Прескочи до съдържание

Карта Curve


Препоръчани мнения

Получих, ама и аз се зачудих и го игнорирах за сега. 
Отделно каква платежна услуга ми предлагат, че да им давам тази информация. Те са просто едно прокси. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 24 минути , Zlia каза:

Отделно каква платежна услуга ми предлагат, че да им давам тази информация. Те са просто едно прокси. 

Именно. Не прилича и на спам. Може би си правят някакво вътрешно проучване, но са решили да ни го представят в повелително наклонение. 🙂

 

От толкова промени последните месеци не съм сигурна какво все още предлага безплатния план. До 250 евро безплатно превалутиране, това все още е така, нали? Go back in time до 3 пъти на 30дни, това ясно. Но колко карти може да въведеш в приложението? Бяха 2, не ги ли увеличиха?

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 21 минути , Zlia каза:

Получих, ама и аз се зачудих и го игнорирах за сега. 
Отделно каква платежна услуга ми предлагат, че да им давам тази информация. Те са просто едно прокси. 

Имаш издадена карта от тях и питаш каква платежна услуга са?

 

Трябва да се попълни задължително, иначе ще ви спрат достъпа до Curve.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Всички финансови институции са задължени да събират подобна информация. Curve издават карта, нормално е да искат подобни данни.

Миналата седмица в Epay ми излезе съобщение и попълвах същата информация, включително искаха снимка на лична карта и селфи видео, въпреки че акаунта си е верифициран от години и ползвам ел. подпис.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 5 часа, Patrick K каза:

Имаш издадена карта от тях и питаш каква платежна услуга са?

 

Трябва да се попълни задължително, иначе ще ви спрат достъпа до Curve.

Абе аз хубаво имам издадена карта от тях, но нито държа пари в техни сметки, нито ми дават пари на кредит. За мен те са един пос терминал и не мисля, че би трябвало да ги интересува от къде са ми парите и тн. Отделно да го бяха направили в апа, а не в някакъв съмнителен мейл. 
 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Може ли някой да ми ми разясни, как Curve смятат тези 30 дни период, за да изчисляват дали си минал праговете и лимитите примерно на - Currency Conversion Fee?

 

В края на март получих мейл, че променят условията и вече ще се смята на календарен месец, но нещо май не е така. 

В новия документ - https://cdn.buttercms.com/tTlcoNptSmQSwAvyazvC   Е опис следният текст - Fee-free currency conversion up to € 250/1000/2000 per calendar month. Then, 2.5% in addition to the Mastercard Wholesale Rate.

При проверка в аппа секция - Spending Power - виждам под - Purchase Limits - текстът "Last 30 day window", което не кореспондира с горното и той е само в лева и въобще няма как да се разграничат трансакции в лева и в евро, за да прецениш дали си минал месечния лимит на безплатно превалутиране?

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Преди 1 час, agenta каза:

Може ли някой да ми ми разясни, как Curve смятат тези 30 дни период, за да изчисляват дали си минал праговете и лимитите примерно на - Currency Conversion Fee?

 

В края на март получих мейл, че променят условията и вече ще се смята на календарен месец, но нещо май не е така. 

В новия документ - https://cdn.buttercms.com/tTlcoNptSmQSwAvyazvC   Е опис следният текст - Fee-free currency conversion up to € 250/1000/2000 per calendar month. Then, 2.5% in addition to the Mastercard Wholesale Rate.

При проверка в аппа секция - Spending Power - виждам под - Purchase Limits - текстът "Last 30 day window", което не кореспондира с горното и той е само в лева и въобще няма как да се разграничат трансакции в лева и в евро, за да прецениш дали си минал месечния лимит на безплатно превалутиране?

 

От този месец и двата лимита ще се месечни, а не за последните 30 дни, което е улеснение. На мен последните няколко месеца ми зашиха няколко такси за теглене, без да съм надвишил лимита, после трябваше да се разправям с тях в чата, където всеки път ми изпращаха инфо за промените в условията и че не съм разбрал и директно затваряха чата. Като резултат на това, спрях абонамента за Curve Black и вече не ползвам картата им. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 2 часа, Zlia каза:

Абе аз хубаво имам издадена карта от тях, но нито държа пари в техни сметки, нито ми дават пари на кредит. За мен те са един пос терминал и не мисля, че би трябвало да ги интересува от къде са ми парите и тн. Отделно да го бяха направили в апа, а не в някакъв съмнителен мейл. 
 

Дали ги интересува не знам, сигурно имат и те да отговарят пред някого, а не са пос-терминал само.

Но наистина всички други ти го изискват в приложението, а тия глупаци ти пращат мейл.

Да не говорим, че поставят някакъв срок, който не е в условията да ги ползвам. Да не говорим, че когато аз им пиша за проблем, ми обясняват, че трябва да чакам от 3 до 5 работни дни за отговор, дори при членство с метална карта...

Трябва да се има едно на ум, че смятайки миналата година как спряха застраховките "от днес за утре", може да спрат каквото си поискат, пък дори да си плащаш ....

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 6 часа, boogy83 каза:

а не са пос-терминал само

Е добре де без да се заяждам, ама по какво се различават от пос терминал чак толкова. За мен не са финансова институция като всички други, които ползвам с карти. Просто искат да съберат някаква информация според мен. Все тая ще им я пратя на 59 ден 🙂

Връзка към мнение
преди 6 часа, Zlia каза:

Е добре де без да се заяждам, ама по какво се различават от пос терминал чак толкова. За мен не са финансова институция като всички други, които ползвам с карти. Просто искат да съберат някаква информация според мен. Все тая ще им я пратя на 59 ден 🙂

Дрежествата, които предоставят финансови услуги, без значение дали са само ПОС-терминал, дали са Уолет или са банка са задължени да спазват всички тези изисквания. Curve са дружество за електронни пари, регистрирано както знаем в Англия и Литва, според типа клинт и юрисдикцията, където се оперира. 

Имат абсолютното право да актуализират клиентските данни, както и да изискват информация за целта, с която се използват услугите им.

Всички зададени въпроси са релевантни, кампанията е била към определени клиенти, защото не всички сме получили този имейл, а и при не предоставяне на информацията те са си в пълното право да решат дали ще продължат да работят с даден клиент или не.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Майка ми го получи, аз не съм. Виждам, че е от техния имейл, но ми е подозрително, че като се отвори ап-а не излиза подкана за верификация никъде, както е било преди, когато са искали допълнителна верификация. Да се отговаря с имейл с написана тази информация не ми се вижда нормално... казах й да не прави нищо преди да ги попита в чата това от тях ли е изобщо.

Връзка към мнение
преди 8 часа, agenta каза:

Дрежествата, които предоставят финансови услуги, без значение дали са само ПОС-терминал, дали са Уолет или са банка са задължени да спазват всички тези изисквания. Curve са дружество за електронни пари, регистрирано както знаем в Англия и Литва, според типа клинт и юрисдикцията, където се оперира. 

Имат абсолютното право да актуализират клиентските данни, както и да изискват информация за целта, с която се използват услугите им.

Всички зададени въпроси са релевантни, кампанията е била към определени клиенти, защото не всички сме получили този имейл, а и при не предоставяне на информацията те са си в пълното право да решат дали ще продължат да работят с даден клиент или не.

Добре де бихте ли ми казали защо Епъл не ме питат такива въпроси и те ми преиздават(токенизират) всяка карта или пък кварталният магазин с пос?

 Въпросите им са безумни ще им отговоря естествено както и когато преценя, но със сигурност информацията няма да им свърши някаква работа 🙂

 

Връзка към мнение
преди 30 минути , Zlia каза:

Добре де бихте ли ми казали защо Епъл не ме питат такива въпроси и те ми преиздават(токенизират) всяка карта или пък кварталният магазин с пос?

Въпросите им са безумни ще им отговоря естествено както и когато преценя, но със сигурност информацията няма да им свърши някаква работа 🙂

Google и Apple не ти издават карта на твое име, не знаят нищо за теб.  Тях може да ги наречеш "POS терминал", но не и Curve.

Curve ти знае всички лични данни, снимал си си ЛК, адрес, селфи и т.н. Издават ти карта на твое име.

 

Не им отговаряй на "безумните" въпроси!  Ще ти закрият акаунта, но какво от това? Дръж си на принципите!

  • Харесвам 7
Връзка към мнение

Е то това е разликата - Епъл само токенизират картата. Curve предлагат финансови услуги (превалутиране, виртуални пари и т.н.)

По принцип - може да напишеш каквото искаш, но те после могат да го ползват като причина за затваряне на акаунта.

А и България е рискова страна за пране на пари и вече няколко финтеха не позволяват създаване на акаунти от България или затварят директно акаунти, дори и на хора, които не са съгрешили.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 1 час, adreno каза:

Е то това е разликата - Епъл само токенизират картата. Curve предлагат финансови услуги (превалутиране, виртуални пари и т.н.)

По принцип - може да напишеш каквото искаш, но те после могат да го ползват като причина за затваряне на акаунта.

А и България е рискова страна за пране на пари и вече няколко финтеха не позволяват създаване на акаунти от България или затварят директно акаунти, дори и на хора, които не са съгрешили.

Превалутирането не го предлагат те, а мастъркард, те само си добавят проценти по празници, но може и да греша. Под виртуални пари не разбирам какво визираш, може би кешбека, който те дават?

Дори и това да са причините пак не разбирам за какво им е тази информация след като аз не превеждам пари при тях и реално разплащам с друга карта, за която средствата са вече проверени. 
Все тая де, ще видим какво ще стане след 60 дни.

Връзка към мнение
На 3.04.2024 г. в 12:46, iMari каза:

🙂

 

 Но колко карти може да въведеш в приложението? Бяха 2, не ги ли увеличиха?

Увеличиха ги на 3 🙂

Screenshot_20240406_090159_Chrome.jpg.2e7f6392e57081818aeed8b9576a4db1.jpg

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към мнение

Може ли някой да ми каже ,на прост език ,  какво е това Quasi cash и защо някои транзакции през Curve се отчитат като такива ?

Поне така твърди банката , и съответно на тях не ми се начислява кешбек.

 

 

Връзка към мнение
Преди 1 час, Dora Popova каза:

Може ли някой да ми каже ,на прост език ,  какво е това Quasi cash и защо някои транзакции през Curve се отчитат като такива ?

Поне така твърди банката , и съответно на тях не ми се начислява кешбек.

 

 

Това най-често са транзакции, с които се прехвърлят пари от една карта към друга карта или сметка - Revolut, зареждане на микросметки или други подобни транзакции. В някои банки се наричат паричен трансфер. Обикновено такива транзакции не участват в различните бонус програми на банката издател, а понякога някои банки имат и такси за такива транзакции, например половин или един процент от сумата на транзакцията.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
Преди 1 час, zzxxcc каза:

Това най-често са транзакции, с които се прехвърлят пари от една карта към друга карта или сметка - Revolut, зареждане на микросметки или други подобни транзакции. В някои банки се наричат паричен трансфер. Обикновено такива транзакции не участват в различните бонус програми на банката издател, а понякога някои банки имат и такси за такива транзакции, например половин или един процент от сумата на транзакцията.

Разбирам, благодаря за което.

Интересното е ,че всички мои транзакции в месечните извлечения са отразени като -  плащане при търговец с карта. Не съм зареждала други дигитални портфейли или микросметки.

Връзка към мнение

Имам платени към търговец, който не разпознавам 2 лева. Имам три пъти изпратено съобщение на мейла за това плащане от Кърв /за други плащания не е имало такъв сигнал/.  Имате ли идеи какво се е случило и как да разбера кой е търговеца. 

Screenshot_20240415_112703_com.imaginecurve.curve.prd.jpg

Връзка към мнение

Първата ми асоциация с centbg e център София. Да си плащал за паркиране в синя зона?

Защото този номер с изпращането на няколко съобщения за едно плащане с Кърв се случва с услугите на Центъра за градска мобилност. Даже може да ги изпратят след няколко дни, а не на датата на самото плащане.

Връзка към мнение
преди 2 часа, antea каза:

най-близкото до това, което се вижда в Curve - Centbg . Com излиза това, евентуално да им звъннеш за всеки случай?

image.png.ba7c36830a49bfb0562ec4f5865f5ad9.png

Да, и аз намерих този адрес, но не се сетих за общо с тях. Адреса от плащането има интервали преди и след точката и когато ги изтрих (след copy/paste) излезе горния. 

преди 2 часа, iMari каза:

Първата ми асоциация с centbg e център София. Да си плащал за паркиране в синя зона?

Защото този номер с изпращането на няколко съобщения за едно плащане с Кърв се случва с услугите на Центъра за градска мобилност. Даже може да ги изпратят след няколко дни, а не на датата на самото плащане.

Не е за паркиране. 

 

Как се подава сигнал към Кърв, когато плащането е непознато. 

Връзка към мнение
На 3.04.2024 г. в 12:28, iMari каза:

Получавали ли сте такъв мейл? Защо въобще се налага верификация като съм им клиент от години? Или е някакъв техен си маркетингов рисърч?

I'm getting in touch as we require some additional information in relation to your account.

In order to complete verification of your Curve account we require the following information from yourself:

(1) your use of Curve (e.g: Online Purchases, In-Store Purchases, ATM withdrawals, Use When Travelling);

(2) your source of income;

(3) your current occupation and industry (for example consultant in finance); and

(4) estimated monthly spend (for example 0-1000 EUR, 1000 - 5000 EUR, 5000 - 10,000 EUR)

Please note that in order for your account to remain active this information is required to be provided within 60 days.

If you need any further clarification, please let me know and I'll be happy to help.

Looking forward to your reply.

Днес го получих и аз. С малката разлика, че при мен фигурира текст, че ако не желая да давам тези детайли по мейл мога да отговоря на съобщението, че искам да инициират чат с мен и така да дам отговорите.

Така и направих и след около 35 мин получих същото съобщение в чата и там им дадох информацията, която изискват. След 10 мин върнаха, пак в чата, че верификацията е завършена.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.