Прескочи до съдържание

Авиоинциденти...


Oshko

Препоръчани мнения

Публикувано:

Естествено е медиите да демонизират пилота

Защо пък да е естествено? :rolleyes:

 

За мен това, което буди недоумение, беше колко бързо излезе френският прокурор и посочи втория пилот за виновник, далеч преди да са направени експертизите и специалистите да са представили съответните доклади.

От този прокурор тръгна всичко, гледах му пресконференцията, като я излъчваха наживо.

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Ами изявлението на прокурора мисля дойде след изтичане на информация за това, че капитанът не е бил допуснат в кокпита. Може би са искали да предотвратят повече спекулации....

 

Изглежда, Луфтханза са знаели за депресията, самият Lubitz им е казал.

Публикувано:

Уау вече и кадри от салона на самолета непосредствено преди разбиването :(

 

Това първоаприлска шега ли е? Ако не, покажи ги. :)

Публикувано:

Не е шега разбира се. Имаше го в сутрешните блокове - разследващите разполагат със записи , но не са излъчвани по медиите.

Публикувано: (редактирано)

Официално някакъв френски полковник казал, че няма такива записи или с две думи  са фалшиви. Тепърва щели да изследват намерените телефони или остнаките от тях

Редактирано от Alexander
Публикувано: (редактирано)

Е то вече ще се само подробности... :angry:

Немската прокуратура даде изявление, че на компютъра на въпросния пилот е търсена информация за пилотските кабини и особено за вратите, цялата му кореспонденция, различни други пилотски теми, цялата информация е в компа му... Не се е опитал да си заличи и следите... И явно всичко е добре планувано :angry:

 

http://www.vsekiden.com/169626

Редактирано от БраниB
Публикувано:

Френското ВЕА излезе с междинен рапорт за катастрофата на МД-83 на Суифт Ер (афретиран от Ер Алжери) над Мали на 24/07/2014 г. Полетът Уагадугу - Алжир със 116 души на борда (54 французи, 28 буркинабе, по 6 ливанци, испанци и алжирци, но също граждани на Канада, Люксембург, Белгия, Швейцария, Нигерия, Египет и Великобритания) изглежда е преминал през лошо време и бури, а заледяване на моторните сонди (?), за което екипажът не е разбрал, е причинило падането над Сахелската пустиня. Според анкетата всички пътници са били в съзнание при падането на самолета (2-3 минути със скорост 700 км/ч), което прави катастрофата още по-ужасна.

http://www.thestar.com.my/News/World/2015/04/05/Pilots-to-be-warned-over-icing-after-2014-Mali-air-crash/
http://www.lepoint.fr/societe/crash-air-algerie-les-sondes-des-moteurs-ont-givre-03-04-2015-1918494_23.php
 

  • Харесвам 2
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано: (редактирано)

На косъм... Браво на момичето!

 

http://crownheights.info/chabad-news/480381/lubavitcher-woman-saves-entire-airplane/

 

 

И, хм, всъщност е налице и отговор от страна на авиокомпанията по случая:

 

http://crownheights.info/chabad-news/480607/transaero-airlines-responds-to-viral-story/

 

В avherald.com не намерих нищо.

Редактирано от captain_oveur
  • Харесвам 3
Публикувано:

На косъм... Браво на момичето!

 

http://crownheights.info/chabad-news/480381/lubavitcher-woman-saves-entire-airplane/

 

 

И, хм, всъщност е налице и отговор от страна на авиокомпанията по случая:

 

http://crownheights.info/chabad-news/480607/transaero-airlines-responds-to-viral-story/

 

В avherald.com не намерих нищо.

 

Според мен няма как самолет да се върне и провери само заради паниката на някой си пътник, който му се счуло недочуло нещо. Не отричам, че може наистина да е звучал нередно, но това си е излезло със съответните индикации в кокпита, ако наистина е имало несиметрично разтягане на предкрилките. И тези индикации са накарали пилотите да върнат самолета за проверка. Просто се е случило съвпадение с паниката на момичето и после баща и се е филмирал, че дъщеря му е спасителка на животи. 

 

В avherald рядко пишат за такива неща.

  • Харесвам 1
Публикувано:

С най-голямо съжаление пиша и аз в тази тема. Преди няколко часа на голф игрището в нашия комплекс се разби този/ не съм съвсем сигурна, защото имат имат още един седемместен/ самолет learjet55.jpg Learjet 55 със седем човека на борда - 6 туристи и капитана. Всички са загинали... Видях мястото, ужас...

Публикувано: (редактирано)

Да, съжалявам, че не го написах.. В Доминикана, Баваро.

 

Самолетът е Piper PA-32.

Редактирано от Iva_a
Публикувано:

Според новините е single-engine Piper PA-32 .. гадна работа, а и толкова близо до къщите .. разминало се е с по-зле..

  • 1 месец по-късно ...
Публикувано: (редактирано)

За щастие не се е стигнало до инцидент.

И двата двигателя на Airbus A330-300 полет SQ 836 са загубили мощност на височина 39000 фута. Пилотите са минали през всички процедури в чеклиста и са успяли да рестартират и двигателите чак на 26 000 фута. След което са продължили до крайната си дестинация в Шанхай....

 

AVHerald

 

Губят двата двигателя за толкова време и след рестарта не кацат аварийно, а продължават още 100 минути ? о.О

Редактирано от П.Кръстев
Публикувано:

Капитанът взема крайното решение какво да се прави - кацане на близко летище или продължаване до крайната дестинация. Той носи отговорност за пътниците, екипажа и самолета. Може да е говорил с оперативния център на компанията и да са преценили, че е ОК да летят до крайната точка.

Преди години, в деня в който ЕК енфорсва Регламент 261, полет на ВА 268 от LAX до LHR, изпълняван от 744, губи един двигател (2-ри) на височина от 300 фута. Пилотите кръжат близо до летището около час. През това време се свързват с оперативния център на ВА и след консултации решават да летят с 3 двигателя до Лондон (минавайки над Атлантика!!!) в продължение на поне 10 часа и 30 минути. Резултатът е, че летят по-бавно, защото са без 1 двигател, а допълнителен "бонус" е кацането в Манчестър с минимално гориво, защото са установили, че наличното гориво няма да им стигне до Лондон. :)

Та не е такава изненада, че SQ са продължили до крайната си точка :P

  • Харесвам 1
  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:
Машината от полет 148 до Куала Лумпур кацнала аварийно в Мелбърн, няма пострадали при инцидента

Самолет на злополучната авикомпания на Малайзия - “Malaysia Airlines”, се повреди във въздуха - запалил се двигател на машината от полет 148 до Куала Лумпур. За щастие този път самолетът кацнала аварийно в Мелбърн, без да създаде риск за пътниците и екипажа, съобщава „Индипендънт”.

Самолетът Airbus A330 трябвало да се върне обратно в Мелбърн малко след излитането. Говорител на авиокомпанията съобщи за принудителното кацане, но не потвърди за пожара.

„Пилотът е поискал аварийно кацане и според стандартната процедура, когато пилот поиска аварийно кацане, на мястото се събират спешни екипи”, обясни Ана Джилет. Тя посочи, че самолетът е изхвърлил гориво, което също е по процедура за реакция в подобни случаи.

Пътниците на борда не са пострадали.

Само преди дни от компанията обявиха технически фалит.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.