Прескочи до съдържание

EXPIRED! OJ Error Fare Мадрид - Перу, Еквадор - Мадрид за 167€


Препоръчани мнения

преди 3 часа, Фичо каза:

И на мен това ми изглежда като нормалното/обичайното в такива случаи развитие на нещата.

С риск отново да бъда анатемосан
" .....Ние сме информирани от PLUS ULTRA Airlines, SA, че поради сериозна техническа неизправност, Plus Ultra Airlines е натоварила само данъка, а не пълната цена на билетите за Мадрид-Лима всички глобални системи за издаване на билети.  
Тази грешка доведе до цена от само 5% от планираната цена на билета. Когато Plus Ultra открива грешката си, те незабавно отменят всички билети, закупени само за данък.  Всички засегнати клиенти ще бъдат възстановени веднага след като получим средствата от Plus Ultra Airlines.   
Съжаляваме за този инцидент, който е извън нашия контрол, който действа в качеството ни на посредник. За всяка претенция, която може да имате в контекста, Plus Ultra Airlines е отговорният адресат.  
Ако се нуждаете от повече информация, моля, свържете се с Plus Ultra Airlines на: 
 E-mail: ventasmadrid@plusultra.com 
С уважение към 
Rajesh N, отдел за билети 
Mytrip .."

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , stefanrusev каза:

С риск отново да бъда анатемосан
" .....Ние сме информирани от PLUS ULTRA Airlines, SA, че поради сериозна техническа неизправност, Plus Ultra Airlines е натоварила само данъка, а не пълната цена на билетите за Мадрид-Лима всички глобални системи за издаване на билети.  
Тази грешка доведе до цена от само 5% от планираната цена на билета. Когато Plus Ultra открива грешката си, те незабавно отменят всички билети, закупени само за данък.  Всички засегнати клиенти ще бъдат възстановени веднага след като получим средствата от Plus Ultra Airlines.   
Съжаляваме за този инцидент, който е извън нашия контрол, който действа в качеството ни на посредник. За всяка претенция, която може да имате в контекста, Plus Ultra Airlines е отговорният адресат.  
Ако се нуждаете от повече информация, моля, свържете се с Plus Ultra Airlines на: 
 E-mail: ventasmadrid@plusultra.com 
С уважение към 
Rajesh N, отдел за билети 
Mytrip .."

 

 

Е защо да бъдеш анатемосан?

Само за информация, получих същия мейл. Първо отговорих на посредника, че имам отношения с него и очаквам рефънд от него, а неговите отношения с авиокомпанията не са моя работа и не следва да влияят на правото ми на връщане на парите в разумен срок. После се свързах и с авиокомпанията на посочения в мейла на посредника адрес /не че има смисъл, ама ей така, за спорта/ и естествено получих отговор, че трябва да се обърна към посредника за връщане на парите. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 3 часа, stefanrusev каза:

С риск отново да бъда анатемосан
" .....Ние сме информирани от PLUS ULTRA Airlines, SA, че поради сериозна техническа неизправност, Plus Ultra Airlines е натоварила само данъка, а не пълната цена на билетите за Мадрид-Лима всички глобални системи за издаване на билети.  
Тази грешка доведе до цена от само 5% от планираната цена на билета. Когато Plus Ultra открива грешката си, те незабавно отменят всички билети, закупени само за данък.  Всички засегнати клиенти ще бъдат възстановени веднага след като получим средствата от Plus Ultra Airlines.   
Съжаляваме за този инцидент, който е извън нашия контрол, който действа в качеството ни на посредник. За всяка претенция, която може да имате в контекста, Plus Ultra Airlines е отговорният адресат.  
Ако се нуждаете от повече информация, моля, свържете се с Plus Ultra Airlines на: 
 E-mail: ventasmadrid@plusultra.com 
С уважение към 
Rajesh N, отдел за билети 
Mytrip .."

 

 

Предвид досегашния ми опит с подобни отдели за борба с клиенти, нищо чудно в един момент финансистите да са ти пратили вече парите, а в същото време другия отдел си дрънкат празни приказки с надеждата да се откажеш....

Все си мисля, че те ще върнат парите и без да им пишете непрекъснато, само и само да не поискате да летите на тая цена, но парите не са мои, така че действайте както намерите за добре.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
4 hours ago, lyusi said:

Е защо да бъдеш анатемосан?

Само за информация, получих същия мейл. Първо отговорих на посредника, че имам отношения с него и очаквам рефънд от него, а неговите отношения с авиокомпанията не са моя работа и не следва да влияят на правото ми на връщане на парите в разумен срок. После се свързах и с авиокомпанията на посочения в мейла на посредника адрес /не че има смисъл, ама ей така, за спорта/ и естествено получих отговор, че трябва да се обърна към посредника за връщане на парите. 

Ситуацията не е абсолютно еднозначна. Посредникът е участвал в закупуването на самолетния билет, като успешно е доставил валидния билет. С това посредникът си е свършил работата. Договорът за превоз е с авиокомпанията и тя е нарушила този договор, като след издаването на валиден самолет билет е решила да го анулира.  Посредникът би могъл да участва в процедурата за връщане на парите, но не е еднозначно клиентът изобщо давал ли му е такива правомощия, а посредникът длъжен ли е да върши нещо, което не иска и за което не получава пари.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 51 минути , funny каза:

Моята сума днес беше върната по картата с която платих .

Браво браво!

Дано на всички ни ги върнат парите, без да пишем мейли. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Аз купих от Mytrip, пуснах жалба и през банката-испанска е, но те все още подготвят всичко, вчера получих мейл от банката ми по въпроса.

 

Днес получих мейл от агенцията-Mytrip и изглежда, че ще връщаха парите.

Писах и на банката да изчакат малко, ако е възможно, понеже ако се започне процедура от банката ми казаха, че ще ми блокират завинаги кредитната карта и ще ми издава нова, която няма как да взема скоро.

 

PREPARED FOR

AAaaaa/Aaaaa MR GHgggg/DRrrrr MS aaaaaaa/Ssssss MS

RESERVATION CODE XXXXX

Travel Arranger Priority Comments

*************************************
******* MESSAGE FROM 30MAY**********
WE HAVE NOW PROCESSED YOUR REFUND OF 718.79 EUR.
THE FUNDS SHOULD REACH
YOUR ACCOUNT WITHIN 3-5 BUSINESS DAYS *************************************

OTHER:TUESDAY 26 NOV

OTHER

Status: Confirmed

ARN
STOCKHOLM ARLANDA, SWEDEN

Information: RETENTION LINE

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Връзка към коментар

Някой има ли отговор от GoToGate. Аз им писах нищо не ми отговориха. Вече чакам повече от 10 дни. 

И аз се замислям дали да не ходя до банката в понеделник да пускам заявление за възстановяване на сумата.  

 

@gini А в банката подаде ли? 

 

@funny ти беше ли получила този мейл преди да ти върнат парите. 

 

Само това

Important information regarding your booking КК**КК 

image

Dear Sir/Madam, 

Information concerning your booking with Plus Ultra Airlines
 
We have been informed by PLUS ULTRA Airlines, S.A. that due to a serious technical failure, Plus Ultra Airlines loaded only the tax and not the full price on tickets for Madrid-Lima into all global ticketing systems. 
This mistake led to a price of only 5% of the intended ticket price. When Plus Ultra detected their mistake they immediately cancelled all tickets bought for the tax only price. 
 
All affected customers will be refunded as soon as we receive the funds from Plus Ultra Airlines.
 
We regret this incident which has been outside of our control acting in our role as an intermediary. For any claim You may have in context, Plus Ultra Airlines is the responsible addressee.
 
If you need more information please contact Plus Ultra Airlines at:
 E-mail: ventasmadrid@plusultra.com
 
Kind regards
Amol B, Backoffice
Gotogate

 

Връзка към коментар
преди 8 минути , Иван Попов каза:

Някой има ли отговор от GoToGate. Аз им писах нищо не ми отговориха. Вече чакам повече от 10 дни. 

И аз се замислям дали да не ходя до банката в понеделник да пускам заявление за възстановяване на сумата.  

Аз имам същите писма като по-горе цитираните, прехвърляне от едните на другите... подала съм и заявление за отмяна на транзакцията...

засега от никъде-нищо.. ще чакаме...

Връзка към коментар
преди 24 минути , Иван Попов каза:

Някой има ли отговор от GoToGate. Аз им писах нищо не ми отговориха. Вече чакам повече от 10 дни. 

И аз се замислям дали да не ходя до банката в понеделник да пускам заявление за възстановяване на сумата.  

 

@gini А в банката подаде ли? 

 

@funny ти беше ли получила този мейл преди да ти върнат парите. 

 

Само това

Important information regarding your booking КК**КК 

image

Dear Sir/Madam, 

Information concerning your booking with Plus Ultra Airlines
 
We have been informed by PLUS ULTRA Airlines, S.A. that due to a serious technical failure, Plus Ultra Airlines loaded only the tax and not the full price on tickets for Madrid-Lima into all global ticketing systems. 
This mistake led to a price of only 5% of the intended ticket price. When Plus Ultra detected their mistake they immediately cancelled all tickets bought for the tax only price. 
 
All affected customers will be refunded as soon as we receive the funds from Plus Ultra Airlines.
 
We regret this incident which has been outside of our control acting in our role as an intermediary. For any claim You may have in context, Plus Ultra Airlines is the responsible addressee.
 
If you need more information please contact Plus Ultra Airlines at:
 E-mail: ventasmadrid@plusultra.com
 
Kind regards
Amol B, Backoffice
Gotogate

 

Да, същото писмо... До банката подадох.. няма движение при мен и там.. ДСК.. може би и те изчакват да видят дали няма да бъдат проведени парите обратно..

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 44 минути , Иван Попов каза:

@funny ти беше ли получила този мейл преди да ти върнат парите. 

При мен беше различно. Аз видях анулирания билет в трипкейс, попитах във фейсбука на lastminute.com какъв мейл да ползвам за кореспонденция и те попитаха за причината. Обясних и казаха че в срок от 7 дни ще се опитат да ми намерят алтернативен полет на същата цена. Не успяха и получих мейл че ще ми върнат парите до няколко дни. И 5 дни по-късно получих парите.

  • Харесвам 7
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Пак лош късмет ме гони.

 

След като взеха да се правят на луди в началото от Mytrip,  бях подал и в банката заявление за оспорване на плащането.

 

Вчера след като получих мейла от Mytrip, че ще ми връщат парите веднага писах и на банката да изчакат малко. 

 

Тази сутрин обаче се оказа, че вече нямам кредитна карта-вчера имах, явно са я унищожили от банката -бяха казах ли че така ще стане в един момент.

Сега пак им писах какво ще стане с връщането , ако има такова тези дни след като няма вече карта.

 

Някой знае ли как се процедира в такъв случай и какво ще стане?

Връзка към коментар
преди 4 минути , Alexander каза:

Пак лош късмет ме гони.

 

След като взеха да се правят на луди в началото от Mytrip,  бях подал и в банката заявление за оспорване на плащането.

 

Вчера след като получих мейла от Mytrip, че ще ми връщат парите веднага писах и на банката да изчакат малко. 

 

Тази сутрин обаче се оказа, че вече нямам кредитна карта-вчера имах, явно са я унищожили от банката -бяха казах ли че така ще стане в един момент.

Сега пак им писах какво ще стане с връщането , ако има такова тези дни след като няма вече карта.

 

Някой знае ли как се процедира в такъв случай и какво ще стане?

Картата е блокирана, но сметката си е същата. Според мен, няма да има проблем, ако тия се разбързат с връщането на парите.

На мен така, веднъж, ми бяха сменили картата и очакван рефънд си пристигна без проблем.

Да каже още някой, който е по-наясно от мен, че по тия въпроси, не съм баш специалистът:(((

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 1 час, AlexandraKo каза:

Картата е блокирана, но сметката си е същата. Според мен, няма да има проблем, ако тия се разбързат с връщането на парите.

На мен така, веднъж, ми бяха сменили картата и очакван рефънд си пристигна без проблем.

Да каже още някой, който е по-наясно от мен, че по тия въпроси, не съм баш специалистът:(((

Аз също съм имал такъв случай.

Беще КК Visa на Пиреусбанк. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, Alexander каза:

Пак лош късмет ме гони.

 

След като взеха да се правят на луди в началото от Mytrip,  бях подал и в банката заявление за оспорване на плащането.

 

Вчера след като получих мейла от Mytrip, че ще ми връщат парите веднага писах и на банката да изчакат малко. 

 

Тази сутрин обаче се оказа, че вече нямам кредитна карта-вчера имах, явно са я унищожили от банката -бяха казах ли че така ще стане в един момент.

Сега пак им писах какво ще стане с връщането , ако има такова тези дни след като няма вече карта.

 

Някой знае ли как се процедира в такъв случай и какво ще стане?

Аз също съм с посредник Mytrip и още не са ми писали за рефънд освен др. стандартни мейли. Може при теб да има развитие просто заради процедурата на банката .

Връзка към коментар
преди 32 минути , П.Кръстев каза:

Като чета темата и си правя определени изводи за това кои посредници са по-читави и кои не, на база на това как реагират в една и съща ситуация...

По този повод, моята резервация беше през lastminute.com, но парите бяха изтеглени и върнати от RUMBO/MADRID/ESP

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.