Прескочи до съдържание

EXPIRED! OJ Error Fare Мадрид - Перу, Еквадор - Мадрид за 167€


Препоръчани мнения

Публикувано:

При мен е cancelled в tripcase. В сайта на авиокомпанията ми пише само името без маршрут.  

Писах им вчера, но все още нямам отговор. Пише, че до 21 май ще ми отоговорят! 

Така, че и аз чакам да видя какво ще ми кажат. 

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 14 минути , Иван Попов каза:

При мен е cancelled в tripcase. В сайта на авиокомпанията ми пише само името без маршрут.  

Писах им вчера, но все още нямам отговор. Пише, че до 21 май ще ми отоговорят! 

Така, че и аз чакам да видя какво ще ми кажат. 

Иванчоооо, какво ще ти кажат:)))

Че ще ти върнат паричките, няма какво друго. Няма да стане много бързо, но ще стане.

Забелязала съм, че като да вземат, всички са много пъргави, ама, за връщането, не е тъй:(((

И аз тия дни се разправям за едни 101 евро. Май по- напред в темата разказах:

Букнах една нощувка в Меркюр Бове, през един линк в Букинга.Още не съм получила потвърждението, дръпнаха парите. Всъщност, се оказа, че са блокирани. Отказах резервацията, парите седят блокирани. Два пъти пиша на хотела, да ги освободят, два пъти ми отговарят, че ставало автоматично, като канселираш, в тот же час.;((((

Да, ама не - седят блокирани.

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 4 минути , Alexander каза:

Тези, които сте получили отговор на този мейл ли писахте customer.relations@support.etraveli.com ?

Аз писах през формата на сайта, имейл

customercare@support.ie.gotogate.com

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 6 минути , Marisha каза:

Аз писах през формата на сайта, имейл

customercare@support.ie.gotogate.com

Хм, явно този е друг. Трябва да намеря за Mytrip, но не успявам.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 минути , MayaS каза:

И аз писах през формата на сайта:

customercare@support.ie.gotogate.com

Аз купих от Mytrip, няма да  е същия, след като пише gotogate накрая. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 15 минути , Alexander каза:

Аз купих от Mytrip, няма да  е същия, след като пише gotogate накрая. 

Има контактна форма в сайта на mytrip.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 6 часа, AlexandraKo каза:

Иванчоооо, какво ще ти кажат:)))

Че ще ти върнат паричките, няма какво друго. Няма да стане много бързо, но ще стане.

Забелязала съм, че като да вземат, всички са много пъргави, ама, за връщането, не е тъй:(((

Ами аз не бързам да ти кажа, но дано ни ги върнат само, че сме доста хора от форума, а и парите не са малко. :clapping: 

Сега като гледам за 670 лв. има билети за Рио и то от сайта на авиокомпания, ако знаех, че така щеше да стане, сега за там да си букнех ама айде здраве да е. Има време и за там, сега чакаме GoToGate :cool: пък после ще го мислим. А и ще си помисля дали някога ще купувам от тях. 

Иначе имаш право :dance4:

преди 6 часа, AlexandraKo каза:

Забелязала съм, че като да вземат, всички са много пъргави, ама, за връщането, не е тъй:(((

за взима всичко е на първо място ама за връщане мхмхм всеки гледа да е последен.   

 

Аз писах на тези мейли 

info@support.ie.gotogate.com ,
info@support.uk.gotogate.com ,
customer.relations@support.etraveli.com.
 
Ама и се чудя дали да не им пиша на този, които сте писали всички горе или да ги изчакам до 21 май. :read:
  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 5 часа, Иван Попов каза:

Ами аз не бързам да ти кажа, но дано ни ги върнат само, че сме доста хора от форума, а и парите не са малко. :clapping: 

Сега като гледам за 670 лв. има билети за Рио и то от сайта на авиокомпания, ако знаех, че така щеше да стане, сега за там да си букнех ама айде здраве да е. Има време и за там, сега чакаме GoToGate :cool: пък после ще го мислим. А и ще си помисля дали някога ще купувам от тях. 

Иначе имаш право :dance4:

за взима всичко е на първо място ама за връщане мхмхм всеки гледа да е последен.   

 

Аз писах на тези мейли 

info@support.ie.gotogate.com ,
info@support.uk.gotogate.com ,
customer.relations@support.etraveli.com.
 
Ама и се чудя дали да не им пиша на този, които сте писали всички горе или да ги изчакам до 21 май. :read:

Не се чуди, пиши наред. А и какво ти струва, един и същи текст да го пращаш/препращаш, докато има резултат.:)))

  • Харесвам 3
Здравко Ангел
Публикувано:

Ето какво ни отговориха и на нас. Май дълга кореспонденция се очертава 🙂

Thank you for contacting us. We apologize for the delayed response. Please let us know if you have called the airline and cancelled the booking or the airline themselves cancelled the tickets. Regards, Gotogate

  • Харесвам 4
Публикувано:

Аз мисля да поизчакам да видя дали няма да получа от тях имейл, че билетът ми е канцелиран. Единствено рискувам да забравя за това и датата на полета да е минала когато се сетя отново за този билет.

  • Харесвам 5
Публикувано:

Недейте да вниквате твърде много в отговорите, които получавате. Това са шаблончета, обхващащи много различни ситуации и неприложими към конкретия казус. В нито един пейстнат отговор не видях референция към номер на полет, дестинация, авиокомпания, сума и т.н. Хората, които вероятно пращат с два клика тези отговори сигурно въобще си нямат представа каква е цялата ситуация. 

 

Търпение. 

  • Харесвам 17
Здравко Ангел
Публикувано:

Върви някаква комуникация с Джафар - вчера питах с кого си пиша, защото подписът отдолу все беше Gotogate. 🙂 Та ние, щото щяхме да летим чак януари, ще почакаме малко. Иначе ето какво отговори:

 

The issue has been forwarded to our concerned department and it will be handled in the order in which it is received, depending on the date of travel. Since the travel is in January it might take longer to get the information from the airline. You can always contact us via messages. My name is Jafar. You will either receive a response from me or my colleagues.

  • Харесвам 8
Публикувано:

Аз си представям как нямат никаква EDI свързаност, а са получили списък с 1000 канселирани билета и те сега ги обработват един по един. Така че е нормално да се почака. Ние сме в края на януари и още не сме получили дори отговор от тях (до 21.05 трябва да отговорят уж)

  • Харесвам 3
Здравко Ангел
Публикувано:
преди 13 минути , Gentleman Basta каза:

Аз си представям как нямат никаква EDI свързаност, а са получили списък с 1000 канселирани билета и те сега ги обработват един по един. Така че е нормално да се почака. Ние сме в края на януари и още не сме получили дори отговор от тях (до 21.05 трябва да отговорят уж)

И ние бяхме от 29 януари. Ще си чакаме 🙂

Публикувано:

Моите билети бяха за ноември, така че скоро (надявам се) ще имам новини, въпреки че още не са ми отговорили на мейла.

Публикувано:

Аз току - що получих следния тъп отговор на питането си по първата от трите резервации:

 

Dear Sir/Madam, 

Thank you for your email,

As we have no update from the airline on refund ,We would request you to get in touch with airline and get us the autharization for refund. 
 
Kind regards

 

 

Някаква идея как да процедирам? 

Публикувано:
преди 6 минути , lyusi каза:

Аз току - що получих следния тъп отговор на питането си по първата от трите резервации:

 

Dear Sir/Madam, 

Thank you for your email,

As we have no update from the airline on refund ,We would request you to get in touch with airline and get us the autharization for refund. 
 
Kind regards

 

 

Някаква идея как да процедирам? 

Пиши на авиокомпанията . Някъде на предните страници бях пуснала мейл на който съм писала аз ( дадоха ми го от фейсбук страницата им). 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 58 минути , funny каза:

Пиши на авиокомпанията . Някъде на предните страници бях пуснала мейл на който съм писала аз ( дадоха ми го от фейсбук страницата им). 

Благодаря, намерих мейла, писах и на тях, да видим какво ще ми отговорят.

 

 /Копирам посочения от funny мейл на авиокомпанията, ако и на друг ще му трябва atencioncliente@plusultra.com/ 

  • Харесвам 6

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.