Прескочи до съдържание

EXPIRED! OJ Error Fare Мадрид - Перу, Еквадор - Мадрид за 167€


Препоръчани мнения

преди 4 минути , Иван Попов каза:

image.png.04096847cafc25058247ea1a12ff749c.png

Сега за парите 😪 сигурно до Коледа ще чакаме..... 

Това не е сигурно, възможно е да си изпълнят задълженията навреме.

За позабързване с английски компании (дори и със седалище Швеция) мога да посъветвам директен контакт по телефона 24/7:

You can contact us by phone:
+44 20 3794 7674

https://www.gotogate.co.uk/contact

 

Връзка към коментар

Жалко за отменените билети. 

Имах отменени билети м. г. от някой от известните посредници, не помня точно. Писаха ми, че парите са блокирани, а не взети и ми ги отблокираха за 45 дни. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 38 минути , lesy каза:

Жалко за отменените билети. 

Имах отменени билети м. г. от някой от известните посредници, не помня точно. Писаха ми, че парите са блокирани, а не взети и ми ги отблокираха за 45 дни. 

При мен за 2 дни ги осчетоводили, платих с кредитна. Такава бързина  не съм виждал досега.

преди 53 минути , Rainy каза:

Това не е сигурно, възможно е да си изпълнят задълженията навреме.

За позабързване с английски компании (дори и със седалище Швеция) мога да посъветвам директен контакт по телефона 24/7:

You can contact us by phone:
+44 20 3794 7674

https://www.gotogate.co.uk/contact

 

А за Mytrip, знаеш ли?

Четох, че десетки хора се оплакват, че не могат да си вземат парите точно от канселирани полети. 

Чак се учудвам, че това се случва в Англия-Ирландия.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , Alexander каза:

А за Mytrip, знаеш ли?

Четох, че десетки хора се оплакват, че не могат да си вземат парите точно от канселирани полети. 

Чак се учудвам, че това се случва в Англия-Ирландия.

Myrtrip и Gotogate са от една група, та сигурно ще е същото: https://www.etraveli.com/about/brands/

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 минути , Alexander каза:

При мен за 2 дни ги осчетоводили, платих с кредитна. Такава бързина  не съм виждал досега.

А за Mytrip, знаеш ли?

Четох, че десетки хора се оплакват, че не могат да си вземат парите точно от канселирани полети. 

Чак се учудвам, че това се случва в Англия-Ирландия.

Не е нужно да се учудваш - всеки играе играта така, щото да спечели. Валидно е и за корпоративния свят, валидно е и за потребителите. Във всяка една държава. Във Великобритания има много сериозни лостове за въздействие на финансовия пазар - въпросът е да ги хванеш в издънка. И това е трудното. И да - някои от тези компании са много трудни. Когато задържиш милиони паунди и оперираш с тях месеци безплатно, това е огромен бонус. Това беше причината да бъдат цитирани тези компании по време на дискусиите - просто да бъдат предпазени по възможност хората или поне да бъдат предупредени и да се въоръжат с реални очаквания. 

 

За Gotogate е отдавна известна некоректната им практика - която се установява само при проблеми: таксуване на канселирания от £15 до £55, разиграване на клиентите със законови средства - надявам се при вас да не е така. Сега ще погледна за точен съвет относно MyTrip. 

Връзка към коментар
преди 17 минути , yordanov каза:

Myrtrip и Gotogate са от една група, та сигурно ще е същото: https://www.etraveli.com/about/brands/

Същото е. 

 

преди 22 минути , Alexander каза:

А за Mytrip, знаеш ли?

Само първата страница на Trustpilot дава реалната оценка: 

 

https://www.sitejabber.com/reviews/mytrip.com

 

Резервирането с такива агенции е просто игра - можеш да спечелиш много, но може и да се изгуби - може и малко, може и повече. В Магеланци имаме от целия спектър на играчи 🙂 

 

Това е едно от многото мнения. И са реални оценки.

 

Bought tickets through MyTrip.com and one of my flights from British Airlines was cancelled and no replacement flight or compensation was ordered by them.
After chasing them so many times they promised to reimburse me in December and since them money has mot yet been paid.
I called them many many times and their client services is not able to provide a proper solution and they do not reply to emails.
It's a Company that has no respect with clients and will never use them again. Worse agency I have ever seen.

 

Надявам се да нямате такива последици. Като елементарна мярка с тях е - резервиране с кредитна карта, и тормоз по телефона.

 

Това са номерата, с които човек може да се свърже с тях:

https://www.mytrip.com/misc/local-telephone-numbers

 

Връзка към коментар
преди 4 минути , Alexander каза:

С кредитна взех, да видим какво ще стане.

 

Мога да ти дам съвет от лична (и не само) практика: пиши до агенцията, документирай комуникацията, две седмици е приемливият срок, в който се очаква за реакция. Ако не те отразят или не ти удовлетворят искането, пускаш официален claim към кредитната институция - те ще ти възстановят парите въз основа не недоставен продукт. 

Връзка към коментар
В момента, mpetkov91 каза:

А за тези, които сме платили с дебитна карта някакви съвети? 🙂

Същото - в комбинация с "тормоз" по телефона. Използвайте внимателен писмен език. След две седмици - ако не ви отразят, учтиво предупредете, че ще бъде сезиран Финансовият омбудсман. Последният изисква доказателство, че е направено всичко възможно да се комуникира проблема между засегнатите страни. 

Връзка към коментар
преди 2 минути , Rainy каза:

Същото - в комбинация с "тормоз" по телефона. Използвайте внимателен писмен език. След две седмици - ако не ви отразят, учтиво предупредете, че ще бъде сезиран Финансовият омбудсман. Последният изисква доказателство, че е направено всичко възможно да се комуникира проблема между засегнатите страни. 

Вече пробвах да комуникирам с банката по този въпрос и ми отговориха, че ако парите вече са изтеглени, няма какво да се направи по въпроса. Вярно, че комуникирах със съпорт по телефона и може би трябва по друга линия да се подходи към банката.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , mpetkov91 каза:

Вече пробвах да комуникирам с банката по този въпрос и ми отговориха, че ако парите вече са изтеглени, няма какво да се направи по въпроса.

това е интересен отговор, защото съм чувал и обратното - докато не са осчетоводят, нищо не може да се направи

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 7 минути , mpetkov91 каза:

Вече пробвах да комуникирам с банката по този въпрос и ми отговориха, че ако парите вече са изтеглени, няма какво да се направи по въпроса. Вярно, че комуникирах със съпорт по телефона и може би трябва по друга линия да се подходи към банката.

Банката е права - по принцип. Затова кредитните карти са за предпочитане понякога, но това изобщо не означава, че другите карти не са защитени. Просто става по бавно, защото трябва да се намеси Регулатора.

 

Моето лично мнение е, че едно е сигурно: вие няма да си загубите парите, освен ако не фалира дадения посредник (казвам го по принцип, не в конкретика). Просто може да направят процеса бавен и да си скъсате нервите. Искрено се надявам това да не се случи.

Връзка към коментар
преди 17 минути , mpetkov91 каза:

Вече пробвах да комуникирам с банката по този въпрос и ми отговориха, че ако парите вече са изтеглени, няма какво да се направи по въпроса. Вярно, че комуникирах със съпорт по телефона и може би трябва по друга линия да се подходи към банката.

И аз говорих. Казаха ми, че ще получа писмо от агенцията и парите, ако се върнат отиват директно в карта. 

 

@Rainy Няма ли начин да се пише на Gotogate? Или ако не им обадим до тези две седмици, какво следва?

Връзка към коментар
преди 13 минути , Иван Попов каза:

 

@Rainy Няма ли начин да се пише на Gotogate? Или ако не им обадим до тези две седмици, какво следва?

От един час им издирвам адреса, но удрям на сериозен камък 😞 Единствената информация, до която съм се докопала, е тази:

 

https://customercarecontacts.com/contact-of-gotogate-customer-service-phone-email/

 

Те просто не дават нормална връзка с Обслужване на клиенти. 

 

Какво следва - наистина няма как да знам. Ако парите не са ти много нужни, забравяш за ситуацията и ако не ги получиш до месец-два, трябва да звъниш. Ако са ти нужни и те не реагират, трябва да звъниш... 

Връзка към коментар

това е нещо като извадка на общите условия на Plus Ultra - https://plusultra.com/condiciones-del-billete/

 

евентуално на нещо такова биха могли да се позоват, в случай че претендират, че грешната цена не е the applicable rate...

 

9. The ticket is valid for one year from the date of issue unless otherwise indicated on the ticket, on the carrier's rates or on the conditions of transport, and only for the route and dates indicated, not being transferable, endorsable or reimbursable at case of not being used. nor admitted modifications to it in its passage to the condition of "OPEN" after having been issued. The carrier may refuse to carry out the transport in case of non-payment of the applicable rate.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.