Прескочи до съдържание

EXPIRED! OJ Error Fare Мадрид - Перу, Еквадор - Мадрид за 167€


Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 12 часа, Happy_Traveler каза:

Помислих си точно същото! Не само, че изкарахме страхотен уикенд, а точно се прибираме и хоооп - такава оферта, отново знак, че желанията ни се чуват!

 

Аз съм на 27 ноем-11 дек. Някой друг с тези дати?

Ние сме 4ма за тези дати, да видим какво ще стане.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз не съм получил втори имейл  с потвърждение, но влязох през tripcase  и там всичко е наред. Сега виждам, че плащането през кредитната карта е осчетоводено и вече не стои като авторизация, доста бързо са се справили. 🙂

Публикувано:

Много се радвам на всички, които се престрашиха и взеха билетите, мен лично сега много ме е яд, защото тъкмо се наканих да купувам и кранчето го спряха. Пожелавам успех с полетите и да не забравите да разказвате! И както казва моя мъж щом казваш, че няма да вали значи няма да вали, така че сега ви казвам няма да ви канселират полетите и всичко ще е наред, а дано! 🙂 

  • Харесвам 11
Публикувано:

Аз купих общо пет билета на три резервации. За първите две /т.е. за 4 човека/ получих втори мейл с номер на електронен билет, за последната - точно за дъщеря ми, не съм получила такъв. Обаче парите за всички билети са осчетоводени и като добавих нейната резервация в tripcase, оттам ми излиза резервацията с номер на електронен билет. В сайта на авиокомпанията също излиза /друг е въпроса, че не пишат статус на резервацията, но това важи за всички/. Та с две думи, за момента мисля, че нещата са наред.

  • Харесвам 6
Публикувано:

Моят опит с Перу е точно февруари/март.За една седмица не ме валяло нито веднъж през денят.Няколко пъти валя през ноща,поради което и Мачу Пикчу беше в мъгли и не станаха снимки УАУ,но за мен си остава едно от топ местата в света,и като цяло Перу ми е любимо място.До МП отидох по алтернативният маршрут(не с влака),с микробусче през планините и после 12km.до Агиас Калиентес пеша.За 100$-транспорт,нощувка,закуска,обяд,вечеря и входa,без автобуса от града до МП.Tова си го изходих сутринта рано,за да вляза първи в храм(е вязох 3-ти).

Честито на купилите билет,да се надяваме,че няма да има отмени и всички ще имат хубаво време.А с някои ще се засечем по пътят 🙂

 

  • Харесвам 11
Публикувано:
преди 41 минути , Marisha каза:

Леле, каква сме мафия в цял свят! 😄 

 

За протокола, историята в Магеланци помни анулиране на някои билети и оставяне на други - при сходни грешки, така че зависи от посредника - и от малко късмет. Пожелавам ви го, независимо от завистта 🙂 

Публикувано:
преди 58 минути , Marisha каза:

Споко, не е задължително всички резервации да се анулират, пък и тe са купували през тикетс.ру, не вярвам някой тук да е пазарувал от тях! 
Стискаме палци да имате късмет и да ви призанят билетите! :smile3:

  • Харесвам 10
Публикувано:

Стискам Ви палци! Макар и с болка в сърцето....аз дето хвърлям по един поглед, точно тази вечер ниц...явно не ми е дошло времето за Перу още....Успех на всички купили билети!

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 50 минути , Marisha каза:

Много странно, тук вчера по обед вече не можеше да се купи билет, докато руснаците си пазаруват до 20.30ч

Публикувано:
преди 26 минути , Фичо каза:

Споко, не е задължително всички резервации да се анулират, пък и този е купил през тикетс.ру, не вярвам някой тук да е пазарувал от тях! 
Стискаме палци да имате късмет и да ви призанят билетите! :smile3:

Има и една, която е купила от travelocity .

  • Харесвам 1
Публикувано:

Някой споменаха, че ще си направят застраховка, която трябвало да бъде до 5 дена след закупуването. Може ли някой да ни препоръча компания и линк, ако обичате? 

 

1. Ако сега ни канселират билетите, какво се покрива? 

2. Някой имал ли е подобен случай и какво са му изплатили?

 

@Иван Попов и няколко други се чудим каква точно застраховка имате предвид в конкретния случай и защо трябва да е до 5 дена след билетите?

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 5 минути , Happy_Traveler каза:

Някой споменаха, че ще си направят застраховка, която трябвало да бъде до 5 дена след закупуването. Може ли някой да ни препоръча компания и линк, ако обичате? 

 

1. Ако сега ни канселират билетите, какво се покрива? 

2. Някой имал ли е подобен случай и какво са му изплатили?

 

@Иван Попов и няколко други се чудим каква точно застраховка имате предвид в конкретния случай и защо трябва да е до 5 дена след билетите?

Ето я застраховката в Армеец.

Изискване на застрахователите е, да се сключи в срок от 5 дни след плащането на билети, хотел или пакет и пътуването да е най-малко след 10 дни.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 4 минути , Happy_Traveler каза:

Някой споменаха, че ще си направят застраховка, която трябвало да бъде до 5 дена след закупуването. Може ли някой да ни препоръча компания и линк, ако обичате? 

 

1. Ако сега ни канселират билетите, какво се покрива? 

2. Някой имал ли е подобен случай и какво са му изплатили?

 

@Иван Попов и няколко други се чудим каква точно застраховка имате предвид в конкретния случай и защо трябва да е до 5 дена след билетите?

В Армеец е до 5 дена след покупката на билетите.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 минути , AlexandraKo каза:

Вчера им звънях на Армеец, защото обмислях да купувам билет и ми казаха, че не покрива застраховката им канселиране на полет по желание на авиокомпанията, а само поради метеорологични условия и разни такива неща, също така не покривала фалиране на авиокомпанията, изобщо пълна глупост...Иначе трябва да се направи до 5 дена след закупуване на билета, но в този случай, ако случайно анулират (дано да не стане) не ви върши работа. Поне така ми обясни служителката на Армеец...

 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Публикувано:

 

В момента, zvezda9001 каза:

Вчера им звънях на Армеец, защото обмислях да купувам билет и ми казаха, че не покрива застраховката им канселиране на полет по желание на авиокомпанията, а само поради метеорологични условия и разни такива неща, също така не покривала фалиране на авиокомпанията, изобщо пълна глупост...

Гледайки общите условия на Дженерали, Армеец, както и  World Nomads, никой не покрива фалиране или неизпълнение на договора от авиокомпанията.

  • Харесвам 4
  • Шок 1
Публикувано:
преди 15 минути , Happy_Traveler каза:

Някой споменаха, че ще си направят застраховка, която трябвало да бъде до 5 дена след закупуването. Може ли някой да ни препоръча компания и линк, ако обичате? 

 

1. Ако сега ни канселират билетите, какво се покрива? 

2. Някой имал ли е подобен случай и какво са му изплатили?

Какви са ти очакванията от застрахователя, Съни? 

 

Изплащат се щети, като застрахователят първо иска доказателства за кореспонденция с канселиращата институция, в случая с авиокомпанията. Ако ви ги канселират и ви върнат парите, нищо друго не можеш да очакваш. 

 

Ако - обаче - ги канселират късно във времето и си индексирала разходи - хотели, други билети и от сорта, които не могат да бъдат възстановени, тогава застрахователят ще те възмезди при представяне на документи.

 

Минавала съм схемата веднъж само - не с български застраховател, но това са застрахователните принципи по принцип.

Публикувано:

Докато "чакам" мейл за анулиране на билетите получих мейл с e-Ticket number(s) 😆

п.с. Почвам да имам надежда че ще дочакам "Годо" 

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Публикувано:

Уф... Мерси за бързия отговор на всички. Кой ще ни каже коя компания би ни покрила това? 

 

Ами какво очакваме всички - търсим застраховка, при която ако компанията ни канселира билетите и не ни върне парите (например поради фалит) или канселира на по-късен етап, когато имаме вече заплатени и други полети и хотели - да получим обезщетение.

 

@Георги Матеев сигурно знаеш опция? @ruwenzogy ?

 

 

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Публикувано:
13 minutes ago, AlexandraKo said:

Ето я застраховката в Армеец.

Изискване на застрахователите е, да се сключи в срок от 5 дни след плащането на билети, хотел или пакет и пътуването да е най-малко след 10 дни.

Какво не покрива застраховката? Застрахователят не дължи обезщетение или сума и не възстановява разходите за събития, които са настъпили в резултат на някое от следните обстоятелства:   Неизпълнение на договора за организирано пътуване от страна на Застрахования, туроператора, превозвача или хотелиера; Всякакво нежелание или невъзможност на Застрахования да пътува или да продължи започнато пътуване, когато не са налице медицински или немедицински причини;  Ненавременна резервация или плащане от Застрахования към туроператора, превозвача или хотелиера;  Събития или условия, които са били или е могло да бъдат известни и биха могли да доведат до отмяна на пътуването, или които към момента на направената резервация са били вече налице;  Бременност, установена преди сключване на застраховката, усложнения или прекратяване на бременност или раждане; Предшестващи или хронични заболявания на Застрахования, негов близък роднина или бизнес партньор, освен в случаите на неочаквано влошаване на здравословното състояние; Самоубийство или опит за самоубийство на Застрахования, негов близък роднина или бизнес партньор.

http://armeec.bg/bg/insurances/otmqna-na-pytuvane?gclid=Cj0KCQjwzunmBRDsARIsAGrt4mu4PJB5el7k5unz9BuTSPSsj2AIevlOum5Xn5ejc8AZ-2Ps3h0EIwgaAgpOEALw_wcB

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 минута , Happy_Traveler каза:

Уф... Мерси за бързия отговор на всички. Кой ще ни каже коя компания би ни покрила това? 

 

Ами какво очакваме всички - търсим застраховка, при която ако компанията ни канселира билетите и не ни върне парите (например поради фалит) или канселира на по-късен етап, когато имаме вече заплатени и други полети и хотели - да получим обезщетение.

 

@Георги Матеев сигурно знаеш опция? @ruwenzogy ?

 

 

Компаниите и продуктите, които съм ползвала - и ползвам, покриват всички тези условия, но за съжаление имат ограничения относно гражданството. Като подсказка, търси продукти на AXA. 

Публикувано:

Мерси, написах в Гугъл, но май не предлагат за България или поне не намерих офис в България или сайт на български... Отивам да поровя още... 

  • Харесвам 1
Публикувано:

По принцип в случая най-добрата застрахова е обещетението от 600 евро. Ако превозвача анулира билета по малко от две седмици преди полета по принцип би трябвало да дължи обезщетение от 600 евро. Това че билетът е купен при error fare не би трябвало да повлияе на случая, но  @Аероиск могат евентуално да потвърдят това мое предположение.

 

При такава малка и губеща авиокомпания естествено възниква въпроса ще могат ли да изплатят евентуано някакви масови искове?

 

Рискът от загуба вероятно ще е доста по малък ако две седмици преди пътуването почнете да си купувате свързващи полети или да правите неотмени резервации за спане.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Четейки Общите Условия на българските застрахователи, установявам, че няма никакъв смисъл от тази застраховка в нашия случай. Ако се намери външен застраховател, който покрива тази риска ще е добре.

  • Харесвам 9
Публикувано:
преди 5 минути , Topfly каза:

По принцип в случая най-добрата застрахова е обещетението от 600 евро. Ако превозвача анулира билета по малко от две седмици преди полета по принцип би трябвало да дължи обезщетение от 600 евро. Това че билетът е купен при error fare не би трябвало да повлияе на случая, но  @Аероиск могат евентуално да потвърдят това мое предположение.

E то това няма отношение към случая. Ако фалира, така или иначе няма да плати обезщетение, ако ще анулират билетите това се прави в началото, а не чак след няколко месеца.

вижте застраховка против фалит, против анулиране на билетите поради грешка няма как да се застраховаш, освен като забавиш купуването на свързващи полети и хотели без отмяна

  • Харесвам 3

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.