Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Ако стачниците знаят , че действията им може дафалират авиокомпанията и да останат без работа едва ли щяха да се държат така. Двете страни щяха да стигнат много по-лесно до компромис , а не като сега когато само единият има какво да губи.

Който не му изнася свят широк ... аз мислех , че това е свободният пазар ;)

 

Не ме радва АК да въвеждат все по-големи рестрикции откъм багаж , храна и прочие за сметка на разни синдикални искания при положение , че сигурно има хиляди квалифицирани пилоти и друг персонал , които биха вършили тази работа.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Аз един път пострадах от такава стачка, изобщо не можах да излетя и трябва да ви кажа, че едва не получих инфаркт. То отпуски пуснати и изгорели, то финансови загуби за хотели, кола под наем и какво ли не, добре, че нищо друго не плащам предварително. Затова бях толкова учудена, че други плащат всичко предварително и пуснах тема, и въпреки, че по голямата част ми отговориха, че плащат възможно най-много неща предварително, все пак ме е страх. Не оправдавам такива действия и определено не мисля да летя с Луфтханза. Не ми се мисли, ако гоня и друг дълъг полет. С предупреждение или без моите разходи кой ще ги поеме.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Много уважавам тази авиокомпания - може да е от консерватизъм, не знам, не защото съм се изтрепала да пътувам с нея, имам малко полети - но удивително много стачки, наистина... За французите и италианците някак по ми влиза в нормите и хич не ме кефят, макар че на един познат точно французите се бяха справили великолепно с отменени полети от САЩ. И все пак хората са си в правото - имат дупе, стачкуват. Но леко се удивлявам, признавам. И аз бих спряла да се доверявам, ако е изневиделица и случайна авиокомпания, но като цяло се доверявам на определени нации - немската е от тях. И пак ще продължавам да плащам всичко предварително. най-важно е броят на излитанията да е равен на броя на кацанията  :)

Връзка към мнение

Мога да кажа , че уважавам германците и японците и ...харесвам италианците , но съвсем саго ударили през просото.

Уж тук ни лъжеха , че строим комунизна , а тя каква стана ;)

В това отношение UK и САЩ са много по-различни.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Мога да кажа , че уважавам германците и японците и ...харесвам италианците , но съвсем саго ударили през просото.

Уж тук ни лъжеха , че строим комунизна , а тя каква стана ;)

В това отношение UK и САЩ са много по-различни.

 

Аз не познавам по-комунистическа държава от UK. Сериозно :) Може би Швеция, но нямам опит голям. Зависи кой какво влага в комунизъм де ;) Обожавам Италия и Франция, но италианците и французите - и всякакъв бизнес с тях - далече... Японците и немците са просто железни. 

Редактирано от Гост
Връзка към мнение

Ако е нямало стачки е нямало да има:
-платен отпуск
-два последователни почивни дни седмично
-високи заплати
-социална сигурност за работещите
-възможности за обучение и преквалификация
-по-ранна възраст за пенсия
-минимална възраст за работа

и още куп неща, които днес приемаме за даденост. Не ме шокират стачните действия никъде, това си е конституционно право. Шокира ме, че шефове и акционери с годишни доходи милиони евро се чудят как да намалят услугите и удобствата и да не вдигат заплати и социални придобивки на работниците си в името на увеличаването на дивидента. Ако ги няма пилотите искам да видя как акционерите подкарват самолета. Не съм комунист и не гласувам вляво, но правото на стачка е изконно право. Хубаво е капитализъм, но не този върлият, а умерен и регулиран такъв.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Ако ги няма ТЕЗИ пилоти има много други които ще се навият с радост да работят на тяхното място ;)

Включително от държави в ЕС.

Връзка към мнение
Георги Матеев

Ако скоро ми се отдаде случай да купя билет с тях ще проверя изрично може ли да се правят промени от my booking. 

 

Промени от my booking са възможни със сигурност - аз съм правил такива.

Връзка към мнение

Много обща е дискусията, едва ли не за и против стачките и профсъюзите като цяло. А ситуацията е строго специфична във всеки един случай. Работниците в авиацията с години наред са получавали добри привилегии, с оглед на това, че се изливат тонове държавни пари, без някой да търси сериозна сметка за това. Вече не е така. И изведнъж няма държавна помощ и разни компании като Ryanair и Easyjet се оказват сериозна конкуренция, а там профсъюзи, сериозни пенсионни ползи и т.н. няма. Компанията трябва да се промени за да оцелее, няма или или. А социалните плащания и придобивки обикновено са от най-сериозните финансови пера. Тук не става въпрос за оядени мениджъри, които искат да разпределят дивиденти вместо да плащат високи заплати и пенсии, а става въпрос за оцеляването на компанията. Нито в Алиталия, нито в КЛМ/Ер Франс, нито в Луфтханза нещата са цъфнали и вързали и това се вижда от годишните им репорти.

 

От друга страна е много лесно да се гледа заплатата и социалните придобивки на един капитан на 747, ама колко лесно се стига до там? Има ли по-скъпо обучение от пилотското? Знаем ли колко години се лети на разни пърпоретки с минимално заплащане, докато се натрупат часове? Много ли е приятно 4-5 дни от седмицата да не си при семейството си и половината ти живот да минава в мизерни летищни хотели? Знаем ли колко точно са натоварванията на пилотите, които разните органи постоянно гледат да увеличат?

 

Та медала си има две страни и общо взето са необходими отстъпки от тях. Работниците ще отстъпят за да си запазят работата, мениджърите ще отстъпят, ако искат някой въобще да има желание да им работи.

 

Промени от my booking са възможни със сигурност - аз съм правил такива.

 

Билетиет директно ли са купени или от агент?

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Георги Матеев

Билетите директно ли са купени или от агент?

 

За съжаление не помня, преди 2 години беше.

Връзка към мнение

Пилотите от "Луфтханза" разширяват днес стачката си и върху полетите на далечни разстояния. Протестът на профсъюза "Кокпит" срещу увеличаването на 55-годишната възраст за ранно пенсиониране спря вчера почти всички пътувания от летището във Франкфурт на Майн и половината от Мюнхен.

Отмяната на хиляда и петстотин курса засегна четвърт милион пътници. Само 80 хиляди от тях успяха да намерят алтернативни полети в желаните дестинации.

Не изключваме стачката да продължи тази седмица, въпреки, че първоначално бе обявено тя да приключи в полунощ, казаха "Кокпит". Пилотите стачкуват за по-добри условия при пенсиониране и ще останат на земята, докато ръководството на „Луфтханза” не започне преговори с тях по този въпрос.

Връзка към мнение
  • 7 месеца по-късно ...

Преди години имаха офиси в София, днес вече нямат (само гише на летището).

Телефон ако търсиш, попадаш на англоговорящи служители, някъде в call center по света.

Това разбира се е напълно приемливо, ако говорим за low cost, но моето мнение е, като голяма компания, някак са зарязали услугите си за България. Нищо напреки английския, но някак са тук от години и една българска версия на сайта, щеше да е уважение към пазара.

 

Не знам дали е новост това, но днес търсих инфо за контакт с тях и на сайта им има тази информация за офиса им в София:

 

 

City Offices

.Sofia

City Sofia
Zip1756
Address 1 5 Lachezar Stanchev Str, Sopharma Business Towers, Building B, Floor 5
Address 2 Sofia
Phone 1
+ 359 2 935 8210
Service hours
Office is not open to public!

 

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/bg/help_contact/contactsworldwide?l=en&cid=1000190

Редактирано от lisska99
Връзка към мнение

Най-добре се върши работа през колцентъра на Луфтханза. На практика процесите са автоматизирани и посещение на офис не е необходимо...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Въпреки, че имат телефон и служител в БГ, който да отговаря и уж да помага, ако искате да се свърши работа наистина, по-добре звънете на кол центъра в Германия.

Връзка към мнение

 

Die Rheinpfalz Zeitung: "Луфтханза" вдига цените на самолетните билети от септември 3 Юни 2015 | 09:54 | Агенция "Фокус"
 

 

c0a75f37dcf9813648576b62c5951297.jpgСнимка: АФП
Франкфурт/Майн. Най-голямата германска авиокомпания планира да увеличи цените на билетите, продавани чрез глобалните системи за дистрибуция, съобщава немският вестник Die Rheinpfalz Zeitung. От септември всеки, който иска да лети със самолетите на "Луфтханза", ще трябва да похарчи 16 евро повече за билет.

Към днешна дата около 70 на сто от всички резервации за полети на компанията се правят чрез глобалната система за дистрибуция, използвана от туристическите агенции, която предоставя възможност на пасажерите да комбинират няколко услуги едновременно, ползвайки по този начин редица отстъпки. Така по-големият дял от печалбата от продажбата отива към агенциите.

"Искаме по-висок процент на приходите от полет", обясни търговският директор на германския национален превозвач Йенс Бишоф. "Не е приемливо като действителен доставчик на самолетни услуги авиокомпанията да има най-ниска печалба - 4 %, а посредниците - 20 на сто", коментира Бишоф като поясни, че годишните разходи на "Луфтханза" за доставчиците от глобалната система възлизат на "известна и висока трицифрена милионна сума в евро".

Без такса билети на "Луфтханза" ще могат и в бъдеще да бъдат закупувани на гишетата или чрез онлайн-портала на авиокомпанията.

 

Превод и редакция: Тереза Герова

Редактирано от Hollywood
Връзка към мнение

Изпуснали са да напишат, че това съвпада с въвеждането на тарифи "без багаж и запазено място", също достъпни само от сайта им..

Също така, новата ценова политика важи за :

This applies to Lufthansa, Brussels, Austrian, SWISS, and Germanwings/Eurowings websites.

Редактирано от macf1an
Връзка към мнение

Да има на летище София, но не могат да ти свършат никаква работа. Преди година трябваше да се прибирам с Луфтханза от Дъблин, през Мюнхен. След моя грешка с автобуса за летището в Дъблин се оказах на 100 км. в посока Корк. Очевидно беше че изпускам полета си и се свързах с кол центъра на летище София, там най учтиво, на два пъти ми обясниха, че сам съм се прецакал и те не могат да ми помогнат. Издирих, телефона на кол центъра в Дъблин и започнах разговор с тях. Обясних им подробно проблема и те препоръчаха за по бързо решаване на проблема да ме прехвърлят към кол центъра в Германия. Последва 20 минутен разговор с тях, резултата беше, че ми намериха полети Дъблин - Дюселдорф - Мюнхен - София, и в крайна сметка се прибрах в предварително планувания час. Заплатих за това 3 или 4 евро, чрез кредитна карта по телефона, тъй като билета ми бил платен в друга валута.

Идеята на целия разказ по горе е, че от БГ ми казаха да се оправям сам, а от Германия направиха всичко възможно да се прибера на време, въпреки че по моя вина щях да изпусна полета.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Изпуснали са да напишат, че това съвпада с въвеждането на тарифи "без багаж и запазено място", също достъпни само от сайта им..

Също така, новата ценова политика важи за :

 

В европейските полети услугата на Луфтханза ще прилича все повече на НТА. Ще плащаш за багаж и всякакви екстри, а резервацията през техните сайтове ще е най-евтина.

 

In the future, the airlines will therefore offer their services on a more flexible and modular basis, with individualized price options and ancillary services. The previously announced group-wide new Economy Class fare concept on European flights, to be introduced by Summer 2015, will enable the passenger to select their desired services, with such fare options as, “Light”, “Classic” and “Flex”. Based on the principle “you only pay for the services you want”, these branded fares will offer a variety of options. More customized services will better reflect customers’ preferences.

The new commercial strategy also includes a clear cost differentiation in the various booking channels. Presently, the costs for using global distribution systems (GDS) are several times higher than for other booking methods, such as our own online portal www.LH.com. In total, the yearly GDS costs come to a three-digit million euro amount for the Lufthansa Group. These services, however, are primarily used by other partners in the value chain. A large number of services are paid by the Lufthansa Group carriers, but are only partly used by them. Among others, the GDS services comprise functionalities, which offer many extra services in addition to the basic features of booking, processing and ticketing. Such examples include the option of combining and booking world-wide, multi-airline flight offers, as well as, an integrated booking and invoice processing.

As of 1 September 2015, the Lufthansa Group airlines will, therefore, include a surcharge, the “Distribution Cost Charge” (DCC) of EUR 16 for every ticket issued by a booking channel using GDS. The new charge will not be added to flight tickets purchased using own booking channels. This predominately includes the airlines’ websites (www.LH.com, www.swiss.com, www.austrian.com, www.brusselsairlines.com), as well as, the service center and ticket counter at the airports. Travel agencies will also be able to book tickets without the DCC, using the online portal at www.LHGroup-agent.com. Furthermore, corporate customers will be able to book their individually negotiated contract rates excluding the DCC at www.LH.com. Customers of Lufthansa Group Airlines can of course count on continued fare transparency. The display of the ticket will always show the final fare.

Innovative ancillary services and enhanced price options require suitable sales technology. The technology of our existing sales systems cannot adequately display the individual offers, with their variety of product components. The Lufthansa Group’s airlines are, therefore, in the process of developing a new booking method to enable sales partners to connect to their IT systems directly based on the new IATA data standard NDC (New Distribution Capability). The first NDC pilot project is currently being tested at Swiss and should begin at Lufthansa during the course of this year.

CCO Jens Bischof explains: “At present, airlines are not yet able to market their services via all sales channels, as it is common in other industries. The contracts and structures have previously prevented any deregulation in many areas. We want to change this with our new commercial strategy and take advantage of greater degrees of freedom in our sales activities, providing our customers with the exact tailor-made services that they are looking for and wherever they are looking for them.”

Връзка към мнение

Интересен е тоя ход с надценката за GDS. Те явно смятат, че рано или късно всички ще ги последват. В противен случай билетите им ще излизат с надценка в търсачките и онлайн агенциите и хората ще избират други компании...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Да има на летище София, но не могат да ти свършат никаква работа. Преди година трябваше да се прибирам с Луфтханза от Дъблин, през Мюнхен. След моя грешка с автобуса за летището в Дъблин се оказах на 100 км. в посока Корк. Очевидно беше че изпускам полета си и се свързах с кол центъра на летище София, там най учтиво, на два пъти ми обясниха, че сам съм се прецакал и те не могат да ми помогнат. Издирих, телефона на кол центъра в Дъблин и започнах разговор с тях. Обясних им подробно проблема и те препоръчаха за по бързо решаване на проблема да ме прехвърлят към кол центъра в Германия. Последва 20 минутен разговор с тях, резултата беше, че ми намериха полети Дъблин - Дюселдорф - Мюнхен - София, и в крайна сметка се прибрах в предварително планувания час. Заплатих за това 3 или 4 евро, чрез кредитна карта по телефона, тъй като билета ми бил платен в друга валута.

Идеята на целия разказ по горе е, че от БГ ми казаха да се оправям сам, а от Германия направиха всичко възможно да се прибера на време, въпреки че по моя вина щях да изпусна полета.

 

Това е специфичен случай, докато аз говоря за общото правило... ;)

Интересен е тоя ход с надценката за GDS. Те явно смятат, че рано или късно всички ще ги последват. В противен случай билетите им ще излизат с надценка в търсачките и онлайн агенциите и хората ще избират други компании...

 

Според мен, подобен подход е правилен в дългосрочен план. Все повече хора организират сами пътуванията си и ако авиокомпаниите предложат най-добри цени на собствените си сайтове, не виждам причина защо някой би избрал посредник при покупката на самолетен билет. Това е валидно дори и при равни или пренебрежимо по-високи цени, защото сигурността и удобството покриват евентуалната разлика...

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Това последното няма общо с казуса в момента.

"Посредник" е сайт на онлайн агенция за билети, за които не става въпрос тук.

ГДС системите са нещо съвсем различно и предлагат услуги, които авиокомпаниите не могат, една от които е комбиниране на билети между различни превозвачи.

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.