Прескочи до съдържание

EXPIRED! OJ Error Fare Мадрид - Перу, Еквадор - Мадрид за 167€


Препоръчани мнения

преди 5 часа, Георги каза:

Пак ще кажа - търпение. Няма проблем да оспорвате в банките, но нищо чудно да отнеме повече време и повече главоболия от това просто да изчакате седмица-две нещата да се обработят централизирано. Много подобни грешки е имало, много от тях не са признавани, до сега не съм чул на някой да не са му върнали парите и да е трябвало да се занимава с оспорване на транзакции. 

Жоро,мисля,че едното не изключва другото.Оспорването отнема не повече от десет минути.Ако междувременно върнат парите банката ще спре собственото разследване.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 37 минути , Emil Chakalov каза:

Жоро,мисля,че едното не изключва другото.Оспорването отнема не повече от десет минути.Ако междувременно върнат парите банката ще спре собственото разследване.

Разбира се. Просто за мен ходене до банката, чакане там, подаване на формуляри и т.н. са допълнителни главоболия, които в конкретния случай ги намирам за излишни. Просто не виждам основателни и обективни причини за тази паника. 

 

И друг лек детайл трябва да се има предвид - с оспорване на транзакция може да се влезе в блеклистите на съответния агент и да не можеш повече да купуваш от него без разни пинизи. Виждам, че gotogate не се славят с блестяща репутация, та едва ли това притеснява повечето хора, но все пак може да се има предвид. 

 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 47 минути , Георги каза:

И друг лек детайл трябва да се има предвид - с оспорване на транзакция може да се влезе в блеклистите на съответния агент и да не можеш повече да купуваш от него без разни пинизи. Виждам, че gotogate не се славят с блестяща репутация, та едва ли това притеснява повечето хора, но все пак може да се има предвид. 

И не забравяйте, че някой агенции имат такса, ако оспорите транзакция в банката. Вижте моя случай с CheapFaresNow

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Получих имейл от gotogate: 

 

Dear Sir/Madam, 

Information concerning your booking with Plus Ultra Airlines

 
We have been informed by PLUS ULTRA Airlines, S.A. that due to a serious technical failure, Plus Ultra Airlines loaded only the tax and not the full price on tickets for Madrid-Lima into all global ticketing systems. 
This mistake led to a price of only 5% of the intended ticket price. When Plus Ultra detected their mistake they immediately cancelled all tickets bought for the tax only price. 
 
All affected customers will be refunded as soon as we receive the funds from Plus Ultra Airlines.
 
We regret this incident which has been outside of our control acting in our role as an intermediary. For any claim You may have in context, Plus Ultra Airlines is the responsible addressee.
 
If you need more information please contact Plus Ultra Airlines at:
E-mail: ventasmadrid@plusultra.com

 

Аз досега нищо не бях правила, за да си получа парите обратно.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
Преди 1 час, Childish каза:

Получих имейл от gotogate: 

 

Dear Sir/Madam, 

Information concerning your booking with Plus Ultra Airlines

 
We have been informed by PLUS ULTRA Airlines, S.A. that due to a serious technical failure, Plus Ultra Airlines loaded only the tax and not the full price on tickets for Madrid-Lima into all global ticketing systems. 
This mistake led to a price of only 5% of the intended ticket price. When Plus Ultra detected their mistake they immediately cancelled all tickets bought for the tax only price. 
 
All affected customers will be refunded as soon as we receive the funds from Plus Ultra Airlines.
 
We regret this incident which has been outside of our control acting in our role as an intermediary. For any claim You may have in context, Plus Ultra Airlines is the responsible addressee.
 
If you need more information please contact Plus Ultra Airlines at:
E-mail: ventasmadrid@plusultra.com

 

Аз досега нищо не бях правила, за да си получа парите обратно.

Явно възнаграждават търпеливите с точна информация (май са се уплашили, че като си траеш, ще вземеш да се явиш за полета 😀).

Защото аз имам три запитвания (за трите резервации), по едното ме накараха да питам авиокомпанията и след като им препратих отговора нямам ни вест, ни кост. По другите две още чакам "съответният отдел", към който са препратени да се свърже с мен.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Получих абсолютно същия шаблонен мейл след като чакам една седмица да разследват кейса.

Аз съм пуснал към банката иск за оспорване.

Няма как ластминетс да казват, че ще върнат, а другите да казват, че ще е в далечно бъдеще, като нищо ще е след 6 месеца.

Аз не смятам да ги оставям да си правят какво искат.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 52 минути , Alexander каза:

 

Аз не смятам да ги оставям да си правят какво искат.

 

Е то никой не смята. Волно или неволно тестваме различни подходи.  Мен лично вече започват да ме забавляват реакциите им, нищо че чакам рефънд за 5 билета. И изобщо не предвиждам сценарий да не го получа.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 3 часа, Childish каза:

Получих имейл от gotogate: 

 

Dear Sir/Madam, 

Information concerning your booking with Plus Ultra Airlines

 
We have been informed by PLUS ULTRA Airlines, S.A. that due to a serious technical failure, Plus Ultra Airlines loaded only the tax and not the full price on tickets for Madrid-Lima into all global ticketing systems. 
This mistake led to a price of only 5% of the intended ticket price. When Plus Ultra detected their mistake they immediately cancelled all tickets bought for the tax only price. 
 
All affected customers will be refunded as soon as we receive the funds from Plus Ultra Airlines.
 
We regret this incident which has been outside of our control acting in our role as an intermediary. For any claim You may have in context, Plus Ultra Airlines is the responsible addressee.
 
If you need more information please contact Plus Ultra Airlines at:
E-mail: ventasmadrid@plusultra.com

 

Аз досега нищо не бях правила, за да си получа парите обратно.

Пълни глупости са това. За пръв път ми се случи толкова бързо осчетоводяване и приемане на трансакцията. Когато пазарувам в Лидл плащанията стоят поече време като авторизации. Тези са пълни измекяри. 

Връзка към коментар

Писах на Plus Ultra Líneas Aéreas във фейса и след 1 ден ми върнаха да пиша на този мейл atencioncliente@plusultra.com. Препратих съобщението и доста бързо ми върнаха това :

Dear Mrs.;

PLUS ULTRA Airlines, S.A. notifies that on May 12th due to a serious failure of the computer system, whose causes are being investigated, a fare was published for all the routes of the company whose sale price to the public was €0 plus rates.

As you have been able to verify it has proceeded immediately to make the cancellation of these tickets through our reservation system.


For greater clarity we must indicate that the conditions of the erroneously issued tickets would not comply with the conditions of the presented rule that consisted in the acquisition of another ticket associated with the same locator and paid in full.

For more information about your refund, please contact with your agent.

Regards,

 

Явно ще трябва през банката да се действа , че посредника даже не благоволява да върне нормален отговор 😐

Връзка към коментар

Върна и посредника най - сетне 😜

 

Dear Sir/Madam,

Thank you for your email.

We appologies for delayed response.

For technical reasons, unfortunately your trip has been cancelled.

We will refund you the entire cost.
The money will be refunded to the original form of payment.

Please confirm that you have received this information by replying to this mail.
We recommend that you book your tickets through the airline directly.

 


 

Kind regards,
Ayush P, Customer Service
Mytrip

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

При мен изрично е написано, че ще

върнат когато получат парите от Ултра Плюс. Разбира се срок няма, дори теоретичен.

Не пише, че трябва да отговарям на мейла им.

 

Връзка към коментар
9 minutes ago, Alexander said:

При мен изрично е написано, че ще

върнат когато получат парите от Ултра Плюс. Разбира се срок няма, дори теоретичен.

Не пише, че трябва да отговарям на мейла им.

 

Кой ти е удържал парите от сметката? Агенцията или авиокомпанията? Агенциите по принцип плащат с 15 дни закъснение на авиокомпаниите, така че парите още не би трябвало да са при авиокомпанията.

Връзка към коментар
преди 1 час, Topfly каза:

Кой ти е удържал парите от сметката? Агенцията или авиокомпанията? Агенциите по принцип плащат с 15 дни закъснение на авиокомпаниите, така че парите още не би трябвало да са при авиокомпанията.

Точно.

Агенцията е взела парите и още тогава видях, че ги осчетоводиха за няма и 2 дни, което никога не бях виждал. Билета бе канселиран след няма и 2 дни, но сега видиш ли щели да чакат АК-та да им върне фондове.

И аз мисля, че парите са при тях, но сега ще чакаме с оправданията, че те чакат АК-та.

Уж си признават, че са канселирани, но в сайта им си стоят валидни..

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Ето какво писмо получих днес:

 

Dear Sir/Madam, 

     Information concerning your booking with Plus Ultra Airlines
 
We have been informed by PLUS ULTRA Airlines, S.A. that due to a serious technical failure, Plus Ultra Airlines loaded only the tax and not the full price on tickets for Madrid-Lima into all global ticketing systems. 
This mistake led to a price of only 5% of the intended ticket price. When Plus Ultra detected their mistake they immediately cancelled all tickets bought for the tax only price. 
 
All affected customers will be refunded as soon as we receive the funds from Plus Ultra Airlines.
 
We regret this incident which has been outside of our control acting in our role as an intermediary. For any claim You may have in context, Plus Ultra Airlines is the responsible addressee.
 
If you need more information please contact Plus Ultra Airlines at:
 E-mail: ventasmadrid@plusultra.com
 
 
Kind regards
Hitesh P, Backoffice
Gotogate

 

 

Имайки предвид цената , която платих за билет от 238е. и тяхното твърдение,че това е само 5% от цената...излиза, че билета би им струвал около 4500е   ??? 

  • Харесвам 3
  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 35 минути , neuromancer каза:

спокойно, ще ви върнат колкото сте дали, няма да ви искат останалите 95% 😀

😀 😀 Аз не мисля, че някой би искал останалите 95% или пък някой би ги дал. Поскоро не мога да разбера нелепото им твърдение,че платените 238е са 5% от реалната цена на билета..... И бизнес класа не струва 4500 е, защото такава излиза цената на билета, ако добавя към моите 238е останалитте 95%. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Всичко което пишат е колкото да отговорят, 5% от билета, как ще чакат АК-та да върне пари, като няма как да са им платили нищо за 2 дни, как изобщо няма срок за връщане и т.н.

Общо взето има 2-3 стандартни отговора.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Моята равносметка от водената до момента кореспонденция.

 

Авиокомпания - отговори на мейла ми да се обърна към агенцията, от която съм закупила билетите

 

Агенцията - изпрати стандартния мейл за 5-те %. Това, което е интересно в този мейл е следното изречение. For any claim You may have in context, Plus Ultra Airlines is the responsible addressee.  След което ни призовават да пишем на определен мейл до авиокомпанията.

 

При положение, че сумата за билетите е преведена на посредник,а не виждам как авиокомпанията е отговорна или по-скоро се чудя какъв тип отговорност носи и за какви искове става въпрос.

Иначе кръгът се затваря чудесно. Авиокомпанията препраща към посредника, а посредникът към авиокомпанията.

 

AirHelp+  - както бях споменали при закупуване на билета закупих и допълнителна услуга на AirHelp+, съгласно която могат да окажат съдействие при отмяна на полета или при закъснение. След не дълга кореспонденция с тях се оказва, че не могат да ми окажат никакво съдействие, защото отговарят само за канселирани полети в обхвата на  Директива EC 261, т. е до 14 дни преди полет. Тъй като полетът ми беше за 2020, очевидно няма как да ми съдействат.

 

Това поражда в мен въпросът има ли смисъл от закупуване на тази услуга предварително. Очевидно, НЕ. Та това е един от изводите, които мога да направя в приключението закупуване на самолетни билети от грешка.

 

Та сега, чудя се да завъртя ли още един кръг от мейли или да стартирам процедурата с оспорване в банката. Тъпото е, че в сайта на посредника резервацията не седи като канселирана, а е напълно валидна.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Здравейте, аз дали от мързел, дали от заплес се позабавих да пиша на авиокомпанията и посредника за нашите билети и днес тъкмо се наканвам да започвам да се обяснявам с тях, когато виждам, че от GotoGate сами са ми изпратили съобщение, че билетите ни са канселирани от авиокомпанията и че ще ни възстановят сумата веднага щом си получат парите от авиокомпанията...... когато и да се случи това.....

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
Преди 1 час, Roberto Baggio каза:

Здравейте, аз дали от мързел, дали от заплес се позабавих да пиша на авиокомпанията и посредника за нашите билети и днес тъкмо се наканвам да започвам да се обяснявам с тях, когато виждам, че от GotoGate сами са ми изпратили съобщение, че билетите ни са канселирани от авиокомпанията и че ще ни възстановят сумата веднага щом си получат парите от авиокомпанията...... когато и да се случи това.....

И на мен това ми изглежда като нормалното/обичайното в такива случаи развитие на нещата. 
Аз въобще съм малко учуден като чета в темата какво бързане и какви кореспонденции се водят, даже още преди да са били офиицално отменени резервациите. 
Единствено обяснение намирам, ако някой има много спешна нужда от парите, които е платил за билетите. Но даже и в този случай се съмнявам, че с множество писма до АК и посредника и/или започване на оспорване на плащането през банката, парите ще се получат по-бързо или с по-малко разправии/нерви/време.   99% съм сигурен, че всички ще си получат обратно парите, досега не си спомням в подобни случаи на някого да не са върнали парите. Единствено при някакъв фалит може да има проблем и тогава вече може да се търсят парите посредством процедура с банката от която е издадена кредитната/дебитната карта. 
Просто трябва малко търпение. Разбираемо е, че не е приятно да имаш блокирана сума пари, особено ако си купувал и билети за приятели и бройката е 3,4, 5 или 8 билета. 
Но все пак предполагам всички са/сме наясно, че при билети от т.нар. "грешки",  винаги съществува вероятност резервациите да бъдат канселирани и съответно да мине известно време преди да си получим обратно парите.  Просто това е рискът и неудобствата, които се налага да приемем в замяна на това в останалите случаи (когато признаят резервациите), да летим до  другия край на света за жълти стотинки. 
От друга страна - случва се да бъдат конселирани резервации и при съвсем "редовни" билети (имам предвид на обичайни цени), също така се случва да фалират и уж съвсем сериозни и стабилни АК като Swissair, например. Така че 100% сигурност никога няма. 

Или казано накратко с познатия лаф: "Съмтаймс уин, съмтаймс - люн!" :smile3:  
 

Преди 1 час, kreo каза:

 

AirHelp+  - както бях споменали при закупуване на билета закупих и допълнителна услуга на AirHelp+, съгласно която могат да окажат съдействие при отмяна на полета или при закъснение. След не дълга кореспонденция с тях се оказва, че не могат да ми окажат никакво съдействие, защото отговарят само за канселирани полети в обхвата на  Директива EC 261, т. е до 14 дни преди полет. Тъй като полетът ми беше за 2020, очевидно няма как да ми съдействат.

Това поражда в мен въпросът има ли смисъл от закупуване на тази услуга предварително. Очевидно, НЕ. Та това е един от изводите, които мога да направя в приключението закупуване на самолетни билети от грешка.

Да, няма никакъв смисъл от тези допълнителни "услуги" - нищо повече няма да  услужат от това, което всеки човек със средно ниво на интелигентност и някакво базово ниво на английски може и сам да направи.  
Отделен въпрос е вече при определен казус ако комуникацията с агенции/АК не доведе до желан резултат, дали човек да не се обърне към някои от компаниите (като Аероиск, напр.)  , които поемат нещата  ако е необходимо и до завеждане на дела.  Но предварително плащане на неясни "услуги" още при закупуването на билетите не изглежда някога да се е оказало полезно на някого.

  • Харесвам 20
  • Браво 3
Връзка към коментар

Аз имам имейл за refund.

 

Имейлът изглежда странно: 

с подател Travel Agency <confirmation@tripcase.com>

subject: REGARDING BOOKING <reservation code>

съдържание: Confirmed за дата 24.11 (при полет на 4.09)

но като приложение:

************************************* ******* MESSAGE FROM 28MAY **********

WE HAVE NOW PROCESSED YOUR REFUND OF 734.25 PLN. THE FUNDS SHOULD REACH YOUR ACCOUNT WITHIN 3-5 BUSINESS DAYS ************************************* OTHER:SUNDAY 24 NOV OTHER Status: Confirmed ARN STOCKHOLM ARLANDA, SWEDEN Information: RETENTION LINE

  • Харесвам 9
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.