Прескочи до съдържание

Карта Curve


Препоръчани мнения

  • 3 седмици по-късно ...

Тъй като към момента единствено Curve поддържат плащане с GPay, а самият GPay не се поддържа официално в България и в повечето случаи приложението се сваля от разни знайни и незнайни апокрифни сайтове, ще предложа тук още един вариант за инсталирането му, който е много по-сигурен и не крие риска от това да се свали APK, за което не е сигурно кой и какво е правил с него. Същият начин можете да използвате и за други приложения, които не можете да изтеглите от Google Play store, a именно...

 

1. Откривате в Google Play приложението, което искате да свалите... Примерно GPay.

2. Копирате линка от browser-a, след което отивате на APK Downloader и в полето за търсене поставяте линка към Google Play 

3. Натискате Generate Download Link бутона и след секунди имате втори линк, от където си сваляте чисто копие на GPay (или каквото друго приложение сваляте) директно от извора. 🙂 

image.png

 

П.С. Директен линк за генериране на download link за GPay

  • Харесвам 3
  • Браво 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Трябва да може и по-лесно

Покрай онлайн обучението трябваше да направя на децата акаунти в Гугъл и са в различни държави (нарочно), така че ако не става от главния акаунт сменяш и сваляш от другия

Връзка към коментар

Държава за Google Play се сменя трудно, а за да работи GPay трябва да вкараш и платежен метод от същата държава. 

Не е невъзможно да финтираш и тази система, ама с apk-то става по-лесно.

 

Но все пак да се има предвид, че така качения GPay не се ъпдейтва автоматично нито от Google Play, нито ръчно от самото приложение. Трябва си сваляне на ръка на новата версия и то относително често - все пак там си поверяваш парите.

Ако стане издънка - от Гъгъл нищо няма да направят.

 

А никак не е трудно да се пусне пробито apk по сйатовете и после оставения пробив да се "активира" като посещаваш конкретна страница...

Връзка към коментар

Има и друга алтернатива, базирана на оригиналния Play Store - Aurora Store , която позволява да сменяте държавата, езика и типа устройство, както и да обновявате всички приложения, включително сегментираните.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Тая карта Curve излезе голямо к..ве!

Три месеца си чатя със съпорта и още не мога да си добавя нито една карта... 

Изтривах приложението, пращаха ми нови магически линкове, пращах им първите и последните "незнамсиколко" цифри от картите и пак не става... 

Мисля вече да се откажа! 

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, crazyhorse каза:

Тая карта Curve излезе голямо к..ве!

Три месеца си чатя със съпорта и още не мога да си добавя нито една карта... 

Изтривах приложението, пращаха ми нови магически линкове, пращах им първите и последните "незнамсиколко" цифри от картите и пак не става... 

Мисля вече да се откажа! 

Имах проблем с няколко приложения на стария си телефон. Смених го и почти всичко се оправи. "Почти" е за приложението на Уиз, то е неспасяемо 🤓  Старият телефон беше Леново. Не е задължително да има връзка с твоя проблем, само споделям как аз си реших моите 🙂

 

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...
преди 15 часа, Shlosera каза:

Опитвам се да добавя виртуална карта на Пощенска банка в Curve, но нещо не се случва. Пробвах поне десетина пъти, така и не се случи.

Някаква идея защо?

 

curve_error.png.3f3af84d07e16cff74c98f63d18a7668.png 

Днес взе че стана. Чудна работа ми е тази, явно е трябвало картата след активирането да отлежи още половин ден. 

 

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Някой друг има ли проблеми с Curve откакто дойде новата година? Отказа ми два пъти транзакция със съобщението, че съм стигнала лимита на картата си (не съм, даже и приблизително, ако съдя по Limits секцията в app-а). Платих директно със свързаната карта без проблеми. На форума на Curve хора и от други страни се оплакват от подобни случки и се чудят дали няма връзка с брекзит и смяната на локацията... Писах на съпорта, но доколкото разбирам скоро не мога да се надявам на отговор в момента 😕

Връзка към коментар
Преди 1 час, PolinaS каза:

Някой друг има ли проблеми с Curve откакто дойде новата година? Отказа ми два пъти транзакция със съобщението, че съм стигнала лимита на картата си (не съм, даже и приблизително, ако съдя по Limits секцията в app-а). Платих директно със свързаната карта без проблеми. На форума на Curve хора и от други страни се оплакват от подобни случки и се чудят дали няма връзка с брекзит и смяната на локацията... Писах на съпорта, но доколкото разбирам скоро не мога да се надявам на отговор в момента 😕

 

преди 17 минути , yordanov каза:

Същия проблем имах и аз вчера. Погледнах бегло дали са постнали нещо в Туитър, но не видях и писах на съпорта, но все още не съм получил отговор.

Днес безпроблемно ми минаха 2 плащания с Curve(ДСК-Wizz). 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 15 часа, yordanov каза:

Същия проблем имах и аз вчера. Погледнах бегло дали са постнали нещо в Туитър, но не видях и писах на съпорта, но все още не съм получил отговор.

И аз имах същия проблем вчера при опит за плащане с Curve зад нея ДСК дебит в онлайн магазин. Транзакцията беше отказана, а в приложението нямаше никаква история за отказаната транзакция, което е интересно.

Дано скоро оправят нещата.....

Връзка към коментар

Аз също вчера имах проблем с плащане с Curve с ДСК Galaxy отзад, но проблемът не беше в Curve,  а в лимитите, които бях задала на ДСК картата - бяха по-ниски от оторизираната сума, съответно се задейства новата функционалност, която предлагат отскоро - Anti-embarassment mode. Задаваш резервна карта от добавените и ако плащането през избраната не мине, тегли от следващата. По този начин си спестяваш висенето на касата и евентуално неудобство при отхвърлена транзакция. Плащането мина през MasterCard World Debit на ЦКБ, която беше сложена като резервна. След това без проблеми се възползвах от Go Back in time опцията на Curve и прехвърлих плащането обратно към кредитната на ДСК (естествено след като бях увеличила лимитите). Става ми все по-любима тази карта.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Според мен на много от вас са отказвани транзакции, защото сте опитвали да плащане нещо онлайн, а картата, която стои зад кърв не е с въведена нова парола от страна на банката.

Има ново правило в БГ законодателството, което гласи допълнителна защита с парола за всяка банка. Освен стандартната парола, която получаваме на СМС преди плащане онлайн въведоха и друга парола, която трябва еднократно да въведете, в зависимост от банката ви. Свържете се с банките си за повече информация.

Късае само онлайн плащанията.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Статичната парола на картата зад Curve я активирах на 22.12, но кой знае...

 

Иначе снощи са ми писали следното от съпорта:

 

Цитат

We experienced a short problem which meant a few customers had some declines when making payments on 03/01/21. This issue has now been fixed and transactions through Curve are being processed as normal.

Due to a configuration error, the message you’ve received as a reason for your decline was inaccurate and I’m sorry if this has caused any confusion. You can try to make the payment again now.

 

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 7 часа, yordanov каза:

Статичната парола на картата зад Curve я активирах на 22.12, но кой знае...

 

Иначе снощи са ми писали следното от съпорта:

 

 

 

Същото и на мен са писали, а моята транзакция беше на този ден.  Току-що платих с Curve и същата карта зад нея, без проблеми, дано наистина е оправен проблема (но виждам че пак има оплакващи се, та може бе не напълно, все още). 

Иначе аз съм много доволна че си изкарах Curve миналата година, ползвам си я активно и почти без проблеми. Не ми е съвсем ясно защо няма 3д парола при ползването й обаче.

 

 

Връзка към коментар
Преди 1 час, PolinaS каза:

Не ми е съвсем ясно защо няма 3д парола при ползването й обаче.

Плащането в интернет с нея става с потвърждение в самото приложение. При оторизиране на плащане, в приложението се появява прозорец със сумата, търговеца и върви таймер - 5 минути, в които можеш да потвърдиш плащането.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, chandni каза:

Плащането в интернет с нея става с потвърждение в самото приложение. При оторизиране на плащане, в приложението се появява прозорец със сумата, търговеца и върви таймер - 5 минути, в които можеш да потвърдиш плащането.

...Не? Освен ако не се случва на всички сайтове и аз не попадам на такива 😶 Получавам директно нотификацията че съм платила с Curve.

Връзка към коментар
преди 21 часа, lio каза:

Според мен на много от вас са отказвани транзакции, защото сте опитвали да плащане нещо онлайн, а картата, която стои зад кърв не е с въведена нова парола от страна на банката.

Има ново правило в БГ законодателството, което гласи допълнителна защита с парола за всяка банка. Освен стандартната парола, която получаваме на СМС преди плащане онлайн въведоха и друга парола, която трябва еднократно да въведете, в зависимост от банката ви. Свържете се с банките си за повече информация.

Късае само онлайн плащанията.

При всички положения,независимо дали с Кърв плащаш в интернет сайтове или на ПОС,за картата която стои зад Кърв плащането се разпознава като плащане на ПОС.За това няма как проблема да е в допълнителните пароли-никоя банка не иска допълнително потвърждение когато плащаш на ПОС 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 12 часа, PolinaS каза:

...Не? Освен ако не се случва на всички сайтове и аз не попадам на такива 😶 Получавам директно нотификацията че съм платила с Curve.

Не всички търговци поддържат плащания с 3D код. Някои, като Amazon например, не поддържат плащания с 3D код и там не се изисква нито той, нито допълнително потвърждение в приложението. Други търговци изискват 3D код, а когато плащането е през финтех карта като Curve и Revolut, допълнителната оторизация се прави с потвърждение в приложението. Последно плащах на https://moqtmatrak.com/ и Curve ми поиска оторизация. При погасяването на задълженията към Diners, Revolut също ми искат оторизация през приложението.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.