдение на нечие здравословно състояние, те просто няма да го правят. А за да се напише нова процедура, трябва да стане нещо драматично. За съжаление бюрокрацията е мутация на немската педантичност. 6
Мрън Публикувано: 28 март, 2015 Публикувано: 28 март, 2015 Е, то защото в другите държави правят нещата без да има процедура за това...във всички организации се работи съобразно процедури. Изглежда, че пилотът е имал сериозен психичен проблем. Ако това е така, колкото и да ни се иска не можем да рационализираме поведението му. 1
stanimir Публикувано: 29 март, 2015 Публикувано: 29 март, 2015 Това ми напомня един исторически факт с пожар в Токио. Огнеборците буквално са гледали как изгаря сградата мисля в централно Токио ( има и жертви) , защото било нещо специфично и нямали разписана процедура за това макар да се оказва , че е можело да ги спасят. Случая е скандален и довежда до пренаписване на правилата. Помня този интересен случай покрай подготовката за Япония преди време. 3
Mitko Публикувано: 29 март, 2015 Публикувано: 29 март, 2015 Двайсет и пет души са в болница след авария при кацане на самолет на "Еър Канада" в Халифакс, който излезе извън пистата. По-рано авиокомпанията съобщи, че самолет, изпълняващ курс от Торонто за Халифакс, е "излязъл" от пистата, според представители на летището в Халифакс, при "рязко" кацане там, предаде Асошиейтед прес. Има съобщения, че електроснабдяването в региона е извън строя. http://www.vesti.bg/sviat/amerika/25-raneni-pri-riazko-kacane-na-samolet-v-halifaks-6033757 1
Topfly Публикувано: 29 март, 2015 Публикувано: 29 март, 2015 (редактирано) Коментар от един форум: След всички мерки за сигурност взети след 11.09. 2001-ва излиза, че е по-трудно да се качиш на самолета, отколкото да те пуснат да го управляваш ... Редактирано 29 март, 2015 от Topfly 6
Камен Публикувано: 29 март, 2015 Публикувано: 29 март, 2015 Не мога да разбера едно. Толкова ли е трудно да им окичат на врата на пилотите по една магнитна карта, която може да отвори врата при всяко положение на ключа вътре в кабината. Те може да са дори и индивидуални за всеки самолет и да се получават на борда. 2
Topfly Публикувано: 29 март, 2015 Публикувано: 29 март, 2015 Не мога да разбера едно. Толкова ли е трудно да им окичат на врата на пилотите по една магнитна карта, която може да отвори врата при всяко положение на ключа вътре в кабината. Те може да са дори и индивидуални за всеки самолет и да се получават на борда. Нали целта е била точно това да се предотврати! Идеята е, че пилотите са добрите, а сред пътниците има терористи. При сегашната схема, ако терорист заплаши стюардеса или излезналият от кабината пилот, няма да може да влезе в пилотската кабина, защото останалият вътре пилот няма да ги пусне. Системата обаче не е подготвена за пилот терорист! 2
Бръмбар Публикувано: 29 март, 2015 Публикувано: 29 март, 2015 Не мога да разбера едно. Толкова ли е трудно да им окичат на врата на пилотите по една магнитна карта, която може да отвори врата при всяко положение на ключа вътре в кабината. Те може да са дори и индивидуални за всеки самолет и да се получават на борда. E, то е лесно, но и всеки терорист би могъл със заплаха и като докопа картата да отвори вратата с картата на врата на пилота :-) Това което е ОК, при една ситуация се оказва недостатък при друга. Както се коментираше не може да има 100% работещо решение при всички ситуации. 1
ilkosem Публикувано: 29 март, 2015 Публикувано: 29 март, 2015 Аз дочух по летището за някакъв супер код, който трябва да го знае само капитана на самолета и който отваря врата по всякакъв случай. Нещо като ПУК номера на СИМ картите. По далак от 4 цифри. Не знам дали съществува такъв вариант. 1
Ilian359 Публикувано: 30 март, 2015 Публикувано: 30 март, 2015 По далак от 4 цифри. "По-дълъг" ли имаш предвид? Очевидно такъв не е имало при GW. 1
stormbringer Публикувано: 30 март, 2015 Публикувано: 30 март, 2015 Добре де, в повечето случии, теориите на конспирациите са толкова вероятни, колкото и извънземни да са свалили самолета, ОБАЧЕ не изглеждат ли прекалено много доказателствата, които се появяват след катастрофата? Хей така, изведнъж се оказва, че ни управляват луди и слепи пилоти в немските компании (знам, колко е преувеличено, това, което написах, казвам го за да подчертая идеята) и компанията изобщо не знае, ама идея си няма, няма и легална процедура да ги проверява и те могат да го прикриват без проблем, и в 1 момент, пада самолет и се оказва, че ври от улики, които водят до този пилот. 1
Георги Публикувано: 30 март, 2015 Публикувано: 30 март, 2015 Малко по-балансирано мнение от един пилот, който много уважавам, извън типичната медийна лудост: http://www.askthepilot.com/germanwings-crash/ 1
stanimir Публикувано: 30 март, 2015 Публикувано: 30 март, 2015 Вчера четох , че пък имало недостиг на лекари и 20 човека са отговорни за състоянието на около 5000 пилота ? Медиите бълват нон-стоп информация да задоволят глада ...сега им е паднало.
Mitko Публикувано: 30 март, 2015 Публикувано: 30 март, 2015 Това не е авиокатастрофа, но все пак според мен е инетересeн случай . Jet Airways passenger opens emergency exit and leaps 15ft down to the tarmac after plane landed in Mumbai before exiting the airport without being apprehended http://www.dailymail.co.uk/travel/travel_news/article-3015921/Jet-Airways-passenger-opens-emergency-exit-leaps-15ft-tarmac-plane-landed-Mumbai-exiting-airport-without-apprehended.html Не коментирам факта, как е излязъл от летището, но за мен е по-интересно, как пътник отваря аварийния изход на самолета без да се е налагало ? . Означава ли това, че всеки луд би могъл да го направи във вуздуха ?
macf1an Публикувано: 30 март, 2015 Публикувано: 30 март, 2015 Във въздуха - не, или поне изключително трудно, заради разликата в налягането.
Мрън Публикувано: 30 март, 2015 Публикувано: 30 март, 2015 Това и друг път сме го коментирали: не би ли трябвало да се отворят автоматично аварийните пързалки в такъв случай? Тези врати не са ли тежки, не би трябвало сам човек да може да ги отвори?
macf1an Публикувано: 30 март, 2015 Публикувано: 30 март, 2015 (редактирано) Пързалките се раздуват ако вратите са "armed", което не е ясно дали е било факт. Напротив, вратите ТРЯБВА да може да се отварят от сам човек. Редактирано 30 март, 2015 от macf1an
Мрън Публикувано: 30 март, 2015 Публикувано: 30 март, 2015 Е как няма да са били armed? Нали самолетът не е бил стигнал гейта? Когато стои човек на emergency изход, стюардесите не казват ли, че трябва да им помогне да отворят вратата, а не да го направи сам?
AlexandraKo Публикувано: 30 март, 2015 Публикувано: 30 март, 2015 Е как няма да са били armed? Нали самолетът не е бил стигнал гейта? Когато стои човек на emergency изход, стюардесите не казват ли, че трябва да им помогне да отворят вратата, а не да го направи сам? Напротив, когато си на авариен изход, трябва да знаеш как и да можеш да отвориш тази врата. Понеже в 90% от случаите пътувам там, знам какво трябва да се направи. И , не дай Боже, да се наложи. мисля, че ще се справя. Накои АК правят много сериозен инструктаж на седящите там, внимават какви хора сядат - има изисквания, ама не всички са стриктни. Например, на едно от пътуванията на такова място седна една леля с 5 бохчи, дето ги завря около себе си и никой не и направи забележка. Еле, като обърнах внимание на стюарда, та се завтече да ги раздигва. На друг полет пък, имаше жена с патерици, как и го бяха дали такова място, не знам, но стюардесите веднага я смениха. На трети - майка с дете и пр. 3
tonica Публикувано: 30 март, 2015 Публикувано: 30 март, 2015 Малко по-балансирано мнение от един пилот, който много уважавам, извън типичната медийна лудост: http://www.askthepilot.com/germanwings-crash/ Благодаря за линка. От клик на клик, отворих author’s travel photos - невероятни снимки има там, заплеснах се с часове 1
stanimir Публикувано: 31 март, 2015 Публикувано: 31 март, 2015 Говорител на "Луфтханза" - компанията майка на "Джърмануингс", потвърди информация на в. "Ханделсблат", че са заделени резерви от 300 милиона долара за обезщетения. http://dnes.dir.bg/news/zhertvi-obezshtetenie-fatalniat-polet-4u9525-jarmanuings-18781822?nt=10
Red_wine Публикувано: 31 март, 2015 Публикувано: 31 март, 2015 Един доста интересен поглед над нещата от професионалист. Аз лично идея си нямам относно авио инженерство, но опитвайки се да мисля логически по темата, в мен изникнаха същите въпроси... http://offnews.bg/news/%D0%98%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B2%D1%8E_66/%D0%92%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D1%87%D0%B5-%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D0%BF%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D1%82-%D0%B5-%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD-%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%B5-%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%BE-%D0%B4%D1%8A%D0%BB%D0%B1%D0%BE%D0%BA%D0%BE-%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D1%8F%D1%80%D0%BD%D0%B0_482669.html 2
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега