Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)
преди 8 минути , Тони каза:

Поне 3 пъти досега съм имала по два билета за един и същ полет.

На това в казарамата му се казваше "Един джип за подполковника и един за шапката му" B)

Редактирано от домосед
  • Харесвам 2
  • Смея се 8
Публикувано:
преди 11 минути , Таньо каза:

Значи и в новата версия става ... :)

10х!

Абсолютно. И двата билета бяха купени през техния сайт, не през посредници.

Публикувано:

Не пробвах тези врътки, защото ми даваше  че има  само още един билет и бързах да не го изпусна/ не знам доколко това е вярно/.  Може ли линк за старата версия за  по-рано букване на места/ някъде беше коментирано/, ако все още работи? По Великден дали ще има някакви промоции, ако някой си спомня от предни години?

Публикувано:
преди 6 минути , Izabela каза:

Не пробвах тези врътки, защото ми даваше  че има  само още един билет и бързах да не го изпусна/ не знам доколко това е вярно/.  Може ли линк за старата версия за  по-рано букване на места/ някъде беше коментирано/, ако все още работи? По Великден дали ще има някакви промоции, ако някой си спомня от предни години?

 

преди 2 минути , Яничка каза:

https://book.wizzair.com/bg-BG/FlightSearch , но мисля че врътката вече не става.

Аз пробвах миналата седмица и не работи, препраща към новия сайт.

Остава варианта с чекиране през телефона и показване на мобилна бордна карта / pdf

Публикувано:
преди 14 минути , Izabela каза:

Не пробвах тези врътки, защото ми даваше  че има  само още един билет и бързах да не го изпусна/ не знам доколко това е вярно/.

Вярно е, в смисъл, че има останал един билет на тази цена. Вероятно има и други на по-висока цена, което може да провериш, като търсиш за повече хора едновременно.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Точно така излезе - появи се билет с цена 10 лв по-висока! Благодаря - ще знам за друг път да не се стряскам, като пише останал само един билет:)

Публикувано:
преди 3 часа, Тони каза:

Аз съм купувала за 11 човека, като за мен 2 с два пъти ползване на едно и също членство.

Например цената на билета за един човек двупосочно е 50 лева. Само аз имам членство, а ми трябват билети за 11 човека. Вземам по два пъти за мен+ още 5 и така вместо да дам още 120 за дискаунт карта, давам само 50. Разбира се, когато не се очаква да пътувате с тези хора още поне веднъж през годината.

Веднъж дори, мисля че беше за Будапеща, се оказа, че са сменили самолета и трябва да вземем нови бордни карти от гише заради новите места, та видяха, че имам 2 билета, но нищо не казаха.

Ако не бях разбрал за този номер от теб,нямаше да се досетя!:)

Публикувано:

Привет!

Уиза са сменили някои полети до Братислава. Имаха в понеделник от София, сега е отпаднал. Аз имах закупен билети и ми предложиха полет в неделя. Интересното е(може и такава да им е практиката, не знам), че не са ме уведомили на емейла, а разбрах като влязох случайно в профила си в сайта им. Добре, че полета е чак за май месец и може да се реагира навреме.

Иначе планувам ходене до Виена, но сега ще остане един ден да се отиде и до Бърно.

Публикувано: (редактирано)
преди 2 минути , pavkata каза:

Привет!

Уиза са сменили някои полети до Братислава. Имаха в понеделник от София, сега е отпаднал. Аз имах закупен билети и ми предложиха полет в неделя. Интересното е(може и такава да им е практиката, не знам), че не са ме уведомили на емейла, а разбрах като влязох случайно в профила си в сайта им. Добре, че полета е чак за май месец и може да се реагира навреме.

Иначе планувам ходене до Виена, но сега ще остане един ден да се отиде и до Бърно.

Пращат мейл 3 месеца преди полета, дотогава за промените може сам да се досетиш като следиш разписанието.

Странно е, че не си получил мейл, щом полетът ти е през май.

Редактирано от 45#2
Публикувано:

To celebrate the arrival of the two new aircraft, and as part of the #WIZZaroundEurope campaign one lucky passenger on the first flight operated by each new London Luton aircraft will win £1,000 of Wizz Air vouchers. The vouchers will be hidden under a randomly selected seat, giving the winner the opportunity to further explore the delights of Wizz Air’s far-reaching network. Those interested in finding out more about the biggest operational ramp-up in Wizz Air’s history, with 21 aircraft being allocated throughout its European bases supporting 700 additional weekly departures in 17 weeks, between March and July, can follow #WIZZaroundEurope on social media channels and find more fun surprises and contests online.

Owain Jones, Chief Corporate Officer at Wizz Air said: This is an exciting time for Wizz Air and its customers as we continue to expand our network across Europe. Our UK customers now have the opportunity to explore the fascinating cities and surrounding regions of Bratislava and Bari at Wizz Air’s lowest fares and travelling on one Europe’s youngest aircraft fleets. The arrival of two brand new aircraft at London Luton reflects our commitment to our UK operations as we continue on our mission to deliver the lowest fares to some of the most exciting destinations Europe has to offer. I know that the lucky customers who win the £1,000 Wizz Air vouchers on the first flights of the new aircraft will love exploring some of the hidden gems destinations that Wizz Air’s network has to offer.”

Изночник - цък

  • Харесвам 1
Публикувано:

Wizzair са ми сменили полет за Атина с един ден напред, с което съм съгласен. В мейла искат да се логна в сайта за потвърждение, но там не виждам бутон Accept. Itinerary-то е с променения ден и час на полета и статус Confirmed. Съпорта ми обяснява, че това Confirmed се отнася за закупения билет, а не за промяната и ме препращат към посредника /Opodo/, който единствено можел да потвърди промяната. Момчето на телефона ми изглеждаше несигурен и затова питам и тук дали задължително трябва да мина през Opodo?

Публикувано: (редактирано)

Да, пробвах и ми излиза с новите дати

 

Wizz.jpg.db7624645c1f55ae5c0c4bfac82152b1.jpg

 

Помислих, че всичко е ОК, но днес получавам второ напомнително писмо ,в което пише:

 

We regret to inform you that there has been a schedule change that affects your flight(s) under confirmation code XXXXXX.
Please accept our sincere apologies for the inconvenience this change may cause.

We have automatically rebooked you onto the following alternative flight and schedule. Please review the details, or select your preference from the options below:

Flight number: 4441
Departure Arrival
Sofia (SOF) ATH (ATH)
10/Jun/2018 10/Jun/2018
16:35 17:55
 

Please check the route, the travel date, and the departure time carefully!

 
   
 
 

If the new schedule is acceptable, please log in on wizzair.com, retrieve your booking and click on the "Accept" option. If you accept the changes in any form, the contract between you and us will be deemed amended accordingly.

 

Къде е тази опция Accept нямам идея?

Редактирано от cloud
Публикувано:

Малко тъп въпрос, но от бясната чернопетъчна промоция къпих билети семейно. Промених в последствие билетите на децата на "детски" през телефон и любезен разговор с младеж. Сега отварям страничката с PNR и име на пътуващия, но никъде не виждам на децата да пише, че са деца. Дали са ми променили статута, както обеща любезния младеж или пак ще трябва да си комуникирам с тях?

Къде се вижда дали билета е детски или не?

Публикувано:
преди 5 минути , samuraika каза:

Малко тъп въпрос, но от бясната чернопетъчна промоция къпих билети семейно. Промених в последствие билетите на децата на "детски" през телефон и любезен разговор с младеж. Сега отварям страничката с PNR и име на пътуващия, но никъде не виждам на децата да пише, че са деца. Дали са ми променили статута, както обеща любезния младеж или пак ще трябва да си комуникирам с тях?

Къде се вижда дали билета е детски или не?

Мисля че това ще го видиш като тръгнеш да чекираш. 

Сега погледнах моя резервация и там не се вижда че билета е за възрастен, дали е Mr., Mrs, Miss.....

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 24 минути , cloud каза:

Да, пробвах и ми излиза с новите дати

 

Wizz.jpg.db7624645c1f55ae5c0c4bfac82152b1.jpg

 

Помислих, че всичко е ОК, но днес получавам второ напомнително писмо ,в което пише:

 

We regret to inform you that there has been a schedule change that affects your flight(s) under confirmation code XXXXXX.
Please accept our sincere apologies for the inconvenience this change may cause.

We have automatically rebooked you onto the following alternative flight and schedule. Please review the details, or select your preference from the options below:

Flight number: 4441
Departure Arrival
Sofia (SOF) ATH (ATH)
10/Jun/2018 10/Jun/2018
16:35 17:55
 

Please check the route, the travel date, and the departure time carefully!

 
   
 
 

If the new schedule is acceptable, please log in on wizzair.com, retrieve your booking and click on the "Accept" option. If you accept the changes in any form, the contract between you and us will be deemed amended accordingly.

 

Къде е тази опция Accept нямам идея?

наистина на скрийшота ти не се вижда да имаш такава опция, и изобщо не е стандартният начин, по който се изписва, че полетът е променен, както като е купен през профила, така че най-вероятно наистина трябва да минеш през посредника, сподели после какво е станало, че сме доста хора с такива билети и тепърва ще има промени

 

аз пък досега си мислех, че с кода и фамилията, като се открие резервацията, можеш само да се чекираш, а сега гледам, че имам активни бутони на всички такива резервации за купуване на багаж и приорити, това нещо ново ли е или отдавна е така?

Публикувано:
преди 13 минути , samuraika каза:

Малко тъп въпрос, но от бясната чернопетъчна промоция къпих билети семейно. Промених в последствие билетите на децата на "детски" през телефон и любезен разговор с младеж. Сега отварям страничката с PNR и име на пътуващия, но никъде не виждам на децата да пише, че са деца. Дали са ми променили статута, както обеща любезния младеж или пак ще трябва да си комуникирам с тях?

Къде се вижда дали билета е детски или не?

Мисля, че при деца не е отбелязано нищо.  При възрастен е има разграничение между мъж и жена.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Аз закупих билети за възрастни, за полет с Ryanair. След връзка със служител, през чата, коригираха единия билет на Teen. Като си вляза в резервацията (Преглед на маршрут), пред имената няма M., Mr., Mrs, но отдолу има разбивка на билетите и там си пише, че единият е стандартен, другият - за тийнеджър.

Редактирано от pepi:)
Публикувано:
преди 1 час, antea каза:

наистина на скрийшота ти не се вижда да имаш такава опция, и изобщо не е стандартният начин, по който се изписва, че полетът е променен, както като е купен през профила, така че най-вероятно наистина трябва да минеш през посредника, сподели после какво е станало, че сме доста хора с такива билети и тепърва ще има промени

 

аз пък досега си мислех, че с кода и фамилията, като се открие резервацията, можеш само да се чекираш, а сега гледам, че имам активни бутони на всички такива резервации за купуване на багаж и приорити, това нещо ново ли е или отдавна е така?

Не намерих мейл на Opodo, така че звънях на телефона. Уж се разбрахме и оправиха нещата, но след това пак звъннах на Wizz за проверка. Opodo нищо не бяха направили, но човека с един клик потвърди промяната. Така че ако попаднете на някой, който твърди че не може, просто му затворете и звънете пак, докато не попаднете на служител, който знае какво прави.

  • Харесвам 6
Публикувано:

Добре, че е Магеланци, че да видя, че ми е сменен полетът до Братислава. От 07.05 до 06.05. На няколко пъти понечвах да резервирам един хотел без безплатна анулация, но интуицията ми подсказваше да не вземам толкова безразсъдно решение.

  • Харесвам 1
Публикувано:

От началото на 2018 година Wizzair имат промени в третирането на резервации, които са направени през посредник. При променени от Wizzair часове/дни на полети вече не можете самостоятелно да правите нищо през сайта на Wizzair, а трябва да се обадите на посредника. Може да се обадите и на безплатния телефон на Wizzair, но в този случай всяка промяна се таксува по 15 евро, докато през посредника е безплатно. Разбира се, не е невъзможно служителят на Wizzair да ви промени полета безплатно, но това ще е по-скоро изключение.

  • Харесвам 9
  • Шок 2
  • Благодаря 3
Публикувано:

а за добавянето на багаж когато билетът е купен през посредник, дали е възможно винаги? в смисъл аз виждам при моите резервации, че е активен този бутон, но не съм сигурна дали при всяка покупка чрез посредник ще е все така, т.е.че си стандартно съществуваща опция, а не изключение?

Публикувано:
преди 2 минути , antea каза:

а за добавянето на багаж когато билетът е купен през посредник, дали е възможно винаги? в смисъл аз виждам при моите резервации, че е активен този бутон, но не съм сигурна дали при всяка покупка чрез посредник ще е все така, т.е.че си стандартно съществуваща опция, а не изключение?

За багаж, купуване на място и другите им "екстри" няма проблем да се купуват през сайта. Затрудненията са свързани само с промяната на дата/час.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • Яничка
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.