Прескочи до съдържание

Карта Curve


Препоръчани мнения

На 27.06.2021 г. в 18:59, yordanov каза:

Тепърва ще разберем, предполагам. Днес добавих картата, не съм я използвал още.

@yordanov, имаш ли вече резултати по въпроса? Появиха ли се някакви такси от Diners когато плащаш през Curve?

Връзка към коментар
преди 5 минути , chandni каза:

@yordanov, имаш ли вече резултати по въпроса? Появиха ли се някакви такси от Diners когато плащаш през Curve?

Не съм я използвал все още. Ще споделя, ако направя някоя транзакция и ако има неприятни последици.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Сега добавих картата и пробвах да я верифицирам, но след въвеждане на Protect & Buy паролите остана на бял екран и нищо не се случи. Сега като опитам, ми дава следната грешка: IMG_20210712_214027.jpg

Пробвах да изтрия кеша на приложението, но няма ефект. Някой да се е сблъсквал с подобен казус?

Връзка към коментар

Като си добавя Дайнърс в Кърв каква валута да избера на картата за да избегна кофти превалутиране? Ще го ползвам да плащам само в чужбина ? Ок ли е да избирам валутата спрямо страната, в която ще ползвам картата например евро за евровите държави ? Тогава ако правилно разсъждавам превалутирането ще се прави от Дайнърс , а не от Кърв и няма да ме вълнува кога правя транзакциите? 

Връзка към коментар
преди 18 минути , Jorro каза:

Ок ли е да избирам валутата спрямо страната, в която ще ползвам картата например евро за евровите държави ? Тогава ако правилно разсъждавам превалутирането ще се прави от Дайнърс , а не от Кърв и няма да ме вълнува кога правя транзакциите? 

Точно така се прави.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Опитвам да сменя картата зад Кърв, но ми дава, че има проблем, да пробвам по-късно. Как е при вас? Това е единственият случай в който Кърв ми трябва спешно, да знам дали проблема е само при мен и да се свързвам със спорта.

Връзка към коментар
преди 11 минути , iMari каза:

Опитвам да сменя картата зад Кърв, но ми дава, че има проблем, да пробвам по-късно. Как е при вас? Това е единственият случай в който Кърв ми трябва спешно, да знам дали проблема е само при мен и да се свързвам със спорта.

Може да е това...

image.png

Връзка към коментар

Някой ползва ли Метал плана им. Мисля да се абонирам след като Револут ми затворят акаунта и Металната карта поради незнайни причини. Сега ползвам Кърв с Гугъл Пей и съм с стара карта с ЮК бин. Ако мина на Метал с червената карта, какво ще стане със старата ми карта и новата ще бъде ли наред всичко с нея и Гугъл Пей. Благодаря.

Връзка към коментар
преди 6 часа, Todor Iliev каза:

Някой ползва ли Метал плана им. Мисля да се абонирам след като Револут ми затворят акаунта и Металната карта поради незнайни причини. Сега ползвам Кърв с Гугъл Пей и съм с стара карта с ЮК бин. Ако мина на Метал с червената карта, какво ще стане със старата ми карта и новата ще бъде ли наред всичко с нея и Гугъл Пей. Благодаря.

Нов план, нова карта. Ако пак се върнеш на Blue плана, пак нова карта и старата я анулират, което е тъпото спрямо Revolut. Би трябвало да нямаш проблеми да добавиш картата  в Google Pay, защото официално в България Google Pay поддържа Curve. Само не виждам файда от Metal плана на Curve.

Между другото случайно видях, че Curve са ме таксували два пъти, но в приложението е отразена само една трансакция. В Revolut се вижда, че са ми изтеглили два пъти пари.  Писах им на 24.07, но още няма отговор. Правят се на ударени! 😠 Двете трансакции са по 71лв. и стотинки от 17.07, тоест минало е достатъчно време.

Като изключим тази неприятна случка, нямам забележки досега от Curve.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 часа, Patrick K каза:

Нов план, нова карта. Ако пак се върнеш на Blue плана, пак нова карта и старата я анулират, което е тъпото спрямо Revolut. Би трябвало да нямаш проблеми да добавиш картата  в Google Pay, защото официално в България Google Pay поддържа Curve. Само не виждам файда от Metal плана на Curve.

Между другото случайно видях, че Curve са ме таксували два пъти, но в приложението е отразена само една трансакция. В Revolut се вижда, че са ми изтеглили два пъти пари.  Писах им на 24.07, но още няма отговор. Правят се на ударени! 😠 Двете трансакции са по 71лв. и стотинки от 17.07, тоест минало е достатъчно време.

Като изключим тази неприятна случка, нямам забележки досега от Curve.

Да съпорта е бавен наистина, очаква се ако си на метален план да имаш приоритет, но незнам дали е така наистина. Иначе искам метална карта а това със кашбека не е лошо, има към лидъл кауфланд била шел все места които са и в българия валидни. Револут след 3 години техен клиент сега виждам другата страна на монетата с тях. Няма как да съм им клиент вече. Не ми се е случвало това за което говориш, или май всъшност ми се случи един път и кърв ме рефънднаха.

Връзка към коментар

Имам следния казус. Изпратих линк с покана за регистрация в Curve на приятел. Той се регистрира върза си карта направи 3 плащания на обща сума >50лв, както и аз тъй като я ползвам постоянно, но така и не получих бонус 50лв. Два пъти писах на съпорта, никакъв отговор 4ти ден. Някой друг имал ли подобен проблем?

Връзка към коментар
преди 10 часа, penkoyordanov каза:

Имам следния казус. Изпратих линк с покана за регистрация в Curve на приятел. Той се регистрира върза си карта направи 3 плащания на обща сума >50лв, както и аз тъй като я ползвам постоянно, но така и не получих бонус 50лв. Два пъти писах на съпорта, никакъв отговор 4ти ден. Някой друг имал ли подобен проблем?

В условията пише, че до 14 дни се получава бонуса, тоест чакаш.

Връзка към коментар
преди 12 часа, penkoyordanov каза:

Имам следния казус. Изпратих линк с покана за регистрация в Curve на приятел. Той се регистрира върза си карта направи 3 плащания на обща сума >50лв, както и аз тъй като я ползвам постоянно, но така и не получих бонус 50лв. Два пъти писах на съпорта, никакъв отговор 4ти ден. Някой друг имал ли подобен проблем?

А приятелят ти получил ли е бонуса ?

Връзка към коментар
преди 16 часа, penkoyordanov каза:

Имам следния казус. Изпратих линк с покана за регистрация в Curve на приятел. Той се регистрира върза си карта направи 3 плащания на обща сума >50лв, както и аз тъй като я ползвам постоянно, но така и не получих бонус 50лв. Два пъти писах на съпорта, никакъв отговор 4ти ден. Някой друг имал ли подобен проблем?

Да, аз, с единия реферал. Нито 5 паунда получихме и двете първоначално, нито аз още 15 после. При другия в момента в който направи транзакция за повече от 5 паунда получихме и двете по 5 паунда бонус, а около 10 дни след 3-тата транзакция си получих 15-те паунда (те не се показаха като pending, за разлика от 5-те). И аз поизчаках и вчера писах на съпорта за втори път (първият път ми обясниха за сроковете), но те са доста бавнички понякога... На теб излизаха ли ти като pending 5 паунда след като се е регистрирал човека с твоята връзка? Май е така, когато е ок.

Връзка към коментар

Предстои ми пътуване скоро и ще бъде необходимо да се разплащам с ЕВРО. Мисля да ползвам за плащания през ПОС терминал Curve, само че зад нея са свързани карти с BGN сметки. Та въпросът ми е, трябва ли да пипам нещо като настройки в приложението, например да променя валутата на картата, която съм свързал с Curve от BGN на EUR? Моля за разяснение запознати...благодаря!

Връзка към коментар

Има 2 варианта:
1. Превалутирането да се прави от издателя на картата - тогава настройката в Curve за тази карта трябва да се промени на EUR.
2. Превалутирането да се прави от Curve - нищо не правите.
- до 500 GBP за период от 30 дена няма допълнителни такси и курса е добър
- не е желателно да се прави в почивни дни

Преценката кой вариант е по-добър е въпрос на личен избор и внимателно запознаване с условията на институцията издала картата.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , ven62 каза:

Някой успял ли е да си добави Diners-а.

На мен на няколко пъти ми казва, че баш в този момент не може и да опитам по-късно.

Да, успях, И аз имах проблем. Наложи се да изтрия приложението и да го инсталирам наново и стана.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , chandni каза:

Да, успях, И аз имах проблем. Наложи се да изтрия приложението и да го инсталирам наново и стана.

Еха, това ми се вижда доста хард.

А като си влезе в акаунта другите карти имаше ли си ги или всичко наново...

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • boogy83
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.