Прескочи до съдържание

Hotels.com - измамници или защитават измамници?


naskobasko

Препоръчани мнения

преди 18 часа, naskobasko каза:

но  уви хотелът имал такава политика

Няма начин. Хотелът е към OYO - това е верига или по-скоро франчайз и сигурно централата определя правилата, не Ахмед от Дубай. Пиши на централата на OYO и ги запознай със случая. Може паралелно с оспорването на транзакцията в банката. Настоявай да ти покрият и разликата за втората резервация. А друг път като видиш хотели с такива ревюта в мрежата - бягай!!!

 

https://www.oyorooms.com/support/tickets/new

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.