Прескочи до съдържание

Hotels.com - измамници или защитават измамници?


naskobasko

Препоръчани мнения

Здравейте, 

имах 4 нощувки резервирани през hotels.com  точно около нова година 29дек до 2ри февруари. Въпросните нощувки бяха платени в деня на резервацията месеци преди пътуването. В денят на резервацията от хотел "oyo 101 click hotel dubai" направо ни изгониха , като казват че нямало никаква резервация. Показваме му плащане , номер на резервация, но уви този на рецепцията беше нагъл. Оставиха ни на улицата буквално. Резервирах нов хотел и както се досещате цената в последният момент и около нова година  беше доста по висока около 1050лв за 4те дни. вместо 500лв както беше първоначално.  Тоест платих си втори път за да има къде да се спи. 

Писах на hotels.com отговорът е политиката на хотела била такава и нищо не могли да направят.

Какви мерки да предприема - не може така да се подиграват с хората- ами ако нямах финансова възможност за втори хотел?

Благодаря.

Редактирано от Георги
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това, което е трябвало да направиш е да се свържеш с hotels.com преди да резервираш втори хотел. Имат телефони, имат и чат, който няма много чакане. Те се обаждат на хотела и се разбират и евентуално ти намират друг хотел и т.н. 

 

Все пак ми се струва, че липсват малко детайли от описанието ти, какво означава "политиката на хотела е такава", политиката на хотела е да не признават резервации ли?

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 минути , Георги каза:

Това, което е трябвало да направиш е да се свържеш с hotels.com преди да резервираш втори хотел. Имат телефони, имат и чат, който няма много чакане. Те се обаждат на хотела и се разбират и евентуално ти намират друг хотел и т.н. 

 

Все пак ми се струва, че липсват малко детайли от описанието ти, какво означава "политиката на хотела е такава", политиката на хотела е да не признават резервации ли?

Пробвахме да говорим с недобър английски 10мин по 6лв на минута и нищо не направиха. Проблема е по скоро хотела те просто не искат да настаняват вече платили клиенти. Имало и други като нас казаха на рецепцията. 
Кой трябва да се сезира?

Това отговарят от hotels.com

Thank you for keeping in touch.

Getting a refund for a service that was not provided is really important. We appreciate that you inform us regarding this matter. We immediately called the property to negotiate for your refund but they were not able to give an approval. As much as we love to process a refund, we are not able to do so without the property's permission. We exerted our all efforts to negotiate with the hotel regarding your request but they are strictly imposing their policy. We will take note of this property so this won't happen again. 

Thank you for your understanding. 
  • Шок 2
Връзка към коментар

Ами от тук следващата стъпка е оспорване на транзакцията по картата. Имаш ли някакво доказателство, че не си допуснат до хотела, дори индиректно?

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , Георги каза:

Ами от тук следващата стъпка е оспорване на транзакцията по картата. Имаш ли някакво доказателство, че не си допуснат до хотела, дори индиректно?

Доказателство приятелката ми!, И фактът че съм резервирал нов хотел на двойна цена за същият период. Там могат да потвърдят моето присъствие. 

Кой нормален ще иска друг хотел просто ей така и да се занимава с глупости. Към този хотел в трип адвайзера пише също за хора останали на улицата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ами значи оспорваш трансакцията и като доказателство показваш резервацията от друг хотел, както и принтирани ревютата от трипадвайзър. Дори и косвени доказателства помагат в такива случаи, защото хотелът може да каже, че примерно въобще не си дошъл и ще стане "той каза, тя каза". 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 12 минути , Георги каза:

Ами значи оспорваш трансакцията и като доказателство показваш резервацията от друг хотел, както и принтирани ревютата от трипадвайзър. Дори и косвени доказателства помагат в такива случаи, защото хотелът може да каже, че примерно въобще не си дошъл и ще стане "той каза, тя каза". 

Транзакцията е 4ти ноември няма 3 месеца доколкото разбрах, май може до 90 дни или бъркам . Излиза , че да си измамник е много лесно и безнаказано.

Връзка към коментар
В момента, naskobasko каза:

Транзакцията е 4ти ноември няма 3 месеца доколкото разбрах, май може до 90 дни или бъркам . Излиза , че да си измамник е много лесно и безнаказано.

Пусни оспорване, ок си със сроковете. Прикачваш всичко, което се сещаш и може да е релевантно, включително чатът с hotels.com.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Между другото, напиши на hotels.com, че точно това възнамеряваш да направиш след като те не могат да ти съдействат. Успешно оспорени трансакции хич не се отразяват добре на статуса им с картовите процесори, а и силно вероятно банката да ги натовари с таксата за оспорване.

 

Кой знае, току виж си променили мнението.  

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Hotels.com със сигурност не са измамници, те са част от Expedia Group, които са сред най-сериозните играчи на пазара.

 

В случая очевидно хотелът играе номера, вероятно са имали овърбукинг и за някои клиенти като вас не са стигнали стаите.

 

Недоумявам само защо в тази ситуация хотелът отказва да върне парите, в което няма никаква логика. Така правят обикновено само, когато клиентът сам е отказал да ползва стаята (примерно хотела на място не му е харесал и си е тръгнал).

 

Свържи се директно с тях по имейл и помоли да върнат парите на hotels.com на база на това, че те са ви отказали настаняване.

 

Ако получиш негативен отговор - използвай имейла като доказателство пред банката и оспори транзакцията, тъй като сте платили за услуга, която не сте получили. Това можеш да направиш до 6 месеца след датата на плащането.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Hotels.com със сигурност не са измамници, по-скоро сте попаднали на неадекватен съпорт. Може да пробвате пак, като кажете, че иначе ще оспорите транзакцията, обикновено върши работа

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 25 минути , neuromancer каза:

Hotels.com със сигурност не са измамници, по-скоро сте попаднали на неадекватен съпорт. Може да пробвате пак, като кажете, че иначе ще оспорите транзакцията, обикновено върши работа

Какво ли не им обяснявах и доказателства показвах, но  уви хотелът имал такава политика.  Демек хотелът може да приема хиляди резервации без да има стаи и ще слушат неговата дума само, а ние клиентите ще си плащаме за услуга която не можем да използваме и ще ни развалят почивката.

преди 10 минути , slujitel каза:

Хотелс.ком трябва да поемат разликата в парите между старата и новата резервация, не само да върнат парите. Това говори много лошо за тях.

И аз така смятам така, но бих се радвал да върната само първата резервация.

Връзка към коментар
преди 20 минути , slujitel каза:

Хотелс.ком трябва да поемат разликата в парите между старата и новата резервация, не само да върнат парите. Това говори много лошо за тях.

Няма такова задължение - имали сме много случаи във форума, в които това НЕ се е случвало. Не може ти да си резервираш двойно по-скъп хотел и те да са длъжни да покрият разликата. Щяха да я покрият, ако те бяха предложили адекватна алтернатива

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Hotels трябва да изчакат въпросният хотел да върне сумата и тогава ще издадат рифънд. За съжаление , хотелите по подобие на а/к също овърбукват и последните  пристигнали в хотела губят.
 

Връзка към коментар
преди 9 минути , cybersimo каза:

Няма такова задължение - имали сме много случаи във форума, в които това НЕ се е случвало. Не може ти да си резервираш двойно по-скъп хотел и те да са длъжни да покрият разликата. Щяха да я покрият, ако те бяха предложили адекватна алтернатива

Естествено, че ако резервираш двойно по-скъп хотел и при наличието на друга алтернатива няма да възстановят разликата. С Хотелс не съм си имала взимане-даване, но с Букинг няколко пъти ми се е случвало и са ми връщали разликата без да звъня предварително и без проблем. Как да не взема да звъня от Колумбия например, където беше единия случай при този скъп роуминг. Намерих интернет, резервирах друго място и им писах имейл и изпратих снимка на фактурата. Честно казано след този случай няма и да използвам Хотелс.

Връзка към коментар

А според мен не знаем цялата история.  

От една страна хотела казва, че не вижда такава резервация,  а hotels.com  отговарят, че такава била политиката на хотела? Какво по-точно в политиката на хотела? 

При избор на място за настаняване има раздел  за политика и правила на съответния хотел и там изискванията им трябва да са указани.

 

С интерес очаквам развръзката,  но все си мисля, че има нещо неизказано. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , stanislavpp каза:

Стенк, не е обяснено добре , под политиката на хотела е да оторизират връщането на парите или да правят овърбукинг , предполагам второто...

Не съществува политика, в която не те настаняват по тяхна инициатива и после не ти връщат парите. Това се нарича кражба.

 

Аз също мисля, че има нещо неясно в ситуацията.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Може и да не прочетем за развръзка. Лятото имаше друг уж интересен случай с Airbnb - измамно влизане в профил, резервация, извършено плащане със запаметена карта... Изписаха се 1-2 страници, AlexandraKo помоли автора да сподели развитието на случая... и после тихо. Нямаше развръзка.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Така е , аз мисля , че случката е чист пример за овърбукинг , а хотелс за да върнат парите , първо трябва да си ги вземат от въпросният хотел. Няма нищо фрапиращо , а пусналия темата явно не е знаел, че е трябвало да поиска друго настаняване от хотелс, за да не му излезе по-скъпо...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Поразгледах на бързо и има разни подобни оплаквания по форумите тук так, а това долу даже е стигнало до Observer и проблема се е разрешил, може и ти да пробваш същия подход, има имейл на края.  

 

A full refund is due, but Hotels.com won’t help us get our money back
https://www.theguardian.com/money/2019/oct/31/hotels-com-booking-pay-at-hotel-cancel-refun 

 

Между другото, аз не очаквам, който и да е тези сайтове да има добър съпорт, включително и expedia, те и нямат де, така че винаги трябва повече упоритост, ако искаш да има резултат.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 24 минути , Adventurer каза:

Между другото, аз не очаквам, който и да е тези сайтове да има добър съпорт, включително и expedia, те и нямат де, така че винаги трябва повече упоритост, ако искаш да има резултат.

Че то кой сайт има добър съпорт в днешно време... Където и да звъннеш на индиец попадаш. Нищо лично, но често са неадекватни.

 

Между другото странно добре работи чат съпорта на Expedia / Orbitz / Ebookers. Вече няколко пъти ми разрешават проблеми по чата без да се налага да звъня.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Последното което казва hotels.com. 

 

Чакаме хотелът ...... но този индиец който го държи що да не прибере още едни пари.....

 

We're saddened to hear that we were unable to resolve this to your satisfaction. Kindly know that before we can process a refund, we need to get the hotel's approval as this is their discretion for this request. We've called them again, yet we were unable to reach an authorized person to discuss this transaction. As we can see on the notes, you have already emailed our billing team and kindly know that it may take up to 7 business days for a reply. Rest assured this will be investigated further by our billing team.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.