Прескочи до съдържание

Приложение за компенсации при закъснение


Препоръчани мнения

Ами сега ще видим КЗП какво ще кажат по въпроса.Като са решили да си дават дупетата под наем,ще плащат.

Любопитно ми е и КЗЛД какво ще кажат по въпроса с изискването от Google timeline и какво право имат да изискват такъв тип чувствителна информация.

В общите им условия е факт,че за да получиш обещетение трябва да си се качил на самолета,интересен е моментът да предоставят доказателство,че съответният пътник не е бил и да могат да обяснят как са се сдобили със съответното доказателство,на основата на което отказват плащане.И не е ли пък от страна на авиокомпанията нарушение на GDPR споделяне на подобен вид информация 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
  • Замислям се 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, imarev каза:

Любопитно ми е и КЗЛД какво ще кажат по въпроса с изискването от Google timeline и какво право имат да изискват такъв тип чувствителна информация.

 

поискали са потребител да изпрати таймлайн-а си ли или какво?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, antea каза:

поискали са потребител да изпрати таймлайн-а си ли или какво?

Значи искат таймлайна,да видят къде кога си бил,искат документ от УИЗ,че си бил на полета,искат стикера за багажа-имаш/нямаш-давай😄

Връзка към коментар
преди 2 часа, antea каза:

поискали са потребител да изпрати таймлайн-а си ли или какво?

За да ви изплатим компенсация по този полет е необходимо да ни предоставите доказателства, че сте се качили на борда:
- маршрута на цялото пътуване, описващ как сте стигнали от едно място до друго, заедно с резервациите
- извадка от Google Timeline, описваща локациите ви
- luggage tag
- потвърждение от авиокомпанията, че билетът е използван

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, imarev каза:

да могат да обяснят как са се сдобили със съответното доказателство

Мислиш ли, че имат каквито и да е доказателства. Силно се въмнявам.

Не мисля, че и авиокомпания би им предоставила данни за пътниците си.

Просто са се досетили какво става и не им се плаща. Прочетох директивата и не видях да се споменава, че трябва да съм бил на самолета.

Както вече казах, може пък да не иска да се кача, ако закъснението е много голямо.

Прочетох и общите им условия - вярно е, че искат да си на полета. Но пък тези условия ги получавам, след като направя регистрацията на полета. Реално няма как да съм запознат с тях, когато регистрирам полета. Отделно не виждам и опция да се откажа, след като получа общите условия постфактум. Като цяло се струва, че са спестили някой лев от юрист и те 🙂  Но нека се изкажат и правистите.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Предлагам заради няколко лева да не разрушавате една страхотна услуга. Радвайте се на каквото (ако) сте получили до момента и продължете да ползвате приложението по правилата.

Сами си съборихте къщичката. Едва ли хората там са пълни идиоти ,щом са успели да създадат подобна платформа и с голяма доза вероятност този форум далеч не им е непознат.

  • Харесвам 14
  • Браво 2
Връзка към коментар
преди 43 минути , stanimir каза:

Предлагам заради няколко лева да не разрушавате една страхотна услуга. Радвайте се на каквото (ако) сте получили до момента и продължете да ползвате приложението по правилата.

Сами си съборихте къщичката. Едва ли хората там са пълни идиоти ,щом са успели да създадат подобна платформа и с голяма доза вероятност този форум далеч не им е непознат.

Принципно нямах никакво намерение да се занимавам с тях и 20-те им €,но ето това някакси ме издразни прекалено и ми дойде в повече.Че те ще поискат и адресите на тоалетните,където съм ходил.Като са имали топки да пуснат такава услуга,сега да бъдат така добри да си я изпълняват или да ми изкарат списък на пътниците,в който не съществувам.

FE0E7914-813E-42A4-87AE-A90B76C4502F.jpeg

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 22 минути , don каза:

А ако полета беше закъснял с над 3 часа, пак ли щяха да искат доказателства или като не им отърва могат постоянно да си измислят условия да не платят.

Не, тогава щяха да пратят договор за цесия, небрежно игнорирайки собствените си правила. Компенсация по евро директивата се взима включително и когато си предпочел да не се качиш на полета заради голямо закъснение.

 

Не виждам какво толкова се палите - на всяка от страните й е пределно ясно всичко 🙂

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Връзка към коментар

Предполагам неща като изписаните само страница назад ca издразнили прекалено някой от другата страна. Всяко нещо трябва да се прави с мисъл и мярка , и когато такава липсва резултата е съвсем  логичен.

 

Ако имах подобен бизнес със сигурност щях да следя какво се пише за мен в онлайн пространството и без съмнение те също го правят.

Това важи и за Wizz.

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , stanimir каза:

Предполагам неща като изписаните само страница назад пък е издразнило прекалено някой от другата страна. Всяко нещо трябва да се прави с мисъл и когато липсва такава  резултата е съвсем  логичен.

 

Ако имах подобен бизнес със сигурност щях да следя какво се пише за мен в онлайн пространството и без съмнение те също го правят.

Това важи и за Wizz.

Именно. Развитието е повече от логично. Дано да послужи като лек урок (явно няколкото Уиз бана от миналата година не бяха достатъчни), та следващия път някои неща да се дискутират непублично.

  • Харесвам 9
  • Браво 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Здравейте! 

 

Понеже използвах refer програмата на колибра и съм качил бордните карти на няколко човека, с които пътувам, в техните колибри дали мога да заредя моя револют, за да може всички обезщетения да постъпят по една сметка? Никъде нямаше верификация на айбана и успешно го попълнихме на всички телефони.. и се чудя дали няма в последствие да откажат транзакциите в случай на закъснение..

Връзка към коментар
Преди 1 час, Kosta Grudov каза:

Здравейте! 

 

Понеже използвах refer програмата на колибра и съм качил бордните карти на няколко човека, с които пътувам, в техните колибри дали мога да заредя моя револют, за да може всички обезщетения да постъпят по една сметка? Никъде нямаше верификация на айбана и успешно го попълнихме на всички телефони.. и се чудя дали няма в последствие да откажат транзакциите в случай на закъснение..

Те като нареждат превод нали трябва да напишат и име на получателя. Като има разминаване няма да мине превода. В условията им пише, че титуляр на билета и титуляр на банковата сметка трябва да е едно и също лице.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , ДиянаВ каза:

Те като нареждат превод нали трябва да напишат и име на получателя. Като има разминаване няма да мине превода. В условията им пише, че титуляр на билета и титуляр на банковата сметка трябва да е едно и също лице.

Благодаря! Ще коригираме нещата 🙂 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , Kosta Grudov каза:

Благодаря! Ще коригираме нещата 🙂 

Ето правилото от общите условия 

Чл.14. (1) За да получи незабавно Еднократна сума, Клиентът се задължава да посочи своята банкова сметка. Еднократна сума се заплаща само и единствено на банкова сметка, на която е титуляр Клиент.

(2) Ако Клиентът желае Еднократна сума да му бъде преведена по друг начин, той следва да уведоми Инса изрично по имейл, като посочи искания начин за плащане.

 

https://www.colibra.io/bg/obshti-usloviya/

  • Браво 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Kosta Grudov каза:

Здравейте! 

 

Понеже използвах refer програмата на колибра и съм качил бордните карти на няколко човека, с които пътувам, в техните колибри дали мога да заредя моя револют, за да може всички обезщетения да постъпят по една сметка? Никъде нямаше верификация на айбана и успешно го попълнихме на всички телефони.. и се чудя дали няма в последствие да откажат транзакциите в случай на закъснение..

 

преди 12 минути , ДиянаВ каза:

Те като нареждат превод нали трябва да напишат и име на получателя. Като има разминаване няма да мине превода. В условията им пише, че титуляр на билета и титуляр на банковата сметка трябва да е едно и също лице.

 

преди 9 минути , Kosta Grudov каза:

Благодаря! Ще коригираме нещата 🙂 

Дай някакъв адрес за криптовалута ако имаш и съответно искаш да ти преведат парите в биткоин,де!

Връзка към коментар
преди 6 минути , crazyhorse каза:

 

 

Дай някакъв адрес за криптовалута ако имаш и съответно искаш да ти преведат парите в биткоин,де!

Няма да е биткойн, парични преводи сме пуснали 🙂 Иначе благодаря, ако занапред се случи отново ще знаем, че я имаме и тази опция. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
Преди 1 час, Фил каза:

А това нещо MastercardFlightdelaypass  дали работи в момента, някой има ли впечатления? 

 

Работи на хартия.На практика при три часово закъснение получих ваучерите на втория час (а трябва да е на първия).Съответно половин час преди бординг няма как да ползваш какъвто и да е салон,освен ако не е на два метра от гейта.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , cybersimo каза:

Приложението вече изплаща компенсации САМО ако сте закупили билета през тяхното приложение.

Предполагам до няколко дни ще имат около 10 клиента останали

По-точно 8.

Но важното е че си взеха startup финансирането. :biggrin:

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Интересно!

Явно ще или вече са променили Общите условия, защото вчера за първия ми полет се регистрирах без проблем, но 5 часа по-късно приложението внезапно поиска да го актуализирам. В гугъл стора видях, че последната актуализация е от август 2021 и бая се зачудих, ама го актуаризирах. И като се почна едно - нямате връзка с интернет, нямата ектуално приложение, нямате ....... Писна ми, изтрих го, свалих го наново, със същия мейл и име, ама нямаше и помен от полетите ми до сега.

Писах на Теди, която ми беше пратила мейл за първия полет. 10 мин по-късно получих отговор от Иван CO-то, който ме пита на коя платформа съм и на коя версия на приложението съм. Отговорих и о - Чудо - успях да си регистрирам бордната карта. Но този път не получих мейл от Теди, нито втори от Иван.

Полетът беше навреме, получих стандартното Ти пристигна на време - успех в следващия тираж.

Странна история - ще прехвърля ОУ, ама днес няма да е! 

А ако някой вече ги е видял - да ги цитира, все пак.

 
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 25 минути , cybersimo каза:

Приложението вече изплаща компенсации САМО ако сте закупили билета през тяхното приложение.

Предполагам до няколко дни ще имат около 10 клиента останали

Къде го виждаш това? 

Ако имаш предвид това:

Screenshot_20211019-150501.png.9ff61ba6bdb5158d07721c571cad7124.png

...тази услуга я имаше и преди и е различна от тази с качването на БК.

На пръв поглед не виждам разлика в ОУ.

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.