akair 14017 Публикувано: 17 юли, 2019 Автор Сподели Публикувано: 17 юли, 2019 Дано не го види @Topfly, но Еърбъс са променили процедурите за инструкциите за летене на един "геймчейнджър" - А321нео. Причината - при определени условия и в определени ситуации, правейки определени маневри, самолетът може да получи твърде голям наклон: https://www.flightglobal.com/news/articles/a321neo-operators-alerted-over-excessive-pitch-ano-459718/ 1 3 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 18 юли, 2019 Автор Сподели Публикувано: 18 юли, 2019 Кранки с мнение/анализ на Боинг и новите им самолети: https://crankyflier.com/2019/07/18/if-boeing-had-taken-a-different-path/ Връзка към мнение
Фил 68717 Публикувано: 18 юли, 2019 Сподели Публикувано: 18 юли, 2019 Скоро не ми е попадало нищо интересно по въпроса, та да попитам - китайците и/или руснаците имат ли шансове в обозримо бъдеще да се намесят някъде в битката между титаните, па макар и в някакъв отделен сегмент? Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 19 юли, 2019 Автор Сподели Публикувано: 19 юли, 2019 9 hours ago, Фил said: Скоро не ми е попадало нищо интересно по въпроса, та да попитам - китайците и/или руснаците имат ли шансове в обозримо бъдеще да се намесят някъде в битката между титаните, па макар и в някакъв отделен сегмент? Комак построиха 3-та бройка на техния 919. Тя е с вертикален стабилизатор от композитни материали 3 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 24 юли, 2019 Автор Сподели Публикувано: 24 юли, 2019 FAA са казали своето ДА за нов модел седалки - средната е по-широка, по-назад от другите, има собствени подлакътници и седи по-ниско: https://www.businesstraveller.com/business-travel/2019/07/23/faa-approves-new-middle-seat-design/ А/к в САЩ вече е поръчала тези седалки за 50 свои самолети. 2 Връзка към мнение
Фил 68717 Публикувано: 24 юли, 2019 Сподели Публикувано: 24 юли, 2019 преди 3 минути , akair каза: има собствени подлакътници Само аз ли не ги виждам тия собствени подлакътници на картинката? 3 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 24 юли, 2019 Автор Сподели Публикувано: 24 юли, 2019 7 minutes ago, Фил said: Само аз ли не ги виждам тия собствени подлакътници на картинката? Загледай се - средните подлакътници са захванати за средната седалка Връзка към мнение
Фил 68717 Публикувано: 24 юли, 2019 Сподели Публикувано: 24 юли, 2019 преди 22 минути , akair каза: Загледай се - средните подлакътници са захванати за средната седалка Това ясно, но аз под "собствени" разбирам такива, които да ползва само този, който седи на съответната седалка, а тези пак са общи за съседните седалки и е без особено значение къде са закрепени. Да не казвам, че освен това, уж "собствените" подлакътници, са на височината на подлакътниците на по-високите седалки. 4 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 24 юли, 2019 Автор Сподели Публикувано: 24 юли, 2019 1 hour ago, Фил said: Това ясно, но аз под "собствени" разбирам такива, които да ползва само този, който седи на съответната седалка, а тези пак са общи за съседните седалки и е без особено значение къде са закрепени. Да не казвам, че освен това, уж "собствените" подлакътници, са на височината на подлакътниците на по-високите седалки. В статията пише, че са собствени 🙂 Може би не стигат на същата дължина като другите 😉 Връзка към мнение
домосед 41163 Публикувано: 25 юли, 2019 Сподели Публикувано: 25 юли, 2019 преди 12 часа, akair каза: В статията пише, че са собствени 🙂 Може би не стигат на същата дължина като другите 😉 Може би има добре камуфлирани габарчета, които боцкат навлизащите с лакти в чужда собственост (trespassing, англ.) 1 4 Връзка към мнение
Goal & Boss 10234 Публикувано: 4 август, 2019 Сподели Публикувано: 4 август, 2019 2 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 16 август, 2019 Автор Сподели Публикувано: 16 август, 2019 Другата седмица официално ще обявят рестартирането на производството на Дорние 328 (Dornier 328). Новият завод ще бъде на летище Лайпциг / Хале в Саксония. 328 Support Services, които държат лиценза за самолета, и Sierra Nevada Corporation ще си партнират в производството. https://www.aerotelegraph.com/dornier-328-wird-in-leipzig-gebaut https://www.welt.de/regionales/sachsen/article198534415/Flugzeugbauer-will-am-Flughafen-Leipzig-Halle-ansiedeln.html 2 Връзка към мнение
neuromancer 25104 Публикувано: 13 септември, 2019 Сподели Публикувано: 13 септември, 2019 Днес Ембраер са доставили първия Е195-Е2 на авиокомпанията Азул. Очаква се икономия на гориво на седалка от 25% спрямо по-старите ембраери и 20% намаление на разходите по поддръжката. Самолета е със 136 места, по-големи екрани, wifi и прочие екстри. Първия редовен полет ще е през октомври между Кампинас и Бразилия. 4 Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 13 септември, 2019 Автор Сподели Публикувано: 13 септември, 2019 14 hours ago, neuromancer said: Днес Ембраер са доставили първия Е195-Е2 на авиокомпанията Азул. Очаква се икономия на гориво на седалка от 25% спрямо по-старите ембраери и 20% намаление на разходите по поддръжката. Самолета е със 136 места, по-големи екрани, wifi и прочие екстри. Първия редовен полет ще е през октомври между Кампинас и Бразилия. "Тотален геймчейнджър" 🙂 5 от 5 снимки на челото в лайнърса бяха на тази машина. 2 Връзка към мнение
neuromancer 25104 Публикувано: 13 септември, 2019 Сподели Публикувано: 13 септември, 2019 Не знам за геймченджъра, ама точно Азул имаше модел да лети с по-малки самолети (ембраери) директни полети между много различни точки в Бразилия, освен хъба в Кампинас, който е като нискотарифното летище на Сао Пауло. После купиха Трип с витловите самолети до селски летища и започнаха международни полети и нещата се размиха. Но все още имат доста повече директни полети отколкото ЛАТАМ и ГОЛ. Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 13 септември, 2019 Автор Сподели Публикувано: 13 септември, 2019 Това с геймчейнджъра беше шега. 🙂 На Дейв Нийлман трябва приживе да му вдигнат паметник - работа в Саутуест, основаване на Джетблу и Азул - 3/3 успешни проекти. Ако и MOXY успее, вероятно ще е първият човек основал 3 успешни а/к. Както и преди съм писал - 75% от а/к в Европа и САЩ могат да се учат на сървиз от Азул (и Джетблу). Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 13 септември, 2019 Автор Сподели Публикувано: 13 септември, 2019 И като стана дума за Нийлман, тръгнали са слухове, че той иска А220XLR за MOXY: Предстои да видим дали това са само слухове или има и доза истина в тях. Връзка към мнение
akair 14017 Публикувано: 23 септември, 2019 Автор Сподели Публикувано: 23 септември, 2019 Еърбъс има идея да добави сензори и светлинни индикатори за багажното пространство и тоалетните на техните самолети. Очаква се иновациите да станат реалност през 2021 в А321: https://www.dnevnik.bg/na_put/2019/09/23/3964324_samoletite_na_eurbus_shte_trupat_informaciia_ot/?ref=home_layer2 1 Връзка към мнение
randi 8892 Публикувано: 23 януари, 2020 Сподели Публикувано: 23 януари, 2020 Утре се очаква първия полет на 777Х. Днес не се състоя, да видим утре как ще е. 3 Връзка към мнение
chandni 27441 Публикувано: 1 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 1 февруари, 2020 2 Връзка към мнение
Фил 68717 Публикувано: 27 септември, 2020 Сподели Публикувано: 27 септември, 2020 MC-21 deliveries to start ‘by the end’ of 2021: Russian industry minister 2 Връзка към мнение
Фил 68717 Публикувано: 19 март, 2021 Сподели Публикувано: 19 март, 2021 C919: China seen certifying passenger jet this year, but can the plane claim market share from Boeing and Airbus P.S. Упс, сега видях, че има и по-актуална тема... 1 Връзка към мнение
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега