Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 7 часа, Guinness каза:

Някой знае ли дали във въпросния фитнес може да се тренира без сключване на споразумение, контракт или както там го наричат? Естествено и без плащане чрез ежемесечен директен дебит. Искам да взема една карта за 2 месеца, да си я платя веднага и да си тренирам през това време.

Може, но срещу 200 лева на месец. Без договор за 1 година е направено така, че да се откажеш. Освен да се възползваш от безплатни тренировки, редовно има промоции. Или, да сключиш договор, може да ти се върже евтино, но Трябва да имаш време да ходиш редовно, щото иначе, както виждаме, се обезсмисля. Инфото ми е от преди година, но не мисля, че са променили нещата, като чета. 

Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Преди малко получих смс, че Пулс прекратяват задължителното едногодишно членство. Може да се купуват карти за период от 3 до 12 месеца. За тази промяна смятам, че голяма заслуга има Линдт 👏   💐

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към мнение

E-e-e, навих се.

Аз и Wizz маратона го дебна - да не изпусна срока за записване.

Дотогава тренирам - натискане на ляв и десен бутон на мишката.:wink:

 

Връзка към мнение
  • 1 година по-късно ...
На 29.10.2019 г. в 19:45, Lindt каза:

Внимание, дълго оплакване 😉

От известно време обмислям да прекратя безсмисленото си членство към фитнеси Пулс, но го отлагам, защото договорът ми изтича декември. В събота все пак реших да проверя част от условията им и попаднах на крайно груба служителка, покрай което започнах някаква игра на нервички, на която не виждам края. 

Всъщност цялата ми идея беше, че имам право да си замразявам договора за месеци, в които не мога да ги посещавам. Теоретично го плащам пак, но в края на договора получавам допълнителен месец за посещения. Аз исках да го направя за ноември и декември. 

Първо ми каза, че всъщност  договорът ми е за 18 месеца. И ако подам предизвестие за прекратяване, трябва да им платя 3 вноски, които да си ползвам в следващите 3 месеца. Заяви, че може да ми даде веднага договора да си го прочета, но аз надменно отказах, за да го прегледам спокойно вкъщи. Все подписано заявление за замразяване. 

За мой ужас се оказа, че аз  вкъщи не разполагам с копие от договора. Много немарливо от моя страна, но имам само регистрация и молба за приемане. Предполагам се е получило, защото ме връщаха 10 пъти заради неработеща програма, пластика за достъп със сбъркани имена и невъзможност да ми регистрират diners в системата. Явно ми е писнало да им вися в кабинета всеки ден и така и не съм си прибрала договора. 

Кисело отворих сайта им, писах имейл с с въпрос как да получа копие и се зачетох в публикуваните им условия. 

Оказа се, че имам право на 15 % отстъпка при директен дебит, а аз не получавам такава. И че при месеци, в които съм подала заявление за замразяване, не им дължа такса, а те ми я теглят. Не ме интересуват там ваучерите и програмите им, които също не са ми предоставили. 

Опитах да се свържа с колцентъра, но разговорът беше прекратен, защото няма оператори. В неделя вече бях по-спокойна и когато ми се обади човек и ми каза, че договорът ми ще ме очаква в клона, в който ходя, благодарих и затворих. 

Та вчера, на ден 3 от играта, отидох след работа и любезни младежи ме убедиха, че няма да ми теглят пари за замразените месеци, че ще ми се обадят  утре за договора, но сега не разполагат с него, но да им напомня на другата сутрин. И че те по принцип не се плащат, но явно съм подала заявление след падежа и не са можели да спрат транзакция. Те били убедени, че при подадено предизвестие за прекратяване, пак мога да си приспадам замразените месеци, които съм платила и да не плащам втори път. А отстъпка - аз ползвам отстъпка. Не, ползвам отстъпка като притежател на дайнърс по техните програми. Не фигурира в системата им дайнърс. Да, защото не може да ми регистрирате картата, но това са ми условията. И 3те месеца без директен дебит пак съм със същата такса, така че не ми давате отстъпка, която сте обявили в условията си. Ще проверим.... Да звънна утре.

Ден 4 - звъня на любезния младеж и той казва, че до час ще ми се обади. 5 часа по-късно отново му се обаждам "той е предал на колегите, но доколкото разбрал, аз не съм имала възможност да говоря". Не, не ми казва какво им е предал и има ли отговор на въпросите ми. "Те" (кои?) сигурно ще ми се обадят днес или пък утре. Той предполага, че всичко е както ми е казал. Тук вече моето спокойствие ми изневери и се развиках. Те ме разиграват 10 месеца, не могат да ми напишат името, не могат да ми отворят случай и да ми дадат срок за отговор, не могат да предоставят документация, не могат да ми кажат нищо, а ме карат да ги посещавам през ден да проверя дали нещо не са разбрали. 

Писах им през лайв чата и някаква девойка отново не ми посочи контакт на никой, срок или имейл, на който да си напиша въпросите и да получа отговор. Нито каза как мога да се сдобия с това заветно копие от договор с подпис от моя страна. Но обяви, че лично ще прегледа имейла ми от 4 дни и ако не ми отговори, да й се обадя на националния им номер. 

 

Та сега съм малко объркана.. Ако всъщност нямат договор с мой подпис и затова ме мотаят, как мога да си спра транзакциите към тях? Как мога да получа документация?  Как мога да изисквам отговори, ако ме прехвърлят от идиот на идиот и съм пробвала телефон, мейл и лично посещение? Какво мога да направя всъщност, освен да ходя през ден да им крещя, а те да ми теглят пари по неясни условия и срокове? 

 

 

В момента, Мони9 каза:

 

Искате ли да пуснем общо оплакване

  • Смея се 1
Връзка към мнение
  • 2 години по-късно ...
На 29.10.2019 г. в 19:45, Lindt каза:

Внимание, дълго оплакване 😉

От известно време обмислям да прекратя безсмисленото си членство към фитнеси Пулс, но го отлагам, защото договорът ми изтича декември. В събота все пак реших да проверя част от условията им и попаднах на крайно груба служителка, покрай което започнах някаква игра на нервички, на която не виждам края. 

Всъщност цялата ми идея беше, че имам право да си замразявам договора за месеци, в които не мога да ги посещавам. Теоретично го плащам пак, но в края на договора получавам допълнителен месец за посещения. Аз исках да го направя за ноември и декември. 

Първо ми каза, че всъщност  договорът ми е за 18 месеца. И ако подам предизвестие за прекратяване, трябва да им платя 3 вноски, които да си ползвам в следващите 3 месеца. Заяви, че може да ми даде веднага договора да си го прочета, но аз надменно отказах, за да го прегледам спокойно вкъщи. Все подписано заявление за замразяване. 

За мой ужас се оказа, че аз  вкъщи не разполагам с копие от договора. Много немарливо от моя страна, но имам само регистрация и молба за приемане. Предполагам се е получило, защото ме връщаха 10 пъти заради неработеща програма, пластика за достъп със сбъркани имена и невъзможност да ми регистрират diners в системата. Явно ми е писнало да им вися в кабинета всеки ден и така и не съм си прибрала договора. 

Кисело отворих сайта им, писах имейл с с въпрос как да получа копие и се зачетох в публикуваните им условия. 

Оказа се, че имам право на 15 % отстъпка при директен дебит, а аз не получавам такава. И че при месеци, в които съм подала заявление за замразяване, не им дължа такса, а те ми я теглят. Не ме интересуват там ваучерите и програмите им, които също не са ми предоставили. 

Опитах да се свържа с колцентъра, но разговорът беше прекратен, защото няма оператори. В неделя вече бях по-спокойна и когато ми се обади човек и ми каза, че договорът ми ще ме очаква в клона, в който ходя, благодарих и затворих. 

Та вчера, на ден 3 от играта, отидох след работа и любезни младежи ме убедиха, че няма да ми теглят пари за замразените месеци, че ще ми се обадят  утре за договора, но сега не разполагат с него, но да им напомня на другата сутрин. И че те по принцип не се плащат, но явно съм подала заявление след падежа и не са можели да спрат транзакция. Те били убедени, че при подадено предизвестие за прекратяване, пак мога да си приспадам замразените месеци, които съм платила и да не плащам втори път. А отстъпка - аз ползвам отстъпка. Не, ползвам отстъпка като притежател на дайнърс по техните програми. Не фигурира в системата им дайнърс. Да, защото не може да ми регистрирате картата, но това са ми условията. И 3те месеца без директен дебит пак съм със същата такса, така че не ми давате отстъпка, която сте обявили в условията си. Ще проверим.... Да звънна утре.

Ден 4 - звъня на любезния младеж и той казва, че до час ще ми се обади. 5 часа по-късно отново му се обаждам "той е предал на колегите, но доколкото разбрал, аз не съм имала възможност да говоря". Не, не ми казва какво им е предал и има ли отговор на въпросите ми. "Те" (кои?) сигурно ще ми се обадят днес или пък утре. Той предполага, че всичко е както ми е казал. Тук вече моето спокойствие ми изневери и се развиках. Те ме разиграват 10 месеца, не могат да ми напишат името, не могат да ми отворят случай и да ми дадат срок за отговор, не могат да предоставят документация, не могат да ми кажат нищо, а ме карат да ги посещавам през ден да проверя дали нещо не са разбрали. 

Писах им през лайв чата и някаква девойка отново не ми посочи контакт на никой, срок или имейл, на който да си напиша въпросите и да получа отговор. Нито каза как мога да се сдобия с това заветно копие от договор с подпис от моя страна. Но обяви, че лично ще прегледа имейла ми от 4 дни и ако не ми отговори, да й се обадя на националния им номер. 

 

Та сега съм малко объркана.. Ако всъщност нямат договор с мой подпис и затова ме мотаят, как мога да си спра транзакциите към тях? Как мога да получа документация?  Как мога да изисквам отговори, ако ме прехвърлят от идиот на идиот и съм пробвала телефон, мейл и лично посещение? Какво мога да направя всъщност, освен да ходя през ден да им крещя, а те да ми теглят пари по неясни условия и срокове? 

 

Годината е 2023 , а всичко което е написала се повтаря с мен до най-малката подробност. Незаконни тегления , неясни условия и нещо ново разбира се . Чести едностранни промени по договора на които се подписваш без да знаеш чрез новата им придобивка на рецепция която ти взима веднъж подписа и от там се подписваш на всяка промяна без да знаеш . Месеци разговори с аборигени докато не ми звънна добре говорещият човек . Подведе ме да продължа и накрая пак направиха едностранна промяна. Просто не знам как не се е намерил някой друг да направи фитнес със спа и да фалират тия аборигени . 

  • Замислям се 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.