Ovcharski Публикувано: 25 ноември, 2020 Публикувано: 25 ноември, 2020 On 11/13/2020 at 4:13 PM, Ovcharski said: This Volga Dnepr An-124 suffered an uncontained engine failure shortly after take off from Novosibirsk today and returned to make an emergency landing. On landing the aircraft suffered a runway overrun. В резултат на този инцидент Волга-Днепр са решили да оставят на земята всичките си Ан-124, докато не се направи пълно разследвание. Според Уикипедия компанията разполагат с 12 броя Ан-124, като май преди време са поръчали още няколко бройки. https://theloadstar.com/exclusive-safety-first-as-volga-dnepr-grounds-its-an-124-fleet-indefinitely/ 1
Гост Публикувано: 27 декември, 2020 Публикувано: 27 декември, 2020 Инцидент с двигател на Boeing 737 Max с Air Canada. https://bbc.in/34MzhPP?fbclid=IwAR3uGzFSu5gOjm0lFGx5T4ZcVP70NgvcR3akQL_JacPqm-P5OcPQUtEeIlw
stanislavpp Публикувано: 27 декември, 2020 Публикувано: 27 декември, 2020 Инцидент с предно стъкло на Дриймлайнер на КЛМ : https://simpleflying.com/klm-flight-to-nowhere-windshield/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook 1
Ovcharski Публикувано: 7 януари, 2021 Публикувано: 7 януари, 2021 Five-months-old Wizz Air Airbus A320neo HA-LJB was damaged today at Gdansk, Poland when it was hit by a ground vehicle while being readied for a flight to Stockholm. No injuries reported. 1 3
IvanNavi Публикувано: 9 януари, 2021 Публикувано: 9 януари, 2021 Indonesian aeroplane loses contact after takeoff from Jakarta 1
Гост Публикувано: 9 януари, 2021 Публикувано: 9 януари, 2021 Липсващ Boeing 737 на Sriwijaya Air в Джакарта, Индонезия. https://www.bbc.com/news/world-asia-55601909 преди 2 минути , IvanNavi каза: Indonesian aeroplane loses contact after takeoff from Jakarta Публикувахме едновременно...
Фил Публикувано: 9 януари, 2021 Публикувано: 9 януари, 2021 преди 5 часа, Rainy каза: Липсващ Boeing 737 добре, че не е MAX
Гост Публикувано: 9 януари, 2021 Публикувано: 9 януари, 2021 преди 8 минути , Фил каза: добре, че не е MAX Те с това започват навсякъде...
DimitarD Публикувано: 9 януари, 2021 Публикувано: 9 януари, 2021 https://twitter.com/flightradar24/status/1347850078644563969/photo/2
Фил Публикувано: 12 февруари, 2021 Публикувано: 12 февруари, 2021 Passengers recount experience of plane sliding off taxiway at Pittsburgh airport
Климент Публикувано: 12 февруари, 2021 Публикувано: 12 февруари, 2021 Дано не бракуват самолета, че има малко от тях а са красиви машини.
stanislavpp Публикувано: 21 февруари, 2021 Публикувано: 21 февруари, 2021 Двигател на Боинг777 гръмна при излитане на полет Денвър - Хонолулу , опериран от Юнайтед: UA328 was scheduled to operate today from Denver to Honolulu. The plane had 241 people onboard, including 231 passengers and 10 crew members. JUST IN: Denver International Airport officials tell us United Airlines Flight 328 bound for Honolulu returned to the airport after an engine problem. Neighbors heard a loud boom, took these photos of what look like Boeing 777 engine nacelle in their yards. Incredible photos by Hayden Smith of UA328 suffering an engine failure shortly after departing Denver #UA328 #Denver #UAL328 2 4 1
дядо Пепи Публикувано: 21 февруари, 2021 Публикувано: 21 февруари, 2021 Неприятна гледка, но екипажът си е изиграл картите по най-добрия начин. The aircraft, a Boeing 777-200:operating as Flight 328 to Honolulu, Hawaii, experienced an uncontained #2 engine failure and emergency return to the point of departure at Denver International Airport (DEN/KDEN), Denver, Colorado. There are no reported injuries onboard the aircraft or on the ground. 6 1
FlyTraveler Публикувано: 21 февруари, 2021 Публикувано: 21 февруари, 2021 преди 4 часа, дядо Пепи каза: Неприятна гледка, но екипажът си е изиграл картите по най-добрия начин. The aircraft, a Boeing 777-200:operating as Flight 328 to Honolulu, Hawaii, experienced an uncontained #2 engine failure and emergency return to the point of departure at Denver International Airport (DEN/KDEN), Denver, Colorado. There are no reported injuries onboard the aircraft or on the ground. Според теб, дали са имали време да изхвърлят достатъчно гориво преди да кацнат? Все пак до Хонолулу си е дълъг полет и трябва да са заредили доста. Изобщо изхвърля ли се гориво от малка височина, какви са правилата? П. П. Доколкото знам, 777 има пробки за изхвърляне на гориво в задната част на двете крила. 1
дядо Пепи Публикувано: 21 февруари, 2021 Публикувано: 21 февруари, 2021 преди 54 минути , FlyTraveler каза: Според теб, дали са имали време да изхвърлят достатъчно гориво преди да кацнат? Все пак до Хонолулу си е дълъг полет и трябва да са заредили доста. Изобщо изхвърля ли се гориво от малка височина, какви са правилата? П. П. Доколкото знам, 777 има пробки за изхвърляне на гориво в задната част на двете крила. Не познавам този самолет и дали има с-ма за аварийно изхвърляне на гориво. Но като гледах схемата на полета май веднага са кацнали. Едва ли за това време и на това място им е било до изхвърляне на гориво. 5 1
chandni Публикувано: 22 февруари, 2021 Публикувано: 22 февруари, 2021 Цитат United says the crew did NOT dump fuel to get below max landing weight. 2 1
Климент Публикувано: 22 февруари, 2021 Публикувано: 22 февруари, 2021 Имали са късмет че, парчета от двигателя не са повредили крилото. Полета до Денвър - Хонолулу е около 7 часа , докато 777-200 може да лети поне 2 пъти по дълго. Предполагам че теглото му е било под максимално разрешеното за кацане още при излитането и не е имало необходимост от изхвърляне на гориво.
chandni Публикувано: 22 февруари, 2021 Публикувано: 22 февруари, 2021 преди 15 минути , Климент каза: Полета до Денвър - Хонолулу е около 7 часа , докато 777-200 може да лети поне 2 пъти по дълго. Коментарите под видеоанализа на Captain Joe споменават, че 777 може да направи 22-часов нон-стоп полет, но полетът до Хонолулу е 7-часов и са имали гориво поне за 9-часов полет. Някои дори пишат, че полетите до Хавай са специален случай и изискването е за повече гориво, тъй като няма къде да направят междинно кацане в случай на авария: Цитат flights to hawaii are a special case. The aircraft are required to carry enough fuel to fly from the mid point of the flight, on one engine and at 10k feet, and still have enough gas to get to the islands. Owing to the lack of anywhere to land between LAX and ITO
Alexander Публикувано: 22 февруари, 2021 Публикувано: 22 февруари, 2021 Няма самолет в света, който да може да лети 22 часа без зареждане.
FlyTraveler Публикувано: 22 февруари, 2021 Публикувано: 22 февруари, 2021 преди 6 минути , Alexander каза: Няма самолет в света, който да може да лети 22 часа без зареждане. Не съм гледал точно това видео на Captain Joe (ще го видя след малко), но може би има предвид празен, без пътници и товар, което пък не е релевантно към случая. То има и различни версии на 777.
Zara Публикувано: 22 февруари, 2021 Публикувано: 22 февруари, 2021 преди 23 часа, FlyTraveler каза: Според теб, дали са имали време да изхвърлят достатъчно гориво преди да кацнат? Все пак до Хонолулу си е дълъг полет и трябва да са заредили доста. Изобщо изхвърля ли се гориво от малка височина, какви са правилата? П. П. Доколкото знам, 777 има пробки за изхвърляне на гориво в задната част на двете крила. @дядо ПепиПри открит огън(видно от снимките) дали е разумно изобщо да се изхвърля гориво. Разсъждавам само. 1
Vassil77 Публикувано: 22 февруари, 2021 Публикувано: 22 февруари, 2021 ".....Боинг 777-200LR... Именно той през 2005 г. постави световния рекорд за обхват на полета, който други търговски самолети не можеха да победят, изминавайки 21,6 хиляди километра за почти 23 часа. Вярно е, че корабът беше празен: на борда имаше само 8 пилоти и 27 пътници (от възможните 300). Когато е напълно натоварен, Boeing 777-200LR може да измине 17,5 хиляди километра. ".....Въпреки това, формално лидер в полетите без прекъсване на дълги разстояния може да се счита за полет от Хонконг до Лондон, изпълнен за първи път на самолет Boeing 777-200 през 2005 г. Тогава разстоянието на полета беше 21602 километра, а времето за пътуване беше 22 часа 40 минути. Тъй като полетът е изпълнен само веднъж, той не е включен в класацията на най-дългите полети." 1
stanislavpp Публикувано: 22 февруари, 2021 Публикувано: 22 февруари, 2021 Всички 777 с двигатели Pratt & Whitney 4000-112 са спрени от летене за пълна инспекция на перките на двигателя . Общо са 69 броя и се ползват от Юнайтед , Korean , Japan , Asiana и ANA.
дядо Пепи Публикувано: 22 февруари, 2021 Публикувано: 22 февруари, 2021 преди 1 час, stanislavpp каза: инспекция на перките на двигателя . "Перките" на компресора се наричат лопатки. Сори за корекцията!🙂 Както и на турбината. По принцип в авиацията перка е термин единствено като част от вентилатора, който е монтиран на работното място на всеки пилот. 3
Фил Публикувано: 22 февруари, 2021 Публикувано: 22 февруари, 2021 Нещо не им върви на тези полети на United до Хонолулу с B777 ... точно преди 3 години
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега