Прескочи до съдържание

Карта Curve


Препоръчани мнения

преди 3 часа, Lindt каза:

Виждам я като COP 220000, a в BGN е 98. От дайнърс са дръпнати 98.01

Грешката ти е, че гледаш на грешното място.

Изтеглили са точно толкова, колкото трябва с 0% такси.

https://www.mastercard.us/en-us/personal/get-support/convert-currency.html

956026682_Screenshot2021-12-19at15-49-02MastercardCurrencyConverterCurrencyExchangeRateCalculator.png.996c07ad4a9712fbd95b763707b0d2ba.png

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

В момента има някакъв проблем с Curve картите в световен мащаб, транзакциите излизат като отказани на ПОС терминал, но реално се таксуват в приложението и свързаната карта. Аз днес 2 пъти пробвах и двата пъти така стана.

 

https://community.curve.com/

 

image.png.4d554fbc6642ff92489032ce41d376eb.png

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Абонирал съм се да получавам имейли, когато има срив в системата. Този месец само днес се случи и е хубаво и вие да се абонирате от тук https://status.curve.com/ от бутона "SUBSCRIBE TO UPDATES".

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

И аз съм от "късметлиите" със засечка днес. При първия опит си ми излезе нотификация от Curve, че плащането е минало и парите бяха изтеглени, но касиерката в Била изписка, че иска чип и е дало грешка. Понеже не си нося картата с мен, реших да не бавя опашката и да платя с Револют. Мина плащането. Сега в приложението на Curve пише, че трансакцията била рефъндната, но в ДСК банкирането парите ги няма. Да очаквам ли, че ще ги възстановят или да пиша?

Връзка към коментар
преди 28 минути , iliana_t каза:

Да очаквам ли, че ще ги възстановят или да пиша?

Подобна засечка ми се случи преди близо месец само, че на банкомат с кредитна карта ДСК зад Curve. До няколко минути получих смс за възстановяване на средства, а самото отразяване на сумата стана след 2-3 работни дни.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 16 часа, iliana_t каза:

И аз съм от "късметлиите" със засечка днес. При първия опит си ми излезе нотификация от Curve, че плащането е минало и парите бяха изтеглени, но касиерката в Била изписка, че иска чип и е дало грешка. Понеже не си нося картата с мен, реших да не бавя опашката и да платя с Револют. Мина плащането. Сега в приложението на Curve пише, че трансакцията била рефъндната, но в ДСК банкирането парите ги няма. Да очаквам ли, че ще ги възстановят или да пиша?

Ще се появят но след 4-5 работни дни

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Явно не съм чел общите условия или съм си мислил, че всичко е много хубаво.

Но при плащане в Евро през почивните дни ми излизат едни неприятни такси:

image.png.1087373efd349448c7f9ac8f9a22a0ce.png

Което е реално около 1.5%.  Доста дървено. И при вас ли е така и дали има някоя врътка?

Връзка към коментар
преди 5 минути , jorocontrola каза:

Явно не съм чел общите условия или съм си мислил, че всичко е много хубаво.

Но при плащане в Евро през почивните дни ми излизат едни неприятни такси:

image.png.1087373efd349448c7f9ac8f9a22a0ce.png

Което е реално около 1.5%.  Доста дървено. И при вас ли е така и дали има някоя врътка?

Така е, да.

Врътката е преди плащане да настроиш валутата на Дайнърс картата си в Curve апп-а в евро. Тогава превалутирането ще се направи от Дайнърс, а не от Curve и няма да имаш тази такса.

  • Харесвам 6
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, jorocontrola каза:

Явно не съм чел общите условия или съм си мислил, че всичко е много хубаво.

Но при плащане в Евро през почивните дни ми излизат едни неприятни такси:

image.png.1087373efd349448c7f9ac8f9a22a0ce.png

Което е реално около 1.5%.  Доста дървено. И при вас ли е така и дали има някоя врътка?

В момента можеш да прехвърлиш транзакцията към друга карта, която е зададена в евро и ще си спестиш таксата.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 1 час, jorocontrola каза:

Явно не съм чел общите условия или съм си мислил, че всичко е много хубаво.

Но при плащане в Евро през почивните дни ми излизат едни неприятни такси:

image.png.1087373efd349448c7f9ac8f9a22a0ce.png

Което е реално около 1.5%.  Доста дървено. И при вас ли е така и дали има някоя врътка?

Всички финтек приложения имат такси за превалутиране през уикендите, с изключение на Револют (ако е превалутирано предварително през седмицата) и Зен.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, logist13 каза:

В момента можеш да прехвърлиш транзакцията към друга карта, която е зададена в евро и ще си спестиш таксата.

Май не се дават лесно:

 image.png.b8043575c9a2563d86b6c88d33ba8e8b.png    image.png.0da825ebe616a9ee969b7a341ab013b4.png

Добавих друга карта сложена в евро, но таксата си остана ...

 

Здраве да е, ще имам едно наум за в бъдеше 🙂

Връзка към коментар
преди 1 час, jorocontrola каза:

Май не се дават лесно:

 image.png.b8043575c9a2563d86b6c88d33ba8e8b.png    image.png.0da825ebe616a9ee969b7a341ab013b4.png

Добавих друга карта сложена в евро, но таксата си остана ...

 

Здраве да е, ще имам едно наум за в бъдеше 🙂

това е друга транзакция, а не предишната, и явно картата не е била в евро след като има FX. Или оригиналната транзакция не е била в евро.

при мен също работи go-back-in-time в друга валута и таксата пада

Връзка към коментар
преди 38 минути , cybersimo каза:

това е друга транзакция, а не предишната, и явно картата не е била в евро след като има FX. Или оригиналната транзакция не е била в евро.

при мен също работи go-back-in-time в друга валута и таксата пада

Транзакцията е друга, но пак е от почивните дни. Много добре се вижда, че е платено в евро, след като съм сменил картата да е в евро. Но таксата си стой и е в лева.

Освен да зависи от планът ми или нещо друго ...

 

Връзка към коментар
преди 46 минути , jorocontrola каза:

Транзакцията е друга, но пак е от почивните дни. Много добре се вижда, че е платено в евро, след като съм сменил картата да е в евро. Но таксата си стой и е в лева.

Освен да зависи от планът ми или нещо друго ...

 

 

Аз съм на безплатния им план и go-back-in-time си работи безотказно. Трябва да се види оригиналната транзакция в каква валута е и да се насочи към карта в тази валута за да се избегне превалутиране от Curve, става само веднъж за транзакция. Освен това има и месечен лимит за превалутиране от Curve, който ако се надхвърли после винаги има такса.

Връзка към коментар
преди 9 минути , logist13 каза:

 

Аз съм на безплатния им план и go-back-in-time си работи безотказно. Трябва да се види оригиналната транзакция в каква валута е и да се насочи към карта в тази валута за да се избегне превалутиране от Curve, става само веднъж за транзакция. Освен това има и месечен лимит за превалутиране от Curve, който ако се надхвърли после винаги има такса.

Уж това и правя. До сега имах само закачена Дайнърс. Почивните дни плащах в Евро в Италия.

Днес добавих дебитна карта на Уникредит в Левове. После я смених в Евро в Дайнърс, както се вижда по-горе,

След това пробвах опцията go-back-in-time. Работи и транзакциите се прехвърлят към новата карта.

Но както също се вижда горе пак си има такса 🙂

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

As Curve continues to evolve, our product is changing slightly too. You don’t need to do anything - we’re just letting you know about some updates to our Terms of Service.

What’s changing?

We’ve renamed ‘Curve Blue’ to ‘Curve Standard’. Nothing else is changing. All of the benefits and fees associated with your account will stay the same.

Our Fee Schedule is now more accessible. We’ve removed our Fee Schedule from our Terms of Service and given them a dedicated page on our website. The new format should give you a clearer view of which fees apply to you (see here). Don’t worry, our fees have not changed.

Foreign exchange rates. We’ve simplified our terms on foreign exchange. We’ve removed the distinction between weekday and weekend rates and we’ll always give you the latest available exchange rate from our provider.

We’ve updated our Privacy Policy. First up, our Data Protection Officer’s details have been updated. Secondly, we’ve added some information about data processing for Lithuanian Credit customers. And finally, we’ve updated some of the wording to make it easier to read.

View and save a copy of our updated Terms of Service.
View and save a copy of our updated Privacy Policy.

What do I need to do now?
If you’re happy with the updates above, you don’t need to do anything.

If you have any questions or concerns about any of the changes we’ve made, get in touch via the app or email our support team at support@curve.com. They can answer any questions or close your account free of charge.

 

Thanks,
Team Curve



 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 14 часа, Фил каза:

As Curve continues to evolve, our product is changing slightly too. You don’t need to do anything - we’re just letting you know about some updates to our Terms of Service.

What’s changing?

We’ve renamed ‘Curve Blue’ to ‘Curve Standard’. Nothing else is changing. All of the benefits and fees associated with your account will stay the same.

Our Fee Schedule is now more accessible. We’ve removed our Fee Schedule from our Terms of Service and given them a dedicated page on our website. The new format should give you a clearer view of which fees apply to you (see here). Don’t worry, our fees have not changed.

Foreign exchange rates. We’ve simplified our terms on foreign exchange. We’ve removed the distinction between weekday and weekend rates and we’ll always give you the latest available exchange rate from our provider.

We’ve updated our Privacy Policy. First up, our Data Protection Officer’s details have been updated. Secondly, we’ve added some information about data processing for Lithuanian Credit customers. And finally, we’ve updated some of the wording to make it easier to read.

View and save a copy of our updated Terms of Service.
View and save a copy of our updated Privacy Policy.

What do I need to do now?
If you’re happy with the updates above, you don’t need to do anything.

If you have any questions or concerns about any of the changes we’ve made, get in touch via the app or email our support team at support@curve.com. They can answer any questions or close your account free of charge.

 

Thanks,
Team Curve



 

Привет, в тази връзка имам някои питания. Предварително се извинявам ако вече е говорено, но честно казано никъде не намерих точно инфо из страниците назад, та се надявам някой добър човечец да ми разясни. Като за начало - закачената ми карта е в BGN. Виждам, че премахват weekend rate, което е било дърво до момента и взимат последния актуален курс. Тук питането ми е последния актуален курс на Mastercard, който можем да видим в нета? Другите ми питания са свързани със screenshot-a. Менюто ми за избор на търговец не е активно. Някаква идея защо? Натрупал съм някакъв експериментален Curve cash - не мога да разбера как кога и на какъв принцип се харчи. И най-важния момент, за който си взех картата - превалутиране и теглене на банкомат в БГ и навън. За тегленето навън - ясно - има лимити според плана на картата. Не можах да видя обаче категорично инфо за и дали има лимити в БГ. В тази връзка следващите ми въпроси за чисто функционални - за теглене и разплащане в БГ и чужбина. както се вижда Card Currency е в BGN освен това смених валутата в Insights менюто също в BGN (беше в GBP by default). Доколкото разбирам при така нагласените валути - разплащания и тегления от банкомат в БГ е безпроблемно. Какво и как трябва да сменя обаче ако трябва да се разплащам и тегля пари в чужда валута? за пример искам да се разплащам или да тегля на ATМ  в колумбийско песо. Ако сменя Card Currency от BGN на COP, ползвам курса на банката издател на картата. Ако го оставя обаче в BGN а сменя в Insights BGN в COP - ползвам курса на Mastercard?  Или греша? Доколкото разбирам това че ти казват че няма такси при теглене от банкомат до определената сума за плана - зависи единствено за това че ще избегнеш таксите на банката издател на закачената карта, но не и таксите на банката от чиито банкомат теглиш? или и тук греша? Как седи въпроса с разплащания с карта където има  задължителни такси от 3-6 % в зависимост от държавата? Мерси предварително за помощта. PS - ако има значение и 5 GBP welcome bonus не получих, а и още си чакам физическата карта.

Screenshot_20220125-093228_Curve.jpg

Връзка към коментар

Insights няма отношрние когато харчиш. Менюто е само за справки. 
иначе да ако харчиш в евро а картата е нагласена в лева- превалутира кърв. Ако харчиш в евро и картата е нагласена в евро, превалутира банката издател. Примера е с левова карта. Лесно може да си го нагласиш за карти с други основни валути и харчове в други такива. На всичките въпроси има отговори е темата 😉
 

Връзка към коментар

От близо почти цял месец имах проблем с Curve.

Превишени лимите, верификации, които не минават автоматично, та се наложи човек да ми верифицира физиономията, изтекла лична карта, което не беше вярно, блокирана карта, отблокиране, проблеми с плащане през gPay, ... над 20 имейла.

Подозирам (Curve не си го признаха) че ме вкараха в тази сага след като ми изпратиха новата карта през декември (старата ми изтича март месец 2022) и новата карта се появи в приложението, но още не бях получил физическата и активирал.

Вчера я получих, активирах, направих си първото плащане през чипа и всичките проблеми изчезнаха.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 7 часа, ven62 каза:

От близо почти цял месец имах проблем с Curve.

Превишени лимите, верификации, които не минават автоматично, та се наложи човек да ми верифицира физиономията, изтекла лична карта, което не беше вярно, блокирана карта, отблокиране, проблеми с плащане през gPay, ... над 20 имейла.

Подозирам (Curve не си го признаха) че ме вкараха в тази сага след като ми изпратиха новата карта през декември (старата ми изтича март месец 2022) и новата карта се появи в приложението, но още не бях получил физическата и активирал.

Вчера я получих, активирах, направих си първото плащане през чипа и всичките проблеми изчезнаха.

Имах абсолютно същите разправии... Преиздадоха ми изтичащата карта и номерът на новата автоматично се смени в GPay. Появи ми се бутон за верификация - до тук добре. Качих ЛК, физиономия, всичко... И греда! Лимит 1000 лв, отказани транзакции и т.н. След дъгли разправии и имейли с тях им казах, че след преиздаването на картата получавам откази и не мога да я ползвам, въпреки, че съм се верифицирала... Обясняват ми, че пак трябва да се верифицирам. Издразних се не заради друго, а защото знаех за проблема с ограничението на лимита когато не си верифициран (майка ми, която реферирах, така и не успя да си ползва 30-те дни кешбек заради липса на верификация докато разберем какво става) и се верифицирах веднага след като преиздадоха картата. Тъй като вече бях минала през процеудрата, а явно при тях нещо не работи, застанах на "контра". Писах им, че вече съм се верифицирала и няма да си качвам ЛК и селфита на всеки 2 дни, да си разровят архивите и да намерят верификацията ми. След дълго и упорито писане на мейли, накрая пуснах Formal complaint и много бързо в картинката се появи някаква  дама, която явно беше супервайзор, прегледа случая, след което ми върна извинително писмо 3 страници (не се шегувам), че са открили верификацията ми и че вече всичко с акаунта е наред, а в знак на извинение ми зареди 15 паунда в Curve cash-a (още си стоят там неизхарчени). 

 

След това я помолих да провери и случая с майка ми, която 2 пъти се верифицира и 2-та пъти верификацията ѝ фейлва. Там се оказа, че проблемът е в expiration-а на ЛК (безсрочна), а тъпият им софтуер (понеже ги верифицират автоматично) я отхвърля, понеже не открива дата. След като я прегледа и верифицира ръчно, нещата заспаха...

 

П.С. Другият ми казус - с GPay след смяната на картата, се дължеше на това, че се беше сменил номерът и expiration-a на картата след преиздаването, но не и CVС кода. Изтрих я и я добавих наново, след което и там спряха отказаните плащания.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

При мен пък нямаше проблем. Даже още първия път платих безконтактно. Ама картата ми дойде след като старата беше изтекла. Поне тогава я видях в пощата.

Връзка към коментар

На мен пластиката ми дойде доста след като беше изтекла старата, но аз плащам с GPay през NFC на телефона. След като в GPay се появи новата карта, започнаха проблемите и отказите. В същото време, плащайки със старата пластика, която все още беше валидна, плащанията си минаваха. И двете карти бяха активни едновременно целия декември.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 13 часа, chandni каза:

Имах абсолютно същите разправии... Преиздадоха ми изтичащата карта и номерът на новата автоматично се смени в GPay. Появи ми се бутон за верификация - до тук добре. Качих ЛК, физиономия, всичко... И греда! Лимит 1000 лв, отказани транзакции и т.н. След дъгли разправии и имейли с тях им казах, че след преиздаването на картата получавам откази и не мога да я ползвам, въпреки, че съм се верифицирала... Обясняват ми, че пак трябва да се верифицирам. Издразних се не заради друго, а защото знаех за проблема с ограничението на лимита когато не си верифициран (майка ми, която реферирах, така и не успя да си ползва 30-те дни кешбек заради липса на верификация докато разберем какво става) и се верифицирах веднага след като преиздадоха картата. Тъй като вече бях минала през процеудрата, а явно при тях нещо не работи, застанах на "контра". Писах им, че вече съм се верифицирала и няма да си качвам ЛК и селфита на всеки 2 дни, да си разровят архивите и да намерят верификацията ми. След дълго и упорито писане на мейли, накрая пуснах Formal complaint и много бързо в картинката се появи някаква  дама, която явно беше супервайзор, прегледа случая, след което ми върна извинително писмо 3 страници (не се шегувам), че са открили верификацията ми и че вече всичко с акаунта е наред, а в знак на извинение ми зареди 15 паунда в Curve cash-a (още си стоят там неизхарчени). 

 

След това я помолих да провери и случая с майка ми, която 2 пъти се верифицира и 2-та пъти верификацията ѝ фейлва. Там се оказа, че проблемът е в expiration-а на ЛК (безсрочна), а тъпият им софтуер (понеже ги верифицират автоматично) я отхвърля, понеже не открива дата. След като я прегледа и верифицира ръчно, нещата заспаха...

 

П.С. Другият ми казус - с GPay след смяната на картата, се дължеше на това, че се беше сменил номерът и expiration-a на картата след преиздаването, но не и CVС кода. Изтрих я и я добавих наново, след което и там спряха отказаните плащания.

Почти 1:1.

Само дето част от проблема ми беше точно като на майката ти. Мислех да си го премълча (някак си излиза че съм на възрастта на баща ти, но истината е, че от миналата година ЛК ми е безсрочна - явно тия от МВР не ми дават повече от 10 години живот :biggrin:) Верификационните ми проблеми се задълбочиха и с дата на изтичане на ЛК, която я няма при мен. 

Вчера избързах да се похваля, че всичко е наред, но днес gPay не сработи - явно твоя проблем.

Всъщност имаме съществена разлика - нямам 15 паунда в акаунта си. Почвам да им пиша... :grin:

  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 1 час, Alexander каза:

Някой знае ли как става връщането  на пари, ако е платено с Curve->Diners?

 

Ако се наложи да се жалвам през Дайнърс какво ще се  случи или не може?

Според мен трябва да се жалиш пред Кърв, не пред Дайнърс. 

Аз имах случай с неправомерно изтеглена сума, за която докладвах и след 5 мин вече ми бяха преиздали картата и задействали процедурата да ми върнат парите, които се появиха до 1-2 дена обратно в дайнърса.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.