adreno Публикувано: 24 август, 2022 Публикувано: 24 август, 2022 Странното е, че на един приятел картата е от червено-черните (получил я е май), но не е на Х (тогава нямаше). Vitra-та я чакам от поне 3 месеца да си оправят проблема и да пуснат регистрации, и все е "до 2 седмици" 1
Фил Публикувано: 24 август, 2022 Публикувано: 24 август, 2022 На 15.08.2022 г. в 21:32, chandni каза: Каква е играта с Wirex?
Яничка Публикувано: 24 август, 2022 Публикувано: 24 август, 2022 Изтича ми Curve картата през септември. Писах в чата им, live agent щял да се включи от 3 до 5 дни. Има ли друг начин? Мислех, че те ще ме контактнат с наближаване датата?
Mitko Публикувано: 26 август, 2022 Публикувано: 26 август, 2022 На 24.08.2022 г. в 16:04, Mistela каза: За прохождащи като мен в CURVE разплащанията да попитам, Инсталирах приложението, следвах стъпките, качих лична карта и фейс контрол 🙂 сложих дайнърс картата уж гледах какво потвърждавам, но явно съм потвърдила за Curve X, защото логото на картата е такова // и от картата на дайнърс са ми спрени веднъж 1.00 GBP и още веднъж 4.99 EUR при CURVE. Като отворя приложението виждам, че следващо плащане ще е на 24.09. Тъй като през CURVE смятам само дайнърс да вържа НАЛИ мога преди 24.09 да мина на по малката карта ? Да. Можеш . Аз така направих преди малко ! 1
Alexander Публикувано: 26 август, 2022 Публикувано: 26 август, 2022 На 24.08.2022 г. в 18:17, Яничка каза: Изтича ми Curve картата през септември. Писах в чата им, live agent щял да се включи от 3 до 5 дни. Има ли друг начин? Мислех, че те ще ме контактнат с наближаване датата? И аз съм като теб и в края на месеца ще пътувам.. преди дни от Револют също ми писаха / отговориха след 24 часа поне, както и в Airalo за еСИМ-те. Всичко са много заети и нямат хора, взе да се изтърква това обяснение, но така е навсякъде май.. 1
yordanov Публикувано: 26 август, 2022 Публикувано: 26 август, 2022 На 24.08.2022 г. в 18:17, Яничка каза: Изтича ми Curve картата през септември. Писах в чата им, live agent щял да се включи от 3 до 5 дни. Има ли друг начин? Мислех, че те ще ме контактнат с наближаване датата? При мен (през януари) писаха мейл, че скоро картата ми изтичала и да съм проверил дали адресът ми е все още актуален. Актуален си беше, затова не съм правил нищо и просто след още известно време изпратиха мейл да чакам новата карта. Автоматично беше всичко. 1
Яничка Публикувано: 26 август, 2022 Публикувано: 26 август, 2022 преди 3 минути , yordanov каза: При мен (през януари) писаха мейл, че скоро картата ми изтичала и да съм проверил дали адресът ми е все още актуален. Актуален си беше, затова не съм правил нищо и просто след още известно време изпратиха мейл да чакам новата карта. Автоматично беше всичко. Благодаря. А тя януари ли изтичаше или февруари? Защото при мен е другия месец и очаквах вече да са ми писали.
yordanov Публикувано: 26 август, 2022 Публикувано: 26 август, 2022 Преди 1 час, Яничка каза: Благодаря. А тя януари ли изтичаше или февруари? Защото при мен е другия месец и очаквах вече да са ми писали. През март изтичаше, а първия мейл от тях съм получил на 28.01, сега проверих. 1
iMari Публикувано: 30 август, 2022 Публикувано: 30 август, 2022 На 31.07.2022 г. в 14:57, Patrick K каза: Първоначално от отдела за обслужване на клиенти отговаряха, че ще е точно заварено положение, но в последствие от Curve уточниха, че е станала грешка и информацията е грешна. Щели да измислят механизъм, с който след влизане на промените(28.08.2022г) да изберат автоматично две карти. При мен все още си стоят 7те карти и мога свободно да ги избирам, а не съм минавала на по-високо ниво. При вас как е?
Patrick K Публикувано: 30 август, 2022 Публикувано: 30 август, 2022 преди 38 минути , iMari каза: При мен все още си стоят 7те карти и мога свободно да ги избирам, а не съм минавала на по-високо ниво. При вас как е? И при мен, и при другите е така. 1
Branko Публикувано: 30 август, 2022 Публикувано: 30 август, 2022 преди 2 часа, iMari каза: При мен все още си стоят 7те карти и мога свободно да ги избирам, а не съм минавала на по-високо ниво. При вас как е? Стоят,но изтриеш ли някоя или изтече ли,няма да можеш да добавиш пак,ако бройките карти са над лимита 2
iMari Публикувано: 30 август, 2022 Публикувано: 30 август, 2022 преди 9 минути , Branko каза: Стоят,но изтриеш ли някоя или изтече ли,няма да можеш да добавиш пак,ако бройките карти са над лимита Да, предполагам, но това ме устройва засега. Въпросът е дали ще се запази цялата функционалност на тези карти в приложението, както е било досега.
Branko Публикувано: 30 август, 2022 Публикувано: 30 август, 2022 преди 8 минути , iMari каза: Да, предполагам, но това ме устройва засега. Въпросът е дали ще се запази цялата функционалност на тези карти в приложението, както е било досега. Би трябвало да се запази,поне до като не кажат да изтриеш до ограничения брой
boogy83 Публикувано: 30 август, 2022 Публикувано: 30 август, 2022 А какво ще стане ако сменя картата curve поради кражба или изтичане? Това ме вълнува към момента, някой има ли представа? 🙂
Alexander Публикувано: 1 септември, 2022 Публикувано: 1 септември, 2022 На 26.08.2022 г. в 21:45, Яничка каза: Благодаря. А тя януари ли изтичаше или февруари? Защото при мен е другия месец и очаквах вече да са ми писали. Някой отговори ли ти от чата им? При мен минаха 5 дни и нищо.. Май ще се приключва с тях, няма мейл, няма отговор, картата ми този месец изтича.. 2
agenta Публикувано: 2 септември, 2022 Публикувано: 2 септември, 2022 преди 14 часа, Alexander каза: Някой отговори ли ти от чата им? При мен минаха 5 дни и нищо.. Май ще се приключва с тях, няма мейл, няма отговор, картата ми този месец изтича.. Моята нова карта не пристигна след 1 месец, откакто старата изтече. Писах им в чата, след 7 дена ми отговориха. Сега им писах отново за поръчка на нова пластика, обясняват че да очаквам отговор в рамките на 3 - 5 дена, че новата е поръчана и потвърдена от тяхна страна. Съпортът е потресаващ, преди не беше така. До ден, два отговаряха. 2
boogy83 Публикувано: 2 септември, 2022 Публикувано: 2 септември, 2022 На 30.08.2022 г. в 18:21, boogy83 каза: А какво ще стане ако сменя картата curve поради кражба или изтичане? Това ме вълнува към момента, някой има ли представа? 🙂 За информация, обявих картата за изгубена и 3-4 дни по-късно ми издадоха друга, като писаха, че ми я изпращат и ще пристигне от 5 до 15 дни. (надявам се този път да пристигне вече). Другите карти които са навързани зад нея си работят в момента с новата Curve, като при това заварено положение ограничението от 2 карти явно не е валидно. По-интересното е, че като си влезнах да видя лимитите на картата всички са занулени. Ако някой има проблем с лимитите....това е начина 🙂
Георги Матеев Публикувано: 2 септември, 2022 Публикувано: 2 септември, 2022 Официално: Joined before 30 August and hold more than 2 payment cards? Don’t worry, we won’t remove the cards in your wallet right now. But you won’t be able to add any more cards or re-add deleted or expired cards going forward. 5
antea Публикувано: 2 септември, 2022 Публикувано: 2 септември, 2022 ех, аз се минах 🙂реших да не рискувам те да ми изтрият някоя карта, която ми трябва баш по време на пътуване (28 август), в ден с планирано плащане, и си изтрих сама въведените още 3 карти
Яничка Публикувано: 2 септември, 2022 Публикувано: 2 септември, 2022 На 1.09.2022 г. в 19:36, Alexander каза: Някой отговори ли ти от чата им? При мен минаха 5 дни и нищо.. Май ще се приключва с тях, няма мейл, няма отговор, картата ми този месец изтича.. Да, чак след 5 дни: Чудя се за какво им е рождената ми дата. Не ми звучат никак надеждни, а картата ми трябва... 2
neuromancer Публикувано: 2 септември, 2022 Публикувано: 2 септември, 2022 вероятно за идентификация / да проверят ти ли си 1
iMari Публикувано: 3 септември, 2022 Публикувано: 3 септември, 2022 преди 7 часа, Яничка каза: Да, чак след 5 дни: Чудя се за какво им е рождената ми дата. Не ми звучат никак надеждни, а картата ми трябва... Целта е да те верифицират, не се притеснявай. Когато поисках да сменя имейл адреса в профила поискаха същата информация. 1
boogy83 Публикувано: 3 септември, 2022 Публикувано: 3 септември, 2022 преди 12 часа, neuromancer каза: вероятно за идентификация / да проверят ти ли си Абе затова е, ама малко е как да кажа....леймърско. Всеки може да ти знае годината на раждане. На мен същите данни ми искаха да им пратя на мейла за открадната/изгубена карта. Тук случаят е с изтичаща карта, обикновено институцията която издава картите следи за тяхното изтичане и се свързва с ползвателя. При Curve явно не е така 🙂 За сега ме устройват условията които предлагат и не намирам алтернатива, но когато това се промени....бързо ще ги забравя.
neuromancer Публикувано: 3 септември, 2022 Публикувано: 3 септември, 2022 ами по принцип навсякъде като се обаждаш, за да те свържат с акаунта ти искат някакви данни от него, общо взето различни, примерно дата на раждане, пощ. код..., иначе всеки може да се пробва да те източи. ако се логваш ти се използва парола, но тя е криптирана и не се вижда от агентите иначе си прав, че при редовно изтичане трябва те да си се задействат
Alexander Публикувано: 3 септември, 2022 Публикувано: 3 септември, 2022 преди 17 часа, Яничка каза: Да, чак след 5 дни: Чудя се за какво им е рождената ми дата. Не ми звучат никак надеждни, а картата ми трябва... И при мен дойде отговор, празни приказки и как работят за подобряване на услугите. Обаче при мен е друга бира. Пратиха ми линк, където да кача снимки на документ за самоличност и да си направя селфи. Когато отворих линка си изписваше моето име и имаше три стъпки за трите снимки. И сега пак следва чакане 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега