Ilian359 Публикувано: 31 март, 2015 Публикувано: 31 март, 2015 Естествено е медиите да демонизират пилота, а колегите му да го защитават. 2
Фил Публикувано: 31 март, 2015 Публикувано: 31 март, 2015 Естествено е медиите да демонизират пилота Защо пък да е естествено? За мен това, което буди недоумение, беше колко бързо излезе френският прокурор и посочи втория пилот за виновник, далеч преди да са направени експертизите и специалистите да са представили съответните доклади. От този прокурор тръгна всичко, гледах му пресконференцията, като я излъчваха наживо. 2
Мрън Публикувано: 31 март, 2015 Публикувано: 31 март, 2015 Ами изявлението на прокурора мисля дойде след изтичане на информация за това, че капитанът не е бил допуснат в кокпита. Може би са искали да предотвратят повече спекулации.... Изглежда, Луфтханза са знаели за депресията, самият Lubitz им е казал.
stanimir Публикувано: 1 април, 2015 Публикувано: 1 април, 2015 Уау вече и кадри от салона на самолета непосредствено преди разбиването
Христиан Публикувано: 1 април, 2015 Публикувано: 1 април, 2015 Уау вече и кадри от салона на самолета непосредствено преди разбиването Това първоаприлска шега ли е? Ако не, покажи ги.
stanimir Публикувано: 1 април, 2015 Публикувано: 1 април, 2015 Не е шега разбира се. Имаше го в сутрешните блокове - разследващите разполагат със записи , но не са излъчвани по медиите.
Alexander Публикувано: 1 април, 2015 Публикувано: 1 април, 2015 (редактирано) Официално някакъв френски полковник казал, че няма такива записи или с две думи са фалшиви. Тепърва щели да изследват намерените телефони или остнаките от тях Редактирано 1 април, 2015 от Alexander
captain_oveur Публикувано: 1 април, 2015 Публикувано: 1 април, 2015 А това? Ако е вярно, е зловещо. Някой трябва да озапти журналистите. 2
Adinko Публикувано: 2 април, 2015 Публикувано: 2 април, 2015 Намерили са и втората черна кутия. Дано успеят да видят данните и да се получи някаква яснота за катастрофата. http://www.vesti.bg/sviat/evropa/otkriha-vtorata-cherna-kutiia-na-razbiliia-se-samolet-6034030 3
БраниB Публикувано: 2 април, 2015 Публикувано: 2 април, 2015 (редактирано) Е то вече ще се само подробности... Немската прокуратура даде изявление, че на компютъра на въпросния пилот е търсена информация за пилотските кабини и особено за вратите, цялата му кореспонденция, различни други пилотски теми, цялата информация е в компа му... Не се е опитал да си заличи и следите... И явно всичко е добре планувано http://www.vsekiden.com/169626 Редактирано 2 април, 2015 от БраниB
БраниB Публикувано: 3 април, 2015 Публикувано: 3 април, 2015 И тъй вече е официално, информацията от втората черна кутия, Любиц е разбил самолета нарочно. http://www.spiegel.de/panorama/germanwings-zweite-blackbox-bestaetigt-absturzabsicht-des-co-piloten-a-1026999.html
Topfly Публикувано: 3 април, 2015 Публикувано: 3 април, 2015 Втората черна кутия потвърждава, че Лубиц съзнателно е разбил самолета на Germanwings http://www.dnevnik.bg/sviat/2015/04/03/2505756_vtorata_cherna_kutiia_potvurjdava_che_lubic_suznatelno/
Kaloyan89 Публикувано: 5 април, 2015 Публикувано: 5 април, 2015 Френското ВЕА излезе с междинен рапорт за катастрофата на МД-83 на Суифт Ер (афретиран от Ер Алжери) над Мали на 24/07/2014 г. Полетът Уагадугу - Алжир със 116 души на борда (54 французи, 28 буркинабе, по 6 ливанци, испанци и алжирци, но също граждани на Канада, Люксембург, Белгия, Швейцария, Нигерия, Египет и Великобритания) изглежда е преминал през лошо време и бури, а заледяване на моторните сонди (?), за което екипажът не е разбрал, е причинило падането над Сахелската пустиня. Според анкетата всички пътници са били в съзнание при падането на самолета (2-3 минути със скорост 700 км/ч), което прави катастрофата още по-ужасна.http://www.thestar.com.my/News/World/2015/04/05/Pilots-to-be-warned-over-icing-after-2014-Mali-air-crash/http://www.lepoint.fr/societe/crash-air-algerie-les-sondes-des-moteurs-ont-givre-03-04-2015-1918494_23.php 2
stanimir Публикувано: 7 април, 2015 Публикувано: 7 април, 2015 (редактирано) Нова експертиза за катастрофата над Смоленск. http://smart.dir.bg/dnes/news/18830804/ Редактирано 7 април, 2015 от stenk
captain_oveur Публикувано: 18 април, 2015 Публикувано: 18 април, 2015 (редактирано) На косъм... Браво на момичето! http://crownheights.info/chabad-news/480381/lubavitcher-woman-saves-entire-airplane/ И, хм, всъщност е налице и отговор от страна на авиокомпанията по случая: http://crownheights.info/chabad-news/480607/transaero-airlines-responds-to-viral-story/ В avherald.com не намерих нищо. Редактирано 18 април, 2015 от captain_oveur 3
Георги Публикувано: 19 април, 2015 Публикувано: 19 април, 2015 На косъм... Браво на момичето! http://crownheights.info/chabad-news/480381/lubavitcher-woman-saves-entire-airplane/ И, хм, всъщност е налице и отговор от страна на авиокомпанията по случая: http://crownheights.info/chabad-news/480607/transaero-airlines-responds-to-viral-story/ В avherald.com не намерих нищо. Според мен няма как самолет да се върне и провери само заради паниката на някой си пътник, който му се счуло недочуло нещо. Не отричам, че може наистина да е звучал нередно, но това си е излезло със съответните индикации в кокпита, ако наистина е имало несиметрично разтягане на предкрилките. И тези индикации са накарали пилотите да върнат самолета за проверка. Просто се е случило съвпадение с паниката на момичето и после баща и се е филмирал, че дъщеря му е спасителка на животи. В avherald рядко пишат за такива неща. 1
Iva_a Публикувано: 20 април, 2015 Публикувано: 20 април, 2015 С най-голямо съжаление пиша и аз в тази тема. Преди няколко часа на голф игрището в нашия комплекс се разби този/ не съм съвсем сигурна, защото имат имат още един седемместен/ самолет Learjet 55 със седем човека на борда - 6 туристи и капитана. Всички са загинали... Видях мястото, ужас...
Iva_a Публикувано: 20 април, 2015 Публикувано: 20 април, 2015 (редактирано) Да, съжалявам, че не го написах.. В Доминикана, Баваро. Самолетът е Piper PA-32. Редактирано 20 април, 2015 от Iva_a
macf1an Публикувано: 20 април, 2015 Публикувано: 20 април, 2015 Според новините е single-engine Piper PA-32 .. гадна работа, а и толкова близо до къщите .. разминало се е с по-зле..
Iva_a Публикувано: 20 април, 2015 Публикувано: 20 април, 2015 Да, на 300 метра от нас. Буквално до къщите /на 4-5 метра/. Късмет, че не е имало и играчи.
Мрън Публикувано: 21 април, 2015 Публикувано: 21 април, 2015 Заради едното разлято кафе...чак невероятно звучи: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-32396793 2
П.Кръстев Публикувано: 26 май, 2015 Публикувано: 26 май, 2015 (редактирано) За щастие не се е стигнало до инцидент. И двата двигателя на Airbus A330-300 полет SQ 836 са загубили мощност на височина 39000 фута. Пилотите са минали през всички процедури в чеклиста и са успяли да рестартират и двигателите чак на 26 000 фута. След което са продължили до крайната си дестинация в Шанхай.... AVHerald Губят двата двигателя за толкова време и след рестарта не кацат аварийно, а продължават още 100 минути ? о.О Редактирано 26 май, 2015 от П.Кръстев
akair Публикувано: 26 май, 2015 Публикувано: 26 май, 2015 Капитанът взема крайното решение какво да се прави - кацане на близко летище или продължаване до крайната дестинация. Той носи отговорност за пътниците, екипажа и самолета. Може да е говорил с оперативния център на компанията и да са преценили, че е ОК да летят до крайната точка. Преди години, в деня в който ЕК енфорсва Регламент 261, полет на ВА 268 от LAX до LHR, изпълняван от 744, губи един двигател (2-ри) на височина от 300 фута. Пилотите кръжат близо до летището около час. През това време се свързват с оперативния център на ВА и след консултации решават да летят с 3 двигателя до Лондон (минавайки над Атлантика!!!) в продължение на поне 10 часа и 30 минути. Резултатът е, че летят по-бавно, защото са без 1 двигател, а допълнителен "бонус" е кацането в Манчестър с минимално гориво, защото са установили, че наличното гориво няма да им стигне до Лондон. Та не е такава изненада, че SQ са продължили до крайната си точка 1
bat.galin Публикувано: 12 юни, 2015 Публикувано: 12 юни, 2015 Машината от полет 148 до Куала Лумпур кацнала аварийно в Мелбърн, няма пострадали при инцидента Самолет на злополучната авикомпания на Малайзия - “Malaysia Airlines”, се повреди във въздуха - запалил се двигател на машината от полет 148 до Куала Лумпур. За щастие този път самолетът кацнала аварийно в Мелбърн, без да създаде риск за пътниците и екипажа, съобщава „Индипендънт”. Самолетът Airbus A330 трябвало да се върне обратно в Мелбърн малко след излитането. Говорител на авиокомпанията съобщи за принудителното кацане, но не потвърди за пожара. „Пилотът е поискал аварийно кацане и според стандартната процедура, когато пилот поиска аварийно кацане, на мястото се събират спешни екипи”, обясни Ана Джилет. Тя посочи, че самолетът е изхвърлил гориво, което също е по процедура за реакция в подобни случаи. Пътниците на борда не са пострадали.Само преди дни от компанията обявиха технически фалит.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега