akair Публикувано: 17 юли, 2019 Автор Публикувано: 17 юли, 2019 Дано не го види @Topfly, но Еърбъс са променили процедурите за инструкциите за летене на един "геймчейнджър" - А321нео. Причината - при определени условия и в определени ситуации, правейки определени маневри, самолетът може да получи твърде голям наклон: https://www.flightglobal.com/news/articles/a321neo-operators-alerted-over-excessive-pitch-ano-459718/ 1 3
akair Публикувано: 18 юли, 2019 Автор Публикувано: 18 юли, 2019 Кранки с мнение/анализ на Боинг и новите им самолети: https://crankyflier.com/2019/07/18/if-boeing-had-taken-a-different-path/
Фил Публикувано: 18 юли, 2019 Публикувано: 18 юли, 2019 Скоро не ми е попадало нищо интересно по въпроса, та да попитам - китайците и/или руснаците имат ли шансове в обозримо бъдеще да се намесят някъде в битката между титаните, па макар и в някакъв отделен сегмент?
akair Публикувано: 19 юли, 2019 Автор Публикувано: 19 юли, 2019 9 hours ago, Фичо said: Скоро не ми е попадало нищо интересно по въпроса, та да попитам - китайците и/или руснаците имат ли шансове в обозримо бъдеще да се намесят някъде в битката между титаните, па макар и в някакъв отделен сегмент? Комак построиха 3-та бройка на техния 919. Тя е с вертикален стабилизатор от композитни материали 3
akair Публикувано: 24 юли, 2019 Автор Публикувано: 24 юли, 2019 FAA са казали своето ДА за нов модел седалки - средната е по-широка, по-назад от другите, има собствени подлакътници и седи по-ниско: https://www.businesstraveller.com/business-travel/2019/07/23/faa-approves-new-middle-seat-design/ А/к в САЩ вече е поръчала тези седалки за 50 свои самолети. 2
Фил Публикувано: 24 юли, 2019 Публикувано: 24 юли, 2019 преди 3 минути , akair каза: има собствени подлакътници Само аз ли не ги виждам тия собствени подлакътници на картинката? 3
akair Публикувано: 24 юли, 2019 Автор Публикувано: 24 юли, 2019 7 minutes ago, Фичо said: Само аз ли не ги виждам тия собствени подлакътници на картинката? Загледай се - средните подлакътници са захванати за средната седалка
Фил Публикувано: 24 юли, 2019 Публикувано: 24 юли, 2019 преди 22 минути , akair каза: Загледай се - средните подлакътници са захванати за средната седалка Това ясно, но аз под "собствени" разбирам такива, които да ползва само този, който седи на съответната седалка, а тези пак са общи за съседните седалки и е без особено значение къде са закрепени. Да не казвам, че освен това, уж "собствените" подлакътници, са на височината на подлакътниците на по-високите седалки. 4
akair Публикувано: 24 юли, 2019 Автор Публикувано: 24 юли, 2019 1 hour ago, Фичо said: Това ясно, но аз под "собствени" разбирам такива, които да ползва само този, който седи на съответната седалка, а тези пак са общи за съседните седалки и е без особено значение къде са закрепени. Да не казвам, че освен това, уж "собствените" подлакътници, са на височината на подлакътниците на по-високите седалки. В статията пише, че са собствени 🙂 Може би не стигат на същата дължина като другите 😉
домосед Публикувано: 25 юли, 2019 Публикувано: 25 юли, 2019 преди 12 часа, akair каза: В статията пише, че са собствени 🙂 Може би не стигат на същата дължина като другите 😉 Може би има добре камуфлирани габарчета, които боцкат навлизащите с лакти в чужда собственост (trespassing, англ.) 1 4
akair Публикувано: 16 август, 2019 Автор Публикувано: 16 август, 2019 Другата седмица официално ще обявят рестартирането на производството на Дорние 328 (Dornier 328). Новият завод ще бъде на летище Лайпциг / Хале в Саксония. 328 Support Services, които държат лиценза за самолета, и Sierra Nevada Corporation ще си партнират в производството. https://www.aerotelegraph.com/dornier-328-wird-in-leipzig-gebaut https://www.welt.de/regionales/sachsen/article198534415/Flugzeugbauer-will-am-Flughafen-Leipzig-Halle-ansiedeln.html 2
neuromancer Публикувано: 13 септември, 2019 Публикувано: 13 септември, 2019 Днес Ембраер са доставили първия Е195-Е2 на авиокомпанията Азул. Очаква се икономия на гориво на седалка от 25% спрямо по-старите ембраери и 20% намаление на разходите по поддръжката. Самолета е със 136 места, по-големи екрани, wifi и прочие екстри. Първия редовен полет ще е през октомври между Кампинас и Бразилия. 4
akair Публикувано: 13 септември, 2019 Автор Публикувано: 13 септември, 2019 14 hours ago, neuromancer said: Днес Ембраер са доставили първия Е195-Е2 на авиокомпанията Азул. Очаква се икономия на гориво на седалка от 25% спрямо по-старите ембраери и 20% намаление на разходите по поддръжката. Самолета е със 136 места, по-големи екрани, wifi и прочие екстри. Първия редовен полет ще е през октомври между Кампинас и Бразилия. "Тотален геймчейнджър" 🙂 5 от 5 снимки на челото в лайнърса бяха на тази машина. 2
neuromancer Публикувано: 13 септември, 2019 Публикувано: 13 септември, 2019 Не знам за геймченджъра, ама точно Азул имаше модел да лети с по-малки самолети (ембраери) директни полети между много различни точки в Бразилия, освен хъба в Кампинас, който е като нискотарифното летище на Сао Пауло. После купиха Трип с витловите самолети до селски летища и започнаха международни полети и нещата се размиха. Но все още имат доста повече директни полети отколкото ЛАТАМ и ГОЛ.
akair Публикувано: 13 септември, 2019 Автор Публикувано: 13 септември, 2019 Това с геймчейнджъра беше шега. 🙂 На Дейв Нийлман трябва приживе да му вдигнат паметник - работа в Саутуест, основаване на Джетблу и Азул - 3/3 успешни проекти. Ако и MOXY успее, вероятно ще е първият човек основал 3 успешни а/к. Както и преди съм писал - 75% от а/к в Европа и САЩ могат да се учат на сървиз от Азул (и Джетблу).
akair Публикувано: 13 септември, 2019 Автор Публикувано: 13 септември, 2019 И като стана дума за Нийлман, тръгнали са слухове, че той иска А220XLR за MOXY: Предстои да видим дали това са само слухове или има и доза истина в тях.
akair Публикувано: 23 септември, 2019 Автор Публикувано: 23 септември, 2019 Еърбъс има идея да добави сензори и светлинни индикатори за багажното пространство и тоалетните на техните самолети. Очаква се иновациите да станат реалност през 2021 в А321: https://www.dnevnik.bg/na_put/2019/09/23/3964324_samoletite_na_eurbus_shte_trupat_informaciia_ot/?ref=home_layer2 1
randi Публикувано: 23 януари, 2020 Публикувано: 23 януари, 2020 Утре се очаква първия полет на 777Х. Днес не се състоя, да видим утре как ще е. 3
Фил Публикувано: 27 септември, 2020 Публикувано: 27 септември, 2020 MC-21 deliveries to start ‘by the end’ of 2021: Russian industry minister 2
Фил Публикувано: 19 март, 2021 Публикувано: 19 март, 2021 C919: China seen certifying passenger jet this year, but can the plane claim market share from Boeing and Airbus P.S. Упс, сега видях, че има и по-актуална тема... 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега