Прескочи до съдържание

EXPIRED! OJ Error Fare Мадрид - Перу, Еквадор - Мадрид за 167€


Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 9 минути , Marisha каза:

 

According to the rules set out by the airline it is possible to cancel your booking with the airline fee of 0. If you would like us to contact the airline on your behalf and to handle the cancellation and refund process, our handling fee of EUR 61 will be added. Both fees are per person.
 

Please note that your booking has not been cancelled in our system yet. We ask you to get back to us and confirm if you would like our assistance with the cancellation by replying to this email. Note that your booking needs to be cancelled well in advance of your original departure date.

Your booking is not cancelled until you have received a cancellation confirmation from us prior to departure.

 

Точно за такива скрити такси и умишлено мотаене иде реч в оплакванията от Gotogate. 

Бъдете внимателни какви копчета натискате, за да не се окажете с платени такси (Cancellation Fees) от EUR 61 на човек.

 

преди 4 минути , Alexander каза:

Много нагли!

 

@Alexander Ти нали не смяташ, че се занимаваме някои хора да плашим глупаво опитното магеланско общество, ако нямаше основание да предупредим за осторожност? Поне аз се стремя да го правя с внимателни думи. 

Публикувано:
преди 26 минути , Marisha каза:

We have received your request that you wish to cancel your booking. We are always required to follow the airline rules for the ticket(s) that you have booked through us.

Ама те или не са разбрали, или по-скоро се правят на ударени. Те си мислят, че вие искате да канселирате резервацията, а не, че авиокомпанията я е анулирала.

Пф, ще видим на мен какво ще ми кажат, още не са ми отговорили.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 минути , yordanov каза:

Ама те или не са разбрали, или по-скоро се правят на ударени. Те си мислят, че вие искате да канселирате резервацията, а не, че авиокомпанията я е анулирала.

Пф, ще видим на мен какво ще ми кажат, още не са ми отговорили.

Според тях, може да не е канселирана до деня на полета. Какво им пречи да го твърдят?

Публикувано:
преди 1 минута , Alexander каза:

Според тях, може да не е канселирана до деня на полета. Какво им пречи да го твърдят?

Така го разбирам и аз. Май ще изчакам 2 седмици и ще действам през банката, издател на кредитна карта, с която е платено.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 7 минути , Alexander каза:

Според тях, може да не е канселирана до деня на полета. Какво им пречи да го твърдят?

Така е, да, още повече, че резервацията в тяхната система си стои потвърдена иии не съм сигурен това дали ще се промени.

Позволявам си да тагна @koliob. Той имаше опит с тях, евентуално, ако може да сподели как е процедирал и дали при него Gotogate са го уведомили, че резервацията му е канселирана или сам ги е убеждавал, че е така?

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 3 минути , Marisha каза:

Опитах да пиша на авиокомпания през контактна форма, дава ми грешка при изпращане. Да опитам по-късно.

За какво исккаш да им пишеш?

Аз звънях и ме отпратиха при посредника, както си му е реда. Внаги всички АК-ии правят така, след като е купено през посредник.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 3 минути , Alexander каза:

За какво исккаш да им пишеш?

Аз звънях и ме отпратиха при посредника, както си му е реда. Внаги всички АК-ии правят така, след като е купено през посредник.

Искам изрично да ми кажат, отменена ли е резервация или не.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Какво излиза, ако искаш да ти съдействат и да си получиш парите сега, + 61 евро, ако не, в тяхната резервационна система може да си стои потвърдена до 14 дена преди полета, за да не дължат обезщетение и чак тогава да си ги получиш в пълен размер и без тяхна такса, аз поне така го тълкувам. Дано не съм прав де.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , Kamen каза:

Какво излиза, ако искаш да ти съдействат и да си получиш парите сега, + 61 евро, ако не, в тяхната резервационна система може да си стои потвърдена до 14 дена преди полета, за да не дължат обезщетение и чак тогава да си ги получиш в пълен размер и без тяхна такса, аз поне така го тълкувам. Дано не съм прав де.

Точно. 

Публикувано:
преди 2 минути , Rainy каза:

Точно. 

Но в отговор през тяхна контактна форма поне си признават, че резервация е отменена от авиокомпания

We can see that the booking has been cancelled from the airlines end. We request you to please wait for 7-10 business days as we have forwarded your query to the relevant department to investigate and check for refund options.

 

  • Харесвам 4
Публикувано:
В момента, Marisha каза:

Но в отговор през тяхна контактна форма поне си признават, че резервация е отменена от авиокомпания

We can see that the booking has been cancelled from the airlines end. We request you to please wait for 7-10 business days as we have forwarded your query to the relevant department to investigate and check for refund options.

 

Разбира се. Те просто използват законови средства да задържат парите и ако могат, да смъкнат някоя такса. Така или иначе ще ги върнат - ако не фалират, каквато вероятност не виждам, въпросът е кога.

Публикувано: (редактирано)

А кое ви дава основание да сте сигурни,  че не авиокомпанията задържа въпросните средства? 

Редът е авиокомпанията да уведоми посредника,  че полетите са канселирани и няма как да знаете  дали  вече го е направила. 

Не знаете и дали парите са в посредника или вече са преведени на авиокомпанията и точно тя иска да оперира известно време  с тях. 

 

 

 

Редактирано от Георги
  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 21 часа, stanimir каза:

А кое ви дава основание да сте сигурни,  че не авиокомпанията задържа въпросните средства? 

Редът е авиокомпанията да уведоми посредника,  че полетите са канселирани и няма как да знаете  дали  вече го е направила. 

Не знаете и дали парите са в посредника или вече са преведени на авиокомпанията и точно тя иска да оперира известно време  с тях. 

 

 

 

Основанието е, че  над 50% от хората дават минимална оценка в трипадвайсора и където другаде се сетиш да ги провериш.

Всяко второ мнение е точно по темата.

Публикувано:

Още един кофти сценарий. В сайта на А/К резервацията не пише че е отменена, има го резервационният код и имената, няма го маршрута. Какво им пречи да са в комбина с посредника и при не запълняемост, 15 дена преди полета да променят статуса? Ясно е, че няма да летиш без подготовка и си прибират/поделят парите

  • Смея се 1
Публикувано:

Съгласна съм със @stanimir. Стига теории на конспирацията. Изисква се технологично време за процедурите най-много до месец всичко ще е ОК. Не води до хубаво излишното напрежение👍

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 7 минути , stanimir каза:

А кое ви дава основание да сте сигурни,  че не авиокомпанията задържа въпросните средства? 

Редът е авиокомпанията да уведоми посредника,  че полетите са канселирани и няма как да знаете  дали  вече го е направила. 

Не знаете и дали парите са в посредника или вече са преведени на авиокомпанията и точно тя иска да оперира известно време  с тях. 

 

Много детински разсъждения и вменяване на вина без никакви доказателства. 

 

 

Trustpilot е сериозен и надежден сайт за ревюта. Прочети малко само от първа страница, ако искаш. Иначе е така, няма как да се знаят детайлите в операциите между компаниите. 

 

https://uk.trustpilot.com/review/www.gotogate.com

Публикувано:
преди 13 минути , stanimir каза:

Това е несериозно. 

Тя и таксата им от 61 евро е несериозна, да са 10-20 да ги прежалиш. Несериозно и невъзможно са две различни понятия. Тази висока такса при билет от 160 евро поражда всякакви съмнения.

Публикувано:

Тази такса от 61€  вероятно ще е същата и при билет от 1600€,  а не само от 160€.

 

Ето оценките за авиокомпанията в ТА. Не виждам защо тя заслужава повече доверие :

 

 

IMG_20190518_125527.jpg

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 49 минути , yordanov каза:

Така е, да, още повече, че резервацията в тяхната система си стои потвърдена иии не съм сигурен това дали ще се промени.

Позволявам си да тагна @koliob. Той имаше опит с тях, евентуално, ако може да сподели как е процедирал и дали при него Gotogate са го уведомили, че резервацията му е канселирана или сам ги е убеждавал, че е така?

От това, което прочетох, разбирам че все пак грешката е на авиокомпанията, а не на посредника. В този смисъл моят опит не е много полезен, защото и в двата ми случая посредникът бързаше да канселира и да ми върне парите. Не се е налагало да го убеждавам.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Оцеката на АК-та я дискутирахме и за тази календарана година доказахме, че няма почти никакви проблеми.

Докато при оценката на посредника положението е точно обратното, дори последните 1-2 сраници  от  отзивите са много зле.

За мен мога да отчета като грешка, че не прегледах и отизвите на посредника, който не е някой неизвестен, а се съсредоточих само на АК-та.

Вече ще знам, че трябва да гледам и двете места по-сериозно.

  • Харесвам 4
Публикувано:

Май само еднин човек е купил през ластминетс, другите са през gotogate и mytrip, което е едно и също, даже електроните пощи за жалби са еднакви.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.