Прескочи до съдържание

Авиоинциденти...


Oshko

Препоръчани мнения

On 11/13/2020 at 4:13 PM, Ovcharski said:
This Volga Dnepr An-124 suffered an uncontained engine failure shortly after take off from Novosibirsk today and returned to make an emergency landing. On landing the aircraft suffered a runway overrun.
 

EmtYfedXIAEXNgu.jpg

В резултат на този инцидент Волга-Днепр са решили да оставят на земята всичките си Ан-124, докато не се направи пълно разследвание. Според Уикипедия компанията разполагат с 12 броя Ан-124, като май преди време са поръчали още няколко бройки.

https://theloadstar.com/exclusive-safety-first-as-volga-dnepr-grounds-its-an-124-fleet-indefinitely/

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...
  • 2 седмици по-късно ...

Липсващ Boeing 737 на Sriwijaya Air в Джакарта, Индонезия. 

 

https://www.bbc.com/news/world-asia-55601909

 

преди 2 минути , IvanNavi каза:

 

Публикувахме едновременно...

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...
  • 2 седмици по-късно ...

Двигател на Боинг777 гръмна при излитане на полет Денвър - Хонолулу , опериран от Юнайтед:

 

UA328 was scheduled to operate today from Denver to Honolulu. The plane had 241 people onboard, including 231 passengers and 10 crew members.


 

JUST IN: Denver International Airport officials tell us United Airlines Flight 328 bound for Honolulu returned to the airport after an engine problem. Neighbors heard a loud boom, took these photos of what look like Boeing 777 engine nacelle in their yards.
 
 
Image
 
 
Incredible photos by Hayden Smith of UA328 suffering an engine failure shortly after departing Denver #UA328 #Denver #UAL328
 
 
Image
 
Image

 

 

 

 
GLJLgY5r6SK3VYpO.jpg
 
 
 
 
 
 

 


 
 
  • Харесвам 2
  • Шок 4
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Неприятна гледка, но екипажът си е изиграл картите по най-добрия начин.

The aircraft, a Boeing 777-200:operating as Flight 328 to Honolulu, Hawaii, experienced an uncontained #2 engine failure and emergency return to the point of departure at Denver International Airport (DEN/KDEN), Denver, Colorado. There are no reported injuries onboard the aircraft or on the ground.

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, дядо Пепи каза:

Неприятна гледка, но екипажът си е изиграл картите по най-добрия начин.

The aircraft, a Boeing 777-200:operating as Flight 328 to Honolulu, Hawaii, experienced an uncontained #2 engine failure and emergency return to the point of departure at Denver International Airport (DEN/KDEN), Denver, Colorado. There are no reported injuries onboard the aircraft or on the ground.


Според теб, дали са имали време да изхвърлят достатъчно гориво преди да кацнат? Все пак до Хонолулу си е дълъг полет и трябва да са заредили доста. Изобщо изхвърля ли се гориво от малка височина, какви са правилата?

П. П. Доколкото знам, 777 има пробки за изхвърляне на гориво в задната част на двете крила.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 54 минути , FlyTraveler каза:


Според теб, дали са имали време да изхвърлят достатъчно гориво преди да кацнат? Все пак до Хонолулу си е дълъг полет и трябва да са заредили доста. Изобщо изхвърля ли се гориво от малка височина, какви са правилата?

П. П. Доколкото знам, 777 има пробки за изхвърляне на гориво в задната част на двете крила.

Не познавам този самолет и дали има с-ма за аварийно изхвърляне на гориво. Но като гледах схемата на полета май веднага са кацнали.

20210220_B772_N772UA_7347.jpg

Едва ли за това време и на това място им е било до изхвърляне на гориво.

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Имали са късмет че, парчета от двигателя  не са  повредили крилото.

Полета до Денвър - Хонолулу е около 7 часа , докато 777-200 може да лети поне 2 пъти по дълго.

Предполагам че теглото му е било под максимално разрешеното за кацане още при излитането и не е имало необходимост от изхвърляне на гориво.

Връзка към коментар
преди 15 минути , Климент каза:

Полета до Денвър - Хонолулу е около 7 часа , докато 777-200 може да лети поне 2 пъти по дълго.

Коментарите под видеоанализа на Captain Joe споменават, че 777 може да направи 22-часов нон-стоп полет, но полетът до Хонолулу е 7-часов и са имали гориво поне за 9-часов полет. Някои дори пишат, че полетите до Хавай са специален случай и изискването е за повече гориво, тъй като няма къде да направят междинно кацане в случай на авария:

Цитат

flights to hawaii are a special case. The aircraft are required to carry enough fuel to fly from the mid point of the flight, on one engine and at 10k feet, and still have enough gas to get to the islands. Owing to the lack of anywhere to land between LAX and ITO

 

Връзка към коментар
преди 6 минути , Alexander каза:

Няма самолет в света, който да може да лети 22 часа без зареждане.


Не съм гледал точно това видео на Captain Joe (ще го видя след малко), но може би има предвид празен, без пътници и товар, което пък не е релевантно към случая. То има и различни версии на 777. 

Връзка към коментар
преди 23 часа, FlyTraveler каза:


Според теб, дали са имали време да изхвърлят достатъчно гориво преди да кацнат? Все пак до Хонолулу си е дълъг полет и трябва да са заредили доста. Изобщо изхвърля ли се гориво от малка височина, какви са правилата?

П. П. Доколкото знам, 777 има пробки за изхвърляне на гориво в задната част на двете крила.

@дядо ПепиПри открит огън(видно от снимките) дали е разумно изобщо да се изхвърля гориво. Разсъждавам само.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

".....Боинг 777-200LR... Именно той през 2005 г. постави световния рекорд за обхват на полета, който други търговски самолети не можеха да победят, изминавайки 21,6 хиляди километра за почти 23 часа. Вярно е, че корабът беше празен: на борда имаше само 8 пилоти и 27 пътници (от възможните 300). Когато е напълно натоварен, Boeing 777-200LR може да измине 17,5 хиляди километра.

 

".....Въпреки това, формално лидер в полетите без прекъсване на дълги разстояния може да се счита за полет от Хонконг до Лондон, изпълнен за първи път на самолет Boeing 777-200 през 2005 г. Тогава разстоянието на полета беше 21602 километра, а времето за пътуване беше 22 часа 40 минути. Тъй като полетът е изпълнен само веднъж, той не е включен в класацията на най-дългите полети."

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Всички 777 с двигатели Pratt & Whitney 4000-112 са спрени от летене за пълна инспекция на перките на двигателя . Общо са 69 броя и се ползват от Юнайтед , Korean , Japan , Asiana и ANA.

Връзка към коментар
преди 1 час, stanislavpp каза:

инспекция на перките на двигателя .

"Перките" на компресора се наричат лопатки. Сори за корекцията!🙂 Както и на турбината. По принцип в авиацията перка е термин единствено като част от вентилатора, който е монтиран на работното място на всеки пилот. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.