П.Кръстев Публикувано: 10 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2021 Ясно. Аз не мога ли да направя същата врътка и да пренасоча всички разходи от Дайнърс към Револют (или друга карта закачена към Curve) например , като предварително преди това съм сменил валутата му на EUR ? 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 11 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 11 октомври, 2021 преди 6 часа, П.Кръстев каза: Ясно. Аз не мога ли да направя същата врътка и да пренасоча всички разходи от Дайнърс към Револют (или друга карта закачена към Curve) например , като предварително преди това съм сменил валутата му на EUR ? Ако имаш друга карта с изгоден обменен курс, можеш. До 14 дни от транзакцията можеш да използваш Go back in time. Щом имаш Revolut, превалутирай си евро по изгоден курс, задай валута на картата евро и прехвърли плащането към нея. Само да не е към ДСК карта, че там също слагат 1% и еврото е 1.98 лв. 2 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 11 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 11 октомври, 2021 преди 3 часа, chandni каза: Ако имаш друга карта с изгоден обменен курс, можеш. До 14 дни от транзакцията можеш да използваш Go back in time. Щом имаш Revolut, превалутирай си евро по изгоден курс, задай валута на картата евро и прехвърли плащането към нея. Само да не е към ДСК карта, че там също слагат 1% и еврото е 1.98 лв. Прехвърлих няколко от по-големите транзакции да видим как ще сработи. Знаеш ли колко време е нужно за да се отрази отменената транзакция когато се използва функцията "Go back in time" ? (В случая местя от Дайнърс към Револют. Революта го чарджна веднага, предполагам е необходимо някакво време за да излезе като отменена транзакция в Дайнърис картата?) 1 Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 11 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 11 октомври, 2021 преди 3 часа, chandni каза: До 14 дни от транзакцията можеш да използваш Go back in time. 30 дни 1 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 11 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 11 октомври, 2021 преди 13 часа, chandni каза: ДСК Galaxy А това чудо няма ли 0.5% такса за връщане на суми по КК? Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 11 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 11 октомври, 2021 преди 2 часа, П.Кръстев каза: Прехвърлих няколко от по-големите транзакции да видим как ще сработи. Знаеш ли колко време е нужно за да се отрази отменената транзакция когато се използва функцията "Go back in time" ? (В случая местя от Дайнърс към Револют. Революта го чарджна веднага, предполагам е необходимо някакво време за да излезе като отменена транзакция в Дайнърис картата?) 3-5 дни макс се връща транзакцията 2 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 11 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 11 октомври, 2021 преди 1 час, cybersimo каза: А това чудо няма ли 0.5% такса за връщане на суми по КК? Принципно има, но в случая реагирах бързо - преди транзакцията да се осчетоводи, т.е. парите да излязат от сметката. Търговецът (Curve) още не си ги беше claim-нал и беше само оторизация. В SMS-а пише "отменена операция с карта", което не е връщане на сума по КК. След няколко дни ще проверя отново дали са ми начислили някаква такса за "връщане на пари по карта", при положение, че те не са излизали от нея, а само са били блокирани. П.С. Ако сумата все пак е изтеглена, то за нея би трябвало да получиш 1% кешбек, така че при плащането на 0.5% за връщане би трябвало отново да си на плюс 0.5%. 2 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 11 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 11 октомври, 2021 Преди 1 час, chandni каза: Принципно има, но в случая реагирах бързо - преди транзакцията да се осчетоводи, т.е. парите да излязат от сметката. Търговецът (Curve) още не си ги беше claim-нал и бяха само оторизации. В SMS-а пише "отменена операция с карта", което не е връщане на сума по КК. След няколко дни ще проверя отново дали са ми начислили някаква такса за "връщане на пари по карта", при положение, че те не са излизали от нея, а само са били блокирани. Понеже специално с ДСК съм имал същия случай със златна КК, направих go back in time около 10 секунди след като ми изписа, че сумата е взета и пак се направиха на луди и ми взеха 0.5% уж за връщане на сума. Не е лошо да го провериш наистина след няколко дни 2 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 13 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2021 Тази нощ съм пазарил в Метро за 60лв, дойде ми мейл от Дайнърс и от Curve. Проверих в сайта на Дайнърс и имам авторизация тази нощ от Метро.-София Видно е, че някой краде, но е много странно, аз в Метро съм плащал само през телефона с Curve, с карата не съм плащал никога. Чудно ми е как изобщо може да стане това фалшиво плащане. Писах на чата на Curve, а по-късно ще звъня и на Дайнърс. Някой имал ли е опит с чата им как реагират, един път бях им писал и ми изписа, че ще отговорят до 48 часа.. 2 Връзка към коментар
IVM Публикувано: 13 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2021 преди 1 час, Alexander каза: Тази нощ съм пазарил в Метро за 60лв, дойде ми мейл от Дайнърс и от Curve. Проверих в сайта на Дайнърс и имам авторизация тази нощ от Метро.-София Видно е, че някой краде, но е много странно, аз в Метро съм плащал само през телефона с Curve, с карата не съм плащал никога. Чудно ми е как изобщо може да стане това фалшиво плащане. Писах на чата на Curve, а по-късно ще звъня и на Дайнърс. Някой имал ли е опит с чата им как реагират, един път бях им писал и ми изписа, че ще отговорят до 48 часа.. Понякога се дублират плащанията,които си направил с Curve.Ако в някакъв период преди това наистина си пазарил в Метро и тази транзакция е за същата сума,явно случаят е такъв.Пиши им,връщат парите,Дайнърс няма какво изобщо да ги занимаваш в случая.Ако сумата е различна или не си ходил в Метро,тогава някой наистина си прави подаръци с твоята карта. Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 13 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2021 Различна е сумата. Последно бях в събота, но платих друга сума. След като съм плащал само с телефон, как е възможно някой да плати вместо мен? С кърв плащам от 1-2 месеца, откакто смениха ПОС терминалите. Сега проверих по-назад и има платена същата сума до стотинка към Метро, но на 01.10.21 преди две седмици. Какво да правя в този случай? Връзка към коментар
IVM Публикувано: 13 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2021 support@imaginecurve.com-май това беше имейлът и в темата на имейла пишеш URGENT.Долу описваш случая и прилагаш снимки на смс,известия за плащането и т.н.Така реагират по-бързо,иначе може да си откараш и 2-3 дни в чакане. Връзка към коментар
crazyhorse Публикувано: 13 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2021 Сега проверих-и аз имам 2 дублирани плащания тази нощ! Оригинално са на 02.10.2021, едното в Метро, другото е в магазин за осветление! Картата зад Кърв е DSK WIZZ! Допълнение - в приложението на ДСК еса само от тази нощ! 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 13 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2021 Видях и друго. След като разрових всичко назад, се оказвва, че имам авторизация на 01.10.21, както и днес за същата сума. Не съм смнеял карти и двата пъти е било с Дайнърс отзад. В извеченията на Дайнърс обаче няма транзакция с таква сума от 01.10.21 до днес. Явно по някакви прични не е осчетоводена и сега се пробват да си ги вземат отново. Имам две авторизации за тази сума и търговец, но нито една транзакция. Може би след няколко дни ще се появи транзакция от днешниата авторизация. Излиза, че никой не краде, но след като съм писал вече на чата и по мейл какво да правя? Връзка към коментар
WanderlustME Публикувано: 13 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2021 Наскоро имах проблем с дублирана трансакция, за която разбрах от СМС на банката по никое време... Вместо да пиша мейл и да чакам дълго време, отворих приложението, избрах конкретната трансакция, после Get help with this transaction и ми се появи текстово поле. Описах случая и до 2-3 часа ми възстановиха сумата. Сега като погледнах, след избор на Get help се появява таб "Чат", което би трябвало да служи за същото. 2 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 13 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2021 Ами пиши им пак, описвайки точно това, което пишеш в последното си мнение. 1 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 13 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2021 преди 2 часа, Alexander каза: Видях и друго. След като разрових всичко назад, се оказвва, че имам авторизация на 01.10.21, както и днес за същата сума. Не съм смнеял карти и двата пъти е било с Дайнърс отзад. В извеченията на Дайнърс обаче няма транзакция с таква сума от 01.10.21 до днес. Явно по някакви прични не е осчетоводена и сега се пробват да си ги вземат отново. Имам две авторизации за тази сума и търговец, но нито една транзакция. Може би след няколко дни ще се появи транзакция от днешниата авторизация. Излиза, че никой не краде, но след като съм писал вече на чата и по мейл какво да правя? Аз имах идентичен случай с Peek&Cloopenburg. Писах и на Curve и на Diners. Оказа се съвсем излишно. Понякога транакциите в Curve стоят в "pending", а наличността в картата Динерс първо е намалена с тази сума, а после увеличена тихомълком. Това може да се засече от sms-тe. Лошото на Diners е, че в повечето случаи не си виждаш върнатите пари по картата online и трябва да чакаш извлечението. Според мен изчакай. Ако в излечението на Diners са те таксували двойно - оспорване в Diners. Един лист се попълва, сканира и праща по мейл. Така, макар и малко, възпитаваш Curve. Да не правят повече така. 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 14 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 14 октомври, 2021 Тея са уникални.. На чата никой не отговори дори след 24 часа, по едно време ми излезе съобщение, че някой пише, но нищо не получих. На мейл отговориха и уж се изяснихме и разбрахме, че няма проблеми, но тази нощ са решили да ми блокират картата, излиза съобщение, че Кърв е премахнал картата или нещо от сорта и не може да се изпозлва. Писах сега на чата и мейл. Някоя друга апликация към която да се закачи Дайнърс има ли, защото не ми се занимавам с дни с тях? 1 Връзка към коментар
penkoyordanov Публикувано: 14 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 14 октомври, 2021 Детайлите по моята Curve карта вероятно са били откраднати, тъй като понеделник и вторник имах две малки транзакции които не са направени от мен. Заключих картата и се обърнах към поддръжката. Вчера ми възстановиха парите по първата транзакция. Някой имал ли енподобен проблем? Внимавам при онлайн плащане и винаги гледам ssl серификата на търговеца. 3 1 Връзка към коментар
WanderlustME Публикувано: 14 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 14 октомври, 2021 Възможно е: някой от сайтовете, в които сте въдели данните, да е бил фишинг/огледално копие на сайт; да имате разширение за браузър/приложение за смартфон, което да е записало данните на картата и изпратило на трета страна без ваше позволение 1 Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 14 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 14 октомври, 2021 преди 11 часа, Alexander каза: Някоя друга апликация към която да се закачи Дайнърс има ли, защото не ми се занимавам с дни с тях? Curve е уникална по рода си услуга и няма аналог. 3 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 14 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 14 октомври, 2021 На 11.10.2021 г. в 13:52, chandni каза: П.С. Ако сумата все пак е изтеглена, то за нея би трябвало да получиш 1% кешбек, така че при плащането на 0.5% за връщане би трябвало отново да си на плюс 0.5%. Ако сумата е върната, няма ли да отпадне и кешбекът от 1%? Връзка към коментар
WanderlustME Публикувано: 14 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 14 октомври, 2021 преди 14 минути , Фил каза: Ако е сумата е върната, няма ли да отпадне и кешбекът от 1%? Не, кешбекът остава. 1 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 14 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 14 октомври, 2021 преди 16 минути , Фил каза: Ако е сумата е върната, няма ли да отпадне и кешбекът от 1%? Според мен кешбекът отпада при върната сума и си 0.5% назад 3 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 14 октомври, 2021 Сподели Публикувано: 14 октомври, 2021 преди 18 минути , Фил каза: Ако сумата е върната, няма ли да отпадне и кешбекът от 1%? преди 1 минута , cybersimo каза: Според мен кешбекът отпада при върната сума и си 0.5% назад Кешбекът си остава - проверено. На 11.10.2021 г. в 13:54, cybersimo каза: Понеже специално с ДСК съм имал същия случай със златна КК, направих go back in time около 10 секунди след като ми изписа, че сумата е взета и пак се направиха на луди и ми взеха 0.5% уж за връщане на сума. Не е лошо да го провериш наистина след няколко дни Минаха 6 дни - нито е начислен кешбек, нито са начислени такси връщане 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега