Прескочи до съдържание

EXPIRED! OJ Error Fare Мадрид - Перу, Еквадор - Мадрид за 167€


Препоръчани мнения

1 minute ago, stanimir said:

А каква е вината на Gotogate? 

Ако авиокомпанията отказва да признае грешката ясно че посредника няма да плати от джоб разликата. Като погледнах само тук вероятно са купени поне стотина билета,  а поляците вероятно са купили хиляди. За една малка авиокомпания това може да е пълен крах. 

 

Купувал съм от този посредник и никога не е имало проблем. 

Отказване да платиш или доставиш услуга по валиден договор не е въпрос просто на решение. Gotogate също биха могли да съдят авиокомпанията ако тя им причини загуби! В случая обаче авиокомпанията, а не посредника трябва да се съди да плати разликата.

 

Спрямо тази авиокомпания аз не бих имал и морални проблеми да я съдя. Според информацията на Василена директорите са прецакали над 120 000 пътници в предишни авиокомпании, така че няма да е лошо сега някой да им го върне...

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 24 минути , yordanov каза:

Направих някоко скрийншота, дано са полезни:

 

 

1. Добавя се нов трип.

 

1.PNG.eba20e8d97cc59c53dedcf5f00931f77.PNG

 

2. Линква се съществуваща резервация с този трип. Използва се кода, който е съставен само от букви, без цифри (пояснявам, защото Gotogate, например, изпратиха 3 различни кода):

 

2.PNG.2daa88f9969bcbf94642fc7a8e2a230b.PNG

 

3. Ако добавите правилно резервацията, най-отгоре ще имате активен бутон Documents. При нормална резервация, на този екран се появяват и други неща - информация за полетите, авиокомпанията, телефони на а/к в различни държави и т.н. Всичко това изчезна снощи.

 

3.PNG.a872ce0257de8e3e772f49d5d2c02b17.PNG

4. От там трябва да видите нещо подобно на долната картинка. Това е документът с резервацията.

 

4.PNG.d4f226a547ba2e6fae69620a98e09db4.PNG

Само да кажа, че в Tripcase може да линквате (чрез бутона по-горе) резервации, направени през Sabre, както в случая с Gotogate. Т.е., тази на Търкиш, може и да не се визуализира, освен, ако не я вкарате ръчно от 'Add a Flight', което, обаче, няма да покаже свързаните с резервацията документи.

 

Благодаря!Направих го и резултатът е "cancelled"

Връзка към коментар
преди 54 минути , Topfly каза:

Отказване да платиш или доставиш услуга по валиден договор не е въпрос просто на решение. Gotogate също биха могли да съдят авиокомпанията ако тя им причини загуби! В случая обаче авиокомпанията, а не посредника трябва да се съди да плати разликата.

 

Спрямо тази авиокомпания аз не бих имал и морални проблеми да я съдя. Според информацията на Василена директорите са прецакали над 120 000 пътници в предишни авиокомпании, така че няма да е лошо сега някой да им го върне...

Аз вчера им написах мейл, че в tripcase.com ми излиза cancelled и поисках отговор каква е причината. Върнаха ми report, че ще ми отговорят до 16-18 часа (нещо такова). Предвид отговора ще реша какво да правя, но това с испанската КЗП звучи интересно, пък и поназнайвам малко испански 😉

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
Здравко Ангел

А от gotogate би трябвало да пуснат мейл до всички, че резервациите им са отменени, нали така? Да си се върна към стария план, че и без това с тези билети отидохме буквално на другия край на света от първоначалните ни планове за зимно пътуване.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

@yordanov къде точно се влиза за този My trips. Може ли линк. 

Благодаря! 

 

Сега като влезна в GoToGate с моята резервация и ми дава

Message from Gotogate

 
The order was not made on this site: Gotogate
Status Code: #67 
web0401160168/s:1073409258187/r:2159997252755 
Редактирано от Иван Попов
добавяне
Връзка към коментар
41 minutes ago, Salsam said:

Аз вчера им написах мейл, че в tripcase.com ми излиза cancelled и поисках отговор каква е причината. Върнаха ми report, че ще ми отговорят до 16-18 часа (нещо такова). Предвид отговора ще реша какво да правя, но това с испанската КЗП звучи интересно, пък и поназнайвам малко испански 😉

Не пренебрегвай и възможността да използваш съда за кокошкарски дела на ЕС. Таксата е 4% или минимум 50 лева, като ако спечелиш делото, тези при ти ги връщат.

 

ТАРИФА за държавните такси, които се събират от съдилищата по Гражданския процесуален кодекс
„Раздел I
Такси, събирани в съдебното производство
Чл. 1. По искова молба, насрещна искова молба и молба на трето лице със самостоятелни права се събира такса 4 на сто върху цената на иска, но не по-малко от 50 лв.“

Заплащането на съдебни такси  може да се осъществи само по банков път за сметка на съда.

https://e-justice.europa.eu/content_court_fees_concerning_small_claims_procedure-306-bg-bg.do?member=1#03

 

Ето информация и на български как протича процедурата:

 

https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/european-small-claims-procedure/index_bg.htm

 

Хубавото при тази процедура е, че ако спечелиш по принцип лесно можеш да направиш инкасо от сметката на авиокомпанията, ако не иска да плати...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, yordanov каза:

Направих някоко скрийншота, дано са полезни:

 

 

1. Добавя се нов трип.

 

1.PNG.eba20e8d97cc59c53dedcf5f00931f77.PNG

 

2. Линква се съществуваща резервация с този трип. Използва се кода, който е съставен само от букви, без цифри (пояснявам, защото Gotogate, например, изпратиха 3 различни кода):

 

2.PNG.2daa88f9969bcbf94642fc7a8e2a230b.PNG

 

3. Ако добавите правилно резервацията, най-отгоре ще имате активен бутон Documents. При нормална резервация, на този екран се появяват и други неща - информация за полетите, авиокомпанията, телефони на а/к в различни държави и т.н. Всичко това изчезна снощи.

 

3.PNG.a872ce0257de8e3e772f49d5d2c02b17.PNG

4. От там трябва да видите нещо подобно на долната картинка. Това е документът с резервацията.

 

4.PNG.d4f226a547ba2e6fae69620a98e09db4.PNG

Само да кажа, че в Tripcase може да линквате (чрез бутона по-горе) резервации, направени през Sabre, както в случая с Gotogate. Т.е., тази на Търкиш, може и да не се визуализира, освен, ако не я вкарате ръчно от 'Add a Flight', което, обаче, няма да покаже свързаните с резервацията документи.

 

Стана, на мен ми дава това, никъде няма нищо за статус.

lima1.JPG.a1b5dc84a549062e9260e62b04b8db01.JPG

 

Връзка към коментар
преди 4 минути , Topfly каза:

Не пренебрегвай и възможността да използваш съда за кокошкарски дела на ЕС. Таксата е 4% или минимум 50 лева, като ако спечелиш делото, тези при ти ги връщат.

Прости невежеството ми, но каква основа би могла да се използва за съдебно преследване, при положение че Законът е дал основните рамки относно канселиране на полети и съответните обезщетения?

 

Иначе аз напълно подкрепям всякакви наказателни процедури, които директно или индиректно повишават правата на клиентите - точно така се е случило с настоящите ни права - някога някой е решил, че нещо е несправедливо и се е преборил.

 

Просто се питам на какво основание може да искаме някой да ни заплати разлика в билети или от сорта обезщетение, когато те са в правото си да канселират услуга в законовия срок? Съвсем друга опера е ако откажат възстановяване на парите, разбира се. 

Връзка към коментар
5 minutes ago, Rainy said:

Прости невежеството ми, но каква основа би могла да се използва за съдебно преследване, при положение че Законът е дал основните рамки относно канселиране на полети и съответните обезщетения?

 

Иначе аз напълно подкрепям всякакви наказателни процедури, които директно или индиректно повишават правата на клиентите - точно така се е случило с настоящите ни права - някога някой е решил, че нещо е несправедливо и се е преборил.

 

Просто се питам на какво основание може да искаме някой да ни заплати разлика в билети или от сорта обезщетение, когато те са в правото си да канселират услуга в законовия срок? Съвсем друга опера е ако откажат възстановяване на парите, разбира се. 

Ако анулират целия полет и ти съобщат за това 14 дни преди полета е ок, да си получиш парите без обезщетение, но да анулират избирателно билети на пътници само защото са платили по ниска цена не е ок! Утре някоя авиокомпания, която е продавала билети по едно евро, също може да каже на пътниците, че им анулира билетите, защото има възможност на други пътници да им продаде същите места и по 20 евро..

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 2 минути , Topfly каза:

Ако анулират целия полет и ти съобщат за това 14 дни преди полета е ок, да си получиш парите без обезщетение, но да анулират избирателно билети на пътници само защото са платили по ниска цена не е ок!

Не оспорвам, че не е ок. Питам се - ако авиокомпанията има право да канселира полет - без причина - до 14 дни преди полет, без да получиш обезщетение, с какво този казус е по-различен от всякакво друго канселиране?  

Връзка към коментар
преди 26 минути , Rainy каза:

Не оспорвам, че не е ок. Питам се - ако авиокомпанията има право да канселира полет - без причина - до 14 дни преди полет, без да получиш обезщетение, с какво този казус е по-различен от всякакво друго канселиране?  

Отменения полет е едно, избирателната отмяна на билети защото според тях са на ниска цена и могат да ги продадат на по-висока, е друго. 🙂 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
1 minute ago, Rainy said:

Не оспорвам, че не е ок. Питам се - ако авиокомпанията има право да канселира полет - без причина - до 14 дни преди полет, без да получиш обезщетение, с какво този казус е по-различен от всякакво друго канселиране?  

Разликата е в избирателното канселиране. Ако решат да анулират всички полети за които са продали Error fare билети и върнат парите и на пътниците, които са си купили билети на нормална цена, тогава не можеш да имаш претенции, но ако те изберат само теб да ти анулират билета, това вече е незаконно. Този случай прилича повече на овърбукинг. Повечето пътници успяват да пътуват, но на една част от пътниците авиокомпанията им отказва да пътуват, въпреки че им е продала валиден билет за дадения полет. В такива случаи според европейскат директива се дължи обезщетение...

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
В момента, П.Кръстев каза:

Отменения полет е едно, избирателната отмяна на билети защото според тях са на ниска цена и може да ги продаде на по-висока, е друго. 🙂 

Нека стане ясно - аз не съм адвокат на дявола 🙂 Опитвам се да задавам въпроси единствено от правна гледна точка. Когато се прави claim, трябва да има ясно основание за такъв. И защото Законът - to the best of my knowledge, не съм юрист - казва: авиокомпанията може да канселира полет до еди кога си - без да дължи нищо, освен да ви възстанови парите, питам за този казус - как трябва да се постави, за да има пробив в системата. 

Връзка към коментар

@Rainy за трети път казваш анулиране на полет, а Topfly има предвид анулиране на отделни резервации за полет, който вероятно няма да бъде анулиран

 

това вероятно може да се провери от сайта на авиокомпанията - ако полетът е наличен и може да се купуват билети за него очевидно не е анулиран и става дума за отмяна на конкретни резервации

  • Харесвам 9
Връзка към коментар
преди 2 минути , antea каза:

@Rainy за трети път казваш анулиране на полет, а Topfly има предвид анулиране на отделни резервации за полет, който вероятно няма да бъде анулиран

 

това вероятно може да се провери от сайта на авиокомпанията - ако полетът е наличен и може да се купуват билети за него очевидно не е анулиран и става дума за отмяна на конкретни резервации

Сега вече ми стана ясно - друго е юрист да ти го каже 🙂 Успех на тези, които ще опитат! 

Връзка към коментар
преди 27 минути , Alexander каза:

Стана, на мен ми дава това, никъде няма нищо за статус.

lima1.JPG.a1b5dc84a549062e9260e62b04b8db01.JPG

 

Като цъкнеш на Itinerario del organizador трябва да има статус на полет или нещо подобно.  Иначе на мен ми изглежда, като че ли резервацията е все още потвърдена, съдейки по това, че електронните билети са си там. 

Връзка към коментар
В момента, Rainy каза:

Сега вече ми стана ясно - друго е юрист да ти го каже 🙂 Успех на тези, които ще опитат! 

благодаря, но не съм юрист, и не претендирам за такава компетентност, въпреки че и в моята професия е супер важно да обръщаш внимание на всяка отделна дума в изречението, защото понякога прави голяма разлика 🙂

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
Преди 1 час, Иван Попов каза:

@yordanov къде точно се влиза за този My trips. Може ли линк. 

Благодаря! 

 

Сега като влезна в GoToGate с моята резервация и ми дава

Message from Gotogate

 
The order was not made on this site: Gotogate
Status Code: #67 
web0401160168/s:1073409258187/r:2159997252755 

Ако резервацията ти е направена от Gotogate трябва да влезеш точно във версията на сайта, от която си резервирал. В моя случай резервирах от ирландската версия, затова влизам в ie.gotogate.com. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 14 минути , yordanov каза:

В Gotogate трябва да влезеш точно във версията на сайта, от която си резервирал. В моя случай резервирах от ирландската версия, затова влизам в ie.gotogate.com

Да, благодаря и аз съм го направил през ирланската версия. 

Сега ми излиза, но никъде не пише за канселиране все още, но като чукна да го принтирам ми се появява грешката, която я пуснах отгоре.

В сайта на авиокомпанията ми пише само името, както на повечето. А полетът си съществува за тези дати и е 550 евро от сайта на авиокомпанията. 

Може би както писахте всички отгоре, ще се анулират само нашите билети. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.