Прескочи до съдържание

EXPIRED! OJ Error Fare Мадрид - Перу, Еквадор - Мадрид за 167€


Препоръчани мнения

преди 30 минути , Topfly каза:

Чакайте и си трайте. Ако ви анулират билетите по малко от две седмици преди полета ще ви дължат обезщетение от 600 евро 🙂

Няма компенсация за анулирани билети, има за анулирани полети.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
17 minutes ago, macf1an said:

Няма компенсация за анулирани билети, има за анулирани полети.

Напротив има компенсация за и отказан достъп до борда, овърбукинг и т.н. В тези случай има полет, но авиокомпанията отказва да те превози поради грешка в нейната система.

Връзка към коментар
преди 1 час, Topfly каза:

Напротив има компенсация за и отказан достъп до борда, овърбукинг и т.н. В тези случай има полет, но авиокомпанията отказва да те превози поради грешка в нейната система.

Вярно, има, ама ако ти анулират билета не можеш да се ползваш директно от отказан достъп , овърбукинг и т.н.

Ще трябва да ги съдиш и да доказваш, че неоснователно са отменили билета ти и тогава да искаш обезщетение за разходите, например. Няма как да се ползваш от другите обезщетения. 

Връзка към коментар

Компенсация по директивата има само ако имате валидна резервация в момента на събитието - дали отменен полет, забавен полет или отказан достъп до борда.

преди 3 часа, Topfly каза:

Напротив има компенсация за и отказан достъп до борда, овърбукинг и т.н. В тези случай има полет, но авиокомпанията отказва да те превози поради грешка в нейната система.

И преди са ти го обяснявали:

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
27 minutes ago, macf1an said:

Компенсация по директивата има само ако имате валидна резервация в момента на събитието - дали отменен полет, забавен полет или отказан достъп до борда.

И преди са ти го обяснявали:

 

По тази логика всяка авиокомпания може първо да анулира всички билети на пътниците дори един час преди полета и след това отмени полета, като така не дължи обезщетение на пътниците. Ако беше толкова лесно, авиокомпаниите масово щяха да се възползват от тази вратичка. Според мен ако две седмици преди полета резервацията все още е ок, вероятно ще могат да вземат обезщетение.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Получих ги от банката след като падежира арбитража. Тия от агенцията са пълни идиоти, пак им писах и автоматичния отговор, че не могат да ми отговорят, щото са много заети.  Равносметката от кореспонденцията с тях за месец и половина  е 6 мейла и нито един конкретен отговор, само автоматични.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...
На 28.06.2019 г. в 17:40, Георги Матеев каза:

Просто са ти дали допълнително пари за да отидеш до Испания и да си извадиш нова карта, дето ти я блокираха заради тях 🙂

Мина доста време и никой не ме потърси отново, хем сигнализирах с мейл един път, отделно си писах и говорих с банката наскоро заради новата карта.

В края на месеца ще си взема новата кредитна карта от Испания, а парите ги вложих в пътуване до САЩ.

  • Харесвам 10
  • Браво 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.