Прескочи до съдържание

EXPIRED! OJ Error Fare Мадрид - Перу, Еквадор - Мадрид за 167€


Препоръчани мнения

Публикувано:

Направи ми впечатление, че GOTOGATE издават билетите на Plus Ultra на сток (бланки) на HahnAir, а не на самата авиокомпания PU.

(Номерата на билетите ви трябва да започват с 169-сток на HahnAir, а не с 663-сток на PU)

За тази практика може да има ред основателни/легални причини, но важното е, че всички билети, издадени на бланка на HahnAir са застраховани/покрити именно срещу фалит на превозвача:

Цитат

We guarantee travel agents that their clients are automatically insured without any extra costs in the event that an air, rail or shuttle service issued on an HR-169 ticket is cancelled due to the insolvency of the respective operating carrier.

Линк:
https://www.hahnair.com/en/insolvency-insurance-securtix

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Публикувано:
преди 8 минути , mitkobiker каза:

Направи ми впечатление, че GOTOGATE издават билетите на Plus Ultra на сток (бланки) на HahnAir, а не на самата авиокомпания PU.

(Номерата на билетите ви трябва да започват с 169-сток на HahnAir, а не с 663-сток на PU)

За тази практика може да има ред основателни/легални причини, но важното е, че всички билети, издадени на бланка на HahnAir са застраховани/покрити именно срещу фалит на превозвача:

Линк:
https://www.hahnair.com/en/insolvency-insurance-securtix

А къде виждаш тази бланка? Моят номер започва с 663.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Някой няма ли да изнамери и досиетата на пилотите? Или по-добре на наземния персонал че да знаем какви проблеми може да имаме с чекинга..... Моя билет е купен през My Trip. Нещо за тях?

преди 9 минути , Childish каза:

А къде виждаш тази бланка? Моят номер започва с 663.

Ха, и ти ли си в кюпа Лили?  А ух си опитен магеланец...  И моя "номер" е с 663 😉  Перу не беше в "Топ 10" ама не издържах на изкушението на тая цена. 
Отивам да си налея една "сълза на поета" и забравям за темата че има 7+ ( седем) месеца до тогава.

  • Харесвам 2
  • Смея се 8
Публикувано:
преди 33 минути , mitkobiker каза:

Направи ми впечатление, че GOTOGATE издават билетите на Plus Ultra на сток (бланки) на HahnAir, а не на самата авиокомпания PU.

(Номерата на билетите ви трябва да започват с 169-сток на HahnAir, а не с 663-сток на PU)

За тази практика може да има ред основателни/легални причини, но важното е, че всички билети, издадени на бланка на HahnAir са застраховани/покрити именно срещу фалит на превозвача:

Линк:
https://www.hahnair.com/en/insolvency-insurance-securtix

Мисля, че това трябва да сложи край на дебатите за компенсации 🙂

Благодарим за инфото!

 

 

InsuranceConfirmation_0.pdf.pdf

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 10 минути , stefanrusev каза:

Ха, и ти ли си в кюпа Лили?  А ух си опитен магеланец...  И моя "номер" е с 663 😉  Перу не беше в "Топ 10" ама не издържах на изкушението на тая цена.

Аз не следя посредници, авиокомпании и пр. и не съм в час. Обикновено купувам директно от авиокомпанията. Сега си пиех биричка и получих имейла от магеланци. Дори не бях отворила сайта да видя, че другите купуват.

Била съм и в двете страни и сега харесах точно прехода от Лима до Гуаякил като допъление към предишното пътуване.

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Здравко Ангел
Публикувано:
преди 42 минути , mitkobiker каза:

Направи ми впечатление, че GOTOGATE издават билетите на Plus Ultra на сток (бланки) на HahnAir, а не на самата авиокомпания PU.

(Номерата на билетите ви трябва да започват с 169-сток на HahnAir, а не с 663-сток на PU)

За тази практика може да има ред основателни/легални причини, но важното е, че всички билети, издадени на бланка на HahnAir са застраховани/покрити именно срещу фалит на превозвача:

Линк:
https://www.hahnair.com/en/insolvency-insurance-securtix

И нашите са със 169.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 22 минути , Marisha каза:

Тук само един е написал, че след като е получил номера на билета си е получил имейл, че му връщат парите, което не е толкова зле.

  • Харесвам 4
Публикувано:

Аз не мога да разбера всички тези предупреждения и прокоби след като стана ясно, че хората вече са купили билети и офертата е приключила с  каква цел са.

  • Харесвам 12
Публикувано:
преди 1 минута , stanislavpp каза:

Да не се правят последващи планове и да не се изпада в ненужна еуфория, така го разбирам аз.

Точно  така.. На лични съобщения , казах на няккои приятели   да не бързат с еуфорията.... ако беше толкова лесно, всички щяхме да сме там....

  • Харесвам 5
Публикувано:

Тия 12 страници приличат на тия 8:

 

Нормално е хората да се притесняват. Извадили са късмет, четат (щото има и такива дето само пишат :wink: ), били са бързи и гъвкави, рискували са малко (100-200 евро) и сега им се иска всичко да е ОК.

-----------

А дали е трудно или лесно - я да питаме тия късметлийки - @mililia, @Цвете, @Яничка, @Desi75 и още 10-на (спирам с изброяването, че пак ще объркам някое име и ангажиментите за черпенията ще ми дойдат в повече):biggrin:

 

Дори и да кажат, че им е било адски трудно - НЕ ВЯРВАМ!:wink:

 

  • Харесвам 8
  • Браво 1
  • Смея се 2
Публикувано:

Моите резервации изчезнаха от Tripcase. В сайта на Gotogate резервацията все още стои и не са ме уведомявали за нейното анулиране, но в сайта на а/к излизат само имената ми, без маршрута и часовете на полетите.

Май това беше. 

 

П.п. добавих резервацията наново в Tripcase и статуса на полетите е: Cancelled.

 

 

PU.png

  • Шок 4
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 15 минути , yordanov каза:

Моите резервации изчезнаха от Tripcase. В сайта на Gotogate резервацията все още стои и не са ме уведомявали за нейното анулиране, но в сайта на а/к излизат само имената ми, без маршрута и часовете на полетите.

Май това беше. 

 

П.п. добавих резервацията наново в Tripcase и статуса на полетите е: Cancelled.

 

 

PU.png

Мда, съвсем същото и при нас 🙄 Сега ще трябва да мисля над друг начин да пътуваме в тази посока 🙃

  • Харесвам 1
  • Шок 1
Публикувано:
преди 2 минути , Childish каза:

А как ги добавяте там?

Аз автоматично ги имах, тоест Жижо го беше направил вече 😆 Обаче иначе си въвеждаш имейла и номера на полета, доколкото разбрах. 

Публикувано:

Голям яд беше,че си купих билети с връщане от Еквадор.Сега обаче ще чакам да ми върнат 320 евро вместо 480😀

  • Смея се 5
Публикувано:
преди 13 минути , Lindt каза:

Аз автоматично ги имах, тоест Жижо го беше направил вече 😆 Обаче иначе си въвеждаш имейла и номера на полета, доколкото разбрах. 

С име и код на резервацията, ама след това не се оправях къде да гледам.

 

Да, и моят е със статус Cancelled.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 минути , Alexander каза:

При мен излиза доста по-различна картинка, няма мили, какво включва, нито статус или поне аз не виждам

И при мен е така. Няма статус.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ако гледате потвърждението от сайта на Gotogate, там действително изглежда по различен начин. Трябва да минете през tripcase.com, където да добавите резервацията си с един от кодовете, които имате (трябва да съдържа 6 букви без цифри) и от меню Documents ще видите документ "Arranger Itinerary", подобен на картинката по-горе. 

Tripcase е приложение на Sabre - резервационната система, така че информацията там е адекватна.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.