Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Я вижте една рекламка на Луфтханза от фейсбук страницата им откъде е снимката :)

 

1236583_10151863810734004_922302597_n.pn

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151863810734004&set=a.262827684003.141871.113994684003&type=1&theater

  • Харесвам 16
Връзка към коментар
  • 6 месеца по-късно ...
  • 6 месеца по-късно ...

Отново да напомним, че в Луфтханса стачкуват. 35 часова стачка.

Няколко полета свързани с Бг са отменени - днес до FRA и  утре / 21.10.2014/ до MUN и FRA.

Ако някой пътува натам да си следи страницата на летището.

http://www.sofia-airport.bg/pages/departures.aspx?lm01=103&lm02=51&lm03=52&p=11

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Благодаря. Пътувам с тях неделя до Париж през Франкфурт.. На другия ден имам друг полет до Реюнион. Знаете ли дали при отменен полет осигуряват алтернативен транспорт?

Връзка към коментар

Дайте идея как да се стигне утре до обяд до Дюселдорф (дори и с влак)!

 

Билетът София-Франкфурт и Франкфурт-Дюселдорф на отиване явно пропада.

 

Връщането може би няма да изгори. 

Връзка към коментар

Дайте идея как да се стигне утре до обяд до Дюселдорф (дори и с влак)!

 

Билетът София-Франкфурт и Франкфурт-Дюселдорф на отиване явно пропада.

 

Връщането може би няма да изгори. 

 

Прегледай линка от Polina по-горе. Сигурно има вариант да те пренасочат с австрийците. Действай и дано не е късно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Прегледай линка от Polina по-горе. Сигурно има вариант да те пренасочат с австрийците. Действай и дано не е късно.

 

Проблемът е когато резервацията е направена през агент, напр. "trip.bg", а не директно чрез авиокомпанията. Тогава на практика не можеш да извършиш промяна в резервационната система на "Луфтханза", а трябва да разчиташ на агента и би следвало да контактуваш с него. Това евентуално би забавило процедурата и шансовете за премаршрутиране намаляват. Не съм изпадал в подобна ситуация, но така ми се струва на първо четене...

Връзка към коментар

Проблемът е когато резервацията е направена през агент, напр. "trip.bg", а не директно чрез авиокомпанията. Тогава на практика не можеш да извършиш промяна в резервационната система на "Луфтханза", а трябва да разчиташ на агента и би следвало да контактуваш с него. Това евентуално би забавило процедурата и шансовете за премаршрутиране намаляват. Не съм изпадал в подобна ситуация, но така ми се струва на първо четене...

 

Резервацията винаги си излиза в сайта на луфтханза, независимо къде е правена. В линка по-горе е посочено, че ако има отменен полет, там ще са отбелязани алтернативи, евентуално да си избереш:

 

Passengers, whose flights have been cancelled, can rebook free of charge to alternative flights. Please check the status of your booking at My Bookings. Here you might already find alternative flights for which you may be able to check in.

 

А в my bookings си влизаш с PNR номер и фамилно име, което се предоставя от всички агенти.

 

А ако се стигне до телефонни обаждания, бас хващам че точно в момента кол центъра на трип.бг е доста по-лесно да се достигне, от колкото този на Луфтханза.

Връзка към коментар

 Уф, на тези хич не може да се разчита. Тъкмо мислех да летя с тях до Брюксел и пак изпадам в размисъл. При един такъв номер, ни Куба, ни Мексико.

 

Стачки винаги може да има, със почти всички компании вероятно, ако не са пилотите или стюардесите, може да е трафик контрола или служителите на летището. Нискотарифните си държат служителите по-изкъсо предполагам, докато при държавните най-често има стачки. На мен ми се е случвало с Еър Франс и Алиталия, като това последното дори не беше официална стачка, просто работеха нарочно бавно и всички полети закъсняваха по 3-4 часа до ден. Та си стигнах към 30 часа по-късно и без багаж.

Връзка към коментар

Стана през Виена, а после Дюселдорф, а и часовете са по-добри - както се казва: всяко зло за добро!

 

Билетът не е купуван онлайн, а през агент, така че той си свърши работата.

 

Консултирах се с вас, за да не ми пробутва евентуално разни глупави варианти. :thankyou:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Стачки винаги може да има, със почти всички компании вероятно, ако не са пилотите или стюардесите, може да е трафик контрола или служителите на летището. Нискотарифните си държат служителите по-изкъсо предполагам, докато при държавните най-често има стачки. На мен ми се е случвало с Еър Франс и Алиталия, като това последното дори не беше официална стачка, просто работеха нарочно бавно и всички полети закъсняваха по 3-4 часа до ден. Та си стигнах към 30 часа по-късно и без багаж.

Да, така е, и на мен ми се случи с Ел Ал и изобщо не излетях, но Луфтханза специално доста често стачкуват. Толкова често, че ме хваща страх да летя с тях при положение, че гоня дълъг полет, макар, че то ако е писано да стане, с каквото и да летя...

Връзка към коментар

Резервацията винаги си излиза в сайта на луфтханза, независимо къде е правена. В линка по-горе е посочено, че ако има отменен полет, там ще са отбелязани алтернативи, евентуално да си избереш:

 

Passengers, whose flights have been cancelled, can rebook free of charge to alternative flights. Please check the status of your booking at My Bookings. Here you might already find alternative flights for which you may be able to check in.

 

А в my bookings си влизаш с PNR номер и фамилно име, което се предоставя от всички агенти.

 

А ако се стигне до телефонни обаждания, бас хващам че точно в момента кол центъра на трип.бг е доста по-лесно да се достигне, от колкото този на Луфтханза.

 

Ясно че можеш да влезеш в резервационната система с PNR номер и фамилно име. Въпросът е дали ще имаш възможност да извършиш промени по резервацията или ще трябва да минеш през агента...

Връзка към коментар

Тази стачка само за полети на 20 и 21 ли е? Запознати ли сте на какви интервали стачкуват? Майка ми пътува с тях другата седмица на 28.10. И аз ще се замисля дали да вземем билет с тях повече.

Връзка към коментар

Тази стачка само за полети на 20 и 21 ли е? Запознати ли сте на какви интервали стачкуват? Майка ми пътува с тях другата седмица на 28.10. И аз ще се замисля дали да вземем билет с тях повече.

Те интервалите са когато нещо не им харесва, а това само те знаят кога е, но аз доста често чета за техните стачки и това не ми допада, до 28 със сигурност ще им дадат каквото искат, а такъв в малък срок не вярвам да им се прииска нещо друго. Много са ги отпуснали немците, толкова често да са недоволни.

Редактирано от slujitel
Връзка към коментар

Тъй като ние летяхме 2 дни от изминалата седмица с тях, изтръпвах всеки път покрай зачестилите им стачки. Имаха стачка преди 2 седмици, преди 3 седмици също. През април пак имаха стачка, пак беше седмица преди да летим, затова го помня.

Иначе тази събота при 2-та ни полета се налагаше да чакаме екипажа, закъснявахме с около 30 минути и двата пъти и сега като ви чета може би не е било случайност.

Връзка към коментар

Хората ясно са си написали, че стачката е от 13:00ч днес до 23:59 на 21.10.2014, което ще рече 35 часа.

Следващата седмица може пак да си стачкуват и ще си го обяват, както и сега, както и предния път. Нали им видяхте сайта? Всичко е по график :).

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

С график без график пак си е гадно. При авиостачка авиокомпаниите дължат ли обезщетение на клиентите си освен презаверка за други дати или възтановяване на сумата ?

Връзка към коментар
Ето ти при германците.
Cancellation

If your flight, for which you hold a valid reservation, is cancelled, you are entitled to re-routing, care, refund and compensation as laid out here above. You are not entitled to receive a compensation if the cancellation is attributed to extraordinary circumstances which could not have been avoided, even if all reasonable measures had been taken. Examples include bad weather conditions, political instability, strikes, security, risks, unexpected flight safety shortcomings.
Equally, there is no right to compensation when the passenger has been informed of the cancellation:

 

Is it possible to refund my unused / partially unused Lufthansa ticket free of charge?
Yes, in case of flight cancellations due to poor weather or strike situations it can be refunded free of charge. In this case completely unused flight tickets will be refunded in full and partially used tickets will be refunded in the amount of the value of the unused segments
.
Връзка към коментар

Значи законодателството не е съвършено.

Не може стачката да е извънредна ситуация , защото вината си е изцяло на авиокомпанията.

Вързали са си гащите...

Връзка към коментар

Е, малко крайно с това, че не е съвършено. :)

Ако имаше компенсации - то тогава извиването на ръцете от всеки протестирал, поискал нещо - направо нямаше да е извиване, а "чупене" на ръце.

 

Не виждам как може за уговорени предварително (не <24h) стачки да има и финансови компенсации. Не ги защитавам АК, но надали чак изцяло в тях е вината за всяка стачка. Монетата винаги има (поне) две страни.

Редактирано от SeeKnDestroY
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ясно че можеш да влезеш в резервационната система с PNR номер и фамилно име. Въпросът е дали ще имаш възможност да извършиш промени по резервацията или ще трябва да минеш през агента...

 

В случая мисля, че става въпрос за допълнителен интерфейс направен само заради стачката, но не съм в тази ситуация да проверя със сигурност. Но след като изискват логване в my booking и промените от там значи няма значение къде е купен билета. Ако скоро ми се отдаде случай да купя билет с тях ще проверя изрично може ли да се правят промени от my booking. 

 

Значи законодателството не е съвършено.

Не може стачката да е извънредна ситуация , защото вината си е изцяло на авиокомпанията.

Вързали са си гащите...

 

Не мисля, че стачката е по вина на компанията. Разбира се, компанията може да я прекрати като сляпо отговори на исканията, но не значи че те са виновни. Стачка може да избухне на теория и заплатите им да са 10х на сегашните. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Малко отговори от Луфтханза за начина, по който действат при подобни ситуации: http://www.flyertalk.com/forum/lufthansa-austrian-swiss-brussels-lot-other-partners-miles-more/1541419-flyertalk-vielfliegertreff-lufthansa-irreg-interview.html

 

Мисля, че първия въпрос е най-важния: 

 

Lets say my flight is cancelled- what options do I have to rebook? During major incidents like bad weather or strike the telephone lines and ticket counters are especially overloaded.
Beside the classic options at the ticket counter and the call center we have recently expanded our self-service options with respect to irregularities.
When an irregularity occurs it is now displayed if you open your booking via the 'my bookings' function on lufthansa.com. For simple connections (typically direct flights) you are offered the option to rebook your flight in the online check-in system based on the availabilities and directly check-in for the alternative flight.
At our service centers or ticket desks there are of course more alternatives available to rebook you, but in many cases, especially on regional flights, the option to rebook online is a great alternative.
Furthermore we offer the online option to convert your flight ticket into a railway ticket for canceled domestic flights. This ticket can be downloaded and printed out or sent as a mobile version to your smartphone. This means you aren’t required to go to the airport ticket desk anymore to have a rail voucher issued.

 

Накратко, както и по-горе дискутирахме, ако полета ви е отменен като се логнете с резервацията си ще имате възможност да изберете алтернативен. Ако полета е вътрешен за Германия може и билета ви да бъде конвертиран автоматично във влаков. 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.