Прескочи до съдържание

Новите самолети през 2019-та


akair

Препоръчани мнения

Дано не го види @Topfly, но Еърбъс са променили процедурите за инструкциите за летене на един "геймчейнджър" - А321нео. Причината - при определени условия и в определени ситуации, правейки определени маневри, самолетът може да получи твърде голям наклон:

https://www.flightglobal.com/news/articles/a321neo-operators-alerted-over-excessive-pitch-ano-459718/

  • Шок 1
  • Смея се 3
Връзка към мнение

Скоро не ми е попадало нищо интересно по въпроса, та да попитам - китайците и/или руснаците имат ли шансове в обозримо бъдеще да се намесят някъде в битката между титаните, па макар и в някакъв отделен сегмент?

Връзка към мнение
9 hours ago, Фил said:

Скоро не ми е попадало нищо интересно по въпроса, та да попитам - китайците и/или руснаците имат ли шансове в обозримо бъдеще да се намесят някъде в битката между титаните, па макар и в някакъв отделен сегмент?

Комак построиха 3-та бройка на техния 919. Тя е с вертикален стабилизатор от композитни материали

image.png.8ac593caee4263f2556bbc70ad24be93.png

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

FAA  са казали своето ДА за нов модел седалки - средната е по-широка, по-назад от другите, има собствени подлакътници и седи по-ниско:

 

image.png.ea7c3f21d633fe562a8aa118d5adcabd.png

https://www.businesstraveller.com/business-travel/2019/07/23/faa-approves-new-middle-seat-design/

А/к в САЩ вече е поръчала тези седалки за 50 свои самолети.

 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 3 минути , akair каза:

има собствени подлакътници 

Само аз ли не ги виждам тия собствени подлакътници на картинката? :rolleyes:

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
7 minutes ago, Фил said:

Само аз ли не ги виждам тия собствени подлакътници на картинката? :rolleyes:

Загледай се - средните подлакътници са захванати за средната седалка

Връзка към мнение
преди 22 минути , akair каза:

Загледай се - средните подлакътници са захванати за средната седалка

Това ясно, но аз под "собствени" разбирам такива, които да ползва само този, който седи на съответната седалка, а тези пак са общи за съседните седалки и е без особено значение къде са закрепени. 
Да не казвам, че освен това, уж "собствените" подлакътници, са на височината на подлакътниците на по-високите седалки. :wink:

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
1 hour ago, Фил said:

Това ясно, но аз под "собствени" разбирам такива, които да ползва само този, който седи на съответната седалка, а тези пак са общи за съседните седалки и е без особено значение къде са закрепени. 
Да не казвам, че освен това, уж "собствените" подлакътници, са на височината на подлакътниците на по-високите седалки. :wink:

В статията пише, че са собствени 🙂 Може би не стигат на същата дължина като другите 😉

Връзка към мнение
преди 12 часа, akair каза:

В статията пише, че са собствени 🙂 Може би не стигат на същата дължина като другите 😉

Може би има добре камуфлирани габарчета, които боцкат навлизащите с лакти в чужда собственост (trespassing, англ.)

  • Браво 1
  • Смея се 4
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...
  • 2 седмици по-късно ...

Другата седмица официално ще обявят рестартирането на производството на Дорние 328 (Dornier 328). Новият завод ще бъде на летище Лайпциг / Хале в Саксония. 328 Support Services, които държат лиценза за самолета, и Sierra Nevada Corporation ще си партнират в производството.

https://www.aerotelegraph.com/dornier-328-wird-in-leipzig-gebaut

https://www.welt.de/regionales/sachsen/article198534415/Flugzeugbauer-will-am-Flughafen-Leipzig-Halle-ansiedeln.html

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Днес Ембраер са доставили първия Е195-Е2 на авиокомпанията Азул.

Очаква се икономия на гориво на седалка от 25% спрямо по-старите ембраери и 20% намаление на разходите по поддръжката. Самолета е със 136 места, по-големи екрани, wifi и прочие екстри. Първия редовен полет ще е през октомври между Кампинас и Бразилия.

Azul.png?resize=1200%2C627&ssl=1

 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
14 hours ago, neuromancer said:

Днес Ембраер са доставили първия Е195-Е2 на авиокомпанията Азул.

Очаква се икономия на гориво на седалка от 25% спрямо по-старите ембраери и 20% намаление на разходите по поддръжката. Самолета е със 136 места, по-големи екрани, wifi и прочие екстри. Първия редовен полет ще е през октомври между Кампинас и Бразилия.

Azul.png?resize=1200%2C627&ssl=1

 

"Тотален геймчейнджър" 🙂

5 от 5 снимки на челото в лайнърса бяха на тази машина.

image.png.1163ea7a75d0b30547d5d0fac0318d44.png

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Не знам за геймченджъра, ама точно Азул имаше модел да лети с по-малки самолети (ембраери) директни полети между много различни точки в Бразилия, освен хъба в Кампинас, който е като нискотарифното летище на Сао Пауло. После купиха Трип с витловите самолети до селски летища и започнаха международни полети и нещата се размиха. Но все още имат доста повече директни полети отколкото ЛАТАМ и ГОЛ.

Връзка към мнение

Това с геймчейнджъра беше шега. 🙂

На Дейв Нийлман трябва приживе да му вдигнат паметник - работа в Саутуест, основаване на Джетблу и Азул - 3/3 успешни проекти. Ако и MOXY успее, вероятно ще е първият човек основал 3 успешни а/к. Както и преди съм писал - 75% от а/к в Европа и САЩ могат да се учат на сървиз от Азул (и Джетблу).

Връзка към мнение

И като стана дума за Нийлман, тръгнали са слухове, че той иска  А220XLR за MOXY:

 

 

Предстои да видим дали това са само слухове или има и доза истина в тях.

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Еърбъс има идея да добави сензори и светлинни индикатори за багажното пространство и тоалетните на техните самолети. Очаква се иновациите да станат реалност през 2021 в А321:

https://www.dnevnik.bg/na_put/2019/09/23/3964324_samoletite_na_eurbus_shte_trupat_informaciia_ot/?ref=home_layer2

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 4 месеца по-късно ...
  • 2 седмици по-късно ...
  • 7 месеца по-късно ...
  • 5 месеца по-късно ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.