Прескочи до съдържание

EXPIRED! OJ Error Fare Мадрид - Перу, Еквадор - Мадрид за 167€


Препоръчани мнения

Аз пък си чакам майла за кенсълиране,нито съм проверявал статуси по разни сайтове(не знам как и не ме интересува),нито щях да знам,че има проблем с полетите,ако не беше форумът.By the way,смятам да си летя с полета на 29.01,на който искат да си му връщат парите.Най-добре на всички да ги върнат,а аз да си летя 🙂

 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
  • Смея се 6
Връзка към коментар
преди 1 минута , Stanislav Dimitrov каза:

Аз пък си чакам майла за кенсълиране,нито съм проверявал статуси по разни сайтове(не знам как и не ме интересува),нито щях да знам,че има проблем с полетите,ако не беше форумът.By the way,смятам да си летя с полета на 29.01,на който искат да си му връщат парите.Най-добре на всички да ги върнат,а аз да си летя 🙂

 

Сигурен съм, че си летиш натам. Ако не стози полет, то с друг,   но  по-добре ще да е с този....

  • Харесвам 4
  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 5 часа, lyusi каза:

Аз току - що получих следния тъп отговор на питането си по първата от трите резервации:

 

Dear Sir/Madam, 

Thank you for your email,

As we have no update from the airline on refund ,We would request you to get in touch with airline and get us the autharization for refund. 
 
Kind regards

 

 

Някаква идея как да процедирам? 

И отговора на авиокомпанията . Явно дълга кореспонденция се очертава.

 

Estimada Sra. .....;

 

PLUS ULTRA Airlines, S.A. notifies that on May 12th due to a serious failure of the computer system, whose causes are being investigated, a fare was published for all the routes of the company whose sale price to the public was €0 plus rates.

As you have been able to verify it has proceeded immediately to make the cancellation of these tickets through our reservation system.


For greater clarity we must indicate that the conditions of the erroneously issued tickets would not comply with the conditions of the presented rule that consisted in the acquisition of another ticket associated with the same locator and paid in full.

 

For more information, please contact with your agent.

 

Regards,

 

 

Atención al Cliente

 

cid:image001.jpg@01D401AD.A721FEE0

 

 

 

 

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 41 минути , Childish каза:

Това с Google Translate ли е превеждано?

Те не се уважават хич с английския , забелязах и аз. 

Аз им писах на англиийски, те ми отговарят на испански и накрая им написах че не го владея тоз език и ако може кореспонденцията да я водим на английски и ... вкараха гугъл транслейт в употреба и при мен. :rolleyes:

 

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар

Тези, които са получили подобни писма и от агента и от авиокомпанията с тях и копия от билета и канселирането му, да отиват в банката. Ще стане по бързо, а банките няма да ги размотават така и ще върнат парите до месец. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 1 минута , mililia каза:

Тези, които са получили подобни писма и от агента и от авиокомпанията с тях и копия от билета и канселирането му, да отиват в банката. Ще стане по бързо, а банките няма да ги размотават така и ще върнат парите до месец. 

Ако плащането е с дебитна карта / visa electron на DSK, ако има значение /, ще стане ли ?

 

 

Връзка към коментар

На испански е по-разбираемо (за мен).

 

Т.е. според мен стратегията би трябвало да е следната:

- да се напише имейл до авиокомпанията с молба за информация/потвърждение, че билетът е канцелиран.

- с отговора от авиокомпанията да се пише на gotogate, за да не се правят на изненадани, че билетът е канцелиран.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 8 минути , gini каза:

Ако плащането е с дебитна карта / visa electron на DSK, ако има значение /, ще стане ли ?

 

 

Не съм сигурна, но не пречи да опитате. Налице е неполучена услуга. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 6 часа, Marisha каза:

Авиокомпанията ме отсвири, праща ме при посредника.

Por favor, contacte con su agencia para que le puedan dar la información solicitada.

И аз им писах на английски, а отговарят на испански.

Мии то  тук , малко знаят английски .😀

  • Смея се 1
Връзка към коментар

Ето го и шаблонният отговор на испански от авиокомпанията:

 

Estimado/a ...;

 

PLUS ULTRA Airlines, S.A. notifica que el 12 de mayo debido a un grave fallo del sistema informático, cuyas causas se están investigando, se publicó una tarifa para todas las rutas de la compañía cuyo precio de venta al público fue de 0 € más las tarifas.

 

Como ha podido verificar, se procedió de inmediato a realizar la cancelación de estos boletos a través de nuestro sistema de reservas.

 

Para mayor claridad debemos indicar que las condiciones de los boletos emitidos erróneamente no cumplirían con las condiciones de la regla presentada que consistía en la adquisición de otro billete asociado al mismo localizador y pagado en su totalidad.
 
Para más información sobre su reembolso, por favor, contacte con su agencia. 
 
Un cordial saludo,

Връзка към коментар
преди 5 минути , Monika_Koko каза:

@Childish, абсолютно нищо не разбирам от този отговор. Естествено го преведох през преводача..... Какво казват в крайна сметка?

Не е от теб или от преводача, просто третия абзатц, с който уж трябва да се внесе повече яснота е абсолютно безсмислен. Вчера си мислех, че не го разбирам, защото са го превели на английски с гугъл, но и на испански не е ясно какво искат да кажат.

 

Другото, предполагам, си го разбрала. Най - общо: имало е срив в системата на 12 май, причините за който се разследват и в резултат на този срив всички полети на компанията са излизали с цена 0 евро + такси. Както сте успели да се уверите, веднага се е пристъпило към канселиране на тези билети чрез резервационна система на компанията. ..................За повече информация относно връщането на парите, моля обърнете се към Вашата агенция.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз получих същия отговор но на "английски"

 

Dear Mrs. Sapundjeva;

 

PLUS ULTRA Airlines, S.A. notifies that on May 12th due to a serious failure of the computer system, whose causes are being investigated, a fare was published for all the routes of the company whose sale price to the public was €0 plus rates.

As you have been able to verify it has proceeded immediately to make the cancellation of these tickets through our reservation system.


For greater clarity we must indicate that the conditions of the erroneously issued tickets would not comply with the conditions of the presented rule that consisted in the acquisition of another ticket associated with the same locator and paid in full.

 

For more information, please contact with your agent.

 

 

Препратих го на gotogate, а днес ми отговориха на facebook:

Hi Maya, Thank you for contacting us. We apologize for the delayed response. We regret to hear about the inconvenience caused to you. The flight itinerary in your booking has been cancelled by the airline. We will check with the airline the reason for cancellation and let you know about it shortly. Regards, Gotogate

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 53 минути , Childish каза:

Para mayor claridad debemos indicar que las condiciones de los boletos emitidos erróneamente no cumplirían con las condiciones de la regla presentada que consistía en la adquisición de otro billete asociado al mismo localizador y pagado en su totalidad. 

Завъртяният трети абзац от оригиналния испански текст аз лично го превеждам по следния начин:

"За повече яснота, трябва да отбележим, че условията по издадените билети със сгрешена тарифа, няма да се прилагат съгласно посоченото правило (не става ясно кое е това правило?), което предполага закупуването на друг билет от същата търсачка, заплатен в пълен размер (на тарифата)."

Т.е. аз го разбирам, че дори и да искате да си платите пълната тарифа по съответните полети, както би било в друг случай, сега няма да можете, затова за връщане на парите се свържете с агенцията, от която се закупили билета.  

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

И на мен ми оговориха 

 

Re: Cancellation ticket [eTrackNr:38625099]

image

 

 

 

Dear Sir/Madam,

Right now we have longer than usual response time to e-mail. We are sorry for the inconvenience and we will get back to you shortly.

Please note that this is an automatically generated e-mail.


Kind regards,
Gotogate

______________________________________________________________________

If you already found the answer to your question we would be grateful if you closed your case by clicking here - close case
 

 

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

За мен изводът от цялата тази история е, че при малки авиокомпании, като Plus Utltra не си струва човек да се пробва с Error fare. За подобни авиокомпании финансовoто бреме е вероятно доста по тежко от евентуалната загуба на имидж...Липсата на версия на сайта на английски също е признак, че вероятно комуникацията на английски ще е проблем...

 

При Error fare не съм чел за случай при който на пътник да му предложат да доплати и да му запазят резервацията. Причината вероятно е или юридическа или нежелание на авиокомпаниите да си увеличават труда с даване на повече опции за пътниците.

 

Успех на всички в усилията да си върнате парите!

  • Харесвам 12
Връзка към коментар
преди 2 часа, Monika_Koko каза:

@Childish, абсолютно нищо не разбирам от този отговор. Естествено го преведох през преводача..... Какво казват в крайна сметка?

Уважаема/и ...
 
Plus Ultra Airlines съобщава, че на 12 май в резултат на голям срив в информационната система, причините за който все още се разследват, е публикувана тарифа за всички маршрути на компанията с официална цена за крайния купувач от 0 евро плюс таксите.
 
Както сте установили, веднага е осъществено анулиране на тези билети с помощта на нашата резервационна система.
 
За по-голяма яснота трябва да уточним, че условията на сгрешените билети не отговарят на условията на съществуващата наредба за замяна на билета и доплащане на цялата сума.
 
За повече информация относно възстановяване на парите за билетите се обърнете, моля, към Вашата аганция.
 
Сърдечен поздрав,
 
 
  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.