Прескочи до съдържание

GullivAir - новата българска авиокомпания


Препоръчани мнения

  • 1 месец по-късно ...

Линията до Бургас продължава и през зимата, три пъти седмично в дни сряда, петък и неделя. Машината няма да нощува в Бургас, както до сега. Часовете са: излитане от София 18:45, излитане от Бургас 20:15.

  • Харесвам 10
  • Браво 2
Връзка към коментар

Ще видим за колко време. Тоя мач съм го гледал. Като започнат да чекират и возят пътници по-малко, отколкото е екипажа и лекинко ще затихнат със зимната си програма. Но, въпреки всичко им пожелавам успех и винаги пълни седалки.   

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 18 минути , Jorro каза:

ако имат и някакви субсидии за линията.

Каква би била идеята да се субсидира такава линия? 
(съвсем друга тема  е, че за мен единствената "субсидия" за някаква фирма може и трябва да са парите, които клиентите са склонни доброволно да ѝ дадат в замяна на определен продукт/услуга в условията на свободна конкуренция )

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 21 минути , Фил каза:

Каква би била идеята да се субсидира такава линия? 

Вероятно, за да се развие целогодишен интерес към региона. Климата е мек,  района предлага балнеолечение - и в Бургас и в Поморие има минерални извори. Нямам идея как пътуват сега руснаците, но доста имоти изкупиха и в двата града.

Много се надявам линията да оцелее. Бургас е прекрасен и през зимата и заслужава да му се даде шанс. 🙂

 

  • Харесвам 12
Връзка към коментар
преди 44 минути , iMari каза:

Нямам идея как пътуват сега руснаците, но доста имоти изкупиха и в двата града.

S7 продават билети и през зимата до Бургас. Иначе цените им са сходни с БГ ер по дестинацията София-Варна/Бургас, така че ако имаше такова търсене нямаше да си спират всяка година лятната програма до Бургас. Но дано ме оправдаят.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 5 седмици по-късно ...

Аз се обърках съвсем. Как се купуват билети от gullivair директно? На сайта им има опция само София- Бургас или Бургас- София. 

Полетите, които се описват с тях, откъде са купени билетите?

 

Връзка към коментар
преди 5 минути , trotter каза:

Аз се обърках съвсем. Как се купуват билети от gullivair директно? На сайта им има опция само София- Бургас или Бургас- София. 

Полетите, които се описват с тях, откъде са купени билетите?

 

Виж първите няколко страници от темата 👍

Връзка към коментар
На 19.11.2021 г. в 15:59, stanislavpp каза:

Виж първите няколко страници от темата 👍

Най- обичам, когато ме препращат да търся отново, след като съм питала нещо. 🙂Аз прегледах цялата тема, преди да напиша, че съм объркана.  

Въпросът ми е прост, какъв е начинът да се купят от тях билети? Сайтът им продава само до Бургас, тук хора коментират други дестинации. 

  • Шок 3
Връзка към коментар
преди 5 минути , trotter каза:

Най- обичам, когато ме препращат да търся отново, след като съм питала нещо. 🙂Аз прегледах цялата тема, преди да напиша, че съм объркана.  

Въпросът ми е прост, какъв е начинът да се купят от тях билети? Сайтът им продава само до Бургас, тук хора коментират други дестинации. 

Полетите до други дестинации се изпълняват като чартъри, т.е. купуват се от травъл агенции в пакет с хотели и т.н., с две думи организирана екскурзия. Някои агенции може и да могат да ви продадат само самолетен билет, но едва ли цената ще си струва.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
На 19.11.2021 г. в 15:53, trotter каза:

Аз се обърках съвсем. Как се купуват билети от gullivair директно? На сайта им има опция само София- Бургас или Бургас- София. 

Полетите, които се описват с тях, откъде са купени билетите?

Дестинации

България

София – база на летище София

Бургас - редовна линия

Доминиканска република

Пунта Кана – Международно летище Пунта Кана (сезонен чартър)

Кения

Момбаса – Международно летище Мои (сезонен чартър)

Малдивите

Мале – Международно летище Велана (сезонен чартър)

Румъния

Букурещ – международното летище „Анри Коанда“ – База

 

И до колкото знам кандидатстват за осъществяване на полети до Ню Йорк

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Изобщо не ми е ясно какви са приходите на тази а/к или става дума за поредна авиоперачница. Как плащат за поддръжка, заплати, летищно обслужване, с предовна програма от 3 полета седмично + чат-пат някой чартър?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 9 минути , pr284 каза:

Изобщо не ми е ясно какви са приходите на тази а/к или става дума за поредна авиоперачница. Как плащат за поддръжка, заплати, летищно обслужване, с предовна програма от 3 полета седмично + чат-пат някой чартър?

Чартърите не са им чат пат, зимата имаха доста голям успех с Пунта Кана и Малдивите. Обикновено комбинират с Букурещ полетите и така си пълнят самолетите.

Те си продават целия самолет на дадена агенция, а после си е ангажимент на агенцията да си ги разпродаде, АК си взима парите за пълен капацитет.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Обикновено една, или няколко туристически агенции купуват ( заплащат ) полета. И след това го разпродават на други свои колеги. Авиокомпаниите не ги бърка как ще  пълнят самолета.  Важното е да се вземат парите.  В началото на летния чартър май месец, както и в края има случаи, когато се лети с по-малко от половината затоварен самолет. Но се лети, защото има хора, които са си заплатили резервацията. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 19.10.2021 г. в 18:45, Фил каза:

Каква би била идеята да се субсидира такава линия? 
(съвсем друга тема  е, че за мен единствената "субсидия" за някаква фирма може и трябва да са парите, които клиентите са склонни доброволно да ѝ дадат в замяна на определен продукт/услуга в условията на свободна конкуренция )

Идеята - както е модерно да се казва - развитие на регионите.

"Условията на свободна конкуренция" звучи чудесно в учебниците по икономика, но относно комуналните услуги (каквато е обществения транспорт) пазарните принципи не са приложими и в държавите с най-развит пазар. И се налага под една или друга форма централните или местните власти да субсидират.

В момента в България се субсидират жп и автобусни превози, преди субсидираха и полетите от Пловдив. Няма причина да не  се субсидират и самолетни превози, дори и само сезонно.

Връзка към коментар

Здравейте, предстои ми полет до Доминикана с Гъливеър. Моля за инфо относно това какво се предлага по време на полета. Видях някъде, че има одеяло и храна (закуска и вечеря). Това валидно ли е още? Само по 1 малка бутилка вода ли е включена, за да знам дали да си взема от терминала? Кафе и чай срещу заплащане ли е? Също така - има ли някакви възможности за зареждане на устройства (USB/контакт)?

Благодаря!

Връзка към коментар

Не знам как им излиза сметката. Колкото пъти мина през летището в София, виждам два броя А330 да си седят кротко. Струва ми се, че правят 1 или 2 полета на седмица макс

Връзка към коментар
преди 6 минути , Alexander каза:

Не знам как им излиза сметката. Колкото пъти мина през летището в София, виждам два броя А330 да си седят кротко. Струва ми се, че правят 1 или 2 полета на седмица макс

То и с от ATR-ите е така, само 1 ползват през ден за полета до Бургас и тук-таме някой чартър до някъде на Балканите.

Връзка към коментар
преди 18 минути , Jorro каза:

То и с от ATR-ите е така, само 1 ползват през ден за полета до Бургас и тук-таме някой чартър до някъде на Балканите.

Не съвсем: https://www.flightradar24.com/data/aircraft/lz-dai

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

На това летище "Gallivare (GEV)" сигурно им опрощават таксите само заради името.  :grin:
 

 

P.S. ех, човек като напише някоя глупост, винаги ще се намери някой да го цитира, преди да е успял да се коригира :grin:

 

  • Шок 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 47 минути , Фил каза:

На това летище "Gallivare (GEV)" сигурно им опростяват таксите само заради името.  :grin:

На мен ми е интересно кой е концесионерът на това летище 🦇

Връзка към коментар

От 5 самолета само един лети редовно, и то ATR-600 в Швеция. Останалите 3  А330-300  почти само си седят на земята.  и един ATR-600 дето фърка 3 пъти седмично до Бургас.

Как плащат лизинга че и паркинг не знам.

Дано оцелеят

Връзка към коментар
преди 4 часа, imnlv каза:

Този с тази регистрация има само тяхното лого на снимките, иначе като се загледаме в собственик не пише, че са те -

Private owner - OPERATOR.  
Във flightradar24 пък този самолет, не се вижда във флотилията им - линк - https://www.flightradar24.com/data/airlines/g2-gbg/fleet
 
преди 31 минути , Климент каза:

От 5 самолета само един лети редовно, и то ATR-600 в Швеция. Останалите 3  А330-300  почти само си седят на земята.  и един ATR-600 дето фърка 3 пъти седмично до Бургас.

Как плащат лизинга че и паркинг не знам.

Дано оцелеят

Сега като пуснат и Русе, после и Пловдив вече ще се движат всичките им два самолета АТR-и, а за А330 не знам къде ще ги пускат. Ето единият се разхождаше от време на време до Бургас, другия може и до Русе 🙂

  • Смея се 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.