Прескочи до съдържание

EXPIRED! OJ Error Fare Мадрид - Перу, Еквадор - Мадрид за 167€


Препоръчани мнения

А има ли някой, на който всичко си му седи изрядно в ГотоГейт, а в Tripcase като напише резервация и фамилия - да му излиза, че няма намерен резултат? 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Тези наглеци от GOTOGATE не само,че не ме информират,че билетите ми са канцелиране,а ми пращат мейли да си ъпгрейдвам полетите.

Само за инфо.Вчера пуснах молба за възстановяване на сумата по КК.Ще отнеме стандартното време 2-3 месеца,но мисля,че така ще стане най-лесно.

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар
7 minutes ago, Emil Chakalov said:

Тези наглеци от GOTOGATE не само,че не ме информират,че билетите ми са канцелиране,а ми пращат мейли да си ъпгрейдвам полетите.

Само за инфо.Вчера пуснах молба за възстановяване на сумата по КК.Ще отнеме стандартното време 2-3 месеца,но мисля,че така ще стане най-лесно.

Към кого пусна молбата?

Връзка към коментар
преди 7 минути , Emil Chakalov каза:

Вчера пуснах молба за възстановяване на сумата по КК.Ще отнеме стандартното време 2-3 месеца,но мисля,че така ще стане най-лесно.

Какви документи приложи?

Връзка към коментар

Вчера @nomad им изпрати (на gotogate) отговора на АК със заплаха, че имат време до края на седмицата да му възстановят парите или той от другата седмица ще действа с банката и КК. Чакам с нетърпение отговора. Говорил е с банката и мисли да прилага отговора от авиокомпанията и скрийншот от tripcase.

Аз за своя билет още още изчаквам дали gotogate ще ме уведомят, че е канцелиран.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Молбата се пуска в офис на банката,от която е издадена КК.

Задължителни документи няма.Всеки преценява какво да приложи.

Аз приложих първоначалните документи,на които се вижда плащането към GOTOGATE и разпечатка от TRIPCASE,където се вижда статуса на полета.

Връзка към коментар

Аз вече ходих до банката, казаха ми да изчакам 2 седмици от датата на купуването, но мисля да ходя още утре да пускам документите. GoToGate вече 3 мейла ми пратиха, че по-късно ще ми отговорят. Явно няма да го бъде.

Връзка към коментар
На 16.05.2019 г. в 16:15, macf1an каза:

Контактните адреси на gotogate ги пише в страницата с условия за превоз на съответния домейн:

 

info@support.**.gotogate.com

 

**Замествате звездичките с кода на държавата

А може ли да пиша на българския или английския вариант, ако съм закупила през испанската версия?

 

Връзка към коментар
преди 54 минути , Emil Chakalov каза:

Тези наглеци от GOTOGATE не само,че не ме информират,че билетите ми са канцелиране,а ми пращат мейли да си ъпгрейдвам полетите.

Само за инфо.Вчера пуснах молба за възстановяване на сумата по КК.Ще отнеме стандартното време 2-3 месеца,но мисля,че така ще стане най-лесно.

И аз съм така, получих от Mytrip мейл за купуване на багаж и още неща 

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 33 минути , mpetkov91 каза:

Аз вече ходих до банката, казаха ми да изчакам 2 седмици от датата на купуването, но мисля да ходя още утре да пускам документите. GoToGate вече 3 мейла ми пратиха, че по-късно ще ми отговорят. Явно няма да го бъде.

А защо да изчакаш 2 седмици, аз точно бързах да пусна оспорването на транзакцията в рамките на 14 дневния срок, нали има европейска директива, според която в 14 дневен срок при покупка по интернет /или извън офис/, можеш даже  да се откажеш и да върнеш стоката, и без обясняние трябва да ти върнат парите.

На мен не искаха да ми приемат оспорването на транзакцията и да го заведат, но два пъти се консултираха в бек офиса си и накрая попълних искането, около час ми отне първата борба / Банка ДСК /.

Gotogate, все пак са регистрирани в Ирландия, поне си мисля че въпросната директива в известен смисъл ни пази, не че съм толкова веща по въпроса.

Връзка към коментар
33 minutes ago, mpetkov91 said:

Аз вече ходих до банката, казаха ми да изчакам 2 седмици от датата на купуването, но мисля да ходя още утре да пускам документите. GoToGate вече 3 мейла ми пратиха, че по-късно ще ми отговорят. Явно няма да го бъде.

По принцип правилно ти е казала банката, защото това, че в онлайн банкиренето ти показва, че парите са ти изтеглени от сметката не означава, че де факто е така. Всяко плащане с карта на практика е само блокиране на пари, като търговеца има възможност да се откаже от транзакцията в рамките на две седмици. Ако търговецът се откаже от транзакцията, тя просто ще ти изчезне от отчета и блокираните пари ще се появят в сметката.

 

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
10 minutes ago, gini said:

А защо да изчакаш 2 седмици, аз точно бързах да пусна оспорването на транзакцията в рамките на 14 дневния срок, нали има европейска директива, според която в 14 дневен срок при покупка по интернет /или извън офис/, можеш даже  да се откажеш и да върнеш стоката, и без обясняние трябва да ти върнат парите.

 

Горното няма нищо общо с казуса. До две седмици имаш право да върнеш определени стоки купени по интернет и да си искаш парите от търговеца (не от банката), като самолетните билети не влизат в този списък. В случая става дума търговецът да не ти достави стоката или услугата, която си поръчал. В такива случаи до 2 седмици просто могат да ти освободят блокажа на парите и чак ако не стане това ти имаш право да оспориш в банката транзакцията и да искаш да ти върнат парите.

 

14-дневен срок за отказ

В ЕС имате право да върнете покупки, направени онлайн или чрез друг метод за продажби от разстояние, например по телефона, с поръчка по пощата или от амбулантен търговец, в рамките на 14 дена и да ви бъде възстановена пълната заплатена сума. Можете да направите това по каквато и да е причина, дори ако просто сте променили мнението си.

14-дневният срок за отказ не важи за всички покупки. Някои от изключенията са:

  • билети за самолет и влак, както и билети за концерти, резервации за хотели и за автомобили под наем, а също и за кетъринг услуги за определени дати;
  • храни и напитки, които ви се доставят редовно (например доставки на млекар);
  • стоки, изработени по поръчка или явно персонализирани (например костюм, ушит по поръчка);
  • аудиозаписи, видеозаписи или компютърен софтуер (напр. на DVD) в запечатана опаковка, която сте отворили след получаването на продукта;
  • онлайн цифрово съдържание, ако вече е започнало изтеглянето или стрийминга и сте дали съгласието си, че губите правото си на отказ след започването на този процес.
  • стоки, закупени от физическо лице, а не от дружество;
  • договори за неотложни дейности за ремонт или поддръжка — ако повикате водопроводчик за поправка на душ, който капе, не можете да отмените поръчаната работа, след като сте се споразумели за цената на услугата.

Моля, имайте предвид, че този списък не е изчерпателен.

Срокът за отказ изтича 14 дни след получаването на стоките. Когато става дума за договор за услуги, срокът за отказ изтича 14 дни след сключването на договора. Ако той изтича през неработен ден, срокът се удължава до следващия работен ден.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_bg.htm

  • Харесвам 6
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Аз им писах и ги заплаших с европейския вариант на КЗК, ама нищо. Относно операциите gotogate бяха приели транзакцията и осчетоводили още на следващия ден. И аз получих от АК същия шаблон и с него и коренспонденцията с gotogate оспорих транзакцията в банката.

Погледнах в страницата им във ФБ и се хванах за главата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , Salsam каза:

Аз им писах и ги заплаших с европейския вариант на КЗК, ама нищо. Относно операциите gotogate бяха приели транзакцията и осчетоводили още на следващия ден. И аз получих от АК същия шаблон и с него и коренспонденцията с gotogate оспорих транзакцията в банката.

Погледнах в страницата им във ФБ и се хванах за главата.

За да имат ефект заплахите, трябва да са поднесени правилно. Вижте кой е местният им Регулатор - от който им зависи бизнеса, и последвайте правилата му за оплаквания. 

Връзка към коментар

И аз ходих до банката днес, говорих с една интелигентна жена. Тя ми каза така, ако не ти огвороят по мейла до другата седмица понеделник или вторник ела и ще направим едно заявление (с прикачане на всички документи). Направи ми впечатление, че ме пита на кой съм писал и от къде съм ги взел дали директно от АК или от посредник. Аз обясних всичко и тя ме разбра. Обякних й, че картата ми е застрахована, тя ми каза, че ще пуснем и до компанията към която е застраховката на дебитните карти (към пощенска банка). Но аз й обясних, че по-рано от четвъртък няма да мога, тя каза няма проблем. Но ми каза снимай си всичко необходимо (анулирането от Tripcase и потвърждение от GoToGate и т.н.) и ще ги пуснем в Централата на банката, дано станат нещата и ти възстановят парите. Така, че @Topfly има право, но има и логика в това. Не може ние за купим билети и да не летим без да ни върнат парите ама ще видим де, но ще се борим.

Добре де - Ами тези, които не пуснат заявление в този срок от 14 дни, какво ще стане с тях, парите ли ще им изгорят, то не че е гаранция и за нашето връщане на тях ама...

Ако не ще пишем до Европейската комисия, айде аз купих само за мен билет ама има хора са купили по 5/6 билета... и парите на са малко! Силно се надявам да ни ги върнат парите в най-кратък срок.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз да питам, понеже не ми се е налагало да се занимавам с такъв проблем. Заявлението към банката за оспорване на транзакцията ли трябва да е или е друго?

Връзка към коментар
2 minutes ago, Иван Попов said:

 Не може ние за купим билети и да не летим без да ни върнат парите ама ще видим де, но ще се борим.

Добре де - Ами тези, които не пуснат заявление в този срок от 14 дни, какво ще стане с тях, парите ли ще им изгорят, то не че е гаранция и за нашето връщане на тях ама... Ами ако не ще пишем до Европейската комисия, айде аз купих само за мен билет ама има хора са купили по 5/6 билета... и парите на са малко! Силно се надявам да ни ги върнат парите в най-кратък срок.

Ако авиокомпанията, посредника и т.н. не сторнират транзакцията до 14 дни има възможносt да се чака с месеци. Аз съм имал случай да си чакам парите близо половин година..Еврепейската комисия в случая няма да помогне нищо. Испанската КЗП и Европейският съд за дела с малък материален интерес цък цък През съда според мен има шанс не просто да си получи обратно парите човек, а и евентуално да получи обещетение или възстановяване на анулирания билет. Аз лично бих жертвал едни 50 лева за да заведа дело...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 6 часа, MayaS каза:

Аз да питам, понеже не ми се е налагало да се занимавам с такъв проблем. Заявлението към банката за оспорване на транзакцията ли трябва да е или е друго?

На мен ми дадоха да попълня заявление за оспорване на транзакция.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , Stanislav Dimitrov каза:

На мен днес си ми дойде мейл от go to gate,с опции за закупуване на багаж и разни ъпгрейди.Никаква индикация нямам,че няма да летя...

 

преди 11 минути , Stanislav Dimitrov каза:

 

Е, то и на мен ми предлагат багажи и др... и на други магеланци, също,,, но билетите си изчезнаха от ситемите.. даже и отменени не излизат..

Връзка към коментар

Посредника Mytrip ми е върнал и на мен уклончив отговор .

 

Dear Sir/Madam,


Right now we have longer than usual response time to e-mail. We are sorry for the inconvenience and we will get back to you shortly.

Please note that this is an automatically generated e-mail.


Kind regards,
Mytrip

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Пак ще кажа - търпение. Няма проблем да оспорвате в банките, но нищо чудно да отнеме повече време и повече главоболия от това просто да изчакате седмица-две нещата да се обработят централизирано. Много подобни грешки е имало, много от тях не са признавани, до сега не съм чул на някой да не са му върнали парите и да е трябвало да се занимава с оспорване на транзакции. 

  • Харесвам 17
Връзка към коментар
преди 21 часа, Salsam каза:

Аз им писах и ги заплаших с европейския вариант на КЗК, ама нищо. Относно операциите gotogate бяха приели транзакцията и осчетоводили още на следващия ден. И аз получих от АК същия шаблон и с него и коренспонденцията с gotogate оспорих транзакцията в банката.

Погледнах в страницата им във ФБ и се хванах за главата.

Под "оспорих на транзакцията"имате предвид, че вече  Ви възстановиха средствата или ,че само сте подали формуляр за оспорване и чакате решението на банката ?

преди 19 часа, MayaS каза:

Аз да питам, понеже не ми се е налагало да се занимавам с такъв проблем. Заявлението към банката за оспорване на транзакцията ли трябва да е или е друго?

Това е. Всяка банка си има  собствени образци.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.