Прескочи до съдържание

EXPIRED! OJ Error Fare Мадрид - Перу, Еквадор - Мадрид за 167€


Препоръчани мнения

преди 1 час, П.Кръстев каза:

Като чета темата и си правя определени изводи за това кои посредници са по-читави и кои не, на база на това как реагират в една и съща ситуация...

За конкретна ситуация като тази - "хваната грешка", малко са, да не кажа никой посредник няма да ти върне платената сума на мига, или за ден-два-три. Съмнявам се и авиокомпанията оператор да го направи в същата ситуация толкова бързо, колкото на всеки би му се исало. Но от друга страна, си прав за себе си - всеки е свободен да си прави изводи, каквито пожелае, и според собствените си разбирания и личен опит. Аз не съм взел от тази грешка тук, въпреки че съм правил, и продължавам да правя рискови резервации и собствени експерименти постоянно. Но тази точно ми се видя абсурдна и сбъркана по дефолт, и си спестих упражнението. Тоест говоря не като потърпевш, и лишен от емоционалната част на мненията назад.


Що се отнася до посредника - аз от моя личен опит с gotogate, и десетки купени през тях билети (през различните им версии и държави), мога само да ги адмирирам. Получаване на потвърждение в рамките на до 5 мин., гладък и лесен процес на резервиране, и почти винаги доста сносна отстъпка от нормалната цена със съответна карта. Ползвам ги вече повече от 5 години - от 2014 г. Даже някои от най-завъртяните си билети (не от грешки, а ровене за лични пътувания), съм ги взимал именно през gotogate. Както и през myTrip също. А и както се видя впоследствие, не посредникът е омазал нещата, че той да е виновен, а самата авиокомпания.
С  цялото това искам да кажа, да не зачерквате отведнъж и изцяло някой посредник, само защото в конкретна, и същевременно доста абсурдна ситуация с такава грешка, не е реагирал на мига. В много други "нормални" случаи на покупки през тези точно посредници, те биха могли да са ви полезни много повече от всички други, които знаете. Целта ми не е да правя реклама точно на gotogate и MyTrip, просто те са нагледен пример с този случай. Моят извод е, че не се вади общо правило от единичен случай, а написаното е валидно за всеки посреднически сайт, доказан с времето и добре познат тук във форума. Както е вярно горното, така е вярно и обратното - че ако веднъж един посредник е дал зашеметяваща отстъпка, и покупката е минала успешно, почти е сигурно, че след време, повече няма да се случи точно същото пак с толкова голяма отстъпка, но за друг билет.

 

П.П. Ето, сега видях, че междувременно вече и за gotogate е писано за положителна развръзка по връщането на пари. Просто е нужно технологично време. Като за това в не малка част са виновни самите банки, с техните операции и процедури, а не посредническите сайтове.

Редактирано от wilks
допълнение
  • Харесвам 20
  • Браво 3
Връзка към коментар

На мен са ми възстановили парите  🙂

 

На 14.05. съм платила 335,22 лв

На 30.05. са ми възстановили 333,29 лв

 

🙂 

 

За протокола - не съм писала никакви имейли или съобщения, не съм звъняла на никого.

  • Харесвам 18
  • Браво 9
Връзка към коментар
преди 8 минути , Childish каза:

На мен са ми възстановили парите  🙂

 

На 14.05. съм платила 335,22 лв

На 30.05. са ми възстановили 333,29 лв

 

🙂 

 

За протокола - не съм писала никакви имейли или съобщения, не съм звъняла на никого.

 

Ти май беше с билети за най-скоро, така че може би има някаква закономерност, напр. че започват с връщането на парите според дата на полета, като започват от най-скорошните. 

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Моите билети са точно след нейните, но аз нямам писмо че вече е задействано връщането на парите. Не знам дали датата на пътуването е от значение. Аз купих през gotogate.ir. Не съм сигурна че няма да се наложи да се действа през банката, но просто смятам повечко да изчакам. Писала съм си и с авиокомпанията и с посредника. От посредника нямам никакъв отговор по номера на кейса. Единствено стандартното писмо, което пуснаха накрая до всички, че ще върнат парите ама "некога".

Връзка към коментар

Радвам се, че започнаха да Ви връщат парите. :good::clapping:

----------------

Не, не е от безгранично благородство.:wink: Причината е чисто егоистична.:wink:

По принцип, @stanislavpp е „виновен“ и ако не бяха започнали да Ви връщат  парите, трябваше да получи някакво възмездие.

Но той живее в Щатите и не ви е под ръка.

Аз ще го виждам през ноември, вероятно ще съм първия магеланец, който ще се среща с него.

Та чувствах морален ангажимент да отмъстя за вас. Това от една страна, но от друга – я му вижте профилната снимка, и по-конкретно бицепса.

Много трудна задача щях да имам. Радвам се че отпадна.:biggrin:

А иначе, планирали сме срещата и се надявам да се състои. 🙏

Познайте къде?

 Cusco-o-o!

:smile:

  • Браво 1
  • Смея се 11
Връзка към коментар
преди 18 минути , ven62 каза:

Та чувствах морален ангажимент да отмъстя за вас. Това от една страна, но от друга – я му вижте профилната снимка, и по-конкретно бицепса.

Много трудна задача щях да имам. :biggrin:

А иначе, планирали сме срещата и се надявам да се състои. 🙏

Познайте къде?

 

Тук? :scratch_one-s_head:

 

image.png.4487f75e05d09492373fb82571abd5dd.png

 

  • Шок 1
  • Смея се 11
Връзка към коментар
преди 14 часа, Alexander каза:

Пак лош късмет ме гони.

 

След като взеха да се правят на луди в началото от Mytrip,  бях подал и в банката заявление за оспорване на плащането.

 

Вчера след като получих мейла от Mytrip, че ще ми връщат парите веднага писах и на банката да изчакат малко. 

 

Тази сутрин обаче се оказа, че вече нямам кредитна карта-вчера имах, явно са я унищожили от банката -бяха казах ли че така ще стане в един момент.

Сега пак им писах какво ще стане с връщането , ако има такова тези дни след като няма вече карта.

 

Някой знае ли как се процедира в такъв случай и какво ще стане?

Не се притеснявай, дори и да нямаш кредитна карта/пластика имаш аналитична партида, по която реално се осчетоводяват банковите ти операции. Т.е. дори и да ти е закрита картата, ако ти върнат парите банката веднага ще те потърсят да ти заверят сметката. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Да, същото потвърдиха и от банката, че може да се получават пари и че само картата я няма, но договора ми е наличен.

Тъпото е, че трябва да ми вадят нова карта, както и това, че не мога да видя вече кога ще се появят парите, трябва да им звъня през 2-3 дни за проверка.

След това трябвало да мине още един месец докато ми ги върнат в сметката, защото в момента аз нямам задължение към кредитната карта и когато ги върнат ще са на + и т.н 

Изобщо само проблеми и накрая ще остана без испанска кредитна карта..

Връзка към коментар
На 31.05.2019 г. в 11:57, yordanov каза:

И на мен ми изпратиха мейл за връщане на парите. До 3-5 работни дни щели да са при мен.  Агенцията е Gotogate. 

Парите вече са в банковата ми сметка. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 3 минути , Monika_Koko каза:

Може ли , на който са му върнали парите да пише за кои дати са били билетите , за да видим има ли закономерност при връщането или е лотария.

08-22 януари 2020. 

 

Изглежда е на случаен принцип, тъй като чакаме връщане на пари за още един билет за същите дати, но на различна резервация.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз си получих всичко, само ми замина кредитната карта и ще си поръчам нова, когато ходя към Испания някой ден, вероятно на есен.

Сега говорих с банката ми и те също са прекратли процедурата по иска, който бях пуснал чрез тях.

 

Билетите бяха 3, за края на октомври, купени през Mytrip.

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Връзка към коментар

Аз за момента не съм получил нито мейл, че ще ми върнат парите, нито самите пари. Става въпрос за полети на 1-8.11 и GoToGate. Вероятно защото бях от последните купили билети преди да свърши "промоцията".

Връзка към коментар
Преди 1 час, mpetkov91 каза:

Аз за момента не съм получил нито мейл, че ще ми върнат парите, нито самите пари. Става въпрос за полети на 1-8.11 и GoToGate. Вероятно защото бях от последните купили билети преди да свърши "промоцията".

И аз нямам, нито-писмо, нито-пари.. датата е 29.01.2020 г

Връзка към коментар
На 21.05.2019 г. в 1:31, Василена каза:

Мии то  тук , малко знаят английски .😀

Малко, малко, ама вече много  10-15+ годишни знаят добре, понеже двуезичните училища са много и навлязоха почти навсякъде. 

Канарите са друга бира, там и испански не знаят добре на тези години.

Връзка към коментар
преди 12 минути , CarpeDiem каза:

Че ще получа рифънд до 5 дни.

Това е добре 😀. Питах, защото аз не съм получила нищо след мейла отпреди десетина дни, че ще върнат парите, когато от авиокомпанията им ги върнат. 

Връзка към коментар
На 31.05.2019 г. в 11:15, funny каза:

По този повод, моята резервация беше през lastminute.com, но парите бяха изтеглени и върнати от RUMBO/MADRID/ESP

Lastminute.com Group formerly known as Bravofly Rumbo Group a publicly traded multinational Group in the online travel industry and owns a number of brands including lastminute.com, Volagratis, Rumbo, Bravofly, Jetcost and Hotelscan.

 

Rumbo launched in Spain in 2000 and operates websites in other European countriesis.

 

Аз също се учудих при първата ми полупка от мисля, че беше немския lastminute, че плащането е направено през испански пост терминал, но явно за покупки от всичките тези изброени сайтове плащането е през един и същ пост.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.