Прескочи до съдържание

Говорим си за автомобили


Георги

Препоръчани мнения

преди 26 минути , antea каза:

 

 

парите са си негови, спести си ги за 2 месеца работа миналото лято, така че по-добре да има нещо свое, за което и да се научи да се грижи, ние само с малко акъл и логистика по покупката ще помогнем, пък някой ден вероятно ще се ъпгрейдне с каквото му позволява стандартът... не е ли това логичната посока за всеки мъж 🙂

това го подкрепям на 100%

преди 12 минути , VASILEV каза:

Когато купуваш кола, трябва да мислиш и че един ден ще трябва да се продаде. В смисъл купи продаваема кола. 

Всяка една бензинова кола с малък мотор(1.0 ;1.2 ;1.4) с климатик си е мъка, както се казва ''не може да откъсне" особено ако е 15г.

Аз бих заложил на дизел, ако е за момче Golf 5 2.0d. Ако си хареса нещо, но е над бюджета, ми мама и тате да помогнат🙂

Иначе бих гледал Рено клио дизел, Пежо дизел или Ауди А3; Голф и Поло. 

Бензин от по старите под 1.8 не бих дори поглеждал. Лично мнение🙂

Успех с покупката.

Всички нови вървят доста по-малко от старите.

Примерно 1,6 атмосферен бензин преди 15 години и преди 5 в едно и също купе. 

 

Много добре са се насочили, няма нужда от скъпи коли, особено за нов шофьор.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 4 минути , Alexander каза:

 

 

Много добре са се насочили, няма нужда от скъпи коли, особено за нов шофьор.

Първата кола е като първото гадже, тръпката и спомените остават за цял живот😉

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 42 минути , VASILEV каза:

Първата кола е като първото гадже,

Въпрос на гледна точка, но вероятно за мъжете да е така.

Моята първа кола я помня, само че беше бяло бензиново пежо 😉 ... А, и беше мноооого дърто.

Така ли си помните първите гаджета 😉 или с повече подробности 

  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, antea каза:

парите са си негови, спести си ги за 2 месеца работа миналото лято, така че по-добре да има нещо свое, за което и да се научи да се грижи, ние само с малко акъл и логистика по покупката ще помогнем

И като така, младежът има ли мнение по въпроса каква кола иска? Няма да е лошо да поеме някаква отговорност в процеса, най-малкото за трупане на опит. 

В младежките компании автомобилните теми са едни от често коментираните и предполагам не е съвсем бос по въпроса.

Успех с покупката!

Връзка към коментар
преди 14 минути , Светославов каза:

И като така, младежът има ли мнение по въпроса каква кола иска? Няма да е лошо да поеме някаква отговорност в процеса, най-малкото за трупане на опит. 

В младежките компании автомобилните теми са едни от често коментираните и предполагам не е съвсем бос по въпроса.

Успех с покупката!

Не съм уверен в това.

По-скоро бяха преди години, сега никой не обръща внимание, освен ако не става дума за нещо много сериозно и скъпо.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, Lyubina каза:

Въпрос на гледна точка, но вероятно за мъжете да е така.

Моята първа кола я помня, само че беше бяло бензиново пежо 😉 ... А, и беше мноооого дърто.

Така ли си помните първите гаджета 😉 или с повече подробности 

За това казвам, да не пренебрегвате първата си кола...

  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 3 часа, antea каза:

на мен най-много ми се искаше да открием някоя, купувана тук от представителство, така е много по-проследимо, в моята сервизна книжка например се вижда във всяка от 9-те години точно какво обслужване е правено и колко километра на година са минавани, ама няма такива коли от собственик на пазара.... или изчезват моментално

Продай му твойта 🙂

Мислили ли сте за варианта човек да ви докара от чужбина нещо, а не да търсите тук по автокъщите? Не че ще излезе по-евтино, но според мен шансът момчето да се сдобие с по-прилична кола е голям.

преди 4 минути , Alexander каза:

Не съм уверен в това.

По-скоро бяха преди години, сега никой не обръща внимание, освен ако не става дума за нещо много сериозно и скъпо.

По мои впечатления много говорят за коли, много! Повече, отколкото за жени. Което ме притеснява.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, Lyubina каза:

Въпрос на гледна точка, но вероятно за мъжете да е така.

Моята първа кола я помня, само че беше бяло бензиново пежо 😉 ... А, и беше мноооого дърто.

Така ли си помните първите гаджета 😉 или с повече подробности 

Размерът на еърбеговете не е без значение!

  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 55 минути , Goal & Boss каза:

Размерът на еърбеговете не е без значение!

Ахъм..... Вероятно, затова толкова съм обърнала внимание :lol:

Моята първа кола беше толкова антична, че предполагам не е имала ....

  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , Lyubina каза:

Ахъм..... Вероятно, затова толкова съм обърнала внимание :lol:

Моята първа кола беше толкова антична, че предполагам не е имала ....

Абе ти се смееш, ама...

Фейслифтната ли е, тунингована ли е, размер на еърбеговете (вече го споменах), на какво гориво е, колко харчи... Това са все фундаментални въпроси!

 

Аз например, по днешните стандарти на младежта, се водя кабриолет с две ремаркета. @Zaro да ти разтълкува какво означава това.

  • Смея се 4
Връзка към коментар

Както споделих и в предишното си мнение, тази тема е актуална почти колкото за ковид-а 😉

@antea Подкрепям мнението ти за развитието на всеки мъж ( вкл. и в колата) 😉 както и това да не се купува мощна кола. Като гледам какви поразии стават по пътищата с малолитражки се плаша как биха действали тези шофьори ( някои от тях не толкова млади) ако имаха автомобил с 300 к.с. 

Вие си познавате най-добре наследника - ако харесва определена марка и модел ( в бюджета) нека се търси такава.  Ако няма претенции за първа кола, то тогава се търси най-запазената такава в бюджета( ако е и под 100 к.с за да е с нисък данък) . Дискусията тръгна от Корса и Микра, очаквам да стигне до премиум марките 😉

Колкото до газовата уредба, това не би следвало да те плаши - Може да си кара колата само на бензин ( натиска се едно копче). Като човек предубеден към газовите уредби преди 10-тина години купих кола с монтирана такава, дори ходих да питам да ми я махнат.  Тогава един мъдър човек ми каза" покарай я малко, а като ти писне ела да я сваля"  До тогава бях свикнал с предишна кола на бензин с разход 14-17л. и след първите 1000 км. на газ установих че не е толкова зле и така после 8г. и 170к км, 

Оптимален вариант според мен е автомобил, който се харесва на младежа, купуван като нов в родината ни, от единствен собственик, с климатик и 4 гуми 😉

 

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Връзка към коментар

По темата за превъртане на километражите в Западна Европа може да се поспори. Да, със сигурност има и подобни джамбази там (предполагам представители на страни от нашия географски регион), но при сериозните дилъри и автокъщи за автомобили на старо е абсурдно дори да се мисли в тази посока. Последните ми две коли на старо са внос от Италия. Търговецът ми даде линк към официален държавен сайт, в който при въвеждане на рамата излиза цялата история, включително обслужване и километри на колата. Отделно колите бяха и със стриктно попълвани сервизни книжки. Подобна възможност за проверка в официални регистри съществува и за останалите европейски държави. Е, със сигурност, колите които купувам са малко по-скъпи от останалите на Горубляне, но лично аз винаги съм предпочитал сигурността пред икономията...

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 6 минути , milen_40 каза:

 Дискусията тръгна от Корса и Микра, очаквам да стигне до премиум марките 😉

 

преди 7-8 месеца като питах тук дали някой не иска да се отърве от старата си кола да стане "наша първа", се стигна и до това :grin:

 

кажи ти иначе за Микрата, дето имаш впечатления?

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 47 минути , antea каза:

преди 7-8 месеца като питах тук дали някой не иска да се отърве от старата си кола да стане "наша първа", се стигна и до това :grin:

Аз бих искал, ама няма как ти я прехвърля през океана 🙂

Иначе е идеална, малка, 15 годишна, 150 000км някъде (истински, моя си е отначало и не съм я превъртал). 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , neuromancer каза:

Аз бих искал, ама няма как ти я прехвърля през океана 🙂

Иначе е идеална, малка, 15 годишна, 150 000км някъде (истински, моя си е отначало и не съм я превъртал). 

ако е volkswagen бръмбар, ама истински бразилски, ще те чакаме и няколко години да я придвижиш дотук 🙂

  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 16 минути , antea каза:

ако е volkswagen бръмбар, ама истински бразилски, ще те чакаме и няколко години да я придвижиш дотук 🙂

@antea, и аз мога да ти преложа моята.

Авенсис, автоматик, 1.8, първа регистрация 2005, реални 200000, втори собственик, първия е служител в ТМ Ауто (тойота за София), гаражна с изключение на 3 години, прекарани в Амстердам.

Но след като си купя червената Корола или червения или син Пежо 3008 т.е след 1-2-3-4 месеца.

 

 A, и последно:

5000 няма да стигнат. Нека младежа поработи и това лято - да ги докара поне до 8000.

:biggrin:

 

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар

мерси, @ven62, ама въпросът е принципен - номинално 3к разлика не са много, ама иначе си е 1,6 пъти отгоре, все едно ти сега да изчакаш още два-три месеца и да си избереш нещо над изброеното харесано /нека да е червено!/, ама за 60% повече, отколкото ти е приемливият бюджет.... та всеки да си се простира според настоящия джоб 🙂

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 2 часа, neuromancer каза:

Аз бих искал, ама няма как ти я прехвърля през океана 🙂

 

преди 1 час, ven62 каза:

@antea, и аз мога да ти преложа моята.

То стана малко като в оня виц, дето някакъв пуснал във вестника обява:

"Търся си жена". 
И още следващите два-три дни получил десетки писма с едно и също съдържание:

"Ела вземи моята!" 
:biggrin:

  • Смея се 6
Връзка към коментар

Много мислих дали да вметна и моето мнение по темата, колкото и субективно да е то. Темата с автомобилите и кой е по-добър мисля, че се доближава до приказката за кокошката и яйцето, а не съм много сигурен дали не я надминава. 🙂

Според мен вероятността за 5000 лв. да си купите не автомобил, а ядове е огромна. (отлично зная, че всеки гледа това, което позволяват възможостите му).

Единственият съвет, който бих могъл да ви дам е - огледайте се за автомобил, който продава ваш близък, приятел или доверен човек (защо не и човек от форума), марката и модела за този бюджет и за това, да което ви е необходим според мен имат много малко значение.

Връзка към коментар

Добра идея е да е от познат.

 

Иначе шанса да се правят сериозни ремони или  да е "изморенa" както обичат да казват джамбазите колата е еднакъв при купуване за 4, 6, 8 или 10к лв, просто в едния случай на талона пише по-нова година и с това се изчервпат разликите.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 51 минути , tolysgg каза:

Много мислих дали да вметна и моето мнение по темата, колкото и субективно да е то. Темата с автомобилите и кой е по-добър мисля, че се доближава до приказката за кокошката и яйцето, а не съм много сигурен дали не я надминава. 🙂

Според мен вероятността за 5000 лв. да си купите не автомобил, а ядове е огромна. (отлично зная, че всеки гледа това, което позволяват възможостите му).

Единственият съвет, който бих могъл да ви дам е - огледайте се за автомобил, който продава ваш близък, приятел или доверен човек (защо не и човек от форума), марката и модела за този бюджет и за това, да което ви е необходим според мен имат много малко значение.

Подкрепям , освен това горещо ще помоля да не му купувате женски автомобил за първа кола . Корса, 207 и особено Микрата са 110% женски автомобили, защо искате да осакатите момчето?


1. Съвета ми е вдигнете само с един клас нагоре - Астра H , 307, Меган, Голф , корейче, японче и т.н. , няма голямо значение. 
 

2. Задължително бензин без газ. Ясно, че газта може да не я ползвате, но профила на собствениците на газ автомобили  в България е ужасен и най-лошият възможен .

 

Вероятно искате да избягате от лошият имидж на 15 годишен Голф собственик, тогава моят пръв избор във вашият контекст ще  е Астра H, хечбек с 5 врати, бензин , а ако намерите някоя запазена Астра с OPC оптика, сина ти ще е твърде щастлив из Джумаята...( което пък може само по себе си да е лоша идея).

преди 27 минути , Alexander каза:

Добра идея е да е от познат.

 

Иначе шанса да се правят сериозни ремони или  да е "изморенa" както обичат да казват джамбазите колата е еднакъв при купуване за 4, 6, 8 или 10к лв, просто в едния случай на талона пише по-нова година и с това се изчервпат разликите.

Подкрепям и напомням , че масово в България се подмладяват колите втора ръка с две години. Проверка по Вин ще ви каже кога точно е произведена.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 22 минути , stanislavpp каза:

Подкрепям , освен това горещо ще помоля да не му купувате женски автомобил за първа кола . Корса, 207 и особено Микрата са 110% женски автомобили, защо искате да осакатите момчето?

 

Ще получи еректилна дисфункция ли?

  • Харесвам 2
  • Смея се 5
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.