stanislavpp Публикувано: 3 февруари Сподели Публикувано: 3 февруари преди 14 минути , JazzMaster каза: По-назад писахме че зе са пооткраднали дизайна на един ситроенски прототип… както и да е. Впечатление ми направи този кибер камион, че издържа на разни удари и блъскания, при което си възстановява формата. Май само ти не разбра , че аналогиите с цитрона са безпочвени и шега 😉 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 3 февруари Сподели Публикувано: 3 февруари аз съм изненадан, че го пуснаха тоя сайбъртрък мислех, че ще остане на ниво идея и ще се забрави Връзка към коментар
JazzMaster Публикувано: 3 февруари Сподели Публикувано: 3 февруари преди 27 минути , stanislavpp каза: Май само ти не разбра , че аналогиите с цитрона са безпочвени и шега 😉 Май само аз виждам дизайнерската прилика, пък кое е предшественик, кой не разбра? 🤔 Връзка към коментар
Nayden Bondzhev Публикувано: 3 февруари Сподели Публикувано: 3 февруари преди 45 минути , JazzMaster каза: Ся… не го приемай за заяждане, ама се чудя… ако не беше хибрид…. 20/100 (примерно) ли щеше да му е разхода? Няма за какво, понеже си говорим за хибриди, не всички са икономични или поне зависи от тежестта на крака. Не знам Лексус как са в това отношение. Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 3 февруари Сподели Публикувано: 3 февруари преди 49 минути , JazzMaster каза: Май само аз виждам дизайнерската прилика, пък кое е предшественик, кой не разбра? 🤔 Нищо чудно , особено ако си бил бивш собственик на Ситроен, е нормално да имаш останала семантика 🙃 преди 59 минути , neuromancer каза: аз съм изненадан, че го пуснаха тоя сайбъртрък мислех, че ще остане на ниво идея и ще се забрави Аз се изненадах, че доставките на тировете Тесла започнаха цяла година по-рано от Сайбър трака, декември 2022 < декември 2023 Връзка към коментар
EmoKrastev Публикувано: 3 февруари Сподели Публикувано: 3 февруари преди 3 часа, JazzMaster каза: Ти караш Туарег. Не може да е друго. Туарега не гори толкова. Личен опит вече 5 години - 9.5/100 при зареждане от България, 8.5/100 при зареждане в Турция или Гърция. 3L/V6 мотор, 290 коня 1 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 3 февруари Сподели Публикувано: 3 февруари Дискусията отива към отказване от форума на някой. Ако искате да ускорим процеса, да поумуваме мъжете да се епилират или не ... и къде. 1 2 Връзка към коментар
JazzMaster Публикувано: 3 февруари Сподели Публикувано: 3 февруари преди 36 минути , stanislavpp каза: Нищо чудно , особено ако си бил бивш собственик на Ситроен, е нормално да имаш останала семантика 🙃 Предавам се! Нищо общо с изказването ми, но “абе прав си братко к.г.” Révérence! Връзка към коментар
Bilqz Публикувано: 3 февруари Сподели Публикувано: 3 февруари On 2/2/2024 at 6:09 PM, antea said: @chandni кой е този сайт, в който въвежда? ние се самоубедихме за хибрид и най-вероятно в понеделник ще я поръчваме, не че бихме заложили на голямо спестяване на гориво, но пък и това, което показваш, е приятно 🙂 Има и БГ такъв: https://www.carspending.com/bg 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари На 3.02.2024 г. в 13:57, ivailo_radev каза: Не само най-екологично, ами и най-икономично. Горе @Duke споделя, че от намаляването на разхода пести за едно пътешествие годишно. Аз след като се отказах от колата, правя минимум едно далечно пътешествие и едно из Европа за тримата с тези пари 🙂 Aко живееш в държава с уреден градски и особено междуградски транспорт - да, но ако си в България не е никак добра опция. Ние се опитваме поне 2 уикенда в месеца да сме извън града, ходим из планини, не мога да си представя колко ще се кандилкаме по автобуси и влакове, докато стигнем до някоя екопътека. Тези дни проучвах придвижване от Пловдив до Велико Търново с обществен транспорт, с пристигане в Търново рано сутринта и се оказа, че рейсове няма и вариантът е цяла нощ пътуване с влак с 2 смени - на Синдел и на Горна Оряховица. Трагедия. А и като отраснете и започнете да тичате към училище, занимални, плуване, карате и т.н. колата става необходимост. 5 Връзка към коментар
дядо Пепи Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари преди 1 час, chandni каза: колата става необходимост. Много вярно! За съжаление това стана като болест. Цивилизацията и урбанизацията не прощават на никой. Отделно ( валидно не за всички) да си ги прмерим кой е по-велик. 6 Връзка към коментар
Lyubina Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари преди 2 часа, chandni каза: придвижване от Пловдив до Велико Търново с обществен транспорт, Ха, аз лятото реших да проверя как мога да стигна от Поморие до Велико Търново с обществен транспорт. Оказа се, че ще ми отнеме около 18 часа цялото удоволствие Разстоянието е има-няма 230 - 250 км (не съм го засичала точно, но зависи и кой конкретен маршрут ще се избере), т.е. оказва се, че ще се придвиждам със средна скорот от около 14 km/h. А как се стига от единия край на София до другия с градски транспорт, ако не може да се разчита на метрото .... (то не че с автомобил е много по-бързо но поне не висиш по спирките). 2 Връзка към коментар
Климент Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари Преди 1 час, Lyubina каза: А как се стига от единия край на София до другия с градски транспорт, ако не може да се разчита на метрото .... (то не че с автомобил е много по-бързо но поне не висиш по спирките). Не мога да разбера защо изключваш метрото като градски транспорт в София. Благодарение на него стигането на от Младост до Люлин е по-бързо с градски транспорт от колкото с кола ( осбенно в час пик). Градския транспорт в София се разви доста и ползването на кола си струва само ако имаш повечко багаж. 6 Връзка към коментар
Lyubina Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари Не го изключвам, в никакъв случай. Даже редовно си го ползвам. Но има все още райони на столицата, до които метрото не стига. А градският транспорт не винаги е уместен. Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари На 3.02.2024 г. в 9:57, chandni каза: Ако обаче някой така или иначе купува нов автомобил, гарантирам му, че след като веднъж се качи на хибрид, връщането към конвенционален двигател е изключително малко вероятно. Ако мога и аз да се включа малко в дискусията за хибридите. Относно спестяването и разхода на хибрид спрямо нормален бензинов автомобил (ако гледаме един и същ модел/екстри - бензинова спрямо хибридна версия), напразно е да се говори защото за всеки сметките ще са коренно различни. Всичко зависи от съотношението между градско/извънградско шофиране. Ако някой прави 90% извънградско и 10% градско шофиране, то по-добре ще е да си вземе бензинов, а не бензин-хибрид автомобил, т.к. вторият е доста по-тежък и има сравнително малък изцяло електрически пробег извънградско, а разликата в цената между двете е доста голяма, по спомен за марките, които съм гледал е 15-20% по-скъп (може и да бъркам) Обратното, ако някой шофира 90% градско, статистиката е ясна, с хибриден автомобил градския разход е в пъти по-нисък така че и общата сметка ще е в негова полза. Друг въпрос е, че според мен хибрид/плъг-ин хибрид е най-кофти изборът за кола по няколко причини: Поддръжка на двигател с вътрешно горене -> разходи за смяна на масла, филтри и всичко останало, идентично на стандартен бензинов/дизелов автомобил + поддръжка на батерия (евентуално ремонти, свързани с 2 метода на задвижване) Обикновено по-скъп за закупуване спрямо версията само с ДВГ. Спорно е за колко време може да се избие разликата в цената, както споменах по-горе (зависи от съотношението градско/извънградско каране), и дори и да се избива тази разлика за 2-3 години, защо трябва да се плаща повече предварително накуп? По-тежък -> Разходът извънградско за един и същ модел автомобил е по-висок, в сравнение с бензиновия/дизеловия му еквивалент Реално има доста повече смисъл (поне според мен) автомобил с ДВГ да се замени с изцяло електрически, а не с хибрид. Зарядната инфраструктура в България е една от най-добрите на балканския полуостров, единствения минус би бил на по-големи пътувания от по 1000+ км, което ще наложи повече спирания и биха отнели с ~10% повече време спрямо стандартен автомобил. Ако сметката за електрически автомобил не излиза (предимно дълго извънградско шофиране от 500+ км или пък няма гараж/паркомясто, където да се зарежда), то тогава за хибрид също не би излязла със сигурност. Ако пък се пътува предимно градско, тогава електрическият автомобил със сигурност е по-добър избор от хибрид. За мен няма сценарии, в който хибридът е най-подходящ от трите. П.С. Не включвам някакви mild хибриди, които нямат никакъв електрически пробег, а се движат с изключен двигател само до 10-15-20 км/ч 7 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари преди 1 час, П.Кръстев каза: Ако мога и аз да се включа малко в дискусията за хибридите. Относно спестяването и разхода на хибрид спрямо нормален бензинов автомобил (ако гледаме един и същ модел/екстри - бензинова спрямо хибридна версия), напразно е да се говори защото за всеки сметките ще са коренно различни. Всичко зависи от съотношението между градско/извънградско шофиране. Ако някой прави 90% извънградско и 10% градско шофиране, то по-добре ще е да си вземе бензинов, а не бензин-хибрид автомобил, т.к. вторият е доста по-тежък и има сравнително малък изцяло електрически пробег извънградско, а разликата в цената между двете е доста голяма, по спомен за марките, които съм гледал е 15-20% по-скъп (може и да бъркам) Обратното, ако някой шофира 90% градско, статистиката е ясна, с хибриден автомобил градския разход е в пъти по-нисък така че и общата сметка ще е в негова полза. Друг въпрос е, че според мен хибрид/плъг-ин хибрид е най-кофти изборът за кола по няколко причини: Поддръжка на двигател с вътрешно горене -> разходи за смяна на масла, филтри и всичко останало, идентично на стандартен бензинов/дизелов автомобил + поддръжка на батерия (евентуално ремонти, свързани с 2 метода на задвижване) Обикновено по-скъп за закупуване спрямо версията само с ДВГ. Спорно е за колко време може да се избие разликата в цената, както споменах по-горе (зависи от съотношението градско/извънградско каране), и дори и да се избива тази разлика за 2-3 години, защо трябва да се плаща повече предварително накуп? По-тежък -> Разходът извънградско за един и същ модел автомобил е по-висок, в сравнение с бензиновия/дизеловия му еквивалент Реално има доста повече смисъл (поне според мен) автомобил с ДВГ да се замени с изцяло електрически, а не с хибрид. Зарядната инфраструктура в България е една от най-добрите на балканския полуостров, единствения минус би бил на по-големи пътувания от по 1000+ км, което ще наложи повече спирания и биха отнели с ~10% повече време спрямо стандартен автомобил. Ако сметката за електрически автомобил не излиза (предимно дълго извънградско шофиране от 500+ км или пък няма гараж/паркомясто, където да се зарежда), то тогава за хибрид също не би излязла със сигурност. Ако пък се пътува предимно градско, тогава електрическият автомобил със сигурност е по-добър избор от хибрид. За мен няма сценарии, в който хибридът е най-подходящ от трите. П.С. Не включвам някакви mild хибриди, които нямат никакъв електрически пробег, а се движат с изключен двигател само до 10-15-20 км/ч Ти хубаво цитираш мнението на @chandni, но пропускаш предишните нейни изречения, а поне за мен, именно в тях е същността на дискусията "за или против хибридите", нека припомня: "Не, хибрид се купува заради това, че си фен на новите технологии и нямаш против да платиш малко повече, за да си в крак с новите разработки, заради тишината вътре в купето, заради липсата на вибрации и тракане от двигателя, но не и заради по-ниска цена на придвижване." 2 1 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари преди 17 минути , Duke каза: Ти хубаво цитираш мнението на @chandni, но пропускаш предишните нейни изречения, а поне за мен, именно в тях е същността на дискусията "за или против хибридите", нека припомня: "Не, хибрид се купува заради това, че си фен на новите технологии и нямаш против да платиш малко повече, за да си в крак с новите разработки, заради тишината вътре в купето, заради липсата на вибрации и тракане от двигателя, но не и заради по-ниска цена на придвижване." Кое от тези неща не важи за електрическите автомобили? На мен ми се струва, че всички важат, но в комбинация с това не поддържаш и двигател с вътрешно горене и получаваш в пъти по-добро представяне. Хибридният автомобил е много далеч от нова технология. 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари преди 2 часа, П.Кръстев каза: Ако някой прави 90% извънградско и 10% градско шофиране, то по-добре ще е да си вземе бензинов, а не бензин-хибрид автомобил, т.к. вторият е доста по-тежък и има сравнително малък изцяло електрически пробег извънградско, а разликата в цената между двете е доста голяма, по спомен за марките, които съм гледал е 15-20% по-скъп (може и да бъркам) преди 2 часа, П.Кръстев каза: По-тежък -> Разходът извънградско за един и същ модел автомобил е по-висок, в сравнение с бензиновия/дизеловия му еквивалент Ето тук грешиш много - както ти, така и мнозинството от хората, които не са имали преки впечатления от хибриден автомобил. И да поставя отново една скоба, която поставих и по-рано - говоря единствено и само за хибридни автомобили Toyota, тъй като впечатленията ми са именно от такива. Мит номер 1 - хибридните автомобили са рентабилни само в градски условия и крайно неефективни при извънградско шофиране! Това масово схващане е напълно погрешно, понеже хората смятат, че икономията на хибридните автомобили идва от карането на батерия (EV mode). Не, икономията идва от това, че бензиновият и електрическият мотори работят в синергия и електромоторът подпомага и разтоварва бензиновия двигател както при ускорение, така и при шофиране с постоянна скорост, откъдето всъщност идва истинската икономия на хибридите. Категорично не е вярно, че извънградският разход на хибриден автомобил е по-висок от този на бензинов. Ето статистиката за предишния ни (изцяло бензинов Auris 1600 cc) с тегло от близо 1.3 т и 124 к.с. Среден разход в градски условия 7.9/100, максимален 11/100 и то във времена, когато задръстванията в Пловдив не бяха това, което са сега. Среден магистрален близо 7/100, среден извънградски 7.16/100. За сравнение прилагам отново статистиката на хибридния Auris 1800 cc, 1.5 т - не е чак толкова тежка батерията (по спомени е нещо от порядъка на 50 - 50+ кг), 132 к.с. Среден разход на магистрали - 5,20/100 или 25% по-нисък спрямо бензиновия Auris. Градско 5.12/100 или 35% по-нисък спрямо бензиновия (при сегашния трафик в Пловдив старата щеше да гори над 10/100). Извънградско 4.95/100 или повече от 30% по-нисък, спрямо бензиновия Auris. Хибридните двигатели (на Toyota) са доказано по-икономични във всяка една систуация, сравнени със съответния обем и тегло чист бензинов двигател. Въпрос на сметки е дали ще успееш да си избиеш по-високата инвестиция или ще ти останат само другите плюсове. Колкото до обслужването на хибриден автомобил, то си е същото като на обикновен бензинов двигател - смяна на масло, филтри, свещи и т.н. Хибридният модул само се проверява и не се обслужва. Ако автомобилът е закупен преди 10.2015, проверката му се заплаща, ако е след това, си е включен в цената на автомобила и е с 10-годишна пълна гаранция. Отделно от това хибридните автомобили ви спестяват пари от поддръжка - на 118000 км хибридният ни Auris е със заводските накладки, докато на стария са били сменени на 50К км. 3 1 Връзка към коментар
Nayden Bondzhev Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари преди 35 минути , П.Кръстев каза: Кое от тези неща не важи за електрическите автомобили? На мен ми се струва, че всички важат, но в комбинация с това не поддържаш и двигател с вътрешно горене и получаваш в пъти по-добро представяне. Хибридният автомобил е много далеч от нова технология. Айде сега, доброто представяне свършва бързо към най близката зарядна и то за някои модели, които са редки и неразумно скъпи. За разхода, като тръгна извънградско и ми се вдига значително пробега. 1 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари преди 47 минути , chandni каза: Ето тук грешиш много - както ти, така и мнозинството от хората, които не са имали преки впечатления от хибриден автомобил. И да поставя отново една скоба, която поставих и по-рано - говоря единствено и само за хибридни автомобили Toyota, тъй като впечатленията ми са именно от такива. Мит номер 1 - хибридните автомобили са рентабилни само в градски условия и крайно неефективни при извънградско шофиране! Това масово схващане е напълно погрешно, понеже хората смятат, че икономията на хибридните автомобили идва от карането на батерия (EV mode). Не, икономията идва от това, че бензиновият и електрическият мотори работят в синергия и електромоторът разтоварва бензиновия двигател както при ускорение, така и при шофиране с постоянна скорост, откъдето всъщност идва истинската икономия на хибридите. Категорично не е вярно, че извънградският разход на хибриден автомобил е по-висок от този на бензинов. Ето статистиката за предишния ни (изцяло бензинов Auris 1600 cc) с тегло от близо 1.4 т и 124 к.с. Среден разход в градски условия 7.9/100, максимален 11/100 и то във времена, когато задръстванията в Пловдив не бяха това, което са сега. Среден магистрален близо 7/100, среден извънградски 7.16/100. За сравнение прилагам отново статистиката на хибридния Auris 1800 cc, 1.5 т - не е чак толкова тежка батерията (по спомени е нещо от порядъка на 50 - 50+ кг), 132 к.с. Среден разход на магистрали - 5,20/100 или 25% по-нисък спрямо бензиновия Auris. Градско 5.12/100 или 35% по-нисък спрямо бензиновия (при сегашния трафик в Пловдив старата щеше да гори над 10/100). Извънградско 4.95/100 или повече от 30% по-нисък, спрямо бензиновия Auris. Хибридните двигатели (на Toyota) са доказано по-икономични във всяка една систуация, сравнени със съответния обем и тегло чист бензинов двигател. Въпрос на сметки е дали ще успееш да си избиеш по-високата инвестиция или ще ти останат само другите плюсове. Колкото до обслужването на хибриден автомобил, то си е същото като на обикновен бензинов двигател - смяна на масло, филтри, свещи и т.н. Хибридният модул само се проверява и не се обслужва. Ако автомобилът е закупен преди 10.2015, проверката му се заплаща, ако е след това, си е включен в цената на автомобила и е с 10-годишна пълна гаранция. Отделно от това хибридните автомобили ви спестяват пари от поддръжка - на 118000 км хибридният ни Auris е със заводските накладки, докато на стария са били сменени на 50К км. Както казах в първото ми мнение накрая, такива хибриди, които нямат никакъв електрически пробег не ги броя (или имат 1 км пробег със скорост от 30 км/ч). Те имат една батерийка 1-1.5 kW, която подпомага работата на бензиновия мотор и ограничава вредните емисии по светофарите и в задръстванията, също така батерията няма опция да се зарежда от мрежата, а се захранва от регенерирането при спиране на автомобила. За тях съм съгласен, че може да има смисъл. Нека не се залъгваме обаче, че в този случай се кара нещо много различно от бензинов автомобил, това със сигурност не е отговор в търсенето на нови технологии, тишина в купето и т.н. Сравнението ми горе важи основно за plug-in хибриди, които обикновено са с ~300 кг по-тежки и значително по-скъпи (Справка Toyota RAV4 бензиновата версия Style AWD по каталог е ~90 хил лв, докато Plug In Hybrid Style е 110 хил лв). В тези случаи все още смятам, че магистралният разход е по-висок на plug in хибрид в сравнение с чист бензинов автомобил. 1 Връзка към коментар
tch Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари преди 6 часа, chandni каза: Ето тук грешиш много - както ти, така и мнозинството от хората, които не са имали преки впечатления от хибриден автомобил. И да поставя отново една скоба, която поставих и по-рано - говоря единствено и само за хибридни автомобили Toyota, тъй като впечатленията ми са именно от такива. Мит номер 1 - хибридните автомобили са рентабилни само в градски условия и крайно неефективни при извънградско шофиране! Това масово схващане е напълно погрешно, понеже хората смятат, че икономията на хибридните автомобили идва от карането на батерия (EV mode). Не, икономията идва от това, че бензиновият и електрическият мотори работят в синергия и електромоторът подпомага и разтоварва бензиновия двигател както при ускорение, така и при шофиране с постоянна скорост, откъдето всъщност идва истинската икономия на хибридите. Категорично не е вярно, че извънградският разход на хибриден автомобил е по-висок от този на бензинов. Ето статистиката за предишния ни (изцяло бензинов Auris 1600 cc) с тегло от близо 1.3 т и 124 к.с. Среден разход в градски условия 7.9/100, максимален 11/100 и то във времена, когато задръстванията в Пловдив не бяха това, което са сега. Среден магистрален близо 7/100, среден извънградски 7.16/100. За сравнение прилагам отново статистиката на хибридния Auris 1800 cc, 1.5 т - не е чак толкова тежка батерията (по спомени е нещо от порядъка на 50 - 50+ кг), 132 к.с. Среден разход на магистрали - 5,20/100 или 25% по-нисък спрямо бензиновия Auris. Градско 5.12/100 или 35% по-нисък спрямо бензиновия (при сегашния трафик в Пловдив старата щеше да гори над 10/100). Извънградско 4.95/100 или повече от 30% по-нисък, спрямо бензиновия Auris. Хибридните двигатели (на Toyota) са доказано по-икономични във всяка една систуация, сравнени със съответния обем и тегло чист бензинов двигател. Въпрос на сметки е дали ще успееш да си избиеш по-високата инвестиция или ще ти останат само другите плюсове. Колкото до обслужването на хибриден автомобил, то си е същото като на обикновен бензинов двигател - смяна на масло, филтри, свещи и т.н. Хибридният модул само се проверява и не се обслужва. Ако автомобилът е закупен преди 10.2015, проверката му се заплаща, ако е след това, си е включен в цената на автомобила и е с 10-годишна пълна гаранция. Отделно от това хибридните автомобили ви спестяват пари от поддръжка - на 118000 км хибридният ни Auris е със заводските накладки, докато на стария са били сменени на 50К км. В голяма степен съм съгласен с мнението ти, единствено според мен спестеното гориво в действителност е по-малко, тъй като сравняваш старо поколение ДВГ с ново поколение хибрид. Редовно карам коли под наем от класа на Поло и Голф и магистрално/извънградско разходът обикновенно е под 6. преди 5 часа, П.Кръстев каза: Както казах в първото ми мнение накрая, такива хибриди, които нямат никакъв електрически пробег не ги броя (или имат 1 км пробег със скорост от 30 км/ч). Те имат една батерийка 1-1.5 kW, която подпомага работата на бензиновия мотор и ограничава вредните емисии по светофарите и в задръстванията, също така батерията няма опция да се зарежда от мрежата, а се захранва от регенерирането при спиране на автомобила. За тях съм съгласен, че може да има смисъл. Нека не се залъгваме обаче, че в този случай се кара нещо много различно от бензинов автомобил, това със сигурност не е отговор в търсенето на нови технологии, тишина в купето и т.н. Сравнението ми горе важи основно за plug-in хибриди, които обикновено са с ~300 кг по-тежки и значително по-скъпи (Справка Toyota RAV4 бензиновата версия Style AWD по каталог е ~90 хил лв, докато Plug In Hybrid Style е 110 хил лв). В тези случаи все още смятам, че магистралният разход е по-висок на plug in хибрид в сравнение с чист бензинов автомобил. Има междинно ниво между mild and plug-in hybrid, а именно full hybrid. Те имат по-голяма батерия межди 2 и 10 kWh и както и в други мнения се споменава, тогава двата агрегата работят в синергия и ДВГ може да работи почти винаги с оптимално КПД. 4 Връзка към коментар
EmoKrastev Публикувано: 31 март Сподели Публикувано: 31 март Много барнат хибрид с 45kW батерия. В Шанхай беше пълно с тях, изглеждаха и отвън, и отвътре страхотно. Комбиниран пробег го дават 1100км. Цената там 67к зелени банкноти с всички екстри А на връщане го видях и на Малко Търново, с казахстански номера 1 Връзка към коментар
EmoKrastev Публикувано: 31 март Сподели Публикувано: 31 март А това го видяхме в шоурум, още не били почнали продажбите. Електричка, не е хибрид. Цената малко над 40к ме накара се замисля сериозно. 4WD, 750км пробег с едно зареждане и 380 кончета Xiaomi SU7 За феновете на Huawei също има предложение. Но тук цената е 70к Huawei Aito M9 3 Връзка към коментар
antea Публикувано: 29 април Сподели Публикувано: 29 април миналата седмица си получихме и ние поръчания автомобил, отне 2.5 месеца да се произведе и да ни го внесат, така че броим и тази офанзива за приключена, благодаря на всички, които изказаха мнения тогава при дискусията за хибридите, безспорно е страшен кеф усещането в такъв автомобил, в нивото на шума, в начина на придвижване, доста приятно се изненадахме в каква голяма част от времето колата се задвижва само от ток (сега ни е мерак и гледаме визуализациите по време на движение), още е твърде рано, но за първите 400 км, от които 3/4 извънградско, показа разход от 4.9/100, както назад се каза относно спестяването - не това беше водещото, обаче все пак е приятно за кола на тон и половина и 145 кс поръчахме Renault Captur E-Tech Engineered Full Hybrid, точно като в това ревю, само че Bose Edition (music freaks сме) и й досложихме всичко, което можеше (без стъклен покрив) - затопляне на седалки и волан, самопаркиране, 360° камера, другите всякакви асистенти и опции са си стандартно оборудване за това ниво така че доволни сме от Рено, спазиха си сроковете съвсем точно, също и от КАТ София нищо общо със спомените ми от преди години, нова кола се регистрира и получава номера за около 45 минути с все паркирането в района и струва около 60 лв (това го казвам, ако на някого му предстои - няма смисъл да остави тази задача на дилъра срещу допълнително заплащане) 11 6 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 29 април Сподели Публикувано: 29 април преди 37 минути , antea каза: миналата седмица си получихме и ние поръчания автомобил Честито! Много безаварийни километри! 2 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега