Patrick K Публикувано: 10 юли, 2021 Публикувано: 10 юли, 2021 преди 7 часа, Yto каза: Да, 5375 90. Значи не е commercial, а само така пише на гърба ѝ. 1
chandni Публикувано: 12 юли, 2021 Публикувано: 12 юли, 2021 На 27.06.2021 г. в 18:59, yordanov каза: Тепърва ще разберем, предполагам. Днес добавих картата, не съм я използвал още. @yordanov, имаш ли вече резултати по въпроса? Появиха ли се някакви такси от Diners когато плащаш през Curve?
yordanov Публикувано: 12 юли, 2021 Публикувано: 12 юли, 2021 преди 5 минути , chandni каза: @yordanov, имаш ли вече резултати по въпроса? Появиха ли се някакви такси от Diners когато плащаш през Curve? Не съм я използвал все още. Ще споделя, ако направя някоя транзакция и ако има неприятни последици. 1
iMari Публикувано: 12 юли, 2021 Публикувано: 12 юли, 2021 преди 17 минути , chandni каза: Появиха ли се някакви такси от Diners когато плащаш през Curve? Няма такси, обикновено плащане на Пос. 3 1
chandni Публикувано: 12 юли, 2021 Публикувано: 12 юли, 2021 Сега добавих картата и пробвах да я верифицирам, но след въвеждане на Protect & Buy паролите остана на бял екран и нищо не се случи. Сега като опитам, ми дава следната грешка: Пробвах да изтрия кеша на приложението, но няма ефект. Някой да се е сблъсквал с подобен казус?
Jorro Публикувано: 14 юли, 2021 Публикувано: 14 юли, 2021 Като си добавя Дайнърс в Кърв каква валута да избера на картата за да избегна кофти превалутиране? Ще го ползвам да плащам само в чужбина ? Ок ли е да избирам валутата спрямо страната, в която ще ползвам картата например евро за евровите държави ? Тогава ако правилно разсъждавам превалутирането ще се прави от Дайнърс , а не от Кърв и няма да ме вълнува кога правя транзакциите?
Patrick K Публикувано: 14 юли, 2021 Публикувано: 14 юли, 2021 преди 18 минути , Jorro каза: Ок ли е да избирам валутата спрямо страната, в която ще ползвам картата например евро за евровите държави ? Тогава ако правилно разсъждавам превалутирането ще се прави от Дайнърс , а не от Кърв и няма да ме вълнува кога правя транзакциите? Точно така се прави. 2
iMari Публикувано: 23 юли, 2021 Публикувано: 23 юли, 2021 Опитвам да сменя картата зад Кърв, но ми дава, че има проблем, да пробвам по-късно. Как е при вас? Това е единственият случай в който Кърв ми трябва спешно, да знам дали проблема е само при мен и да се свързвам със спорта.
chandni Публикувано: 23 юли, 2021 Публикувано: 23 юли, 2021 преди 11 минути , iMari каза: Опитвам да сменя картата зад Кърв, но ми дава, че има проблем, да пробвам по-късно. Как е при вас? Това е единственият случай в който Кърв ми трябва спешно, да знам дали проблема е само при мен и да се свързвам със спорта. Може да е това...
iMari Публикувано: 23 юли, 2021 Публикувано: 23 юли, 2021 Не е истина, защо точно сега?! Благодаря @chandni! 1
Zlia Публикувано: 23 юли, 2021 Автор Публикувано: 23 юли, 2021 Ако е възможно ползвай с настоящата карта и после ще си преместиш транзакцията на желаната. 2
chandni Публикувано: 23 юли, 2021 Публикувано: 23 юли, 2021 преди 1 час, iMari каза: Не е истина, защо точно сега?! Благодаря @chandni! 2
Todor Iliev Публикувано: 28 юли, 2021 Публикувано: 28 юли, 2021 Някой ползва ли Метал плана им. Мисля да се абонирам след като Револут ми затворят акаунта и Металната карта поради незнайни причини. Сега ползвам Кърв с Гугъл Пей и съм с стара карта с ЮК бин. Ако мина на Метал с червената карта, какво ще стане със старата ми карта и новата ще бъде ли наред всичко с нея и Гугъл Пей. Благодаря.
Patrick K Публикувано: 28 юли, 2021 Публикувано: 28 юли, 2021 преди 6 часа, Todor Iliev каза: Някой ползва ли Метал плана им. Мисля да се абонирам след като Револут ми затворят акаунта и Металната карта поради незнайни причини. Сега ползвам Кърв с Гугъл Пей и съм с стара карта с ЮК бин. Ако мина на Метал с червената карта, какво ще стане със старата ми карта и новата ще бъде ли наред всичко с нея и Гугъл Пей. Благодаря. Нов план, нова карта. Ако пак се върнеш на Blue плана, пак нова карта и старата я анулират, което е тъпото спрямо Revolut. Би трябвало да нямаш проблеми да добавиш картата в Google Pay, защото официално в България Google Pay поддържа Curve. Само не виждам файда от Metal плана на Curve. Между другото случайно видях, че Curve са ме таксували два пъти, но в приложението е отразена само една трансакция. В Revolut се вижда, че са ми изтеглили два пъти пари. Писах им на 24.07, но още няма отговор. Правят се на ударени! 😠 Двете трансакции са по 71лв. и стотинки от 17.07, тоест минало е достатъчно време. Като изключим тази неприятна случка, нямам забележки досега от Curve. 1
Todor Iliev Публикувано: 28 юли, 2021 Публикувано: 28 юли, 2021 преди 7 часа, Patrick K каза: Нов план, нова карта. Ако пак се върнеш на Blue плана, пак нова карта и старата я анулират, което е тъпото спрямо Revolut. Би трябвало да нямаш проблеми да добавиш картата в Google Pay, защото официално в България Google Pay поддържа Curve. Само не виждам файда от Metal плана на Curve. Между другото случайно видях, че Curve са ме таксували два пъти, но в приложението е отразена само една трансакция. В Revolut се вижда, че са ми изтеглили два пъти пари. Писах им на 24.07, но още няма отговор. Правят се на ударени! 😠 Двете трансакции са по 71лв. и стотинки от 17.07, тоест минало е достатъчно време. Като изключим тази неприятна случка, нямам забележки досега от Curve. Да съпорта е бавен наистина, очаква се ако си на метален план да имаш приоритет, но незнам дали е така наистина. Иначе искам метална карта а това със кашбека не е лошо, има към лидъл кауфланд била шел все места които са и в българия валидни. Револут след 3 години техен клиент сега виждам другата страна на монетата с тях. Няма как да съм им клиент вече. Не ми се е случвало това за което говориш, или май всъшност ми се случи един път и кърв ме рефънднаха.
penkoyordanov Публикувано: 28 юли, 2021 Публикувано: 28 юли, 2021 Имам следния казус. Изпратих линк с покана за регистрация в Curve на приятел. Той се регистрира върза си карта направи 3 плащания на обща сума >50лв, както и аз тъй като я ползвам постоянно, но така и не получих бонус 50лв. Два пъти писах на съпорта, никакъв отговор 4ти ден. Някой друг имал ли подобен проблем?
Patrick K Публикувано: 29 юли, 2021 Публикувано: 29 юли, 2021 преди 10 часа, penkoyordanov каза: Имам следния казус. Изпратих линк с покана за регистрация в Curve на приятел. Той се регистрира върза си карта направи 3 плащания на обща сума >50лв, както и аз тъй като я ползвам постоянно, но така и не получих бонус 50лв. Два пъти писах на съпорта, никакъв отговор 4ти ден. Някой друг имал ли подобен проблем? В условията пише, че до 14 дни се получава бонуса, тоест чакаш.
Seetravel Публикувано: 29 юли, 2021 Публикувано: 29 юли, 2021 преди 12 часа, penkoyordanov каза: Имам следния казус. Изпратих линк с покана за регистрация в Curve на приятел. Той се регистрира върза си карта направи 3 плащания на обща сума >50лв, както и аз тъй като я ползвам постоянно, но така и не получих бонус 50лв. Два пъти писах на съпорта, никакъв отговор 4ти ден. Някой друг имал ли подобен проблем? А приятелят ти получил ли е бонуса ?
penkoyordanov Публикувано: 29 юли, 2021 Публикувано: 29 юли, 2021 преди 1 час, Seetravel каза: А приятелят ти получил ли е бонуса ? Не
PolinaS Публикувано: 29 юли, 2021 Публикувано: 29 юли, 2021 преди 16 часа, penkoyordanov каза: Имам следния казус. Изпратих линк с покана за регистрация в Curve на приятел. Той се регистрира върза си карта направи 3 плащания на обща сума >50лв, както и аз тъй като я ползвам постоянно, но така и не получих бонус 50лв. Два пъти писах на съпорта, никакъв отговор 4ти ден. Някой друг имал ли подобен проблем? Да, аз, с единия реферал. Нито 5 паунда получихме и двете първоначално, нито аз още 15 после. При другия в момента в който направи транзакция за повече от 5 паунда получихме и двете по 5 паунда бонус, а около 10 дни след 3-тата транзакция си получих 15-те паунда (те не се показаха като pending, за разлика от 5-те). И аз поизчаках и вчера писах на съпорта за втори път (първият път ми обясниха за сроковете), но те са доста бавнички понякога... На теб излизаха ли ти като pending 5 паунда след като се е регистрирал човека с твоята връзка? Май е така, когато е ок.
Iliyan Minchev Публикувано: 6 август, 2021 Публикувано: 6 август, 2021 Предстои ми пътуване скоро и ще бъде необходимо да се разплащам с ЕВРО. Мисля да ползвам за плащания през ПОС терминал Curve, само че зад нея са свързани карти с BGN сметки. Та въпросът ми е, трябва ли да пипам нещо като настройки в приложението, например да променя валутата на картата, която съм свързал с Curve от BGN на EUR? Моля за разяснение запознати...благодаря!
Емил Маринов Публикувано: 6 август, 2021 Публикувано: 6 август, 2021 Има 2 варианта: 1. Превалутирането да се прави от издателя на картата - тогава настройката в Curve за тази карта трябва да се промени на EUR. 2. Превалутирането да се прави от Curve - нищо не правите. - до 500 GBP за период от 30 дена няма допълнителни такси и курса е добър - не е желателно да се прави в почивни дни Преценката кой вариант е по-добър е въпрос на личен избор и внимателно запознаване с условията на институцията издала картата. 1 1
ven62 Публикувано: 6 август, 2021 Публикувано: 6 август, 2021 Някой успял ли е да си добави Diners-а. На мен на няколко пъти ми казва, че баш в този момент не може и да опитам по-късно.
chandni Публикувано: 6 август, 2021 Публикувано: 6 август, 2021 преди 1 минута , ven62 каза: Някой успял ли е да си добави Diners-а. На мен на няколко пъти ми казва, че баш в този момент не може и да опитам по-късно. Да, успях, И аз имах проблем. Наложи се да изтрия приложението и да го инсталирам наново и стана. 1
ven62 Публикувано: 6 август, 2021 Публикувано: 6 август, 2021 преди 1 минута , chandni каза: Да, успях, И аз имах проблем. Наложи се да изтрия приложението и да го инсталирам наново и стана. Еха, това ми се вижда доста хард. А като си влезе в акаунта другите карти имаше ли си ги или всичко наново...
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега