Прескочи до съдържание

EXPIRED! OJ Error Fare Мадрид - Перу, Еквадор - Мадрид за 167€


Препоръчани мнения

преди 12 минути , MayaS каза:

Четейки Общите Условия на българските застрахователи, установявам, че няма никакъв смисъл от тази застраховка в нашия случай. Ако се намери външен застраховател, който покрива тази риска ще е добре.

@Happy_Traveler Разрових се повече - вижте тази компания.

 

https://www.globelink.co.uk/policy-options/eu-residents.html

 

Има добри ревюта в Trustpilot. 

 

Само имайте предвид, че там където има съвети от travel.gov.uk да не се пътува, застраховките са обикновено невалидни.

 

 

Връзка към коментар

Иска ми се да направя едно предупреждение , когато купувате билети и то по латиноамеркански дестинации. Никакво доверие на една компания , която лети по тези дестинации. Казва се Plus Ultra Líneas Aéreas и е испанска . Двамата и "основатели " са същите , които са причината да фалират две авиокомпании Air Comet и Air Madrid . Източват банкови кредити , перат пари и фалират . Равносметката от последната им авиолиния са 120,000 aфектирани пътници , парите на които никога не се върнаха и 1200 изгубени работни места . Това само за информация . 

  • Харесвам 3
  • Замислям се 6
Връзка към коментар
20 hours ago, yordanov said:

P.S Номерата на билетите още снощи ги имаше 20-30 мин. след плащането, но пак не е гаранция, че няма да решат да канселират. Миналата (или по-миналата, не помня) година Lastminute канселираха издадени билети на Air Canada след грешка, така че още малко да забавим плановете.

 

7 minutes ago, neuromancer said:

E то това няма отношение към случая. Ако фалира, така или иначе няма да плати обезщетение, ако ще анулират билетите това се прави в началото, а не чак след няколко месеца.

вижте застраховка против фалит, против анулиране на билетите поради грешка няма как да се застраховаш, освен като забавиш купуването на свързващи полети и хотели без отмяна

Не знам колко е характерно горното, но явно има и ласт минит анулиране...

 

Срещу фалит по принцип добра застраховка е плащането с банкова карта. Така при неизпълняването на услугата за която е платил човек, банката ще му върне поне парите, които са му смъкнати от сметката.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Горното се отнася за ОТА Lastminute

За кредитната карта е така, но не съм сигурен дали не важи само при покупка от авиокомпанията, в случая грешката е през агенция.

Това трябва да се провери.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , Василена каза:

Иска ми се да направя едно предупреждение , когато купувате билети и то по латиноамеркански дестинации. Никакво доверие на една компания , която лети по тези дестинации. Казва се Plus Ultra Líneas Aéreas и е испанска . Двамата и "основатели " са същите , които са причината да фалират две авиокомпании Air Comet и Air Madrid . Източват банкови кредити , перат пари и фалират . Равносметката от последната им авиолиния са 120,000 aфектирани пътници , парите на които никога не се върнаха и 1200 изгубени работни места . Това само за информация . 

След дъжд качулка ни идва това предупреждение, но въпреки всичко големи благодарности 🙂

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
1 minute ago, neuromancer said:

За кредитната карта е така, но не съм сигурен дали не важи само при покупка от авиокомпанията, в случая грешката е през агенция.

Това трябва да се провери.

Правилото не се отнася за авиокомпании или за фалити, а за неполучаване на платена услуга. Неполучване на услугата, поради фалит на авиокомпанията, просто е частен случай в общото правило. От такава гледна точка няма значение директно или индиректно е купен билета

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

това въобще не ми изглежда като грешка - линията до Еквадор са я обявили официално в петък 10 май, на презентационно събитие, че стартира от 12 юли три пъти седмично, и два дена по-късно - объркани тарифи 🙂 по-скоро PR и реклама, за да стане популярна

 

а има и намесени и официални лица, ако някой това ще го успокои

Цитат

Plus Ultra Líneas Aéreas will link Madrid and Ecuador three times a week

The presentation event of the route, called 'Ecuador, 4 worlds to enjoy', was organized in collaboration with the Ministry of Production, Foreign Trade, Investment and Fisheries and its Commercial Office of Pro Ecuador in Madrid; the Ministry of Tourism of Ecuador and the Embassy of Ecuador in Spain.

 

https://www.europapress.es/turismo/transportes/aerolineas/noticia-plus-ultra-lineas-aereas-unira-madrid-ecuador-tres-veces-semana-20190510125552.html

 

 

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 5 минути , Topfly каза:

Правилото не се отнася за авиокомпании или за фалити, а за неполучаване на платена услуга. Неполучване на услугата, поради фалит на авиокомпанията, просто е частен случай в общото правило. От такава гледна точка няма значение директно или индиректно е купен билета

Точно. На мен AMEX ми е възстановявала сума за кола под наем от фалшив агент в Куба. 

Връзка към коментар
6 minutes ago, master_of_germs said:

След дъжд качулка ни идва това предупреждение, но въпреки всичко големи благодарности 🙂

Не е точно така! Докато не си направил допълнителни разходи, рискът е минимален. Максимум да трябва да се разправяш с банка ти да ти върне парите!

 

Интересно е и ползването на плюс в двете авиокомпании. Нещо много искат да докажат на пъниците, че ще са на плюс...

 

airplus_large.jpg

 

images?q=tbn:ANd9GcTKixiG6TRdokeAsy3ah7d

 

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 27 минути , Василена каза:

Иска ми се да направя едно предупреждение , когато купувате билети и то по латиноамеркански дестинации. Никакво доверие на една компания , която лети по тези дестинации. Казва се Plus Ultra Líneas Aéreas и е испанска . Двамата и "основатели " са същите , които са причината да фалират две авиокомпании Air Comet и Air Madrid . Източват банкови кредити , перат пари и фалират . Равносметката от последната им авиолиния са 120,000 aфектирани пътници , парите на които никога не се върнаха и 1200 изгубени работни места . Това само за информация . 

Източник?

Връзка към коментар

Ъпдейт :

 

Свързах се с авиокомпанията под претекст че искам да ъпгрейтна билета до бизнес класа но не намирам как да го направя онлайн. Отговориха веднага, поискаха резервационен номер и тикет номер. Дадох и получих следното :

 

 

Estimada Sra. .......;

 

Tras revisar su billete nos gustaría informarle que hemos detectado un error en la tarifa. Por favor, contacte con la agencia con la que ha adquirido su pasaje para que le indiquen cómo proceder.

 

Un cordial saludo,

 

В превод от Гугъл :

 

Уважаема г-жо .......;
 
След проверка на билета Ви информираме, че сме открили грешка в цената. Моля, свържете се с агенцията, с която сте закупили билета, за да бъдете уведомени как да продължите.
 
Най-добри пожелания,

................................................................................................................

Билета е купен от lastminute.com

Кореспондирах със авиокомпанията на мейл: atencioncliente@plusultra.com

Мейла на авиокомпанията го получих на съобщение във фейсбук .

На сайта на lastminute.com билета все още стои confirmed .

  • Харесвам 3
  • Шок 1
Връзка към коментар
15 minutes ago, antea said:

това въобще не ми изглежда като грешка - линията до Еквадор са я обявили официално в петък 10 май, на презентационно събитие, че стартира от 12 юли три пъти седмично, и два дена по-късно - объркани тарифи 🙂 по-скоро PR и реклама, за да стане популярна

 

а има и намесени и официални лица, ако някой това ще го успокои

 

https://www.europapress.es/turismo/transportes/aerolineas/noticia-plus-ultra-lineas-aereas-unira-madrid-ecuador-tres-veces-semana-20190510125552.html

Когато става дума за измами, схеми и т.н. намесата на официални лица е част от играта. Около КТБ също имаше много официални лица, които успокояваха и успиваха публиката 😉 Ако лица със съмнителна репутация и доказани вреди в миналото правят нов бизнес, аз лично бягам надалеч. На подобни хора ноу хауто им е да те успят и да ти направят “неустоимо предложение“, което не може да откажеш.

 

Не казвам, че случаят тук е точно такъв, но ми е достатъчно, че водещите лица в компанията са със съмнителна репутация...

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 13 минути , Childish каза:

Източник?

https://www.turama.es/plus-ultra-lineas-aereas-peligro-peligro 

Само трябва да се преведе от испански плюс Уикипедия на испански защото има повече инфо .

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
1 minute ago, funny said:

Ъпдейт :

 

Свързах се с авиокомпанията под претекст че искам да ъпгрейтна билета до бизнес класа но не намирам как да го направя онлайн. Отговориха веднага, поискаха резервационен номер и тикет номер. Дадох и получих следното :

 

 

Estimada Sra. .......;

 

Tras revisar su billete nos gustaría informarle que hemos detectado un error en la tarifa. Por favor, contacte con la agencia con la que ha adquirido su pasaje para que le indiquen cómo proceder.

 

Un cordial saludo,

 

В превод от Гугъл :

 

Уважаема г-жо .......;
 
След проверка на билета Ви информираме, че сме открили грешка в цената. Моля, свържете се с агенцията, с която сте закупили билета, за да бъдете уведомени как да продължите.
 
Най-добри пожелания,

................................................................................................................

Билета е купен от lastminute.com

Кореспондирах със авиокомпанията на мейл: atencioncliente@plusultra.com

Мейла на авиокомпанията го получих на съобщение във фейсбук .

На сайта на lastminute.com билета все още стои confirmed .

Основно правило на Error fare е да си мълчиш и да се надяваш, че точно теб няма да те забележат... Ако ръчно вадят пътниците на които им анулират билетите е напълно възможно да минеш метър...

  • Харесвам 6
  • Браво 2
Връзка към коментар
36 minutes ago, neuromancer said:

Ами хубаво тогава

То едва ли има някой, който плаща такива билети с банков трансфер, освен за Уизеър...

Фирми много често плащат с превод към агенция, защото така им е по удобно.

Връзка към коментар

Дано поне някои да имат късмет и им оцелеят билетите. Проблема е, че компанията е малка, т.е. това е значителен финансов удар за тях и едва ли ще могат да си го позволят да го преглътнат. Най-вероятно грешката е на самата А/К, май я е имало през доста агенции. Сравнения с анулациите на руснаците не са удачни, те не са европейски потребители и не се ползват с нашите права.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , logist13 каза:

Дано поне някои да имат късмет и им оцелеят билетите. Проблема е, че компанията е малка, т.е. това е значителен финансов удар за тях и едва ли ще могат да си го позволят да го преглътнат. Най-вероятно грешката е на самата А/К, май я е имало през доста агенции. Сравнения с анулациите на руснаците не са удачни, те не са европейски потребители и не се ползват с нашите права.

А какви са нашите права, в случай, като този? Има ли някакъв регламентиращ документ?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
В момента, AlexandraKo каза:

А какви са нашите права, в случай, като този? Има ли някакъв регламентиращ документ?

Зависи чия е грешката. А/К е европейска, ако грешката е нейна като нищо може да има европейски потребители които да се запънат и да ги принудят да уважат билетите. Може би е по-интересно какво пишат из полските форуми да речем и има ли там анулации.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 20 минути , AlexandraKo каза:

Руснаците казват, че от етикетс са дали обяснение:

 

"По версии тикетс, причина отмены: остановка деятельности авиакомпании "

Доколкото разбрах, през руския е-тикетс грешката е била представена с лейбъл на pluna, които са фалирали още преди години, оттам идва объркването.

Връзка към коментар
9 minutes ago, AlexandraKo said:

А какви са нашите права, в случай, като този? Има ли някакъв регламентиращ документ?

Имаш сключен валиден договор за превоз. Ако клиент се обърне към КЗП, съда и т.н. авиокомпанията трябва да докаже с неоспорими доказателства, че е станала грешка и договорът не е сключен по взаимнто съгласие на двете страни...Не е чак толкова лесно да анулираш валиден договор. Авиокомпаниите в повечето случаи се надяват, че пътниците няма да си търсят правата за относително малки суми..

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 6 минути , Topfly каза:

Имаш сключен валиден договор за превоз. Ако клиент се обърне към КЗП, съда и т.н. авиокомпанията трябва да докаже с неоспорими доказателства, че е станала грешка и договорът не е сключен по взаимнто съгласие на двете страни...Не е чак толкова лесно да анулираш валиден договор. Авиокомпаниите в повечето случаи се надяват, че пътниците няма да си търсят правата за относително малки суми..

Това не е валидно за всички клиенти, а не само за тези от ЕС?

 

Иначе сходен казус на грешките от Booking, които сме коментирали. 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.