akair Публикувано: 14 март, 2019 Публикувано: 14 март, 2019 Стана март месец, а още не сме отворили темата. На скромна церемония в Еверет вчера Боинг са представили новия Боинг 777Х, най-вече пред служителите. Машината на снимките е 777-9 с двигатели от Дженеръл Електрик. Това е най-дългият пътнически самолет - 252 фута (2 фута по-дълъг от 747-8). Стандартно ще превозва около 400 човека: ч 11
Фил Публикувано: 14 март, 2019 Публикувано: 14 март, 2019 Жалко, че това представяне потъна в скандала със 737MAX 3
AlexandraKo Публикувано: 14 март, 2019 Публикувано: 14 март, 2019 преди 12 минути , Фичо каза: Жалко, че това представяне потъна в скандала със 737MAX Нещастно стечение на обстоятелствата.Прекрасен пример , за нашенската поговорка, какво може да развали цяла каца мед, добавено, само на върха на една клечка.:(( 3
Adventurer Публикувано: 17 март, 2019 Публикувано: 17 март, 2019 The third MC-21-300 test aircraft has completed its maiden flight on March 16, 2019, with a duration of 1:30 hours, reaching the altitude of 3,500 meters at a speed of up to 450 km / h. The aircraft – designated MSN73054 – is the first to be fitted with passenger cabin and to be debuted publicly during MAKS-2019 air show in August. It became recently known that Russian government has advised state-controlled Aeroflot’s low-cost subsidiary Pobeda Airlines to consider replacing the potential 30-aircraft B737MAX order with the purchase of the MC-21. 16 марта 2019 года на аэродроме Иркутского авиационного завода – филиала ПАО Корпорация «Иркут» (в составе ОАК) состоялся первый полёт третьего опытного самолёта МС-21-300, борт. № 73054, зав. № 0004. Продолжительность полёта составила 1 час 30 минут, он проходил на высоте до 3500 метров при скорости до 450 км/час. Принято решение провести премьерный показ самолета МС-21-300 с пассажирским интерьером на авиакосмическом салоне МАКС-2019. Правительство предложило российскому лоукостеру - авиакомпании «Победа» купить российские МС-21-300 вместо 30 самолётов Boeing 737 Max 8 5
Ilian359 Публикувано: 18 март, 2019 Публикувано: 18 март, 2019 Един дол дренки са! Ще претупат собственото си изделие, отказвайки се от претупания Боинг. 1
randi Публикувано: 19 март, 2019 Публикувано: 19 март, 2019 MC - 21 - 300 вече са го претупали. Крилата са напред и машината е доста склонна да удря опашката в полосата при излитане и кацане. Дори не ми го побира ума как са позволи да се случи подобно нещо... С просто око е видимо, че ще има проблеми. 2
Еминко Публикувано: 19 март, 2019 Публикувано: 19 март, 2019 А подробно обяснява ли се точно коя година 30те самолета МС- 21 ще влезнат в експлоатация и ще заменят успешно Б-737 МАХ😉? Има ли допълнитена информация с какви двигатели ще са? За крилата също бих искал да разбера какви ще са.Черни ли ще са, бели ли ще са,най-здравите ли ще са, най-леките ли ще са и с една дума ще имат ли аналог в света?😉 Иначе на всички авиопроизводители желая успехи!! 1
akair Публикувано: 22 март, 2019 Автор Публикувано: 22 март, 2019 Не е съвсем нов, но е ъпгрейд. CAL Aerospace предлага нови по-големи багажници в салона за Dash Q400: https://www.prnewswire.com/news-releases/gal-aerospace-introduces-larger-overhead-bins-for-bombardier-q400-300815332.html 3
akair Публикувано: 28 март, 2019 Автор Публикувано: 28 март, 2019 Започнали са тестовете на SB>1 - демонстративен хеликоптер, който е отроче на Сикорски и Боинг. На 21 март е бил първият полет: Във втората фаза на проекта ще се включат специалните подразделения на Боинг по-интензивно, защото има повече knowhow 6
akair Публикувано: 2 април, 2019 Автор Публикувано: 2 април, 2019 Има дни, в които излизат новини за 2 нови самолета. На 30 март Ил-112В е изпълнил първи полет: А Боинг са получили фюзелажа на първия 737 МАХ 10 на 31 март: Източник: http://www.airliners.net/photo/Untitled/Boeing-737-10-MAX/ 4
Adventurer Публикувано: 2 април, 2019 Публикувано: 2 април, 2019 Вчера като гледах снимката на MAX 10 в лайнърса беше точно след полярните екзотики на @Goal & Boss и много внимателно я оглеждах да търся под вола теле, а самият фотограф трябваше да обяснява, че не е първоаприлска шега или черен хумор, а просто влакът е закъснял с една седмица и е пристигнал в неподходящ момент. 2
akair Публикувано: 9 април, 2019 Автор Публикувано: 9 април, 2019 Първият А319NEO ще е ACJ (бизнес самолет): Източник: http://www.airliners.net/photo/Untitled/Airbus-ACJ319N-A319-153N-CJ/5482397/L 3
akair Публикувано: 18 април, 2019 Автор Публикувано: 18 април, 2019 Airbus са стартирали програмата за А321 XLR без да вдигат много шум. Оценяват я на 800 млн. Повече по темата - в интервю с търговския директор на Airbus: https://www.reuters.com/article/us-airbus-scherer/airbus-sells-longer-range-a321s-sees-quick-end-to-boeing-crisis-idUSKCN1RU1JD 3
akair Публикувано: 21 май, 2019 Автор Публикувано: 21 май, 2019 Airbus ще увеличи максималното излетно тегло на своите А220 с 2.3 тона. Това ще им даде около 450 допълнителни морски мили http://www.forbes.com/sites/marisagarcia/2019/05/21/airbus-extends-range-of-a220-in-bid-to-dominate-regional-market/#64090af06454 1
akair Публикувано: 2 юни, 2019 Автор Публикувано: 2 юни, 2019 KLM инвестира в проект на ТУ Делфт. През октомври трябва да има летящ прототип. Очаква се да е голям колкото А350: 1 1
Фил Публикувано: 2 юни, 2019 Публикувано: 2 юни, 2019 преди 4 минути , akair каза: През октомври трябва да има летящ прототип. Тази година? В какъв мащаб ? 2
akair Публикувано: 2 юни, 2019 Автор Публикувано: 2 юни, 2019 14 minutes ago, Фичо said: Тази година? В какъв мащаб ? На сайта на проекта не пише. Може би @Георги може да сподели някаква информация... https://www.tudelft.nl/en/ae/flying-v/ Quote Flying prototype In October 2019, researchers will present a flying prototype that will be used to test whether the Flying-V can remain stable and reliable while being flown at low speeds – during take-off and landing. 1
Георги Публикувано: 4 юни, 2019 Публикувано: 4 юни, 2019 На 2.06.2019 г. в 20:14, akair каза: На сайта на проекта не пише. Може би @Георги може да сподели някаква информация... https://www.tudelft.nl/en/ae/flying-v/ Отдавна не съм в час какви ги прави бившата алма-матер 🙂 Стабилността е наистина най-сериозния проблем на подобни конфигурации, гражданските самолети трябва да са изначално стабилни, ако има отклонение от стабилното състояние, машината трябва сама да може да се върне в него. При летящото крило това не е постигано и например B2 се коригира нонстоп от компютрите на борда, защото никой пилот не е в състояние да го държи постоянно стабилен. Толкова по едната картинка, дори не съм кликал линка 🙂 2
Lirea Публикувано: 6 юни, 2019 Публикувано: 6 юни, 2019 Холандци разработват V-образен самолет, който да гори 20% по-малко гориво. Обаче пък можело да вози като влакче на ужасите (във втория линк има повече подробности) https://www.boredpanda.com/new-shape-flying-v-plane-studio-oso/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=BPFacebook&fbclid=IwAR3tSks2bKc4_WeicDBA8hXFi_d-SDtogqXk3DkKBLA624nRGUAgx-qsDC4 https://arstechnica.com/cars/2019/06/radical-new-airliner-could-save-fuel-but-ride-like-a-roller-coaster/
Goal & Boss Публикувано: 6 юни, 2019 Публикувано: 6 юни, 2019 Летящото V вече е доста популярно тук и вероятно ще стане още по-. Може би трябва да му се посвети специална тема? За ентусиастите: https://www.tudelft.nl/en/ae/flying-v/ 1
akair Публикувано: 12 юни, 2019 Автор Публикувано: 12 юни, 2019 The profit hunter е в нова ливерия. След голяамата котка и орела, сега са заложили на това: https://www.airliners.net/photo/Embraer/Embraer-195-E2-STD-ERJ-190-400STD/5560141/L 1
randi Публикувано: 12 юни, 2019 Публикувано: 12 юни, 2019 Много слабо... Има само 170 поръчки. Май за доста повече се гласяха, уж добри показатели, а накрая нищо. 1
akair Публикувано: 17 юни, 2019 Автор Публикувано: 17 юни, 2019 Еърбъс официално са обявили А321XLR днес https://thepointsguy.com/news/airbus-launches-a321xlr/ Самолетът ще може да лети до 5400 морски мили. Ливанската МЕА ще е първи клиент (launching customer) 5
randi Публикувано: 7 юли, 2019 Публикувано: 7 юли, 2019 Заради проблемите с двигателите на 777Х се чуват слухове, че Emirates може да се откажат от поръчката си. А това ще е крах за новия модел. Etihad от 25 поръчани са паднали на 6 броя. 2
akair Публикувано: 8 юли, 2019 Автор Публикувано: 8 юли, 2019 А компания от Саудитска Арабия (Flyadeal) е отказала 50 броя МАХ. Поръчали са НЕО: https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2019/07/08/3935465_boeing_zagubi_poruchka_za_59_mlrd_dolara/ 3
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега