JazzMaster Публикувано: 29 април Публикувано: 29 април Честито “и мерси подобно”. Единствено КАТ са същите мизерници като преди 10г. Пред 09-2023 ги посетих за регистрация (след тия 10г.) не знам на какво им се радваш! Отвратително и ретроградно е там.
antea Публикувано: 29 април Публикувано: 29 април ами в началото на април дерегистрирах една кола, и тогава процедурата с връщането на номерата отне точно 3 минути, сега пък с регистрацията приключих за 40-45 минути, като в 30 от тях чаках да направят талоните и номерата, няма от какво да съм недоволна реално, достатъчно гишета, всеки влиза и взима номер и моментално изниква свободно гише... колко по-бързо да става? 3
JazzMaster Публикувано: 29 април Публикувано: 29 април Ами сега…. за бързото мога да дам пример в Линц: 10 мин. в приятен офис, взимаш си табелите и чао. Не е толкова въпроса във времето, макар че и Софийския КАТ е бил, и е вероятно с много чакане, напр. в понеделник. Въпроса е в цялата мизерия и разни досадни “типове с услуги”, и взимането на табелите, викането пред един говорител /едвам се разбира/, и безмислената “среща на канал” с гадните и нахални типове “къде ти е номера на двигателя”, и изобщо е…. разбираш ме вече надавам се…
antea Публикувано: 29 април Публикувано: 29 април ами не те разбирам съвсем, наистина точно в понеделник си свърших и двата пъти работата аз, около 9 сутринта, при дерегистрация на стари и регистрация на фабрично нови, колите не минават на канал и изобщо даже не се водят в КАТ; също, доколкото знам, отдавна отпадна нуждата колите да ходят в КАТ и ако има промяна в собствеността и номерата се запазват същите (в рамките на същата област), така че има само административни дейности на гише, сега ... при "нов внос" на употребявани коли според мен е нормално да минават там на канала за идентификация и първоначален технически преглед, вероятно тази част от процеса те е подразнила 2
JazzMaster Публикувано: 29 април Публикувано: 29 април Добре, сега да си представим какъв интерес имам аз, който лично си е купил колата, да правя измами с идентификацията ѝ. И дали ще повярваш, че “първоначален технически преглед” няма в реалния живот. Не съществува това в кат 😂 Смея се, но не е смешно. Радостно е че си им фен де…
antea Публикувано: 29 април Публикувано: 29 април фен на някаква институция, с която евентуално ще си имам работа веднъж на няколко години, няма как да бъда, просто си споделих двукратните впечатления в рамките на месец, че според мен има чувствително подобрение на стандартните услуги, които преди години изискваха много време в чакане на опашки и кофти организация, и вероятно са отказали не малко хора да си свършат работата сами, оставяйки това на "специалисти", а то какви протяжни обяснения се натрупаха... 3
JazzMaster Публикувано: 29 април Публикувано: 29 април Аз направих (почти) същото като теб. Даже за по-дълъг диапазон. И в двата случая без споменатите “специалисти”. Ти за твоя диапазон си видяла значително подобрение, аз не. Това е всичко в заключение.
chandni Публикувано: 30 април Публикувано: 30 април преди 20 часа, antea каза: миналата седмица си получихме и ние поръчания автомобил, Скоро си мислих какво стана с поръчката на вашата кола, а вие сте чакали. Хибридът е голям кеф. Карайте го с настроение и много безаварийни километри ви желая. 2 1
EmoKrastev Публикувано: 30 април Публикувано: 30 април преди 21 часа, antea каза: миналата седмица си получихме и ние поръчания автомобил, отне 2.5 месеца да се произведе и да ни го внесат, така че броим и тази офанзива за приключена, благодаря на всички, които изказаха мнения тогава при дискусията за хибридите, безспорно е страшен кеф усещането в такъв автомобил, в нивото на шума, в начина на придвижване, доста приятно се изненадахме в каква голяма част от времето колата се задвижва само от ток (сега ни е мерак и гледаме визуализациите по време на движение), още е твърде рано, но за първите 400 км, от които 3/4 извънградско, показа разход от 4.9/100, както назад се каза относно спестяването - не това беше водещото, обаче все пак е приятно за кола на тон и половина и 145 кс поръчахме Renault Captur E-Tech Engineered Full Hybrid, точно като в това ревю, само че Bose Edition (music freaks сме) и й досложихме всичко, което можеше (без стъклен покрив) - затопляне на седалки и волан, самопаркиране, 360° камера, другите всякакви асистенти и опции са си стандартно оборудване за това ниво така че доволни сме от Рено, спазиха си сроковете съвсем точно, също и от КАТ София нищо общо със спомените ми от преди години, нова кола се регистрира и получава номера за около 45 минути с все паркирането в района и струва около 60 лв (това го казвам, ако на някого му предстои - няма смисъл да остави тази задача на дилъра срещу допълнително заплащане) Честито! Много и безаварийни километри! 1
ven62 Публикувано: 30 април Публикувано: 30 април преди 21 часа, antea каза: миналата седмица си получихме и ние поръчания автомобил, отне 2.5 месеца да се произведе и да ни го внесат, така че броим и тази офанзива за приключена, благодаря на всички, които изказаха мнения тогава при дискусията за хибридите, безспорно е страшен кеф усещането в такъв автомобил, в нивото на шума, в начина на придвижване, доста приятно се изненадахме в каква голяма част от времето колата се задвижва само от ток (сега ни е мерак и гледаме визуализациите по време на движение), още е твърде рано, но за първите 400 км, от които 3/4 извънградско, показа разход от 4.9/100, както назад се каза относно спестяването - не това беше водещото, обаче все пак е приятно за кола на тон и половина и 145 кс поръчахме Renault Captur E-Tech Engineered Full Hybrid, точно като в това ревю, само че Bose Edition (music freaks сме) и й досложихме всичко, което можеше (без стъклен покрив) - затопляне на седалки и волан, самопаркиране, 360° камера, другите всякакви асистенти и опции са си стандартно оборудване за това ниво така че доволни сме от Рено, спазиха си сроковете съвсем точно, също и от КАТ София нищо общо със спомените ми от преди години, нова кола се регистрира и получава номера за около 45 минути с все паркирането в района и струва около 60 лв (това го казвам, ако на някого му предстои - няма смисъл да остави тази задача на дилъра срещу допълнително заплащане) Честито и от мен. Да си я карате безаварийно и с много кеф. Усещам как първата й държава извън БГ ще да е Гърция. 1
antea Публикувано: 30 април Публикувано: 30 април @chandni специалните ми благодарности са към теб, защото с обоснованите си мнения, подкрепени с факти, доста наклони везната в решението за хибрида 1 1
Георги Публикувано: 30 април Автор Публикувано: 30 април Честита кола, важното е да сте си я харесали с мерак, то ако нямаше толкова много различни вкусове нямаше да има толкова много различни видове автомобили 🙂 Иначе приключението "КАТ" мисля че е много различно, ако става въпрос за нова или стара кола. И аз с новата минах за 30 минути, след като психически се бях подготвил за ужасии, даже бях взел половин ден отпуска, а се справих в обедната, после бях по-доволен от колкото ven62 след попълнена данъчна декларация. Но като вадих трети номер за велосипедния багажник имаше 3 ходения до КАТ, канал, надменно държание от местните канални дерибеи, които нещо не бяха доволни как свети багажника и т.н., пълната програма. Както казват западно говорящите: YMMV - your mileage may vary. 3
Nayden Bondzhev Публикувано: 30 април Публикувано: 30 април На 5.02.2024 г. в 19:15, П.Кръстев каза: Кое от тези неща не важи за електрическите автомобили? На мен ми се струва, че всички важат, но в комбинация с това не поддържаш и двигател с вътрешно горене и получаваш в пъти по-добро представяне. Хибридният автомобил е много далеч от нова технология. Все още не ми ясно какво точно е по доброто представяне, като я напънеш на магистралата и после почва потенето дали ще стигна. Относно хибрида, с удоволствие ще премина към чисто ДВГ, понеже при мен няма голям ефект в посока икономия.
П.Кръстев Публикувано: 30 април Публикувано: 30 април преди 13 минути , Nayden Bondzhev каза: Все още не ми ясно какво точно е по доброто представяне, като я напънеш на магистралата и после почва потенето дали ще стигна. Относно хибрида, с удоволствие ще премина към чисто ДВГ, понеже при мен няма голям ефект в посока икономия. Очевидно не си виждал как изглежда зарядната инфраструктура в България и говориш наизуст, та ще взема да те улесня и ще ти покажа: Това е само една от мрежите за бързи зарядни станции, дори не е най-големия доставчик, а има и други. Как по-точно ще "напънеш" на магистралата и ще се чудиш дали ще стигнеш, нямам представа. 1
Nayden Bondzhev Публикувано: 30 април Публикувано: 30 април преди 19 минути , П.Кръстев каза: Очевидно не си виждал как изглежда зарядната инфраструктура в България и говориш наизуст, та ще взема да те улесня и ще ти покажа: Това е само една от мрежите за бързи зарядни станции, дори не е най-големия доставчик, а има и други. Как по-точно ще "напънеш" на магистралата и ще се чудиш дали ще стигнеш, нямам представа. Разполагаме с няколко електрички оборотни, нови. Бях взел една и съответно свалил няколко приложения. В сезона как ще се намират свободни лотове? И на бързо зарядно дремах 40 минути да вдигне от 30 на 90%. Обаче, който го кефи, да си купува и да я кара със здраве.
Alexander Публикувано: 10 юни Публикувано: 10 юни Като цяло съм карал всякакви автомобили произведени от 60-те години до днес, включително абсолютно всички видове руски, всички модели на Волга, Лада, Москвич и т.н. Та понеже трябваше да взимам кола под наем в Казахстан и видях, че Лада Гранта 2019 година беше почти на 50% от цената на подобни Шевролети, реших да я пробвам, хем да видя как са се развили за 30 години. Взех Ладата, а тя дори беше автоматик, за първи път карах руска кола автомати, с климатик, централно заключване и предни ел. стъкла, неща които имаше в колите преди 30 години масово. Задни ел.стъкла нямаше. Загледах гумите, бяха някаква беларуска марка или поне там произведени. Колата беше на 4 години и 90к км, но изглеждаше като на 250к км вътре. Още на първо четене се разбра, че едната задна врата се отваря много трудно, реално с две ръце, хем се дърпа дръжката, хем се натиска вратата и се сетих, че и преди трябваше да се блъскат сериозно вратите на руските автомобили, за да се затворят. Като я подкарах си потропваше окачването, а там масовите пътища са като в западна Европа или много добри. Каретата също се обаждаха/тракаха, но се сляхме перфектно, дори там няма много Лада, може би 2-3% от всички коли. С две думи мога да кажа, че не са дръпнали особено руснаците с колите и след 30 год спрямо предните им модели. Климатика едвам успяваше да охлади, хем беше малко над 30 градуса навън. Автоматика слагаше и 1-ва скорост по някои баири, а бяхме само трима. Обаче имаше топ екстра, показваше колко градуса е водата или маслото така и не разбрах. По баирите за нула време стигаше 100 градуса, иначе се въртеше между 80-85 7 1 2
Duke Публикувано: 10 юни Публикувано: 10 юни Надявам се, че поне хидравлика на волана е имала "новата" ладиевица? Иначе, не пишеш нищо за среден разход на гориво или не е за разказване... 😛
Alexander Публикувано: 10 юни Публикувано: 10 юни Имаше хидравлика на волана. За разход по груби данни, защото е със светодиоди нивото на горивото, при супер бавно каране 50-60-70км/ч, 90% извън градско и 10% градско без трафик гореше минимум 8л/100 Максимално съм вдигал 80км/ч, но не видях да мине на 5-та скорост автоматика, а уж според разни сайтове е с 5 скорости. Та или беше с 4-и скорости или 5-та се включва на сериозни скорости от 100-120км/ч, което мен ме съмнява. 1 1 1
Duke Публикувано: 10 юни Публикувано: 10 юни Явно тази е била от "понеделнишките" и са забравили да сложат пета скорост в кутията... 😛 1 4
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега