Прескочи до съдържание

XL Airways престават да продават билети


Препоръчани мнения

XL замръзяват операциите до 3 октомври:

image.thumb.png.cbc23cce35cd64ea4272a9a54f58f51a.png

 

И обвиняват Норвегия за лошите си резултати:

https://www.euronews.com/2019/09/29/france-blames-aid-for-norwegian-air-for-xl-airways-collapse-seeks-eu-intervention

Връзка към мнение
На 30.09.2019 г. в 16:23, ANNA DIMOVA каза:

Аз имам билети за 19 12 2019 от Pointe a pitre до Париж -какво трябва да направя според вас-имам купен билет за 20 12 2019 до София-какво да правя

Нямаш какво да направиш. На теория билетите ти са още активни. Едва ли ще мине още много време преди да стане ясно какво ще се случи с компанията. 

Връзка към мнение
преди 3 часа, Георги каза:

Нямаш какво да направиш. На теория билетите ти са още активни. Едва ли ще мине още много време преди да стане ясно какво ще се случи с компанията. 

Повечето от фалиралита компании връщат 0 - дано след 3 месеца рестартират.

В България с предимство са Нап и т.н.

Единствено съм вземал от Малтийци 50% от вземането си.

Връзка към мнение

И сега вече като е ясно че всички полети са анулирани може ли съвети как да процедирам: Полета от Париж до Мартиника е с XL Airways, но връщането ми е с LEVEL. Относно възтановяване на парите - Мога ли да оспорвам транзакцията само на единият полет (поради фалит на авиокомпанията)? Или първо да разпитам за застраховката към КК (защото нямам друга)? Трябва ли да чакам мейл от gotogate (чрез тях съм купила сам.билет), с който да ме уведомяват за анулирания полет. Досега не съм получавала нито 1 мейл от тях, с който да ме информират за събитията около ХЛ и вчера им писах, но пак нищо.  

п.с.  КК е към Прокредит банк

 

Връзка към мнение
преди 6 минути , И. М. каза:

Мога ли да оспорвам транзакцията само на единият полет

На една транзакция ли са купени? От кого е издаден билета, ако е така?

Връзка към мнение
преди 4 минути , neuromancer каза:

На една транзакция ли са купени? От кого е издаден билета, ако е така?

на една транзакция са купени и двата полети. и немога да разбера кой е издал билета. 

Резервация № Париж - Fort De France N4R5C8
Резервация № Fort De France - Париж

SDCUKZ

 

като за първата с ХЛ е даден този сайт (информация за резервация на полети N4R5C8: www.checkmytrip.com)

за втората -  www.flylevel.com

На сайта на ХЛ има информация каква сума съм заплатила за първия полет.

Връзка към мнение
На 30.09.2019 г. в 16:23, ANNA DIMOVA каза:

Аз имам билети за 19 12 2019 от Pointe a pitre до Париж -какво трябва да направя според вас-имам купен билет за 20 12 2019 до София-какво да правя

И нашите билети вече ги няма. Въобще не може да се види нищо, дава Arror. Сега трябва ли да чакам тяхно

обаждане, след като вече веднъж ме подведоха, пишейки ми, че някой от билетите ще бъдат анулирани, само че тогава нашите още стояха в сайта им

Сега какво правим. ..по една студена вода и да си търсим други билети.

P.S  Току що получих същото съобщение публикувано от И.М. на имейла си 

Връзка към мнение

@ZORI, в този случай се обръщаш към банката и действаш само с нея. При нужда, прикачаш и тази допълнителна информация, която сте получили. 

 

За съжаление не знам как се действа в казус като този на @И. М., но предполагам на първо време трябва да се добереш някак до gotogate. Ако не успяваш - директно оспорваш цялата трансакция и ти, с прикачени имейлите към gotogate, от които нямаш отговор. Нека те после се обясняват коя част е платена и коя не. 

Връзка към мнение

Проведох с gotogate, няколко разговора в неделя, при който се установи, ЧЕ ТЕ НЕ ЗНАЕХА за ситуацията с XL. Потвърдиха ми че резервацията ми е за два полета и втория си остава /с LEVEL/. Пак им пратих емейл за писмени отговори  и пак нищо. Затова влезнах в сайта на ХЛ и си запаметих и принтирах резервацията на полета, на която е написана и цената която съм заплатила към ХЛ. След което подадох искане до банката за оспорване само на тази част от транзакцията и съм прикрепила цялата кореспонденция с gotogate, от закупуването на самолетните билети до днес и отделно самолетните билети само за ХЛ. Не знам какво ще стане, дали имам някакъв шанс да ми възтановят сумата за анулирания полет, или ще стане някакво объркване и ще анулират цялата транзакция, но аз вече си купих еднопосочен билет с  LEVEL.

p.s. Някой друг получавал ли възтановяване на сума, по оспорена транзакция, вследствие фалит на авиокомпания. 

Връзка към мнение

Аз съм получавал при фалита на Малев, но беше отдавна и не помня точно какво стана. Само знам, че въобще не беше дълго чакането за възстановяване на сумата.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 35 минути , randi каза:

Аз съм получавал при фалита на Малев, но беше отдавна и не помня точно какво стана. Само знам, че въобще не беше дълго чакането за възстановяване на сумата.

чрез оспорване на транзакцията към банката или по друг начин.

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.