Прескочи до съдържание

Новите самолети през 2019-та


akair

Препоръчани мнения

Публикувано:

Стана март месец, а още не сме отворили темата. На скромна церемония в Еверет вчера Боинг са представили новия Боинг 777Х, най-вече пред служителите. Машината на снимките е 777-9 с двигатели от Дженеръл Електрик. Това е най-дългият пътнически самолет - 252 фута (2 фута по-дълъг от 747-8). Стандартно ще превозва около 400 човека:

image.png.c7ffc2d7ae358ab855ad331a37692a87.png

 

image.png.c5b1b02eda55ea5b398cef9bc3a8e6fe.png

 

image.png.48e0c1ff435fc5366d2835056a222191.pngч

 

image.thumb.png.dd8b426156cf647a666a48e8a2389761.png

  • Харесвам 11
Публикувано:
преди 12 минути , Фичо каза:

Жалко, че това представяне потъна в скандала със 737MAX :unsure:

Нещастно стечение на обстоятелствата.Прекрасен пример , за нашенската поговорка, какво може да развали цяла каца мед,  добавено, само на върха на една клечка.:((

  • Харесвам 3
Публикувано:

The third MC-21-300 test aircraft has completed its maiden flight on March 16, 2019, with a duration of 1:30 hours, reaching the altitude of 3,500 meters at a speed of up to 450 km / h. The aircraft – designated MSN73054 – is the first to be fitted with passenger cabin and to be debuted publicly during MAKS-2019 air show in August.

 

It became recently known that Russian government has advised state-controlled Aeroflot’s low-cost subsidiary Pobeda Airlines to consider replacing the potential 30-aircraft B737MAX order with the purchase of the MC-21.

 


16 марта 2019 года на аэродроме Иркутского авиационного завода – филиала ПАО Корпорация «Иркут» (в составе ОАК) состоялся первый полёт третьего опытного самолёта МС-21-300, борт. № 73054, зав. № 0004. Продолжительность полёта составила 1 час 30 минут, он проходил на высоте до 3500 метров при скорости до 450 км/час. Принято решение провести премьерный показ самолета МС-21-300 с пассажирским интерьером на авиакосмическом салоне МАКС-2019.

 

Правительство предложило российскому лоукостеру - авиакомпании «Победа» купить российские МС-21-300 вместо 30 самолётов Boeing 737 Max 8

 

 

 

  • Харесвам 5
Публикувано:

MC - 21 - 300 вече са го претупали. Крилата са напред и машината е доста склонна да удря опашката в полосата при излитане и кацане. Дори не ми го побира ума как са позволи да се случи подобно нещо... С просто око е видимо, че ще има проблеми.

  • Харесвам 2
Публикувано:

А подробно обяснява ли се точно коя година 30те самолета МС- 21 ще влезнат в експлоатация и ще заменят успешно Б-737 МАХ😉?

Има ли допълнитена информация с какви двигатели ще са?

За крилата също бих искал да разбера какви ще са.Черни ли ще са, бели ли ще са,най-здравите ли ще са, най-леките ли ще са и с една дума ще имат ли аналог в света?😉 

Иначе на всички авиопроизводители желая успехи!!

 

 

 

 

  • Смея се 1
Публикувано:

Не е съвсем нов, но е ъпгрейд. CAL Aerospace предлага нови по-големи багажници в салона за Dash Q400:

https://www.prnewswire.com/news-releases/gal-aerospace-introduces-larger-overhead-bins-for-bombardier-q400-300815332.html

image.png.4b4b1f9ad17d6bb63601aabd12a4c188.png

  • Харесвам 3
Публикувано:

Започнали са тестовете на SB>1 - демонстративен хеликоптер, който е отроче на Сикорски и Боинг. На 21 март е бил първият полет:

image.png.0c297c0ed19dea34c59cf99856ccea90.png

 

image.png.882d7f0773ddc62a7a23f983999ab75f.png

Във втората фаза на проекта ще се включат специалните подразделения на Боинг по-интензивно, защото има повече knowhow

  • Харесвам 6
Публикувано:

Има дни, в които излизат новини за 2 нови самолета. На 30 март Ил-112В е изпълнил първи полет:

image.png.e6733288f106f0367e8713e13d4ccb01.png

 

image.png.383c5883425bdf703fa6d8feae300381.png

 

image.png.4109ffce85ee970c697d3f75541c5a33.png

 

А Боинг са получили фюзелажа на първия 737 МАХ 10 на 31 март:

image.thumb.png.df77a0b46fbc0be8a5854c98818f1a59.png

 

Източник: http://www.airliners.net/photo/Untitled/Boeing-737-10-MAX/

  • Харесвам 4
Публикувано:

Вчера като гледах снимката на MAX 10 в лайнърса беше точно след полярните екзотики на @Goal & Boss и много внимателно я оглеждах да търся под вола теле, а самият фотограф трябваше да обяснява, че не е първоаприлска шега или черен хумор, а просто влакът е закъснял с една седмица и е пристигнал в неподходящ момент.

 

D3CbWdGU0AA1k7i.jpg 
  

  • Харесвам 2
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Airbus са стартирали програмата за А321 XLR без да вдигат много шум. Оценяват я на 800 млн. Повече по темата - в интервю с търговския директор на Airbus:

https://www.reuters.com/article/us-airbus-scherer/airbus-sells-longer-range-a321s-sees-quick-end-to-boeing-crisis-idUSKCN1RU1JD

  • Харесвам 3
  • 1 месец по-късно ...
Публикувано:

Airbus ще увеличи максималното излетно тегло на своите А220 с 2.3 тона. Това ще им даде около 450 допълнителни морски мили

http://www.forbes.com/sites/marisagarcia/2019/05/21/airbus-extends-range-of-a220-in-bid-to-dominate-regional-market/#64090af06454

  • Харесвам 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

KLM инвестира в проект на ТУ Делфт. През октомври трябва да има летящ прототип. Очаква се да е голям колкото А350:

image.png.afc60cac5b78c6f852e42d422694ae81.png

 

image.png.d9c6e86eb999f1eb9967cf960377cdc9.png

 

 

  • Харесвам 1
  • Шок 1
Публикувано:
14 minutes ago, Фичо said:

Тази година? :ohmy:

В какъв мащаб ? :grin:

На сайта на проекта не пише. Може би @Георги може да сподели някаква информация...

https://www.tudelft.nl/en/ae/flying-v/

 

Quote

Flying prototype

In October 2019, researchers will present a flying prototype that will be used to test whether the Flying-V can remain stable and reliable while being flown at low speeds – during take-off and landing.  

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 2.06.2019 г. в 20:14, akair каза:

На сайта на проекта не пише. Може би @Георги може да сподели някаква информация...

https://www.tudelft.nl/en/ae/flying-v/

 

 

Отдавна не съм в час какви ги прави бившата алма-матер 🙂 Стабилността е наистина най-сериозния проблем на подобни конфигурации, гражданските самолети трябва да са изначално стабилни, ако има отклонение от стабилното състояние, машината трябва сама да може да се върне в него. При летящото крило това не е постигано и например B2 се коригира нонстоп от компютрите на борда, защото никой пилот не е в състояние да го държи постоянно стабилен.

 

Толкова по едната картинка, дори не съм кликал линка 🙂

  • Харесвам 2
Публикувано:

Холандци разработват V-образен самолет, който да гори 20% по-малко гориво. Обаче пък можело да вози като влакче на ужасите (във втория линк има повече подробности)

 

https://www.boredpanda.com/new-shape-flying-v-plane-studio-oso/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=BPFacebook&fbclid=IwAR3tSks2bKc4_WeicDBA8hXFi_d-SDtogqXk3DkKBLA624nRGUAgx-qsDC4

 

 

https://arstechnica.com/cars/2019/06/radical-new-airliner-could-save-fuel-but-ride-like-a-roller-coaster/

new-shape-flying-v-plane-studio-oso-1-5cf61923b47af__700.jpg

Публикувано:

The profit hunter е в нова ливерия. След голяамата котка и орела, сега са заложили на това:

image.thumb.png.8bc3611ee41ea5ec779eefa37f4dc0f5.png

 

https://www.airliners.net/photo/Embraer/Embraer-195-E2-STD-ERJ-190-400STD/5560141/L

  • Замислям се 1
Публикувано:

Еърбъс официално са обявили А321XLR днес

https://thepointsguy.com/news/airbus-launches-a321xlr/

Самолетът ще може да лети до 5400 морски мили. Ливанската МЕА ще е първи клиент (launching customer)

image.png.ab0f8149111b62d8def45d381c8153b6.png

 

image.thumb.png.c3f94870f9b0409e6d3a27d19f6c695a.png

 

image.png.ca15e450b6df25c994faf81ef2c40da6.png

  • Харесвам 5
  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

Заради проблемите с двигателите на 777Х се чуват слухове, че Emirates може да се откажат от поръчката си. А това ще е крах за новия модел. Etihad от 25 поръчани са паднали на 6 броя.

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.