Прескочи до съдържание

Авиоинциденти...


Oshko

Препоръчани мнения

  • 4 седмици по-късно ...

Pilot becomes unwell: Brussels Airlines flight returns to Brussels.

Последните месеци нещо взеха да умира и припадат повече от обичайния брой пилоти.  Това при условие, че няма професия, практикуващите която по-често да минава обстойни профилактични медицински прегледи и където здравето да се следи по-зорко.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 34 минути , FlyTraveler каза:

взеха да умира и припадат повече от обичайния брой пилоти.

Още преди 7-8 години се говореше и имаше публикувана доста статистики за темпа на застаряване на летателния състав в световен мащаб. Тъй, че този фактор плюс нередовната работа, плюс ненормираната работа, разтренираност, оказват влияние върху стреса и последиците от него на безопасността и качеството на летателната работа. И всеки месец да ходиш на мед. прегледи и тренажор, ако не се качиш в кабината на самолета и изпълниш няколко полета разтренирваш се, губиш навици, комуникация в екипажа и т.н., и т.н. Тема дълга и широка, и без край. Фърчане му е майката! Всичко друго са алабализми. Ако ще и пилот на звездолет да си.  

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
На 30.11.2021 г. в 11:12, дядо Пепи каза:

Възможни две причини:

1. Неизтрезнял шофьор. 

2. Наземен състав, в края на 24 часова смяна.

Някакси ми идва да заложа на първата опция…🤪🤪🤪 

9:20 сутринта персоналът вече е сменен. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

A Ryanair Boeing 737-8 MAX operating flight FR-8132 from London UK to Las Palmas Spain was enroute at FL410 when Portugese Fighter F-16s intercepted the 737 due to loss of communication.

The F-16’s performed a "cockpit check" to determine whether they were any suspicious signs like a hijack or if pilot's were unresponsive/passed out and later communication was restored and the F-16’s returned to their base and the Ryanair Boeing 737 continued to Las Palmas without further incident.

Източници:
https://www.facebook.com/aviatorsmaldivess/photos/a.2216776201732540/4712323282177807/

 

https://www.aerotime.aero/29934-ryanair-nato-intercept

270037439_4711603892249746_6491191932445318440_n.jpg

  • Харесвам 5
  • Шок 2
  • Замислям се 2
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Товарен Boeing 747-400F на China Airlines се е сблъскал с няколко вагонетки за багаж на летището в Чикаго. Няма пострадали, само материални щети.

 

https://news.in-24.com/world/535299.html

  • Харесвам 2
  • Шок 5
Връзка към коментар
преди 18 минути , chandni каза:

Товарен Boeing 747-400F на China Airlines се е сблъскас с няколко вагонетки за багаж на летището в Чикаго. Няма пострадали, само материални щети.

 

https://news.in-24.com/world/535299.html

 

FKUs4J1XEAYQlVG.jpg

  • Харесвам 1
  • Шок 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, Фил каза:

Застрахователите.

Само при положение, че застраховката включва покритие "щети причинени поради груба небрежност" на пилота... 😉 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Небрежност на пилота, или непозистена и заледена рульожка, съчетана с несъобразена скорост на рулиране. И ( евентуално) някакъв проблем със спирачките. Не мисля, че му е било много забавно на екипажа. А и тия разхвърляни колички по перона. Не мисля, че точно там им е мястото. Ще се отвори работа на NSB.   

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Най-лесно и "качествено" е да си избършеш ръцете с екипажа. Това, че рульожката е заснежена и не се вижда никаква маркиривка, количките с контейнери са  неподредени и разхвърляни са подробности от пейзажа. Не, че екипажът няма отношение към инцидента. Но има много съпътстващи причини, които са благоприятствали такова развитие на нещата. И всичко това на фона на лошото време. Интересно защо екипажът не е спрял и поискал follow me car? Или пък диспечерите да са изпратили? Таксата за такова обслужване е нищожна в сравнение с цената на престоя на самолета и ремонта на един двигател, ако въобще става за ремонт. Всички тия дребни камъчета, събрани накуп могат да затрият лицензите на пилотите и ги превърнат в обикновени пътници. Още повече ако са чужденци, а не китайци. 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 8 часа, дядо Пепи каза:

ако въобще става за ремонт.

Съмнявам се... Не знам дали забеляза на видеото, понеже качеството е лошо, но двигател 1 засмуква и издухва отзад най-малко един от тези контейнери... За да го "прецеди" така, че да го изплюе, сигурно вътре не е останало много за ремонтиране...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Каквото не можеш да видиш в цирка, можеш да го видиш в авиацията. 😟 Малко късно решение за минаване на втори кръг ( според мен). Наоколо има една камара летища , където времето сигутно е било по-добро. И тук пак опираме до приказката на руските авиатори от ВСВ - "По-добре мъртъв в боя, отколкото жив на разбора".

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Вчерашния вечерен полет на Turkish от София за Истанбул е имал сериозен технически проблем. Пилотите са имали затруднения с управлението на машината. След излитане са загубили височина. Машината прелетя над София за кацане и двигателите ревяха наистина неестествено.

  • Шок 7
Връзка към коментар

Като чета и разказа на Крум Атанасов от първо лице и направо настръхвам. Наистина живеят втори живот тези пътници. По непотвърдена информация един от двигателите е отказал. 

 

https://www.actualno.com/society/prigotvete-se-za-udar-samolet-na-turkish-airlines-se-vyrna-avarijno-na-letishte-sofija-video-news_1707483.html

  • Замислям се 2
Връзка към коментар

Чак пък втори живот! На страха очите са големи. Важното е, че екипажът е разбрал своевременно какъв е проблема и е взел най-точното и правилно решение. 

  • Харесвам 18
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.