Прескочи до съдържание

Говорим си за автомобили


Георги

Препоръчани мнения

Публикувано:

Забелязал съм, че някои ги затискат и засичат всеки ден почти, като ако са с по-големи/нови   автомобили по-малко, ако са с по-малки/евтини повече, но общо взето винаги имат проблеми със засичания и натискания.

Явно другите искат  да им направят атенати и всички са им виновни малко или много.

 

Аз не съм забелязал никога такива неща, без значение какво карам и къде.

На който му пречат другите участници, да иде да покара малко в Турция-Истанбул или пък из Италия и след това тук ще му се струват най-примерните шофьори.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 6 часа, Alexander каза:

Аз наблюдавам, че масово жените у нас  искат джипове, а не "женски" коли.

 

Основният довод е, да не ги натискат другите шофьори...

Основния довод е че последните години май се размениха ролите, който както иска да го разбира🙂

преди 4 часа, ven62 каза:

както казармата ... дрън, дрън.

Мен казармата ме направи малко по-мързелив и много по-тъп - трябваха ми няколко месеца, докато си стигна нивото. Хем цялата библиотека в поделението изчетох...

Ама и много ги направи и строители и професии им даде, а и ги научи кой им е левия и кой десен крак. Говоря за казармата преди 90-те.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Някой ако се интересува - продавам си Ладата, или по-точно ВАЗ 2104.
На бензин е, никога не е имала газово. Има теглич, комби, втори собственик съм, на километража пише 96700 км, ама май са 396700 (щот километража е само до 99999).... на далавера сте, цените им се дигат постоянно, стават все по-голяма рядкост, съвсем сериозно говоря. Преди (до около 3-4 години) горе-доле можеше да се намери нещо сносно за 600-700 лева, сега сносните са от 1200 лв нагоре, по 600-700 вървят само разни брички :) Ако не вярвате - влезте в Мобилето и се убедете сами !
Ладата е бяла (или май се води бежова), тинейджърите много ме заглеждат, такива коли караме само аз и 80 годишни набори (по-точно от 80 нагоре), говоря за Стара Загора.

  • Смея се 4
Публикувано:

Имахме приятел с Нисан Микра, с него дори си караше сърфа към морето. Не страдаше от липса на обожателки 😉

 

Нашата къща е от отбора на Опел - и първата, и новата са такива. Консумативите за поддръжка, подмяна на масло дори в оторизиран сервиз (за старата най-вече) не бяха разоряващи, което мисля е важно и за след покупката.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 14 часа, KrumKrumov каза:

Някой ако се интересува - продавам си Ладата, или по-точно ВАЗ 2104.
На бензин е, никога не е имала газово. Има теглич, комби, втори собственик съм, на километража пише 96700 км, ама май са 396700 (щот километража е само до 99999).... на далавера сте, цените им се дигат постоянно, стават все по-голяма рядкост, съвсем сериозно говоря. Преди (до около 3-4 години) горе-доле можеше да се намери нещо сносно за 600-700 лева, сега сносните са от 1200 лв нагоре, по 600-700 вървят само разни брички 🙂 Ако не вярвате - влезте в Мобилето и се убедете сами !
Ладата е бяла (или май се води бежова), тинейджърите много ме заглеждат, такива коли караме само аз и 80 годишни набори (по-точно от 80 нагоре), говоря за Стара Загора.

Ти си като тези с биткойните - не знаеш какво точно притежаваш - след няколко години може да си още по-богат, а може и мургавите да се пазарят с теб дали да те отърват от нея за без пари или ще трябва да им дадеш некой лев, ... бате.

  • Смея се 6
Публикувано:

И моята актуална кола е като вложение.

Купена преди 15 години, когато беше на 7 години за Х пари, сега мога да я продам минимум за същите или повече.

А казват, че винаги се губи от колата.

 

 

🧐

  • Харесвам 1
  • Браво 2
Публикувано:
преди 2 часа, Alexander каза:

И моята актуална кола е като вложение.

Купена преди 15 години, когато беше на 7 години за Х пари, сега мога да я продам минимум за същите или повече.

А казват, че винаги се губи от колата.

 

 

🧐

Браво!

А аз тъкмо бях решил да коментирам неточното използване на глагола "инвестирам" при закупуването на МПС (в 95% семейно или лично). 

Това е инвестиция точно толкова колкото кафето, което пия в момента.

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Публикувано:
преди 20 часа, KrumKrumov каза:

Някой ако се интересува - продавам си Ладата, или по-точно ВАЗ 2104.
На бензин е, никога не е имала газово. Има теглич, комби, втори собственик съм, на километража пише 96700 км, ама май са 396700 (щот километража е само до 99999).... на далавера сте, цените им се дигат постоянно, стават все по-голяма рядкост, съвсем сериозно говоря. Преди (до около 3-4 години) горе-доле можеше да се намери нещо сносно за 600-700 лева, сега сносните са от 1200 лв нагоре, по 600-700 вървят само разни брички 🙂 Ако не вярвате - влезте в Мобилето и се убедете сами !
Ладата е бяла (или май се води бежова), тинейджърите много ме заглеждат, такива коли караме само аз и 80 годишни набори (по-точно от 80 нагоре), говоря за Стара Загора.

Включи към изброените екстри и неусетно, безболезнено и напълно безплатно натрупване на мускулна маса (за която всеки посетител на фитнес в страната може само да мечтае!) след няколко месечно ползване на ВАЗ-а... 😉 

Публикувано:

в крайна сметка обхватът се стесни до бензинова Микра, 2009г. която, живот и здраве, тия дни трябва да е регистрирана, обслужена, с нови гуми, застраховки и каквото още там... пък, дай боже, и да не се окаже особено проблемна нататък; иначе и аз я покарах малко, сладурска е 🙂

някакъв опит някой с bluetooth парктроник, работят ли изобщо тези неща, като се слагат допълнително?

  • Харесвам 6
  • Браво 5
Публикувано:
преди 20 минути , antea каза:

някакъв опит някой с bluetooth парктроник, работят ли изобщо тези неща, като се слагат допълнително?

Не съм сигурен коя е bluetooth частта от уравнението, може би сигнала от сензорите до купето се предава безжично през bluetooth? Като цяло парктроника си е полезна екстра, особено в комбинация с камера и улеснява в голяма степен паркирането на новобранец шофьор. За по-опитнитен е толкова от полза, защото повечето почват да пищят непрекъснато на повече от 2 педи от преградата, а човек свикнал с габаритите на колата и сам може да го преценява това разстояние. Но за нов шофьор - с две ръце за, просто за bluetooth-a не съм сигурен, но може би има коли, при които прекарването на кабел е предизвикателство.

  • Харесвам 1
Публикувано:
В момента, Георги каза:

Не съм сигурен коя е bluetooth частта от уравнението, може би сигнала от сензорите до купето се предава безжично през bluetooth?

точно нещо такова е, слагат се сензори и отпред при шофьора /май някъде по таблото/ bluetooth устройство и така работело, на теория де 🙂 иначе е незаменима екстра, според мен, точно за неособено опитни шофьори

Публикувано:

Поставянето на камера отзад струва около 130 лева и е в пъти по-практично отколкото парктроник за млад, а и за опитен шофьор. Както и Георги по-горе пише, сензорите на парктроника са така настроени, че могат да те докарат до тиха лудост и в един момент май хората спират въобще да ги "чуват". Камерата е удобна при паркиране на малки пространства и също така предпазва от инцидент с клекнало дете зад колата. Разбира се, допълнителен монтаж е възможен само при наличие на подходяща мултимедия в автомобила...

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 12 минути , Duke каза:

Поставянето на камера отзад струва около 130 лева и е в пъти по-практично отколкото парктроник за млад, а и за опитен шофьор. Както и Георги по-горе пише, сензорите на парктроника са така настроени, че могат да те докарат до тиха лудост и в един момент май хората спират въобще да ги "чуват". Камерата е удобна при паркиране на малки пространства и също така предпазва от инцидент с клекнало дете зад колата. Разбира се, допълнителен монтаж е възможен само при наличие на подходяща мултимедия в автомобила...

Камерата е страхотна екстра, НО по моему не отменя нуждата/ползите от парктроник. По тъмно или в лошо време е възможно с нея да нямаш никаква видимост и в такава ситуация парктроникът определено е по-полезен.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 минути , Victoria каза:

Камерата е страхотна екстра, НО по моему не отменя нуждата от парктроник. По тъмно или в лошо време е възможно с нея да нямаш никаква видимост и в такава ситуация парктроникът определено е по-полезен.

Камерата се поставя на мястото на ключалката за отваряне на задния капак, точно над номера и осветяването е гарантирано. Новите камери са HD и честно казано на заден ход виждам по-добре отколкото напред, но да, периодично е добре да се почиства с пръст от прах и мърсотия... 😉 

Публикувано:
преди 10 минути , Duke каза:

Камерата се поставя на мястото на ключалката за отваряне на задния капак, точно над номера и осветяването е гарантирано. Новите камери са HD и честно казано на заден ход виждам по-добре отколкото напред, но да, периодично е добре да се почиства с пръст от прах и мърсотия... 😉 

Има ситуации, в които на камерата не виждам нищо и парктроникът ми е доста по-полезен. Не говоря за замърсеност, но е добре да се почиства, да. И е под ключалката, фабрична е, т.е. не е от монтажа.

Публикувано:

тоест камера е възможна, само ако мултимедията в купето е с голям дисплей, тип навигация, така ли? няма да стане значи за тази кола; гледам масово се продават /100% китайски/ разни огледала, в които се прожектира такава камера, обаче като им гледам и цените /ниски/, съм дълбоко скептична каква работа вършат

Публикувано:

Ами, камерата се свързва с мултимедията в купето, където се визуализира сигнала. Новите автомобили вече се правят с фабрични мултимедии, но за по-стари модели е възможен монтаж на китайски заместители, които не са никак лош вариант защото на практика представляват андроид таблети и включват навигация, хендс фри, аудио, видео и т.н...

  • Харесвам 2
Публикувано:

като видях разни парктоници, добавяне и пр веднага се сетих за едно друго тяхно приложение..

не знам дали повечето знаят, но с някои парктроници хората стават неуловими от новите лазерни радари-триноги.

 

  • Харесвам 1
  • Шок 1
Публикувано:
преди 4 часа, Victoria каза:

Има ситуации, в които на камерата не виждам нищо и парктроникът ми е доста по-полезен. Не говоря за замърсеност, но е добре да се почиства, да. И е под ключалката, фабрична е, т.е. не е от монтажа.

Много зависи каква е камерата. На нашата кола на камерата за задно виждане мога да чета книга при непрогледен мрак и нулево улично осветление. 

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 16 минути , chandni каза:

Много зависи каква е камерата. На нашата кола на камерата за задно виждане мога да чета книга при непрогледен мрак и нулево улично осветление. 

+100. Камерите от последните пет-шест години са с такава резолюция ,че спокойно може да се чете книга. В тази връзка, ако в Европа все още не са ги направили задължителни при произвежданите нови автомобили ( както стана с днените светлини през 2017г) е крайно време да го направят ... Конвенционалният парктроник е отживелица вече .

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз мисля, дори съм уверен, че скоро до 5-10 години всички коли от магазина ще се карат само и единствено сами. Шофьор няма да има

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 38 минути , chandni каза:

Много зависи каква е камерата. На нашата кола на камерата за задно виждане мога да чета книга при непрогледен мрак и нулево улично осветление. 

вашата фабрично ли е ? ако случайно е допълнително слагана, би ли посочила модела щом сте доволни? 🙂

Публикувано:
преди 9 минути , antea каза:

вашата фабрично ли е ? ако случайно е допълнително слагана, би ли посочила модела щом сте доволни? 🙂

Фабрична е, @antea, a картината се извежда на фабричен 7-инчов дисплей.

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, Alexander каза:

Аз мисля, дори съм уверен, че скоро до 5-10 години всички коли от магазина ще се карат само и единствено сами. Шофьор няма да има

Абсурд. Един участък да има без маркировка и са до там.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.