Прескочи до съдържание

GullivAir - новата българска авиокомпания


Препоръчани мнения

9 minutes ago, jorocontrola said:

Намери първо сайт да ги продава ... 🙂

Може да са сувенирни .Само за подарък на близки и сътрудници ,президента на Руанда и други приятели.

Колко ли "доброзорно" Гъливер са се навили за този цирк  😉

  • Браво 2
  • Смея се 6
Връзка към коментар
преди 28 минути , jorocontrola каза:

Намери първо сайт да ги продава ... 🙂

В Edreams излизат полетите на Gullivair, но цените хич не са ок 🙂 Jetcost също не помага, уви.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 44 минути , Георги Матеев каза:

В Edreams излизат полетите на Gullivair, но цените хич не са ок 🙂 Jetcost също не помага, уви.

Имах предвид, че няма заредени полети до Скопие дори на сайта им (или поне аз не намирам) - https://gullivair.com/booking.

А все пак говорим за след месец, не за догодина ...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, Георги Матеев каза:

В Edreams излизат полетите на Gullivair, но цените хич не са ок 🙂 Jetcost също не помага, уви.

Интересно!Скоро не съм гледал,но полетите София-Бургас се сваляха в началото...

Връзка към коментар
Георги Матеев

Хубава работа, ама българска. Цените до Скопие са ОК, но как можаха да изберат такива неудобни часове? И на отиване и на връщане трябва да се става в 3 сутринта, а кацането в Скопие в 05:30 е безумно. Ентусиазмът ми много рязко намаля. Правят всичко възможно да убият линията още в зародиш, а всъщност може и точно това да е целта - ето, ние си изпълнихме поетото задължение, ама понеже видиш ли няма пътници спираме да летим след няколко седмици.

 

Тирана поне е добре. @iMari за момента не откривам дискаунт.

 

@Duke каква ротация на Gullivair, като те имат едноцифрен брой редовни полети? Малките им самолети са доста незаети, та не виждам какво наложи да пуснат Скопие в тези абсурдни часове. Много държа да видя кой точно става за полет в 03:00 сутринта в неделя.

 

П.С. Гледам в момента Уиз до Скопие през GVA или BVA - чудесни следобедни часове и кратки връзки. С чиста съвест ще пропусна директния полет.

  • Харесвам 3
  • Браво 2
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 31 минути , Георги Матеев каза:

Хубава работа, ама българска. Цените до Скопие са ОК, но как можаха да изберат такива неудобни часове? И на отиване и на връщане трябва да се става в 3 сутринта за да се хванат полетите, а кацането в Скопие в 05:30 е безумно. Ентусиазмът ми много рязко намаля. Правят всичко възможно да убият линията още в зародиш.

 

Тирана поне е добре.

Е, нали някоя друга ротация през деня трябва да избива загубите, въпреки очакваната държавна помощ?

 

Продължавам да твърдя, че линията звучи несериозно и единствената нейна алтернатива е на балканска линия по оста Тирана - Скопие - София - Букурещ, което пък от своя страна предизвиква асоциации с въздушна маршрутка, нервни шофьори, силно клатене в кабината и липса на каквито и да е било хигиенни правила... 😉 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 4 часа, Duke каза:

Е, нали някоя друга ротация през деня трябва да избива загубите, въпреки очакваната държавна помощ?

 

Продължавам да твърдя, че линията звучи несериозно и единствената нейна алтернатива е на балканска линия по оста Тирана - Скопие - София - Букурещ, което пък от своя страна предизвиква асоциации с въздушна маршрутка, нервни шофьори, силно клатене в кабината и липса на каквито и да е било хигиенни правила... 😉 

По-скоро без Букурещ, но със включване на Белград/Загреб/Любляна.

Връзка към коментар

Гъливер реално оперират с една машина тук (DAH), която върти София-Бургас. Втория ATR (DAI) са го дали в Швеция на лизинг, а за третия нямат екипажи.

Относно цената за Тирана - таксите са около 47 лв от Тирана и 23лв от София

Отделно Бургас от април изчезва от сайта им, а би трябвало да са с по 2 полета лятото.

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 10 часа, Георги Матеев каза:

Хубава работа, ама българска. Цените до Скопие са ОК, но как можаха да изберат такива неудобни часове? И на отиване и на връщане трябва да се става в 3 сутринта, а кацането в Скопие в 05:30 е безумно. Ентусиазмът ми много рязко намаля. Правят всичко възможно да убият линията още в зародиш, а всъщност може и точно това да е целта - ето, ние си изпълнихме поетото задължение, ама понеже видиш ли няма пътници спираме да летим след няколко седмици.

 

А поне летището да беше в града (както е в София и може да се стигне с метрото).  За разлика от автогарата, която е близо до центъра, летището е на 25 км от Скопие и няма градски транспорт дотам. Пътувах с Wizz transfer от хотел Holliday İnn до летището (Още се казваше Аеродром Ал.Македонски). На връщане с "Вардар експрес", които не са от най-редовните. Да живеят копърките пред летището (на безумни цени). От София до Скопие по-бързо ще ми е с автобусите на МатПу, поне спират на Автобуската станица, на 5 мин. пеша от центъра

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

То няма как да се угоди на всички , еле па на капризният българин . Очевидно е , че заложеното разписание е с приоритет за бизнеса , за туристите явно МатПу е по-добрият вариант.

  • Смея се 1
Връзка към коментар
Георги Матеев
Преди 1 час, stanislavpp каза:

То няма как да се угоди на всички , еле па на капризният българин . Очевидно е , че заложеното разписание е с приоритет за бизнеса , за туристите явно МатПу е по-добрият вариант.

Не разбирам как точно сутрешни полети в дни петък и неделя са насочени към бизнеса или (примерно) македонските студенти в София. Ако бяха в понеделник сутрин и петък вечер щях да се съглася с теб, но не са. И ако ставане в 3 сутринта ни прави капризни - ами да, капризни сме 🙂

 

Ситуацията видимо намирисва на отбиване на номера за известно време, понеже вече са били обещали Скопие на някого от властта и е нямало как да се отметнат. И сега убиват линията в зародиш за да спре по-бързо и да минимизират загубите. А и нали вече си направиха рекламата преди 2-3 седмици, когато с фанфари оперираха показен следобеден полет. Подобен беше и филма с Одеса преди 2-3 години - супер безумни часове, полу-празни полети и кратък живот на линията. Поне политиците бяха щастливи и доволни.

 

Прогнозирам спиране на тази линия до месец-два. Съвсем сериозно не виждам кой и защо би я ползвал в този й вид.

 

А и съдейки по Тирана - ето, че нещата може и да са ОК. Явно Тирана са решили наистина да я пробват на пазарен принцип.

  • Харесвам 9
Връзка към коментар
преди 16 минути , Георги Матеев каза:

Не разбирам как точно сутрешни полети в дни петък и неделя са насочени към бизнеса. Ако бяха в понеделник сутрин и петък вечер щях да се съглася с теб, но не са. И ако ставане в 3 сутринта ни прави капризни - ами да, капризни сме 🙂

 

Ситуацията видимо намирисва на отбиване на номера за известно време, понеже вече са били обещали Скопие на някого от властта и е нямало как да се отметнат. Нали вече си направиха рекламата преди 2-3 седмици, когато с фанфари направиха показен следобеден полет. Подобен беше и филма с Одеса преди 2-3 години - супер безумни часове, полу-празни полети и кратък живот на линията.

 

Прогнозирам спиране на тази линия до месец-два. Съвсем сериозно не виждам кой и защо би я ползвал в този й вид.

Абсолютно съгласен, аз ставам около 5 за полет до Варна и правя бизнес на следващия ден, за да има бизнес 🙂 , в същия ден при такъв режим е безумно дори да щракаш с фотоапарат 😉

Връзка към коментар

 Много жалко, че Гъливер ( и не само ) не са назначили профита от форума, току виж се превърнали в регионален гръбнак на някой от трите алианса 👍 , тогава вече полетите щяха да бъдат само в удобно време за съфорумците и просперитета просто неизбежен за сметка на свързващият трафик .

Връзка към коментар

Скопие е 100% политическа и върви по оста Киро-САЩ-Македония и разрешителните на Гъливер за полетите до Ню Йорк. Одеса я натресоха  също по политически причини на България Еър, този път явно са се измъкнали.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 3 часа, stanislavpp каза:

 Много жалко, че Гъливер ( и не само ) не са назначили профита от форума, току виж се превърнали в регионален гръбнак на някой от трите алианса 👍 , тогава вече полетите щяха да бъдат само в удобно време за съфорумците и просперитета просто неизбежен за сметка на свързващият трафик .

Сарказмът е ненужен. И понеже не виждам свързващ трафик към момента остава факт, че в този вид линията е на практика неизползваема и е по-скоро политически проект, който ще изчезне скоро. Ако следваме тази логика бих попитал защо пък са решили да отрежат Тирана от свързващия трафик с тея обедни часове?

 

На теория би било по-различно, ако някога пуснат дългоочаквания Ню Йорк, ама... ще поживеем и ще видим 🙂

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Разписанието на полета до Скопие никога не е било по-различно. Моя милост имам няколко записани изпълнения. Излитане от София 23.30. Случвало се е няколко пъти да изчакаме да се прибере всичкия вечерен трафик, за да вземем пътници, чекирани за Скопие. От Скопие се излиташе обратно сутринта 6.30-07.00.  

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
3 hours ago, Георги Матеев said:

Сарказмът е ненужен. И понеже не виждам свързващ трафик към момента остава факт, че в този вид линията е на практика неизползваема и е по-скоро политически проект, който ще изчезне скоро. Ако следваме тази логика бих попитал защо пък са решили да отрежат Тирана от свързващия трафик с тея обедни часове?

 

На теория би било по-различно, ако някога пуснат дългоочаквания Ню Йорк, ама... ще поживеем и ще видим 🙂

Абсолютно , стиснали са ги за топките и от първоначалната липса на интерес изведнъж Гъливер започнаха едва ли не "бизнес полети".Няма по-силен от държавата ! 

Както писах ,няма лошо магеланци да се възползват от държавната субсидия, останалите ще покрият сметката. Аз лично бих побързал.

 

Настоящата обстановка ще им даде и някакво оправдание за пред публиката за спирането на този политически проект 😉

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

А самите ГъливЕър по никакъв начин не си рекламират новите линии до Скопие и Тирана. На ФБ страницата им последната публикация е от октомври.  Това е несериозно. 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 2 часа, Hakkâri Spor каза:

А самите ГъливЕър по никакъв начин не си рекламират новите линии до Скопие и Тирана. На ФБ страницата им последната публикация е от октомври.  Това е несериозно. 

Несериозно е да се дава пример с ФБ, на сайта им си има банер. Апропо, последната публикация на ТК във ФБ е от 2017г , любопитен съм това как ще го наречеш и как точно точно ще определиш турската а/к , “дудуци” може би ? 
 

Жоре, сарказма е полезен , ако човек може да го усети като конструктивен . В последните няколко страници ,   всяка позитивна новина за Гъливерци е последвана от редове ирония от  все “профита” в областта . Маршрути по света ежедневно се режат и добавят, при слабо развити пазари е по-лесно да се допусне грешка предвид сравнително малкият брой пътуващи , които влизат в статистиката. 

Аз аплодирам всяка нова линия на Гъливер ( без значение в какви часове е ) и ще се радвам , ако а/к се запази във времето. Като авиофен изключително много се радвам за България, че имат няколко широкофюзелажни самолети (3бр) , за разлика от Румъния -0 , Гърция - 0, Македония - 0 , Албания - 0 , Сърбия - 1 , останалите държави от бивша Ю-я също с нула.


Ако Магеланци е представителна извадка на хората в България , ясно е , че Гъливер са обречени и ще изчезнат . Ползвайте ги, докато ги има…

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.