Прескочи до съдържание

Авиоинциденти...


Oshko

Препоръчани мнения

Естествено е медиите да демонизират пилота

Защо пък да е естествено? :rolleyes:

 

За мен това, което буди недоумение, беше колко бързо излезе френският прокурор и посочи втория пилот за виновник, далеч преди да са направени експертизите и специалистите да са представили съответните доклади.

От този прокурор тръгна всичко, гледах му пресконференцията, като я излъчваха наживо.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ами изявлението на прокурора мисля дойде след изтичане на информация за това, че капитанът не е бил допуснат в кокпита. Може би са искали да предотвратят повече спекулации....

 

Изглежда, Луфтханза са знаели за депресията, самият Lubitz им е казал.

Връзка към коментар

Официално някакъв френски полковник казал, че няма такива записи или с две думи  са фалшиви. Тепърва щели да изследват намерените телефони или остнаките от тях

Редактирано от Alexander
Връзка към коментар

Намерили са и втората черна кутия. Дано успеят да видят данните и да се получи някаква яснота за катастрофата.

http://www.vesti.bg/sviat/evropa/otkriha-vtorata-cherna-kutiia-na-razbiliia-se-samolet-6034030

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Е то вече ще се само подробности... :angry:

Немската прокуратура даде изявление, че на компютъра на въпросния пилот е търсена информация за пилотските кабини и особено за вратите, цялата му кореспонденция, различни други пилотски теми, цялата информация е в компа му... Не се е опитал да си заличи и следите... И явно всичко е добре планувано :angry:

 

http://www.vsekiden.com/169626

Редактирано от БраниB
Връзка към коментар

И тъй вече е официално, информацията от втората черна кутия, Любиц е разбил самолета нарочно. :O

 

 http://www.spiegel.de/panorama/germanwings-zweite-blackbox-bestaetigt-absturzabsicht-des-co-piloten-a-1026999.html

Връзка към коментар

Френското ВЕА излезе с междинен рапорт за катастрофата на МД-83 на Суифт Ер (афретиран от Ер Алжери) над Мали на 24/07/2014 г. Полетът Уагадугу - Алжир със 116 души на борда (54 французи, 28 буркинабе, по 6 ливанци, испанци и алжирци, но също граждани на Канада, Люксембург, Белгия, Швейцария, Нигерия, Египет и Великобритания) изглежда е преминал през лошо време и бури, а заледяване на моторните сонди (?), за което екипажът не е разбрал, е причинило падането над Сахелската пустиня. Според анкетата всички пътници са били в съзнание при падането на самолета (2-3 минути със скорост 700 км/ч), което прави катастрофата още по-ужасна.

http://www.thestar.com.my/News/World/2015/04/05/Pilots-to-be-warned-over-icing-after-2014-Mali-air-crash/
http://www.lepoint.fr/societe/crash-air-algerie-les-sondes-des-moteurs-ont-givre-03-04-2015-1918494_23.php
 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

На косъм... Браво на момичето!

 

http://crownheights.info/chabad-news/480381/lubavitcher-woman-saves-entire-airplane/

 

 

И, хм, всъщност е налице и отговор от страна на авиокомпанията по случая:

 

http://crownheights.info/chabad-news/480607/transaero-airlines-responds-to-viral-story/

 

В avherald.com не намерих нищо.

Редактирано от captain_oveur
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

На косъм... Браво на момичето!

 

http://crownheights.info/chabad-news/480381/lubavitcher-woman-saves-entire-airplane/

 

 

И, хм, всъщност е налице и отговор от страна на авиокомпанията по случая:

 

http://crownheights.info/chabad-news/480607/transaero-airlines-responds-to-viral-story/

 

В avherald.com не намерих нищо.

 

Според мен няма как самолет да се върне и провери само заради паниката на някой си пътник, който му се счуло недочуло нещо. Не отричам, че може наистина да е звучал нередно, но това си е излезло със съответните индикации в кокпита, ако наистина е имало несиметрично разтягане на предкрилките. И тези индикации са накарали пилотите да върнат самолета за проверка. Просто се е случило съвпадение с паниката на момичето и после баща и се е филмирал, че дъщеря му е спасителка на животи. 

 

В avherald рядко пишат за такива неща.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

С най-голямо съжаление пиша и аз в тази тема. Преди няколко часа на голф игрището в нашия комплекс се разби този/ не съм съвсем сигурна, защото имат имат още един седемместен/ самолет learjet55.jpg Learjet 55 със седем човека на борда - 6 туристи и капитана. Всички са загинали... Видях мястото, ужас...

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

За щастие не се е стигнало до инцидент.

И двата двигателя на Airbus A330-300 полет SQ 836 са загубили мощност на височина 39000 фута. Пилотите са минали през всички процедури в чеклиста и са успяли да рестартират и двигателите чак на 26 000 фута. След което са продължили до крайната си дестинация в Шанхай....

 

AVHerald

 

Губят двата двигателя за толкова време и след рестарта не кацат аварийно, а продължават още 100 минути ? о.О

Редактирано от П.Кръстев
Връзка към коментар

Капитанът взема крайното решение какво да се прави - кацане на близко летище или продължаване до крайната дестинация. Той носи отговорност за пътниците, екипажа и самолета. Може да е говорил с оперативния център на компанията и да са преценили, че е ОК да летят до крайната точка.

Преди години, в деня в който ЕК енфорсва Регламент 261, полет на ВА 268 от LAX до LHR, изпълняван от 744, губи един двигател (2-ри) на височина от 300 фута. Пилотите кръжат близо до летището около час. През това време се свързват с оперативния център на ВА и след консултации решават да летят с 3 двигателя до Лондон (минавайки над Атлантика!!!) в продължение на поне 10 часа и 30 минути. Резултатът е, че летят по-бавно, защото са без 1 двигател, а допълнителен "бонус" е кацането в Манчестър с минимално гориво, защото са установили, че наличното гориво няма да им стигне до Лондон. :)

Та не е такава изненада, че SQ са продължили до крайната си точка :P

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
Машината от полет 148 до Куала Лумпур кацнала аварийно в Мелбърн, няма пострадали при инцидента

Самолет на злополучната авикомпания на Малайзия - “Malaysia Airlines”, се повреди във въздуха - запалил се двигател на машината от полет 148 до Куала Лумпур. За щастие този път самолетът кацнала аварийно в Мелбърн, без да създаде риск за пътниците и екипажа, съобщава „Индипендънт”.

Самолетът Airbus A330 трябвало да се върне обратно в Мелбърн малко след излитането. Говорител на авиокомпанията съобщи за принудителното кацане, но не потвърди за пожара.

„Пилотът е поискал аварийно кацане и според стандартната процедура, когато пилот поиска аварийно кацане, на мястото се събират спешни екипи”, обясни Ана Джилет. Тя посочи, че самолетът е изхвърлил гориво, което също е по процедура за реакция в подобни случаи.

Пътниците на борда не са пострадали.

Само преди дни от компанията обявиха технически фалит.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.