Прескочи до съдържание

Говорим си за автомобили


Георги

Препоръчани мнения

Честито “и мерси подобно”. 
Единствено КАТ са същите мизерници като преди 10г. Пред 09-2023 ги посетих за регистрация (след тия 10г.)

не знам на какво им се радваш!   Отвратително и ретроградно е там. 

Връзка към коментар

ами в началото на април дерегистрирах една кола, и тогава процедурата с връщането на номерата отне точно 3 минути, сега пък с регистрацията приключих за 40-45 минути, като в 30 от тях чаках да направят талоните и номерата, няма от какво да съм недоволна реално, достатъчно гишета, всеки влиза и взима номер и моментално изниква свободно гише... колко по-бързо да става?

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Ами сега…. за бързото мога да дам пример в Линц: 10 мин. в приятен офис, взимаш си табелите и чао.

Не е толкова въпроса във времето, макар че и Софийския КАТ е бил, и е вероятно с много чакане, напр. в понеделник. 
Въпроса е в цялата мизерия и разни досадни “типове с услуги”, и взимането на табелите, викането пред един говорител /едвам се разбира/, и безмислената “среща на канал” с гадните и нахални типове “къде ти е номера на двигателя”, и изобщо е…. разбираш ме вече надавам се…

Връзка към коментар

ами не те разбирам съвсем, наистина :smile: точно в понеделник си свърших и двата пъти работата аз, около 9 сутринта, при дерегистрация на стари и регистрация на фабрично нови, колите не минават на канал и изобщо даже не се водят в КАТ; също, доколкото знам, отдавна отпадна нуждата колите да ходят в КАТ и ако има промяна в собствеността и номерата се запазват същите (в рамките на същата област), така че има само административни дейности на гише, сега ... при "нов внос" на употребявани коли според мен е нормално да минават там на канала за идентификация и първоначален технически преглед, вероятно тази част от процеса те е подразнила

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Добре, сега да си представим какъв интерес имам аз, който лично си е купил колата, да правя измами с идентификацията ѝ. И дали ще  повярваш, че “първоначален технически преглед” няма в реалния живот. Не съществува това в кат 😂

Смея се, но не е смешно.

Радостно е че си им фен де…

Връзка към коментар

фен на някаква институция, с която евентуално ще си имам работа веднъж на няколко години, няма как да бъда, просто си споделих двукратните впечатления в рамките на месец, че според мен има чувствително подобрение на стандартните услуги, които преди години изискваха много време в чакане на опашки и кофти организация, и вероятно са отказали не малко хора да си свършат работата сами, оставяйки това на "специалисти", а то какви протяжни обяснения се натрупаха...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз направих (почти) същото като теб. Даже за по-дълъг диапазон. И в двата случая без споменатите “специалисти”. 
Ти за твоя диапазон си видяла значително подобрение, аз не. Това е всичко в заключение.

Връзка към коментар
преди 20 часа, antea каза:

миналата седмица си получихме и ние поръчания автомобил,

Скоро си мислих какво стана с поръчката на вашата кола, а вие сте чакали. Хибридът е голям кеф. Карайте го с настроение и много безаварийни километри ви желая.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 21 часа, antea каза:

миналата седмица си получихме и ние поръчания автомобил, отне 2.5 месеца да се произведе и да ни го внесат, така че броим и тази офанзива за приключена, благодаря на всички, които изказаха мнения тогава при дискусията за хибридите, безспорно е страшен кеф усещането в такъв автомобил, в нивото на шума, в начина на придвижване, доста приятно се изненадахме в каква голяма част от времето колата се задвижва само от ток (сега ни е мерак и гледаме визуализациите по време на движение), още е твърде рано, но за първите 400 км, от които 3/4 извънградско, показа разход от 4.9/100, както назад се каза относно спестяването - не това беше водещото, обаче все пак е приятно за кола на тон и половина и 145 кс

 

поръчахме Renault Captur E-Tech Engineered Full Hybrid, точно като в това ревю, само че Bose Edition (music freaks сме) и й досложихме всичко, което можеше (без стъклен покрив) - затопляне на седалки и волан, самопаркиране, 360° камера, другите всякакви асистенти и опции са си стандартно оборудване за това ниво

 

така че доволни сме от Рено, спазиха си сроковете съвсем точно, също и от КАТ София :grin: нищо общо със спомените ми от преди години, нова кола се регистрира и получава номера за около 45 минути с все паркирането в района и струва около 60 лв (това го казвам, ако на някого му предстои - няма смисъл да остави тази задача на дилъра срещу допълнително заплащане)

 

20240427_173126.jpg.a4c0c573062e4369ead5e82aa6e323e8.jpg

 

20240427_173328.jpg.6cf52fe5973dd7fb1b059d47d31dc9bd.jpg

 

20240427_173052.jpg.f37a6e892efbe4320a3f344aab201d87.jpg

 

 

Честито! Много и безаварийни километри! 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 21 часа, antea каза:

миналата седмица си получихме и ние поръчания автомобил, отне 2.5 месеца да се произведе и да ни го внесат, така че броим и тази офанзива за приключена, благодаря на всички, които изказаха мнения тогава при дискусията за хибридите, безспорно е страшен кеф усещането в такъв автомобил, в нивото на шума, в начина на придвижване, доста приятно се изненадахме в каква голяма част от времето колата се задвижва само от ток (сега ни е мерак и гледаме визуализациите по време на движение), още е твърде рано, но за първите 400 км, от които 3/4 извънградско, показа разход от 4.9/100, както назад се каза относно спестяването - не това беше водещото, обаче все пак е приятно за кола на тон и половина и 145 кс

 

поръчахме Renault Captur E-Tech Engineered Full Hybrid, точно като в това ревю, само че Bose Edition (music freaks сме) и й досложихме всичко, което можеше (без стъклен покрив) - затопляне на седалки и волан, самопаркиране, 360° камера, другите всякакви асистенти и опции са си стандартно оборудване за това ниво

 

така че доволни сме от Рено, спазиха си сроковете съвсем точно, също и от КАТ София :grin: нищо общо със спомените ми от преди години, нова кола се регистрира и получава номера за около 45 минути с все паркирането в района и струва около 60 лв (това го казвам, ако на някого му предстои - няма смисъл да остави тази задача на дилъра срещу допълнително заплащане)

 

20240427_173126.jpg.a4c0c573062e4369ead5e82aa6e323e8.jpg

 

20240427_173328.jpg.6cf52fe5973dd7fb1b059d47d31dc9bd.jpg

 

20240427_173052.jpg.f37a6e892efbe4320a3f344aab201d87.jpg

 

 

Честито и от мен.

Да си я карате безаварийно и с много кеф.

Усещам как първата й държава извън БГ ще да е Гърция. :wink:

 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Честита кола, важното е да сте си я харесали с мерак, то ако нямаше толкова много различни вкусове нямаше да има толкова много различни видове автомобили 🙂

 

Иначе приключението "КАТ" мисля че е много различно, ако става въпрос за нова или стара кола. И аз с новата минах за 30 минути, след като психически се бях подготвил за ужасии, даже бях взел половин ден отпуска, а се справих в обедната, после бях по-доволен от колкото ven62 след попълнена данъчна декларация. Но като вадих трети номер за велосипедния багажник имаше 3 ходения до КАТ, канал, надменно държание от местните канални дерибеи, които нещо не бяха доволни как свети багажника и т.н., пълната програма. Както казват западно говорящите: YMMV - your mileage may vary. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 5.02.2024 г. в 19:15, П.Кръстев каза:

Кое от тези неща не важи за електрическите автомобили? На мен ми се струва, че всички важат, но в комбинация с това не поддържаш и двигател с вътрешно горене и получаваш в пъти по-добро представяне.

Хибридният автомобил е много далеч от нова технология.

Все още не ми ясно какво точно е по доброто представяне, като я напънеш на магистралата и после почва потенето дали ще стигна. Относно хибрида, с удоволствие ще премина към чисто ДВГ, понеже при мен няма голям ефект в посока икономия.

Връзка към коментар
преди 13 минути , Nayden Bondzhev каза:

Все още не ми ясно какво точно е по доброто представяне, като я напънеш на магистралата и после почва потенето дали ще стигна. Относно хибрида, с удоволствие ще премина към чисто ДВГ, понеже при мен няма голям ефект в посока икономия.

Очевидно не си виждал как изглежда зарядната инфраструктура в България и говориш наизуст, та ще взема да те улесня и ще ти покажа:

 

image.png.364580dbac3246db70b46d592d3ff55a.png

 

Това е само една от мрежите за бързи зарядни станции, дори не е най-големия доставчик, а има и други. Как по-точно ще "напънеш" на магистралата и ще се чудиш дали ще стигнеш, нямам представа. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 19 минути , П.Кръстев каза:

Очевидно не си виждал как изглежда зарядната инфраструктура в България и говориш наизуст, та ще взема да те улесня и ще ти покажа:

 

image.png.364580dbac3246db70b46d592d3ff55a.png

 

Това е само една от мрежите за бързи зарядни станции, дори не е най-големия доставчик, а има и други. Как по-точно ще "напънеш" на магистралата и ще се чудиш дали ще стигнеш, нямам представа. 

Разполагаме с няколко електрички оборотни, нови. Бях взел една и съответно свалил няколко приложения. В сезона как ще се намират свободни лотове? И на бързо зарядно дремах 40 минути да вдигне от 30 на 90%. Обаче, който го кефи, да си купува и да я кара със здраве.

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Като цяло съм карал всякакви автомобили произведени от 60-те години до днес, включително абсолютно всички видове руски, всички модели на Волга, Лада, Москвич и т.н. Та понеже трябваше да взимам кола под наем в Казахстан и видях, че Лада Гранта 2019 година беше почти на 50% от цената на подобни Шевролети, реших да я пробвам, хем да видя как са се развили за 30 години.

 

Взех Ладата, а тя дори беше автоматик, за първи път карах руска кола автомати,  с климатик, централно заключване и предни ел. стъкла, неща които имаше в колите преди 30 години масово. Задни ел.стъкла нямаше.

Загледах гумите, бяха някаква беларуска марка или поне там произведени.

 

Колата беше на 4 години и 90к км, но изглеждаше като на 250к км вътре. Още на първо четене се разбра, че едната задна врата се отваря много трудно, реално с две ръце, хем се дърпа дръжката, хем се натиска вратата и се сетих, че и преди трябваше да се блъскат сериозно вратите на руските автомобили, за да се затворят.

 

Като я подкарах си потропваше окачването, а там масовите пътища са като в западна Европа или много добри. Каретата също се обаждаха/тракаха, но се сляхме перфектно, дори там няма много Лада,  може би 2-3% от всички коли.

С две думи мога да кажа, че не са дръпнали особено руснаците с колите и след 30 год спрямо предните им модели.

Климатика едвам успяваше да охлади, хем беше малко над 30 градуса навън. Автоматика слагаше и 1-ва скорост по някои баири, а бяхме само трима.

Обаче имаше топ екстра, показваше колко градуса е водата или маслото така и не разбрах. По баирите за нула време стигаше 100 градуса, иначе се въртеше между 80-85

 

 

 

370cb369-e99a-45b5-9f74-b48d86fde791.jpeg

d07a1990-4c9a-42ed-b587-66e5821d76fc.jpeg

IMG_9147.jpeg

IMG_9146.jpeg

IMG_9148.jpeg

IMG_4731.jpeg

  • Харесвам 7
  • Смея се 1
  • Замислям се 2
Връзка към коментар

Имаше хидравлика на волана.

За разход по груби данни, защото е със светодиоди нивото на горивото, при супер бавно каране 50-60-70км/ч, 90% извън градско и 10% градско без трафик гореше минимум 8л/100

 

Максимално съм вдигал 80км/ч, но не видях да мине на 5-та скорост автоматика, а уж според разни сайтове е с 5 скорости.

Та или беше с 4-и скорости или 5-та се включва на сериозни скорости от 100-120км/ч, което мен ме съмнява.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.