Прескочи до съдържание

GullivAir - новата българска авиокомпания


Препоръчани мнения

преди 4 часа, Alexander каза:

аз съм скептичен, няма кой толкова да лети

 

преди 4 часа, neuromancer каза:

По принцип надали ще могат да напълнят самолета редовно


Разбира се , че могат да напълнят самолета редовно. Три честоти седмично са нищо , а Румъния има огромен потенциал , забравяте и хилядите български студенти . Американците работещи в България и Скопие също ще са в този полет. Колко от вас са пътували Белград - JFK на Еър Сърбия?  Целогодишна голяма затоваряемост при 5 честоти седмично през лятото и две-три честоти през зимата...

 

Колкото до ценообразуването , съвсем нормално е директният полет да е с минимум 20-30% по-скъп.

 

3 честоти седмично до Ню Йорк + 3 честоти седмично до Торонто ми звучи повече от доволно.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 4 часа, Eva eva каза:

Ще летим с Gullivair, самолет AIRBUS A330 началото на април до Пунта Кана от София, със спиране в Букурещ. Ще видим как ще мине 🙂 

@Ivko дали има билети за този полет? 🤔 Няма да споменавам един италиански град,който е и столица на Пулия...

  • Смея се 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 6 часа, crazyhorse каза:

@Ivko дали има билети за този полет? 🤔 Няма да споменавам един италиански град,който е и столица на Пулия...

Все още не продават билети самостоятелно, само пакети през агенция. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 6.03.2021 г. в 18:23, stanislavpp каза:

3 честоти седмично до Ню Йорк + 3 честоти седмично до Торонто ми звучи повече от доволно.

Това е изцяло в кръга на научната фантастика. Преди коронакризата ежегодно не повече от 50 000 български граждани влизат в САЩ с неимигрантска цел. За цяла Канада числото е между 6 и 7 хиляди годишно. Да се гонят някакви албански и македонски пътници за линията е нереално, те са в пъти по-малко.

Връзка към коментар

@pr284 май си объркал румънски пътници с албански 🙃

 

Сигурен съм , че и не знаеш методиката на а/к за пускане на нови маршрути , за приходите от карго да не говорим. 

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 13 часа, stanislavpp каза:

за приходите от карго да не говорим. 

а дали би поверил каргото си на тази световно неизвестна авиокомпания? От Балканския п-в има турски авиолинии, които предлагат полети до почти всички главни летища в САЩ на приемлива цена. това, че показват мераци, вижте ни и нас, не означава нищо. то и Банско имаше мерак да стане Шамони, но си остана един задимен от пушеци зиме и запрашен като Сахара лете градец.

  • Смея се 1
Връзка към коментар

Вероятно е било кьорфишек.
 

Интересно ми е обаче как няма нито един човек в мениджмънта на Гъливерци, който да знае , че Доминиканска Република е съвсем различна държава от Доминика и че те всъщност летят до първата , а не до втората , както са написали на официалният си сайт...

 

CF7882E2-66E3-41EC-AEFC-9A942E75D239.jpeg.bf3962792882552a257852f6d714fcf7.jpeg

 

  • Харесвам 2
  • Шок 3
  • Смея се 9
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

И така - летяхме с GullivAir до Доминикана /Ла Романа/ и обратно. Предварително бяхме разпределени по местата. На отиване и на връщане имахме стоп в Букурещ, където качихме по-голяма част от пътниците. От Букурещ до Доминикана на отиване ни отне 11 ч., а на връщане 10 ч. Тясно е в самолета, краката ми опираха в предната седалка. За по-дълъг човек ще е мъка. Храната беше горе-долу добра - едно основно ястие и една закуска. Алкохол - срещу допълнително заплащане. Стюардесите бяха любезни, но не правеха забележки за маските на хората. След втория час 80 % от хората бяха без маски. Май е това, друго не се сещам. 

DSC_0681-2.jpg

  • Харесвам 17
Връзка към коментар

Няколко впечателния от полети SOF-OTP-LRM-OTP-SOF с тази авиокомпания.

До Доминиканската Република до сега лети само LZ-ONE, който е в конфигурация 326 седалки- всичките икономи.
Мястото до предната седлака не е много, но на мен ми беше поносимо. За сметка на това ширината на седалките беше шокиращо малка. През повечето време, когато се опитвах да спя, ръцете ми бяха изтръпнали, защото нямаше начин да пусна и двете покрай тялото си.

Разпределението на седалките се прави от туроператора, на чек-ин в София само раздават бордни карти без преговори за смяна на места.

В салона между първа и втора врата може да пътувате срещу допълнително доплащане (мисля че дочух сумата 200 евро)... което ми се струва неоправдано, защото седалките във всички салони са с еднакви параметри.

В София борднахме на ръкав, което определено дава усещане за цивилизованост. От България се пълни около 1/3 от капацитета на машината и по тази причина качването беше бързо и ефективно.

Странна политика на авиокомпанията е да се допуска само МАЛЪК РЪЧЕН багаж. На гейта дочух представител на авиокомпанията да прави забележка на агентите да не пускат куфарчета на борда.

Кабинният екипаж е свеж, приветлив и спретнат, но борбата за носене на маските, особено от северните ни съседи, очевидно ги изтощава.

На всяка седалка чака малка бутилка вода и одеало.

На Букурещ машината се пълни до последното свободно място.

Почти веднага след излитане се сервира много вкусна и леко маломерна вечеря. Алкохолът и тоблероните са срещу заплащане.
Салонът не е първа младост, но като цяло предимно състоянието на тоалетните издава възрастта на машината.

Има нещо като wifi мрежа на борда, за която на връщане не успях да се закача. Иначе на отиване през нея имаше карта на полета, каталог за free shop, доста филми и пр.

Около час преди пристигане ни раздадоха едни огромни сандвичи, които не пожънаха особен успех- не ми се струва много разумно толкова много тесто след 11 часа полет.

Всичките кацания бяха впечатляващо меки, румънците щедро ги аплодираха 😁

  • Харесвам 20
Връзка към коментар
преди 10 часа, mitkobiker каза:

На Букурещ машината се пълни до последното свободно място.

Мисля, че ако пуснат полети до САЩ, е твърде възможно да се обират и пътници от Букурещ за из път... София просто не е в състояние да генерира сериозен трафик.

Връзка към коментар
преди 30 минути , mitkobiker каза:

25.03-02.04 Аз се прибрах със самолета, на който вие се заминали.

И ти ли през агенция? Някой писа, че не се продават отделно билети? По-изгодно ли ви излезна отколкото ако летяхте с редовна линия? (Знам че е трудно да се прецени след като е пакет, но грубо на око)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 38 минути , pr284 каза:

Мисля, че ако пуснат полети до САЩ, е твърде възможно да се обират и пътници от Букурещ за из път... София просто не е в състояние да генерира сериозен трафик.

Доминиканската Република и Малдивите имат съвсем друга технология на пласмент спрямо ЕВЕНТУАЛНИ полети към САЩ и Канада.
По първите две линии GullivAir само осигуряват машината и екипажа- набирането на пътниците е грижа на български и румънски туроператори т.е. тези туроператори носят търговския риск от непродадените седалки по всеки полет. Авиокомпанията си получава твърдо възнаграждение и не бере грижата на пласмента.

По всичко изглежда, че засега туроператорите се справят успешно и миналата седмица продължиха веригата до LRM с още два полета- до каря на месец май.

За САЩ не виждам, как ще се получат нещата, но им пожелавам успех.

преди 11 минути , Oshko каза:

И ти ли през агенция? Някой писа, че не се продават отделно билети? По-изгодно ли ви излезна отколкото ако летяхте с редовна линия? (Знам че е трудно да се прецени след като е пакет, но грубо на око)

На пакет бях. Май няма начин да се вземат само билети... за Малдивите дочух някакви абсурдни цени само за седалка и дори не съм сигурен, че изобщо има такава възможност.
Вариантите с прекачвания в момента май май не са никаква далавера (конкретно за ДР), за това вървят толкова успешно тези редовни чартъри.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Не съм сигурен какво общо има това с Гъливер.  TJJ , ако не бъркам може да бъде код за чартъри от всякакво естество ( карго , правителствени , спортни и прочие ). Съмнявам се да е свързан с пътнически полети...0

Връзка към коментар
преди 5 минути , stanislavpp каза:

Не съм сигурен какво общо има това с Гъливер.  TJJ , ако не бъркам може да бъде код за чартъри от всякакво естество ( карго , правителствени , спортни и прочие ). Съмнявам се да е свързан с пътнически полети...0

Чартъри на туроператор. Те така май само летят, за съжаление през сайта си не продават.

 

https://www.sofia-airport.bg/пътници/полетна-информация/авиокомпании

 

Ето горната част на екрана, рим е по-долу, през телефона от мързел толкова мога 🙂 🙂 🙂

 

Screenshot_2021-04-22-23-37-12-293_com.android.browser.jpg

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Вчера румънците от BoardingPass.ro писаха, че Гъливерци имат нов ICAO код - GBG. Те по принцип са добре осведомени за авиокомпанията.

Виждам сега и полет GBG901 на радара, а и така излиза в сайта на летище София вече. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Май, все пак ще тръгнат до САЩ, че и три пъти седмично 🙂

 

https://www.monitor.bg/bg/a/view/puskat-direkten-polet-sofija-nu-jork-261239

Директно до Ню Йорк ще лети българска авиокомпания три пъти седмично. В началото на миналия месец родния стартъп Гъливер (GullivAir) е получи официално разрешение от Департамента по транспорта на САЩ за изпълняване на чартърни и редовни полети от ЕС до САЩ.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.