Прескочи до съдържание

EXPIRED! OJ Error Fare Мадрид - Перу, Еквадор - Мадрид за 167€


Препоръчани мнения

Без да съм сигурен какво ще се случи, бих желал да успокоя тези, които са се притеснили за връщането на парите. В случаите, когато Gotogate са инициирали канселирането на резервациите съм си получавал обратно парите в пълен размер след два-три дена (горе-долу колкото е технологичното време на картовите оператори и банките).  

  • Харесвам 11
  • Благодаря 1
  • Браво 2
Връзка към коментар

А някой от вас получи ли е официално мейл от gotogate за отмяна на резервацията и смятате ли да чакате такъв мейл преди да си поискате парите обратно? И при мен си седи в техния сайт все едно, че всичко е наред, но в tripcase статусът се смени на canceled.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Status:
Cancelled
 

...Ей урочасахте ни 😞 ...

преди 4 часа, Rainy каза:

Когато задържиш милиони паунди и оперираш с тях месеци безплатно, това е огромен бонус.

Ха-ха - все пак не ние сме открили топлата вода !!!  Понякога чак ме кефят такива тарикатлъци. Само дето хората играят на едро! Здраве да е...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 37 минути , lyusi каза:

А някой от вас получи ли е официално мейл от gotogate за отмяна на резервацията и смятате ли да чакате такъв мейл преди да си поискате парите обратно? И при мен си седи в техния сайт все едно, че всичко е наред, но в tripcase статусът се смени на canceled.

Не съм получила нищо официално от gotogate. Писах им имейл с искане за връщане на пари, прикачих скрин от tripcase  , чакам отговор. Уж срока за отговор е до утре на обяд.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И аз не съм получила нищо официално от gotogate. Мисля утре да им изпратя запитване защо статусът в tripcase е променен.

Ще изчакам до понеделник и ще пиша на Airhelp+, за чиято услуга платих при резервация на билета. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Днес звъннах първо на АК-та, но от там само потвърдиха, че е имало техническа грешка и билетите са канселирани и да съм търсел посредника за всичко. 

 

При посредника беше ужасно трудно да се свържа. Първия път след 10 мин чакане и намиране на резервацията ме питаха какво искам, все едно всичко е наред.

Като казах какво искам, ми казаха обадете се на АК-та и последва затваряне.

 

Последва звънене, чакане, свързване, намиране на резервацията и прехвърляне на друг отдел, въпреки, че бях избрал опцията за каснелирани билети. След прехвърлянето чаках още 5 мин, но нямаше абсолютно никакъв сигнал, явно бяха затворили пак и затворих и аз.

 

Последва ново звънене и всичко изброено, този път изкарах късмет, не ми затвориха, но след проверка казаха, че ще отворят кейс и щели да питат компанията, какво е станало и да се обадя след 1 седмица. 

Това е за днес, ще чакам 1 седмица и пак ще звъня.

  • Харесвам 7
  • Браво 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 1 час, stefanrusev каза:
Status:
Cancelled
 

...Ей урочасахте ни 😞 ...

Поемам вината за канселирането, ако това ще ти донесе усмивка 🙂

 

преди 1 час, stefanrusev каза:
Ха-ха - все пак не ние сме открили топлата вода !!!  Понякога чак ме кефят такива тарикатлъци. Само дето хората играят на едро! Здраве да е...

Лично мен няма как да ме изкефи един тарикатлък, който може да донесе големи проблеми на много реално невинни хора, но е факт че ги има, и то не малко. В общия случай офертите на оператори като gotogate са много по-ниски от цените на билетите на самите авиокомпании. Каквито и отстъпки да им дават, финансите са дисцилинирана наука и все отнякъде трябва да компенсират - но по законов начин! Щото не са много хората, които четат T&Cs, а като видиш разлика £50 и се изкушаваш категорично... 

 

Както спомена и @koliob, не е нужно притеснение - случва се да бъдат и коректни. Това го казвам за другите - ти знам, че не се притесняваш 🙂 Просто има агенции с много лош имидж и то с основание. Просто някои хора нямат много излишни пари и един проблем с връщане на пари може да им наруши баланса. Със сигурност, обаче (99.99%), парите ще се върнат.

 

 

Връзка към коментар
преди 1 час, lyusi каза:

А някой от вас получи ли е официално мейл от gotogate за отмяна на резервацията и смятате ли да чакате такъв мейл преди да си поискате парите обратно?

Ще разкажа накратко моят опит с Gotogate в подобна ситуация. Имах билет Атина-Истанбул за 5-ти април ,което съвпадна с преместването на летище Ататюрк и съответно полета беше канселиран от авиокомпанията. И да,получих мейл от Gotogate ... да добавя чекиран багаж към резервацията. 🙂

Така че, не ви съветвам да ги чакате,а да си отворите тикет през сайта: https://bg.gotogate.com/kontakt   и накратко да опишете ситуацията. По телефона са много трудни за свързване.Времето за възстановяването на сумата при мен  беше почти пет седмици от датата на подаване на искането и то при съвсем ясна причина за анулиране.

 

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

И моя билет е канселиран вече и тъй като е през www.lastminute.com и чета въпроси и отговори на сайта им  ( там си стои още билета без промяна) , та намирам това и се чудя да ги пробвам ли пък да ми намерят алтернативен транспорт или за тези пари ще ме качат на автобусЪт :girl_crazy: :

 

What do I do if the airline cancels my booking?

Should this happen, we will offer you an alternative means of transport at no added cost. You will also be able to request for a full refund. No Handling fees will be charged by us on such occasions.

  • Харесвам 1
  • Смея се 5
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 14 минути , funny каза:

И моя билет е канселиран вече и тъй като е през www.lastminute.com и чета въпроси и отговори на сайта им  ( там си стои още билета без промяна) , та намирам това и се чудя да ги пробвам ли пък да ми намерят алтернативен транспорт или за тези пари ще ме качат на автобусЪт :girl_crazy: :

 

What do I do if the airline cancels my booking?

Should this happen, we will offer you an alternative means of transport at no added cost. You will also be able to request for a full refund. No Handling fees will be charged by us on such occasions.

Ами ако те накарат да плуваш до континента 🙂 Ама това пък на тях ще им излезе много евтино и пак няма да е справедливо 🙂

  • Харесвам 1
  • Смея се 6
Връзка към коментар
преди 18 минути , funny каза:

И моя билет е канселиран вече и тъй като е през www.lastminute.com и чета въпроси и отговори на сайта им  ( там си стои още билета без промяна) , та намирам това и се чудя да ги пробвам ли пък да ми намерят алтернативен транспорт или за тези пари ще ме качат на автобусЪт :girl_crazy: :

 

What do I do if the airline cancels my booking?

Should this happen, we will offer you an alternative means of transport at no added cost. You will also be able to request for a full refund. No Handling fees will be charged by us on such occasions.

Специално Lastminute имат клауза в условията си относно грешките. Наложи ми се да се запозная с тях преди време. Друг е въпросът кой и как доказва коя цена е с грешка и коя не.

 

Цитат

Pricing errors, accuracy of Website content, and changes to law 

  1. We will endeavour to correct errors and omissions on the Website or elsewhere, and take appropriate action as soon as practicable after being notified of them. Neither we nor the supplier are under any obligation to honour bookings for Products where there is a pricing error, even if you have received a confirmation email. In these circumstances, we reserve the right to correct any pricing errors on the Website and to either offer you the opportunity to keep your booking at the correct price or cancel your booking without liability.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 19 минути , lyusi каза:

Ами ако те накарат да плуваш до континента 🙂 Ама това пък на тях ще им излезе много евтино и пак няма да е справедливо 🙂

Ааа да си имаме уваженията, това не е "транспорт" ами движение на собствен ход , .... освен ако някой не ме вози на гръб ... плувайки :acute:

( Ама тогава ще му се ... отели вола с тия два куфара дето ми се "полагат" от оригиналния билет)

  • Харесвам 1
  • Смея се 9
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Отговор от gotogate

Dear Sir/Madam, 

Thank you for your email.

We can see that the booking has been cancelled from the airlines end. We request you to please wait for 7-10 business days as we have forwarded your query to the relevant department to investigate and check for refund options.

Please do not hesitate to contact us for any further questions.
 
 
Kind regards
Akashdeep,Customer Service
Gotogate

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 15 минути , Marisha каза:

Отговор от gotogate

Dear Sir/Madam, 

Thank you for your email.

We can see that the booking has been cancelled from the airlines end. We request you to please wait for 7-10 business days as we have forwarded your query to the relevant department to investigate and check for refund options.

Please do not hesitate to contact us for any further questions.
 
 
Kind regards
Akashdeep,Customer Service
Gotogate

Окъде ги контактна- през формата на сайта или на някакъв мейл?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 15 часа, funny каза:

И моя билет е канселиран вече и тъй като е през www.lastminute.com и чета въпроси и отговори на сайта им  ( там си стои още билета без промяна) , та намирам това и се чудя да ги пробвам ли пък да ми намерят алтернативен транспорт или за тези пари ще ме качат на автобусЪт :girl_crazy: :

 

What do I do if the airline cancels my booking?

Should this happen, we will offer you an alternative means of transport at no added cost. You will also be able to request for a full refund. No Handling fees will be charged by us on such occasions.

Самоцитирам се :

 

Писах им във фейсбук да питам каква е процедурата от тук нататък и те верно ми предлагат да ми потърсят алтернативна опция :grin:. Ще се плува :girl_impossible:

 

"I have checked your booking and I do see that the airline has cancelled your flights. Please confirm if you would like us to check for alternative options or a refund with the airline?"

  • Харесвам 4
  • Шок 1
  • Смея се 4
  • Замислям се 3
Връзка към коментар
преди 13 минути , funny каза:

Самоцитирам се :

 

Писах им във фейсбук да питам каква е процедурата от тук нататък и те верно ми предлагат да ми потърсят алтернативна опция :grin:. Ще се плува :girl_impossible:

 

"I have checked your booking and I do see that the airline has cancelled your flights. Please confirm if you would like us to check for alternative options or a refund with the airline?"

Ми супер де! РечИ, че нямаш против, през къде ще те превозят до там, за същите пари.:dance3:

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз нямам отговор, но получих мейл с номер на кейса след като изпратих вчера моя.

 

 

Тъкмо видях, че мейла реално не е  изпратен, въпреки, че получих номер на кейса. Вчера не го прочетох напълно и се оказа, че пише, че трябва да клинка на едно място за да се съглася с не знам си какво и от там ми излезе нов прозорец с името и моята поща и бутон abort/send. Чак след като натиснах сенд, ми изписа, че се вече мейла е изпратен.

Не бях виждал такова нещо до сега, добре, че го загледах и видях, че нищо не е изпратено вчера.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 24 минути , Alexander каза:

Аз нямам отговор, но получих мейл с номер на кейса след като изпратих вчера моя.

 

 

Тъкмо видях, че мейла реално не е  изпратен, въпреки, че получих номер на кейса. Вчера не го прочетох напълно и се оказа, че пише, че трябва да клинка на едно място за да се съглася с не знам си какво и от там ми излезе нов прозорец с името и моята поща и бутон abort/send. Чак след като натиснах сенд, ми изписа, че се вече мейла е изпратен.

Не бях виждал такова нещо до сега, добре, че го загледах и видях, че нищо не е изпратено вчера.

Малеееее, с тия нови технологии, кви работи се случват! Още не си пратил писмо, пък те, вече ти отговорили:rtfm::spiteful:

То па и аз, кво ли се чудя - след някой ден, ще пращаме/получаваме мисловни писма.

Не че някои, много напреднали и сега не го могат...😮

  • Харесвам 2
  • Смея се 6
Връзка към коментар

А това е отговора в фейсбук

Thank you for your email.

We have received your request that you wish to cancel your booking. We are always required to follow the airline rules for the ticket(s) that you have booked through us.

According to the rules set out by the airline it is possible to cancel your booking with the airline fee of 0. If you would like us to contact the airline on your behalf and to handle the cancellation and refund process, our handling fee of EUR 61 will be added. Both fees are per person.

If you used our services for cancelling the ticket, the amount will be refunded to you through your original form of payment. The above mentioned fees will be deducted from the refundable amount. Any add-on products or fees (Support Package, Cancellation Protection etc.) will not be refunded. We handle all refund requests in turn – please note that the current handling time for your refund is approximately 2-8 weeks, with reservations for possible delays that are outside of our control. We will of course do our best to make sure that you receive your refund as soon as possible.

Please note that your booking has not been cancelled in our system yet. We ask you to get back to us and confirm if you would like our assistance with the cancellation by replying to this email. Note that your booking needs to be cancelled well in advance of your original departure date.

Your booking is not cancelled until you have received a cancellation confirmation from us prior to departure.

  • Харесвам 1
  • Шок 4
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.