Прескочи до съдържание

Карта Curve


Препоръчани мнения

Публикувано:

Странното е, че на един приятел картата е от червено-черните (получил я е май), но не е на Х (тогава нямаше).

 

Vitra-та я чакам от поне 3 месеца да си оправят проблема и да пуснат регистрации, и все е "до 2 седмици"

  • Харесвам 1
Публикувано:

Изтича ми Curve картата през септември. Писах в чата им, live agent щял да се включи от 3 до 5 дни. Има ли друг начин? Мислех, че те ще ме контактнат с наближаване датата?

Публикувано:
На 24.08.2022 г. в 16:04, Mistela каза:

За прохождащи като мен в CURVE разплащанията да попитам,

Инсталирах приложението, следвах стъпките, качих лична карта и фейс контрол 🙂

сложих дайнърс картата

уж гледах какво потвърждавам, но явно съм потвърдила за Curve X, защото логото на картата е такова /matrix_curvex.png?w=800&q=100/ и от картата на дайнърс са ми спрени веднъж 1.00 GBP и още веднъж 4.99 EUR при CURVE.

Като отворя приложението виждам, че следващо плащане ще е на 24.09.

Тъй като през CURVE смятам само дайнърс да вържа НАЛИ мога преди 24.09 да мина на по малката карта  matrix_curve_blue.png?w=800&q=100?

 

Да. Можеш . Аз така направих преди малко ! 

  • Благодаря 1
Публикувано:
На 24.08.2022 г. в 18:17, Яничка каза:

Изтича ми Curve картата през септември. Писах в чата им, live agent щял да се включи от 3 до 5 дни. Има ли друг начин? Мислех, че те ще ме контактнат с наближаване датата?

И аз съм като теб и в края на месеца ще пътувам..

преди дни от Револют също ми писаха / отговориха след 24 часа поне, както и в Airalo за еСИМ-те.


Всичко са много заети и нямат хора, взе да се изтърква това обяснение, но така е навсякъде май..

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 24.08.2022 г. в 18:17, Яничка каза:

Изтича ми Curve картата през септември. Писах в чата им, live agent щял да се включи от 3 до 5 дни. Има ли друг начин? Мислех, че те ще ме контактнат с наближаване датата?

При мен (през януари) писаха мейл, че скоро картата ми изтичала и да съм проверил дали адресът ми е все още актуален. Актуален си беше, затова не съм правил нищо и просто след още известно време изпратиха мейл да чакам новата карта. Автоматично беше всичко.

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 3 минути , yordanov каза:

При мен (през януари) писаха мейл, че скоро картата ми изтичала и да съм проверил дали адресът ми е все още актуален. Актуален си беше, затова не съм правил нищо и просто след още известно време изпратиха мейл да чакам новата карта. Автоматично беше всичко.

Благодаря. А тя януари ли изтичаше или февруари? Защото при мен е другия месец и очаквах вече да са ми писали.

Публикувано:
Преди 1 час, Яничка каза:

Благодаря. А тя януари ли изтичаше или февруари? Защото при мен е другия месец и очаквах вече да са ми писали.

През март изтичаше, а първия мейл от тях съм получил на 28.01, сега проверих.

  • Благодаря 1
Публикувано:
На 31.07.2022 г. в 14:57, Patrick K каза:

Първоначално от отдела за обслужване на клиенти отговаряха, че ще е точно заварено положение, но в последствие от Curve уточниха, че е станала грешка и информацията е грешна. Щели да измислят механизъм, с който след влизане на промените(28.08.2022г) да изберат автоматично две карти.

При мен все още си стоят 7те карти и мога свободно да ги избирам, а не съм минавала на по-високо ниво. При вас как е?

Публикувано:
преди 38 минути , iMari каза:

При мен все още си стоят 7те карти и мога свободно да ги избирам, а не съм минавала на по-високо ниво. При вас как е?

И при мен, и при другите е така.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, iMari каза:

При мен все още си стоят 7те карти и мога свободно да ги избирам, а не съм минавала на по-високо ниво. При вас как е?

Стоят,но изтриеш ли някоя или изтече ли,няма да можеш да добавиш пак,ако бройките карти са над лимита

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 9 минути , Branko каза:

Стоят,но изтриеш ли някоя или изтече ли,няма да можеш да добавиш пак,ако бройките карти са над лимита

Да, предполагам, но това ме устройва засега. Въпросът е дали ще се запази цялата функционалност на тези карти в приложението, както е било досега.

Публикувано:
преди 8 минути , iMari каза:

Да, предполагам, но това ме устройва засега. Въпросът е дали ще се запази цялата функционалност на тези карти в приложението, както е било досега.

Би трябвало да се запази,поне до като не кажат да изтриеш до ограничения брой

Публикувано:

А какво ще стане ако сменя картата curve поради кражба или изтичане? Това ме вълнува към момента, някой има ли представа? 🙂 

Публикувано:
На 26.08.2022 г. в 21:45, Яничка каза:

Благодаря. А тя януари ли изтичаше или февруари? Защото при мен е другия месец и очаквах вече да са ми писали.

Някой отговори ли ти от чата им?

При мен минаха 5 дни и нищо..

Май ще се приключва с тях, няма мейл, няма отговор, картата ми този месец изтича..

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 14 часа, Alexander каза:

Някой отговори ли ти от чата им?

При мен минаха 5 дни и нищо..

Май ще се приключва с тях, няма мейл, няма отговор, картата ми този месец изтича..

Моята нова карта не пристигна след 1 месец, откакто старата изтече. Писах им в чата, след 7 дена ми отговориха. Сега им писах отново за поръчка на нова пластика, обясняват че да очаквам отговор в рамките на 3 - 5 дена, че новата е поръчана и потвърдена от тяхна страна.

Съпортът е потресаващ, преди не беше така. До ден, два отговаряха.

  • Харесвам 2
Публикувано:
На 30.08.2022 г. в 18:21, boogy83 каза:

А какво ще стане ако сменя картата curve поради кражба или изтичане? Това ме вълнува към момента, някой има ли представа? 🙂 

За информация, обявих картата за изгубена и 3-4 дни по-късно ми издадоха друга, като писаха, че ми я изпращат и ще пристигне от 5 до 15 дни. (надявам се този път да пристигне вече).

Другите карти които са навързани зад нея си работят в момента с новата Curve, като при това заварено положение ограничението от 2 карти явно не е валидно.

По-интересното е, че като си влезнах да видя лимитите на картата всички са занулени. Ако някой има проблем с лимитите....това е начина 🙂 

Публикувано:

Официално:

 

Joined before 30 August and hold more than 2 payment cards? Don’t worry, we won’t remove the cards in your wallet right now. But you won’t be able to add any more cards or re-add deleted or expired cards going forward.

  • Харесвам 5
Публикувано:

ех, аз се минах 🙂реших да не рискувам те да ми изтрият някоя карта, която ми трябва баш по време на пътуване (28 август), в ден с планирано плащане, и си изтрих сама въведените още 3 карти

Публикувано:
На 1.09.2022 г. в 19:36, Alexander каза:

Някой отговори ли ти от чата им?

При мен минаха 5 дни и нищо..

Май ще се приключва с тях, няма мейл, няма отговор, картата ми този месец изтича..

Да, чак след 5 дни:

Screenshot_20220903-010301_Curve.jpg.f5d27fce890ebd980d56e281f6058ce7.jpg

Чудя се за какво им е рождената ми дата. Не ми звучат никак надеждни, а картата ми трябва...

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 7 часа, Яничка каза:

Да, чак след 5 дни:

Screenshot_20220903-010301_Curve.jpg.f5d27fce890ebd980d56e281f6058ce7.jpg

Чудя се за какво им е рождената ми дата. Не ми звучат никак надеждни, а картата ми трябва...

Целта е да те верифицират, не се притеснявай. Когато поисках да сменя имейл адреса в профила поискаха същата информация.

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 12 часа, neuromancer каза:

вероятно за идентификация / да проверят ти ли си

Абе затова е, ама малко е как да кажа....леймърско. Всеки може да ти знае годината на раждане.

На мен същите данни ми искаха да им пратя на мейла за открадната/изгубена карта. 

Тук случаят е с изтичаща карта, обикновено институцията която издава картите следи за тяхното изтичане и се свързва с ползвателя. При Curve явно не е така 🙂

За сега ме устройват условията които предлагат и не намирам алтернатива, но когато това се промени....бързо ще ги забравя.

Публикувано:

ами по принцип навсякъде като се обаждаш, за да те свържат с акаунта ти искат някакви данни от него, общо взето различни, примерно дата на раждане, пощ. код..., иначе всеки може да се пробва да те източи. 

ако се логваш ти се използва парола, но тя е криптирана и не се вижда от агентите

 

иначе си прав, че при редовно изтичане трябва те да си се задействат

Публикувано:
преди 17 часа, Яничка каза:

Да, чак след 5 дни:

Screenshot_20220903-010301_Curve.jpg.f5d27fce890ebd980d56e281f6058ce7.jpg

Чудя се за какво им е рождената ми дата. Не ми звучат никак надеждни, а картата ми трябва...

И при мен дойде отговор, празни приказки и как работят за подобряване на услугите.

 

Обаче при мен е друга бира. Пратиха ми линк, където да кача снимки на документ за самоличност и да си направя селфи. Когато отворих линка си изписваше моето име и имаше три стъпки за трите снимки.

 

И сега пак следва чакане

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.