Alexander Публикувано: 23 септември, 2022 Публикувано: 23 септември, 2022 За подновяване няма опция с плащане 1
Anna Kalinovska Публикувано: 25 септември, 2022 Публикувано: 25 септември, 2022 На 11.09.2022 г. в 14:10, boogy83 каза: На мен преди седмица ми писаха...понеже обявих картата си за изгубена и те ми пратили нова. Та понеже два пъти им писах, защото реакцията им е бърза....в порядъка на 3-5 дни и те ми отговориха с два различни мейла 😄 Според първия, трябва картата да пристигне след 5 до 15 дни, а според втория от 5 до 20 дни.... И в двата мейла ми обясняват, че трябва да дам малко повече време, че видиш ли било често срещано в България да се забавят с пратката. С две думи...пиши им и ги тормози. Силно се надявам след як тормоз от всички, да се задействат и да дадат възможността да си платим за доставка на картите и да дойдат бързо и сигурно. Не за друго, ами защото първите две карти никога не ми пристигнаха, а имам Curve повече от година и половина. Колкото и да мрънкам, към момента нямам алтернатива на тяхната услуга, затова ги търпя 🙂 Как пращат пластиката - по пощата, с куриерска служба?
Alexander Публикувано: 26 септември, 2022 Публикувано: 26 септември, 2022 Спед 10 дни закъснение днес картата се появи. идва в черен плик на дойче пост с надпис prioritie, но си беше оставена като нормално писмо. активирах физическата карта от АПА и с това приключва чакането. 2
boogy83 Публикувано: 26 септември, 2022 Публикувано: 26 септември, 2022 Чудесно, аз още си чакам моята, която съм убеден, че няма да дойде и мисля тоя път да се разправям. Ако ще и човек ще пратя до офиса им да ми я вземе и донесе...Нещо се изнервих, няма как 3 карти вече да не пристигат. Верно че съм вход В, ама и трите ги пратих с различна буква/цифра...В, V, 3 (като число), Ще пробвам последен път с адрес на кирлица, ако е възможно...то не се трае вече! 1
WanderlustME Публикувано: 26 септември, 2022 Публикувано: 26 септември, 2022 преди 2 часа, boogy83 каза: Чудесно, аз още си чакам моята, която съм убеден, че няма да дойде и мисля тоя път да се разправям. Ако ще и човек ще пратя до офиса им да ми я вземе и донесе...Нещо се изнервих, няма как 3 карти вече да не пристигат. Верно че съм вход В, ама и трите ги пратих с различна буква/цифра...В, V, 3 (като число), Ще пробвам последен път с адрес на кирлица, ако е възможно...то не се трае вече! Пробвай със служебен адрес. 1 1
agenta Публикувано: 27 септември, 2022 Публикувано: 27 септември, 2022 преди 15 часа, WanderlustME каза: Пробвай със служебен адрес. Работи безотказно, след като първата ми не пристигна на домашния адрес, предоставих слуебния и втората пристигна там без проблем.
Alexander Публикувано: 27 септември, 2022 Публикувано: 27 септември, 2022 и на жена ми пристигна успешно Кърва, да не повярва човек.
wiliko Публикувано: 27 септември, 2022 Публикувано: 27 септември, 2022 А получавате ли мейл че картата е изпратена, както е описано в приложението, защото аз нямам такъв а уж е поръчана преди месец...и още нещо - има ли в приложението къде да се проследи доставката на картата
Alexander Публикувано: 27 септември, 2022 Публикувано: 27 септември, 2022 Ако е изпратена в приложението пише кога уж ще дойде и като мине посоченият ден и е доставена се активира ръчно. 1
wiliko Публикувано: 27 септември, 2022 Публикувано: 27 септември, 2022 Е тъй излиза....но 5 септември отдавна мина ... а имейл така и не съм получила
bobole4e Публикувано: 28 септември, 2022 Публикувано: 28 септември, 2022 Аз все още се боря да поръчам физическа карта. Не успявам да платя доставката, излиза съобщение за грешка. След 10 дневна кореспонденция с чата, няколко деинсталирания и триене на кеш, накрая един (четвърти различен) служител писа, че имат технически проблеми и няма идея кога ще се решат. 2
Alexander Публикувано: 28 септември, 2022 Публикувано: 28 септември, 2022 преди 14 часа, wiliko каза: Е тъй излиза....но 5 септември отдавна мина ... а имейл така и не съм получила Явно няма да дойде. Освен да я чакаш още една седмица и да я пишеш загубена.. 1
Яничка Публикувано: 6 октомври, 2022 Публикувано: 6 октомври, 2022 О, Аллах Акбар, преиздадената ми карта пристигна! @Alexander, на 11 септември последно имам мейл, че картата е преиздадена и бях изгубила надежда, че ще я получа 🙂 1
chandni Публикувано: 6 октомври, 2022 Публикувано: 6 октомври, 2022 преди 50 минути , Яничка каза: О, Аллах Акбар..... @Alexander 11 септември... Ти нали знаеш, че вече за под 3 часа (ако изобщо те допуснат до бординг) не можеш да минеш секюрити проверка...? 🤣 1 7
tougherty Публикувано: 11 октомври, 2022 Публикувано: 11 октомври, 2022 Днес си получих преиздадената карта от Curve, която според приложението трябваше да дойде на 26.09.2022. Интересното обаче е, че на листа на който е залепена картата, се мъдри датата 27.09.2022г. Т.е. забавянето на преиздадените ни карти се дължи не на пословичните с отлежаващи пратки пощи, а на ненавременното им преиздаване от Curve. 4
wiliko Публикувано: 14 октомври, 2022 Публикувано: 14 октомври, 2022 И аз днес си получих заветната карта 🥰 (от приложеното писмо се вижда че е изпратена още на 28 септември, а я поръчах повторно на 27) на пощенското клеймо се вижда че е отпътувала на 30 септември от Германия
chandni Публикувано: 27 октомври, 2022 Публикувано: 27 октомври, 2022 FANCY CURVE BLACK? IT’S ON THE HOUSE Want to get Curve Black and have your subscription paid for every month? OK, sure. You can get a free Curve Black subscription worth £120 a year when you sign up to the crypto rewards platform, Plutus. Plutus and Curve are the dream team when it comes to rewards. When you spend with your Plutus card through Curve, you’ll earn 3% back in Pluton (PLU), on top of any cashback you may earn from Curve which can be earned in Crypto with Curve Black1. How to get it: Open a Plutus account Select the Curve perk Sign up or upgrade to Curve Black and select Plutus as your payment card Your Plutus account will then credit you with £10 in PLU every month to pay for your Curve Black subscription. Някой възполвал ли се е от тази оферта...? Заслужава ли си? Какви са подводните камъни? 1
Aureliano Публикувано: 27 октомври, 2022 Публикувано: 27 октомври, 2022 Аз, даже взех направо метал плана заради застраховката за кола и по-големия брой търговци с кешбек. Доста почаках за plutus-a, но вече пристигна и май дори ми дадоха кешбек за първия месец curve. Май, защото платформата на plutus е трудничка за ориентиране и няма много функционалности като например да показва откъде ти идва кешбекът. Кешбекът/rewards се получава в PLU, като това PLU може да се продаде и прехвърли като кредит на картата най-рано след 45 дни. Това става само през десктоп версията. През апа не може. Зареждането на картата като цяло става малко бавно. Единственият начин е чрез банков трансфер към портфейла ти в Plutus. Той пристига бързо, но после трябва да прехвърлиш сумата в картата, което по някаква причина може да отнеме дни. Ако plutus се използва без curve трябва да се внимава с валутните курсове. Мисля, че не са особено изгодни. Curve обаче също има някаква малка такса за превалутиране, така че мисля да ползвам plutus най-вече за плащания в евро. Иначе plutus дава още възможни perks освен curve като можеш да си избираш до началото на всеки календарен месец за следващия. Базовият план дава един perk, но през първия цял месец поне сега можеш да избереш три. Това при мен ще е ноември. Освен curve, мисля да пробвам Лидл и Шел. Дава по 10 евро reward на месец за тях. Засега най-разочароващото всъщност е съпортът на curve, който дори и в метал плана е несъществуващ. Метал картата трябваше да пристигне преди седмица. Нито картата е пристигнала, нито ми отговарят на други въпроси. Чакам вече 6 дни някой да ми пише и няма начин да ги накарам. Изглежда, че дори когато пишат, въпросите трудно се решават, защото не е чат в реално време. Тоест съпортът ти пише например с някакъв уточняващ въпрос или ти казва нещо, което не ти е полезно и когато ти им пишеш отново, пак се нареждаш на опашката да чакаш отговор. И това било priority support. Не ми се мисли, ако ми трябва нещо наистина спешно. Дано е временно и скоро успеят да го оправят, защото иначе едва ли ще ги бъде. 6
bobole4e Публикувано: 28 октомври, 2022 Публикувано: 28 октомври, 2022 преди 9 часа, Aureliano каза: Чакам вече 6 дни някой да ми пише и няма начин да ги накарам. Аз повече от месец въобще не мога да се преборя да поръчам физическа карта. И да, вече дори не отговарят и с шаблоните в чата.
Aureliano Публикувано: 28 октомври, 2022 Публикувано: 28 октомври, 2022 Поправям се, в уеб версията на Plutus може да се види откъде и колко кешбек получаваш. Просто отнема известно време.
iMari Публикувано: 28 октомври, 2022 Публикувано: 28 октомври, 2022 Интересно предложение и благодаря на @Aureliano, че дава повече информация. Това, което ме притеснява, може да бъркам: Your Plutus account will then credit you with £10 in PLU every month to pay for your Curve Black subscription. 1. Реално всеки месец ти си плащаш 9,99 евро за black плана, а получаваш PLU за същата сума. Т.е. ти си купуваш Койна. Ако обаче трябва да чакаш поне 45 дни за да го продадеш, при тази волатилност на крипто пазара не е ясно какво ще изкараш. Значи със сигурност плащаш 120 евро за година, но какво ще си възстановиш от тази сума чрез PLU е голяма въпросителна. 2. Curve Black or Metal When you subscribe to Curve Black or Metal, you can choose to pay monthly or annually. Depending on which you choose, different minimum subscription periods apply. If you choose to pay monthly, the minimum subscription period is 6 months. If you wish to cancel your subscription, after your 6 month minimum subscription period - you may do so but you will not be refunded any amount paid for the current month of the subscription. If you cancel your subscription and it is less than 4 months since the start of it, you must give us 2 months’ advance notice (such notice period to run from the end of your current subscription month). You do not need to give us advance notice if you want to cancel and it is more than 4 months since the start of it. If you choose to pay annually, the minimum subscription period is 12 months. This minimum subscription period will apply each time your subscription is renewed. If you wish to cancel your subscription you may do so but you will not be refunded any amount of the annual subscription fee. You do not need to give us advance notice to cancel your subscription. In all cases where your subscription is subject to a minimum subscription period (whether 6 months because you pay monthly or 12 months because you pay annually), you will continue to have all of the benefits available under those subscriptions until the end of the period for which you have paid. For example, if you cancel your 12 month subscription during its second month, you can continue to use the benefits under the subscription for the remaining 10 months. Това е другата въпросителна - след колко време може да се откажеш, ако видиш, че цената на PLU рязко пада. Задължително ли плащаш за цялата година или след 4ти месец може да се откажеш след 2 месечно предизвестие?
ven62 Публикувано: 28 октомври, 2022 Публикувано: 28 октомври, 2022 На 6.10.2022 г. в 23:18, chandni каза: Ти нали знаеш, че вече за под 3 часа (ако изобщо те допуснат до бординг) не можеш да минеш секюрити проверка...? 🤣 А и няма да си пожелае втори път самата проверка. т.е. от сега нататък ще очакваме @Яничка да достига дестнинации по суша, въздух и вода. 🤣 1
antea Публикувано: 28 октомври, 2022 Публикувано: 28 октомври, 2022 преди 42 минути , iMari каза: Това е другата въпросителна - след колко време може да се откажеш, ако видиш, че цената на PLU рязко пада. Задължително ли плащаш за цялата година или след 4ти месец може да се откажеш след 2 месечно предизвестие? аз го разбирам като да не се налага двумесечно предизвестие, ако вече са минали 4 месеца You do not need to give us advance notice if you want to cancel and it is more than 4 months since the start of it. но при всяко положение ще трябва да платиш до края на шестия месец, защото това е минималният период при месечно плащане 1
iMari Публикувано: 28 октомври, 2022 Публикувано: 28 октомври, 2022 преди 21 минути , antea каза: аз го разбирам като да не се налага двумесечно предизвестие, ако вече са минали 4 месеца You do not need to give us advance notice if you want to cancel and it is more than 4 months since the start of it. но при всяко положение ще трябва да платиш до края на шестия месец, защото това е минималният период при месечно плащане Така го разбирам и аз, но писах в движение и лошо се изразих. Ако са под 4м. пишеш предизвестие, след 4ти месец не е необходимо, но и при двата случая плащаш за 6месеца. Въпросът е при тази промоция как те задължават да плащаш месечно или годишно и имаш ли въобще избор. А и как става канселирането на абонамента?
bronco Публикувано: 28 октомври, 2022 Публикувано: 28 октомври, 2022 При плутус пърка, който си избираш може да е различен всеки месец, т.е. настоящият месец може да е кърв, другият месец може да е лидл и обратното. Ако се ползва кърв като пърк задължително трябва да се плаща месец за месец към кърв, защото плутус възстановяват пълната сума само до 10 евро всеки месец. Също така е желателно плащането да се случи няколко дни преди края на месеца, защото се гледа датата на осчетоводяване, а не датата на покупка. 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега